Once kun je mensen beoordelen, hoe meer je beoordeelt hoe beter beeld ze krijgen van jouw voorkeuren(uiterlijk). Je moet foto's beoordelen, zonder dat je een beschrijving ziet. Elke dag na 12:00 of 12:30 's middags krijg je een match aangeboden en die kun je dan liken of disliken.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Once? Is dat net als Tinder ook een Amerikaanse app? Wat is het verschil?
Op OkCupid zitten veel Aziaten, die hun locatie op Europese steden hebben gezet. Voornamelijk uit: Vietnam, China, Korea, Filipijnen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Hoe maken jullie profielfotos. Dit lukt mij totaal niet. Spiegelfotos lukken ook niet (hoe houd je de camera dan). Mensen ken ik ook niet meer in mijn nieuwe buurt (letterlijk).
Wat als mijn kooksmatches (3-4 aziatisch) niet terugreageren. Afentoe wel een like van een vietnanese of koreaanse maar dan radiostilte. Maar op mijn fakeprofiel met instagram model hapt iedereen. Zal ik er dan een eind aan maken?
Je kan je telefoon op 1.5m van je vandaan zetten, timer aan en op een stoel gaan zitten of zoiets.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Hoe maken jullie profielfotos. Dit lukt mij totaal niet. Spiegelfotos lukken ook niet (hoe houd je de camera dan). Mensen ken ik ook niet meer in mijn nieuwe buurt (letterlijk).
Wat als mijn kooksmatches (3-4 aziatisch) niet terugreageren. Afentoe wel een like van een vietnanese of koreaanse maar dan radiostilte. Maar op mijn fakeprofiel met instagram model hapt iedereen. Zal ik er dan een eind aan maken?
Heb je reisfoto's of foto's waarin je bezig bent met bijvoorbeeld een hobby?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Nou ja keek of het nog steeds het zelfde was. Blijkbaar wel dus.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:58 schreef TaMieke het volgende:
Ongevraagd? Je zit er niet voor niets toch?
Ik overweeg Happn aan te maken voor vanavond
Dat wel inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2019 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja keek of het nog steeds het zelfde was. Blijkbaar wel dus.
Nogal snel om iemand verwaand te noemen als je geen reactie krijgt op een bericht aan een vreemde.
Waarom vanavond?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:58 schreef TaMieke het volgende:
Ongevraagd? Je zit er niet voor niets toch?
Ik overweeg Happn aan te maken voor vanavond
Staan je push berichten niet gewoon uit dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Samzz het volgende:
maar ook omdat ik gewoon geen melding krijg wanneer iemand wat zegt
Ik weet niet eens wat dat zijn johquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:32 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Staan je push berichten niet gewoon uit dan?
Ik geloof dat push berichten een notificatie is als er een bericht naar je is gestuurd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat zijn joh.
Maar in het begin kreeg ik nog zo'n vlammetje als iemand me een bericht stuurt. Maar die krijg ik niet meer en als ik de app dan open, staan er wel gewoon berichten.
Geen idee hoe ik dat heb gedaan danquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik geloof dat push berichten een notificatie is als er een bericht naar je is gestuurd.
Het zou kunnen zijn dat je die uit hebt gezet.
Je mag mij ook whatsappen? Die meldingen doen het wel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat heb gedaan dan.
Net gekeken en ze staan gewoon aan. Nou ja, dat dus. Het werkt niet voor mij, dus ik wil eens betaalde sites proberen.
Haha, cute.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je mag mij ook whatsappen? Die meldingen doen het wel waarschijnlijk.
Gewoon gaan en niet zoenen. Lijkt mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:50 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb een koortslip en heb zaterdag een date.
Ik denk niet dat m'n koortslip dan weg is.
Wat zouden jullie doen, date verzetten of gewoon gaan en niet kussen of gaan en haar met herpes besmetten?
Zou ik ook doen. Kan je vrij weinig aan doen verder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon gaan en niet zoenen. Lijkt mij.
Hoe erg ziet het er uit?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:50 schreef SugeLucky het volgende:
Wat zouden jullie doen, date verzetten of gewoon gaan en niet kussen of gaan en haar met herpes besmetten?
Ligt aan de insteek (huehue)quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:50 schreef SugeLucky het volgende:
Had ik ook last van, notificaties aan, maar geen melding... Bug dus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat zijn joh.
Maar in het begin kreeg ik nog zo'n vlammetje als iemand me een bericht stuurt. Maar die krijg ik niet meer en als ik de app dan open, staan er wel gewoon berichten.
Ik zou verzetten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:50 schreef SugeLucky het volgende:
Ow, nou, lekker dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had ik ook last van, notificaties aan, maar geen melding... Bug dus.
Ik heb juist op paiq hele leuke gesprekken gehad, helaas geen interesse meer nadat de foto's beschikbaar kwamen. Dat vind ik echt zonde van de tijd. Plus dan voel ik mij een oppervlakkige eikel.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:12 schreef Elvi het volgende:
TS begint
Paiq is wmb het slechtst. Vreemde gesprekken gehad.
OkCupid vind ik wel ok (pun intended) , het lezen van profielen spreekt me een stuk meer aan dan korte teksten op Tinder bijvoorbeeld.
Ik keek geregeld, maar je hebt gelijk: heel irritant. Keer verwijderen van de app en terugzetten zal het wel oplossen denk ik. Ik heb dat niet meer gedaan omdat ik kort daarna mijn vriendin heb ontmoet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, nou, lekker dan.
Mijn matches maar denken dat ik geen interesse heb. Wat deels ook wel klopt, maar dat zeg ik dan liever zelf dan dat ik niks meer zeg.
Ik zou de date eerlijk gezegd verzetten met een smoes. Meteen duidelijk makend af je herpes hebt is misschien niet de beste beurt die je kunt maken bij iemandquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Maar niet okay genoeg om iemand te zoenen denk ik haha.
Zou het voor jou een afknapper zijn?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou de date eerlijk gezegd verzetten met een smoes. Meteen duidelijk makend af je herpes hebt is misschien niet de beste beurt die je kunt maken bij iemand
Ergens helpt het niet...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou het voor jou een afknapper zijn?
Nou ja, als je gaat daten is fysiek contact wel een doel, ongeacht op welke date. Tenzij aseksueel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee als je sowieso fysiek contact wilt.![]()
Ik denk niet dat ik het als een afknapper zou zien.
Ik ga op de eerste date niet met een fysiek doel ofzo :pquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, als je gaat daten is fysiek contact wel een doel, ongeacht op welke date. Tenzij aseksueel.
Al ben je bij een type Jutta Leerdam het eerder geneigd te laten schieten dan bij een type Kiki Bertens.
Nee, maar die koortslip komt terug. Heb je toch weer van die momenten dat ze besmettelijk is. Is toch gewoon niet fijn met fysiek contact. Ik zou dan in het heetst van de strijd het ook vergeten. Ken uzelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga op de eerste date niet met een fysiek doel ofzo :p
Je datingpool wordt wel heel klein als je mensen die ooit besmet zijn geweest met HSV 1 niet wil daten. 80% van de mensheid heeft het (gehad).quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar die koortslip komt terug. Heb je toch weer van die momenten dat ze besmettelijk is. Is toch gewoon niet fijn met fysiek contact. Ik zou dan in het heetst van de strijd het ook vergeten. Ken uzelf.
Mijn datingpool is sowieso klein.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:43 schreef Jaeger85 het volgende:
Je datingpool wordt wel heel klein als je mensen die ooit besmet zijn geweest met HSV 1 niet wil daten. 80% van de mensheid heeft het (gehad).
Naja dat, en hoe je het ook wendt of keert: het ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. Als je gaat daten, lijkt me dat je een goede eerste indruk wilt maken. Je kleed je leuk aan, doet je haar, etc. Nu kun je er niks aan doen dat je een koortslip hebt, maar ik kan me goed voorstellen dat jet afschrikt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:16 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb gelukkig zelden een koortslip. Het was jaren geleden.
Ik heb de date wel verzet. Ik wil toch wel graag kunnen kussen als er chemie is.
Ik dacht hetzelfde. Maar hoop dat de klik er ook is op de date!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:57 schreef Cue_ het volgende:
@:Spirit82
Niet om gemeen uit de hoek te komen, maar zo'n klik geef je aan bij bijna iedereen te hebben met wie je gaat dagen. Ook bij 1 van de vorige die je hebt gehad, volgens mij een paar weken geleden.
Of je moet een paar weken als heel lang bestempelen. Dat kan ook.
In ieder geval zo komen je berichten op mij over.
Positief, ik vind het juist wel een mooi uitgangspunt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben sowieso positief ingesteld inderdaad. Ik ga niet met iemand daten als ik denk “mwah”. Meestal heb ik dus wel een leuke klik met iemand ja, maar dit is anders.
Ja of de verwachtingen zijn wat te hoog. Elke keer 'die klik ' met een match en dan toch weer die teleurstelling.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:23 schreef dop het volgende:
[..]
Positief, ik vind het juist wel een mooi uitgangspunt.
Focus op het positieve.
Zo lang je jezelf bent en blijft.
Volgens mijn zijn veel mensen eerder te voorzichtig als het om gevoelens gaat, dan dat ze niet voorzichtig genoeg zijn.
Joh, ik heb honderden matches en uit zoveel gesprekken komt die klik niet en bloedt contact in no time dood. Hetzelfde geldt met dates. Maximaal bij de helft heb ik ook echt een klik op een date. Ik snap je punt niet zo goed... die teleurstelling hoort erbij. En soms ben je dat zat en date je even niet. En als je je weer beter voelt, ga je er weer mee verder..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja of de verwachtingen zijn wat te hoog. Elke keer 'die klik ' met een match en dan toch weer die teleurstelling.
is de teleurstelling minder als je heel voorzichtig gaat doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja of de verwachtingen zijn wat te hoog. Elke keer 'die klik ' met een match en dan toch weer die teleurstelling.
Bedoel het niet onaardig maar je hebt met de dates die hier hebt besproken elke keer die unieke klik gehad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joh, ik heb honderden matches en uit zoveel gesprekken komt die klik niet en bloedt contact in no time dood. Hetzelfde geldt met dates. Maximaal bij de helft heb ik ook echt een klik op een date. Ik snap je punt niet zo goed... die teleurstelling hoort erbij. En soms ben je dat zat en date je even niet. En als je je weer beter voelt, ga je er weer mee verder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |