toch wel echt autoritair als ik dit lees:quote:Op maandag 25 februari 2019 15:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hier heel Nederland wel een beetje zit.
Ik ben benieuwd wie boven die middellijn komt:
Het blauwe gedeelte voor de Texaanse rednecks.
Of de aanhangers van de Westboro Baptist Church. Of "Christians for Trump".
En het rode gedeelte stokoude NCPN-stalinisten.
Wellicht dat Thierry in het paarse vak terechtkomt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)erry-baudet-a3655130quote:Baudet vervolgde: „Empirie en theorie zijn twee verschillende dingen, en het eerste is voor mij niet interessant. Wittgenstein [twintigste-eeuwse filosoof, red.] heeft op een gegeven moment ook gezegd: de uitvoering is voor mij niet relevant. Wat ik zeg klopt gewoon, en jullie gaan dat uitwerken.”
quote:
Bij deze eerste vraag haakte ik ook al af. Wil je je land laten ontmantelen door en voor de gehele populatie van de aarde of door en voor multinationalsquote:Op zondag 17 februari 2019 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb de test geprobeerd maar vind vraag 1 al te moeilijk!
“ If economic globalisation is inevitable, it should primarily serve humanity rather than the interests of trans-national corporations.”
Huh?
Nog extreem-rechtser dan Pinochet verheerlijker en Hong Kong fan Milton Friedman dus. Dat verklaart jouw teksten over Baudet en standaard cop out 'welkom in de echte wereld'.quote:
Als je zo rechts scoort in deze Amerikaanse georiënteerde test dan ben je écht behoorlijk rechts voor Nederlandse begrippen.quote:
SP stemmen zou wel wat schizofreen zijn ja. Al kost het wel behoorlijk veel moeite om de huidige VVD nog als klassiek-liberaal te kwalificeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat verklaart meteen je VVD sympathie.
Topografisch spot on, midden in die driehoek, chapeau. Maar dan wel in Schalkwijk opgegroeid:quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:29 schreef Klopkoek het volgende:
Heemstede-Aerdenhout-Bloemendaal is niet voor niets het Bariloche van Nederland
En? Zijn goed recht.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je zo rechts scoort in deze Amerikaanse georiënteerde test dan ben je écht behoorlijk rechts voor Nederlandse begrippen.
Dat verklaart meteen je VVD sympathie.
Zeker, maar ik betwist dan weer jouw recht om onweersproken hypocriet te doen.quote:
Opvolger van Clarence Thomasquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Topografisch spot on, midden in die driehoek, chapeau. Maar dan wel in Schalkwijk opgegroeid:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 01:41 schreef gjtenham het volgende:
Deze vind ik zelf eigenlijk nog interessanter:
https://8values.github.io/index.html
Wat ik hier zo interessant aan vind, is dat je een passende ideologie krijgt aangemeten! Hierbij mijn resultaat:
https://8values.github.io(...)93.6&g=100.0&s=100.0
Vrijwel hetzelfde hier, terwijl ik mezelf ook meer in het paarse vlak zie.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:32 schreef Hanca het volgende:
[ afbeelding ]
Wat meer naar links dan ik in werkelijkheid ben, maar ik denk dat dat komt omdat dit nogal een Amerikaanse test is. En in Amerika is praktisch iedereen rechts, dan is iemand die een beetje links is al snel extreem links. Veruit de meerderheid van de Nederlanders zal op deze test links uit komen, terwijl er nooit een linkse meerderheid in de kamer is.
De Nederlandse kiezers houden er linksere meningen op na dan ze stemmen.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:32 schreef Hanca het volgende:
[ afbeelding ]
Wat meer naar links dan ik in werkelijkheid ben, maar ik denk dat dat komt omdat dit nogal een Amerikaanse test is. En in Amerika is praktisch iedereen rechts, dan is iemand die een beetje links is al snel extreem links. Veruit de meerderheid van de Nederlanders zal op deze test links uit komen, terwijl er nooit een linkse meerderheid in de kamer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |