Als ik geen vader was geweest had ik het ook niet gekeken.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Weet je wat het is met Luizenmoeder, vanuit mijn sociaal-wetenschappelijke bril vind ik het interessant, maar vind het niet grappig
Ik herken ook wel echt veel.. vooral dat gedoe onder moeders op het schoolplein..quote:Op zondag 17 februari 2019 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik geen vader was geweest had ik het ook niet gekeken.
Heb er nog weinig ervaring mee.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik herken ook wel echt veel.. vooral dat gedoe onder moeders op het schoolplein..
Zitten wel zeikerds tussen jaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik herken ook wel echt veel.. vooral dat gedoe onder moeders op het schoolplein..
Dat verkopen ze ook bij de Lidl toch?quote:
bijnaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Zitten wel zeikerds tussen ja![]()
Gelukkig kom ik er bijna niet meer
Zie ik eruit als de Lidl?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:03 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat verkopen ze ook bij de Lidl toch?
Het is af en toe net de brugklas maar dan met volwassen..quote:Op zondag 17 februari 2019 21:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Zitten wel zeikerds tussen ja![]()
Gelukkig kom ik er bijna niet meer
kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 17 februari 2019 21:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is af en toe net de brugklas maar dan met volwassen..
Er zit geel in je UI, dus jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |