Moet zowel vrijdag als maandag werkenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:51 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Moet nu vrijdag werken ipv de maandag voor een keertje
Mensen die op 29 februari geboren zijn vieren dit meestal op 28 februari of 1 maart of ze wachten 4 jaarquote:Op zondag 17 februari 2019 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
Wanneer vieren mensen die geboren zijn op 29 februari op een niet-schrikkeljaar?
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mensen die op 29 februari geboren zijn vieren dit meestal op 28 februari of 1 maart of ze wachten 4 jaar
Verschil moet er wezenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet zowel vrijdag als maandag werken
Ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik ook. En de dagen tussen maandag en vrijdag ookquote:Op zondag 17 februari 2019 21:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De enige reden dat ik het dit jaar een soort van heb gevierd is omdat mijn oudste dochter het graag wildequote:
it's a hard knock life for usquote:
Dan heb je een reden jaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
De enige reden dat ik het dit jaar een soort van heb gevierd is omdat mijn oudste dochter het graag wilde
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:56 schreef R-woud88 het volgende:
Ik vier mijn verjaardag alleen met mijn naasten in het weekend.
Als ik doordeweeks jarig ben neem ik vrij en drink ik de hele dag bier
Ja en dat weet ook iedereen, dus laat iedereen mij ook mijn gang gaan en wil ik geen gedoe verderquote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooie verjaardag wel, alleen zuipen
Ik heb er ook helemaal niks mee..quote:Op zondag 17 februari 2019 21:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan heb je een reden jam'n ouders feliciteren me en wat berichtjes maar dat was het wel. Ook totaal geen behoefte aan visite.
had em al opgezetquote:
Je kan ook beide dagen vieren als je echte feestbeest bentquote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mensen die op 29 februari geboren zijn vieren dit meestal op 28 februari of 1 maart of ze wachten 4 jaar
Ik vier het ook niet echt hoor, meer een reden tot drinken maar het voelt eigenlijk nooit tot een feest.quote:
Haha begrijpelijkquote:Op zondag 17 februari 2019 21:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik vier het ook niet echt hoor, meer een reden tot drinken maar het voelt eigenlijk nooit tot een feest.
Pas als ik 50 ben vier ik het als een feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |