Doet het niet op mobiel..quote:Op zondag 17 februari 2019 21:15 schreef phoenyx het volgende:
shellshock is een spel dat moemoe erg probeert te promoten en dat doet ze soms ook best wel goed en soms wat minder goed dus vandaar dat ik even inspring
Was ik ook niet tot ik dat spel speelde. Het heeft mijn leven in het positieve veranderd, nooit gedacht dat een spelletje dat zou doen. Zou er heel veel spijt van hebben gehad als ik het niet een keer zou hebben geprobeerdquote:Op zondag 17 februari 2019 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben gewoon niet zo van de spelletjes.
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Was ik ook niet tot ik dat spel speelde. Het heeft mijn leven in het positieve veranderd, nooit gedacht dat een spelletje dat zou doen. Zou er heel veel spijt van hebben gehad als ik het niet een keer zou hebben geprobeerd
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan worden ze droger dan de Sahara als je dat zegt
Ik heb een paspoortquote:Op zondag 17 februari 2019 21:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb ik een rijbewijs, maar moet ook nog een id hebben
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Was ik ook niet tot ik dat spel speelde. Het heeft mijn leven in het positieve veranderd, nooit gedacht dat een spelletje dat zou doen. Zou er heel veel spijt van hebben gehad als ik het niet een keer zou hebben geprobeerd
Ben jij zo vaak buiten Europa dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als je nooit buiten Europa komt.
Klopt..quote:Op zondag 17 februari 2019 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks wel in Engelandquote:Op zondag 17 februari 2019 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar ging je toen heen dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had hem zelfs vorig jaar niet nodig op Schiphol. Wist ik niet, stond ik daar klaar met paspoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |