Once kun je mensen beoordelen, hoe meer je beoordeelt hoe beter beeld ze krijgen van jouw voorkeuren(uiterlijk). Je moet foto's beoordelen, zonder dat je een beschrijving ziet. Elke dag na 12:00 of 12:30 's middags krijg je een match aangeboden en die kun je dan liken of disliken.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Once? Is dat net als Tinder ook een Amerikaanse app? Wat is het verschil?
Op OkCupid zitten veel Aziaten, die hun locatie op Europese steden hebben gezet. Voornamelijk uit: Vietnam, China, Korea, Filipijnen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Hoe maken jullie profielfotos. Dit lukt mij totaal niet. Spiegelfotos lukken ook niet (hoe houd je de camera dan). Mensen ken ik ook niet meer in mijn nieuwe buurt (letterlijk).
Wat als mijn kooksmatches (3-4 aziatisch) niet terugreageren. Afentoe wel een like van een vietnanese of koreaanse maar dan radiostilte. Maar op mijn fakeprofiel met instagram model hapt iedereen. Zal ik er dan een eind aan maken?
Je kan je telefoon op 1.5m van je vandaan zetten, timer aan en op een stoel gaan zitten of zoiets.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Hoe maken jullie profielfotos. Dit lukt mij totaal niet. Spiegelfotos lukken ook niet (hoe houd je de camera dan). Mensen ken ik ook niet meer in mijn nieuwe buurt (letterlijk).
Wat als mijn kooksmatches (3-4 aziatisch) niet terugreageren. Afentoe wel een like van een vietnanese of koreaanse maar dan radiostilte. Maar op mijn fakeprofiel met instagram model hapt iedereen. Zal ik er dan een eind aan maken?
Heb je reisfoto's of foto's waarin je bezig bent met bijvoorbeeld een hobby?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Nou ja keek of het nog steeds het zelfde was. Blijkbaar wel dus.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:58 schreef TaMieke het volgende:
Ongevraagd? Je zit er niet voor niets toch?
Ik overweeg Happn aan te maken voor vanavond
Dat wel inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2019 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja keek of het nog steeds het zelfde was. Blijkbaar wel dus.
Nogal snel om iemand verwaand te noemen als je geen reactie krijgt op een bericht aan een vreemde.
Waarom vanavond?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:58 schreef TaMieke het volgende:
Ongevraagd? Je zit er niet voor niets toch?
Ik overweeg Happn aan te maken voor vanavond
Staan je push berichten niet gewoon uit dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Samzz het volgende:
maar ook omdat ik gewoon geen melding krijg wanneer iemand wat zegt
Ik weet niet eens wat dat zijn johquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:32 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Staan je push berichten niet gewoon uit dan?
Ik geloof dat push berichten een notificatie is als er een bericht naar je is gestuurd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat zijn joh.
Maar in het begin kreeg ik nog zo'n vlammetje als iemand me een bericht stuurt. Maar die krijg ik niet meer en als ik de app dan open, staan er wel gewoon berichten.
Geen idee hoe ik dat heb gedaan danquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik geloof dat push berichten een notificatie is als er een bericht naar je is gestuurd.
Het zou kunnen zijn dat je die uit hebt gezet.
Je mag mij ook whatsappen? Die meldingen doen het wel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat heb gedaan dan.
Net gekeken en ze staan gewoon aan. Nou ja, dat dus. Het werkt niet voor mij, dus ik wil eens betaalde sites proberen.
Haha, cute.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je mag mij ook whatsappen? Die meldingen doen het wel waarschijnlijk.
Gewoon gaan en niet zoenen. Lijkt mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:50 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb een koortslip en heb zaterdag een date.
Ik denk niet dat m'n koortslip dan weg is.
Wat zouden jullie doen, date verzetten of gewoon gaan en niet kussen of gaan en haar met herpes besmetten?
Zou ik ook doen. Kan je vrij weinig aan doen verder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon gaan en niet zoenen. Lijkt mij.
Hoe erg ziet het er uit?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:50 schreef SugeLucky het volgende:
Wat zouden jullie doen, date verzetten of gewoon gaan en niet kussen of gaan en haar met herpes besmetten?
Ligt aan de insteek (huehue)quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:50 schreef SugeLucky het volgende:
Had ik ook last van, notificaties aan, maar geen melding... Bug dus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat zijn joh.
Maar in het begin kreeg ik nog zo'n vlammetje als iemand me een bericht stuurt. Maar die krijg ik niet meer en als ik de app dan open, staan er wel gewoon berichten.
Ik zou verzetten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:50 schreef SugeLucky het volgende:
Ow, nou, lekker dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had ik ook last van, notificaties aan, maar geen melding... Bug dus.
Ik heb juist op paiq hele leuke gesprekken gehad, helaas geen interesse meer nadat de foto's beschikbaar kwamen. Dat vind ik echt zonde van de tijd. Plus dan voel ik mij een oppervlakkige eikel.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:12 schreef Elvi het volgende:
TS begint
Paiq is wmb het slechtst. Vreemde gesprekken gehad.
OkCupid vind ik wel ok (pun intended) , het lezen van profielen spreekt me een stuk meer aan dan korte teksten op Tinder bijvoorbeeld.
Ik keek geregeld, maar je hebt gelijk: heel irritant. Keer verwijderen van de app en terugzetten zal het wel oplossen denk ik. Ik heb dat niet meer gedaan omdat ik kort daarna mijn vriendin heb ontmoet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, nou, lekker dan.
Mijn matches maar denken dat ik geen interesse heb. Wat deels ook wel klopt, maar dat zeg ik dan liever zelf dan dat ik niks meer zeg.
Ik zou de date eerlijk gezegd verzetten met een smoes. Meteen duidelijk makend af je herpes hebt is misschien niet de beste beurt die je kunt maken bij iemandquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Maar niet okay genoeg om iemand te zoenen denk ik haha.
Zou het voor jou een afknapper zijn?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou de date eerlijk gezegd verzetten met een smoes. Meteen duidelijk makend af je herpes hebt is misschien niet de beste beurt die je kunt maken bij iemand
Ergens helpt het niet...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou het voor jou een afknapper zijn?
Nou ja, als je gaat daten is fysiek contact wel een doel, ongeacht op welke date. Tenzij aseksueel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee als je sowieso fysiek contact wilt.![]()
Ik denk niet dat ik het als een afknapper zou zien.
Ik ga op de eerste date niet met een fysiek doel ofzo :pquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, als je gaat daten is fysiek contact wel een doel, ongeacht op welke date. Tenzij aseksueel.
Al ben je bij een type Jutta Leerdam het eerder geneigd te laten schieten dan bij een type Kiki Bertens.
Nee, maar die koortslip komt terug. Heb je toch weer van die momenten dat ze besmettelijk is. Is toch gewoon niet fijn met fysiek contact. Ik zou dan in het heetst van de strijd het ook vergeten. Ken uzelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga op de eerste date niet met een fysiek doel ofzo :p
Je datingpool wordt wel heel klein als je mensen die ooit besmet zijn geweest met HSV 1 niet wil daten. 80% van de mensheid heeft het (gehad).quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar die koortslip komt terug. Heb je toch weer van die momenten dat ze besmettelijk is. Is toch gewoon niet fijn met fysiek contact. Ik zou dan in het heetst van de strijd het ook vergeten. Ken uzelf.
Mijn datingpool is sowieso klein.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:43 schreef Jaeger85 het volgende:
Je datingpool wordt wel heel klein als je mensen die ooit besmet zijn geweest met HSV 1 niet wil daten. 80% van de mensheid heeft het (gehad).
Naja dat, en hoe je het ook wendt of keert: het ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. Als je gaat daten, lijkt me dat je een goede eerste indruk wilt maken. Je kleed je leuk aan, doet je haar, etc. Nu kun je er niks aan doen dat je een koortslip hebt, maar ik kan me goed voorstellen dat jet afschrikt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:16 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb gelukkig zelden een koortslip. Het was jaren geleden.
Ik heb de date wel verzet. Ik wil toch wel graag kunnen kussen als er chemie is.
Ik dacht hetzelfde. Maar hoop dat de klik er ook is op de date!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:57 schreef Cue_ het volgende:
@:Spirit82
Niet om gemeen uit de hoek te komen, maar zo'n klik geef je aan bij bijna iedereen te hebben met wie je gaat dagen. Ook bij 1 van de vorige die je hebt gehad, volgens mij een paar weken geleden.
Of je moet een paar weken als heel lang bestempelen. Dat kan ook.
In ieder geval zo komen je berichten op mij over.
Positief, ik vind het juist wel een mooi uitgangspunt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben sowieso positief ingesteld inderdaad. Ik ga niet met iemand daten als ik denk “mwah”. Meestal heb ik dus wel een leuke klik met iemand ja, maar dit is anders.
Ja of de verwachtingen zijn wat te hoog. Elke keer 'die klik ' met een match en dan toch weer die teleurstelling.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:23 schreef dop het volgende:
[..]
Positief, ik vind het juist wel een mooi uitgangspunt.
Focus op het positieve.
Zo lang je jezelf bent en blijft.
Volgens mijn zijn veel mensen eerder te voorzichtig als het om gevoelens gaat, dan dat ze niet voorzichtig genoeg zijn.
Joh, ik heb honderden matches en uit zoveel gesprekken komt die klik niet en bloedt contact in no time dood. Hetzelfde geldt met dates. Maximaal bij de helft heb ik ook echt een klik op een date. Ik snap je punt niet zo goed... die teleurstelling hoort erbij. En soms ben je dat zat en date je even niet. En als je je weer beter voelt, ga je er weer mee verder..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja of de verwachtingen zijn wat te hoog. Elke keer 'die klik ' met een match en dan toch weer die teleurstelling.
is de teleurstelling minder als je heel voorzichtig gaat doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja of de verwachtingen zijn wat te hoog. Elke keer 'die klik ' met een match en dan toch weer die teleurstelling.
Bedoel het niet onaardig maar je hebt met de dates die hier hebt besproken elke keer die unieke klik gehad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joh, ik heb honderden matches en uit zoveel gesprekken komt die klik niet en bloedt contact in no time dood. Hetzelfde geldt met dates. Maximaal bij de helft heb ik ook echt een klik op een date. Ik snap je punt niet zo goed... die teleurstelling hoort erbij. En soms ben je dat zat en date je even niet. En als je je weer beter voelt, ga je er weer mee verder..
Spiritquote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joh, ik heb honderden matches en uit zoveel gesprekken komt die klik niet en bloedt contact in no time dood. Hetzelfde geldt met dates. Maximaal bij de helft heb ik ook echt een klik op een date. Ik snap je punt niet zo goed... die teleurstelling hoort erbij. En soms ben je dat zat en date je even niet. En als je je weer beter voelt, ga je er weer mee verder..
Bij een 10e toch nog steeds niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga op de eerste date niet met een fysiek doel ofzo :p
quote:Op zondag 17 februari 2019 17:27 schreef hoechst het volgende:
Datingapps is iets voor vrouwen die alleen ff vlug geneukt willen worden...
Hebben we dus niets aan hier
Uit het vorige topic ben ik alweer weggepest (quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:35 schreef Queck het volgende:
Ik meld mij hier ook maar eens! Na een tijdje meelurken vond ik het toch maar eens tijd om mee te posten. Tijdje geleden besloten om na 27 jaar rond te scharrelen, maar eens 'serieus' te gaan daten om een vriendinnetje te zoeken. Gek genoeg, sinds ik dat besloten lijkt Tinder uitgestorven, ben ik weinig op stap geweest en heb ik geen date meer gehadGaat nog niet helemaal de goede kant op dus. Desalniettemin, morgen nieuwe dag nieuwe kansen!
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:55 schreef Queck het volgende:
[..]
Uit het vorige topic ben ik alweer weggepest (), dus hier maar eens proberen
Valt mij ook op ja. Zou de verwachting en de leukheid (is een woordquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:57 schreef Cue_ het volgende:
@:Spirit82
Niet om gemeen uit de hoek te komen, maar zo'n klik geef je aan bij bijna iedereen te hebben met wie je gaat dagen. Ook bij 1 van de vorige die je hebt gehad, volgens mij een paar weken geleden.
Of je moet een paar weken als heel lang bestempelen. Dat kan ook.
In ieder geval zo komen je berichten op mij over.
We zien je bijdrage wel in het dating topicquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja dat, en hoe je het ook wendt of keert: het ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. Als je gaat daten, lijkt me dat je een goede eerste indruk wilt maken. Je kleed je leuk aan, doet je haar, etc. Nu kun je er niks aan doen dat je een koortslip hebt, maar ik kan me goed voorstellen dat jet afschrikt.
Mijn scharrel leerde ik kennen toen hij krentenbaard had. Sorry, maar nee. Die aantrekking kwam pas later toen hij zijn mooie bekkie terug hadMisschien oppervlakkig, maar het draait toch om aantrekkingskracht.
Als het goed is ga ik morgen ook weer een date plannenZie er echt naar uit! Heb heel lang niet zo’n klik met iemand gehad, hoewel we alleen via tinder en whatsapp geappt hebben. Het is bijna bizar, ik heb helemaal vlinders in mijn buik en ken hem nog niet eens
Het stomme is dat ik hem al een keer eerder gematcht heb op tinder. Toen klikte het ook super leuk, maar ontmatchte hij me ineens out of the blue. Dat is maanden terug en hij herinnert het zich niet. Toen ik het hem vertelde gaf hij ook direct zijn telefoonnummer om aan te geven dat hij dat niet nog eens zou doen, maar ergens vertrouw ik het daardoor toch niet helemaal.
Matig verhaal, hoop dat het nooit gaat klikken met die meiden die volgens jou rammelende eierstokken hebben. Je brengt dit behoorlijk negatief.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:37 schreef TATW het volgende:
Gisteren Tinder weer eens geïnstalleerd, en er zitten wel weer een aantal pareltjes tussen mijn matches tot nu toe zeg![]()
![]()
Wel echt opvallend dat ik zo veel oudere matches heb : ben 29 maar echt super veel matches van 32-35 jaar oud. Weet niet zo goed wat ik daar mee moet, wil in beginsel niet te oppervlakkig selecteren op leeftijd, maar (even een paar stappen overslaan) met dames in die leeftijdscategorie moet het gas er wel flink op wat kinderen betreft.
Ook apart om te zien dat ik ook een aantal matches heb met een paar vrij serieus ogende meisjes van 19-20, één begon zelfs vanavond het gesprek. Vind dat toch een best groot leeftijdsverschil met iemand zoals ik die over een maand 30 wordt. Vraag me dan altijd af wat daar achter zit, zijn die typjes erg volwassen voor hun leeftijd, zoeken ze iemand met een auto/huis/geld, maargoed dat kan ik van mezelf natuurlijk net zo goed afvragen dat ik hun like![]()
Installeer vrij regelmatig tinder, maar normaal ging ik er totaal niet serieus mee om, paste meer de visnet methode toe : alles liken, en kijken wat er in het net bleef hangen. Nu meer selectief dames liken die ik echt interessant vind en dan niet puur op hoe lekker ze is, maar ook of ze een beetje een uistraling heeft die bij me past.
Nu komt nog het moeilijke (en waarschijnlijk meest teleurstellende onderdeel) van tinderen, een fase die ik in 5 jaar tinder nog nooit echt heb durven aangaan : het serieus opstarten van een gesprek. Dat is natuurlijk nog een stuk lastiger dan een paar leuke matches krijgen.
je vult het te negatief inquote:Op zondag 24 februari 2019 23:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Matig verhaal, hoop dat het nooit gaat klikken met die meiden die volgens jou rammelende eierstokken hebben. Je brengt dit behoorlijk negatief.
Gelukkig gaat voor jou de tijd nog niet tellen.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:50 schreef TATW het volgende:
[..]
je vult het te negatief in
Ik zeg niet dat ze rammelende eierstokken hebben, maar als ze kinderen willen (ik wil dat sowieso), moet je niet te lang meer wachten als je gaat daten met een match van bijv 34. Dat benauwt mij wel een beetje, omdat ik oprecht niet weet of ik daar binnen nu -2 jaar al klaar voor zou zijn. Terwijl het wel echt leuke matches zijn. Zijn m.i. wel dingen om je af te vragen. Niks negatiefs aan
Wat bedoel je met "het serieus opstarten van een gesprek" via Tinder?quote:Op zondag 24 februari 2019 23:37 schreef TATW het volgende:
Nu komt nog het moeilijke (en waarschijnlijk meest teleurstellende onderdeel) van tinderen, een fase die ik in 5 jaar tinder nog nooit echt heb durven aangaan : het serieus opstarten van een gesprek. Dat is natuurlijk nog een stuk lastiger dan een paar leuke matches krijgen.
Hoe moeilijk zal een date wel niet voor die jongen zijn danquote:Op zondag 24 februari 2019 23:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "het serieus opstarten van een gesprek" via Tinder?
Begrijp ik je nu goed dat je vroeger geregeld de app geinstalleerd had, ging kijken welke matches je kreeg, niks deed en de app dan weer verwijderde oid?
Komt het wel een beetje op neer ja. Probeerde wel eens een gesprekje, maar daarin deed ik niet heel erg mijn best om inventief uit de hoek te komen, en dan lopen de gesprekken dus al na een paar zinnetjes heen- en weer dood.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "het serieus opstarten van een gesprek" via Tinder?
Begrijp ik je nu goed dat je vroeger geregeld de app geinstalleerd had, ging kijken welke matches je kreeg, niks deed en de app dan weer verwijderde oid?
Waarom bedenk jij niet gewoon voor jezelf wat je een acceptabele leeftijdsrange vindt en stel je die in? Dan hoef je jezelf deze vragen niet te stellen. Je bent zelf 30. Stel 26-32 in en kijk wat daar tussen zit 🤷♀️quote:Op zondag 24 februari 2019 23:50 schreef TATW het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze rammelende eierstokken hebben, maar als ze kinderen willen (ik wil dat sowieso), moet je niet te lang meer wachten als je gaat daten met een match van bijv 34. Dat benauwt mij wel een beetje, omdat ik oprecht niet weet of ik daar binnen nu -2 jaar al klaar voor zou zijn. Terwijl het wel echt leuke matches zijn. Zijn m.i. wel dingen om je af te vragen. Niks negatiefs aan
Je kan zelf de leeftijdsgrens instellen. Gewoon voor jezelf bedenken waar jij naar op zoek bent en daarop aanpassen. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:37 schreef TATW het volgende:
Gisteren Tinder weer eens geïnstalleerd, en er zitten wel weer een aantal pareltjes tussen mijn matches tot nu toe zeg![]()
![]()
Wel echt opvallend dat ik zo veel oudere matches heb : ben 29 maar echt super veel matches van 32-35 jaar oud. Weet niet zo goed wat ik daar mee moet, wil in beginsel niet te oppervlakkig selecteren op leeftijd, maar (even een paar stappen overslaan) met dames in die leeftijdscategorie moet het gas er wel flink op wat kinderen betreft.
Ook apart om te zien dat ik ook een aantal matches heb met een paar vrij serieus ogende meisjes van 19-20, één begon zelfs vanavond het gesprek. Vind dat toch een best groot leeftijdsverschil met iemand zoals ik die over een maand 30 wordt. Vraag me dan altijd af wat daar achter zit, zijn die typjes erg volwassen voor hun leeftijd, zoeken ze iemand met een auto/huis/geld, maargoed dat kan ik van mezelf natuurlijk net zo goed afvragen dat ik hun like![]()
Installeer vrij regelmatig tinder, maar normaal ging ik er totaal niet serieus mee om, paste meer de visnet methode toe : alles liken, en kijken wat er in het net bleef hangen. Nu meer selectief dames liken die ik echt interessant vind en dan niet puur op hoe lekker ze is, maar ook of ze een beetje een uistraling heeft die bij me past.
Dat 'er klaar voor zijn' is nooit alleen, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:50 schreef TATW het volgende:
10 jaar jonger als jij begin 20 bent?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:33 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb zelf altijd (nou ja, vanaf mijn 20e ongeveer) een voorkeur gehad voor jonger en 10 jaar jonger op die leeftijd kan op zich best
op de 30e van TATWquote:Op maandag 25 februari 2019 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
10 jaar jonger als jij begin 20 bent?![]()
Bumble heeft dit tegenwoordig wel, hoewel ik niet weet of dat ook op huidskleur gaat ... maar iig wel op lengte, geloofs- of politieke overtuiging, wel/geen kind(erwens), etc.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:38 schreef Zwolsboy het volgende:
Vroegahh had je een datingsite ben de naam kwijt, was rond 2005 waar je serieus snel kon afspreken met de mensen daar.
Je kon zelf selecteren op leeftijd, huidskleur, bouw, ogen etc.
Dat kon je gewoon wegfilteren bijv ik wil geen Negerinnen maar een Aziaat.
Tinder is heel matig, je ziet direct de foto maar de tekst niet, veel hebben geen tekst.
En bijv waarom kan je bij Tinder nergens invullen ik wil geen profielen zien van mensen die 1,60 en kleiner zijn of omgekeerd? dat vind ik zon misser.
Stel je hebt een match, jij zelf bent 1,95m en de miep blijkt 1.51m te zijn... soms heb je mensen die gewoon geen enorm lengteverschil willen, net als leeftijdverschil of dik/dun enz.
Trouwens de oudere versie van Tinder, die van 2014 kon je zien of ze online waren, en wanneer dit verdween later dat was wel jammer.
Heb zelf ook het idee dat men tegenwoordig niet meer serieus kan zijn, dus na match een bakje koffie/wijntje ofzo drinken, met persoonlijk contact leer je iemand veel beter kennen dan domweg dagen/weken/maanden appen...
Geloof dat je bij Bumble maar een paar van de filters mag kiezen. Als je ze allemaal wilt moet je zo'n abbo nemen.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bumble heeft dit tegenwoordig wel, hoewel ik niet weet of dat ook op huidskleur gaat ... maar iig wel op lengte, geloofs- of politieke overtuiging, wel/geen kind(erwens), etc.
DeKleineTuinman leest beter dan jij.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
10 jaar jonger als jij begin 20 bent?![]()
Er staan haakjes.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Naar mijn weten refereert de 'die' naar 'vanaf mijn 20e ongeveer'.
Denk dat het algoritme werkt als een soort Candy Crush. Als je credits koopt zal je meer succes hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:31 schreef Jaume_I het volgende:
Blijft wel echt een rare app dat tinder.
Als ik de app installeer, gaat het de eerste paar (ca 5-8 uur) behoorlijk rap : enkele tientallen matches in die uren. Na die eerste uren daalt de hoeveelheid matches echt met een enorme duikvlucht, en is het nog maar ca. 1 match per dag![]()
Heb het er nu 4 dagen op staan, eerste paar uur zo'n 40 matches, de afgelopen drie dagen bij elkaar in totaal vier matches ofzo. Sowieso heb ik nu totaal geen matches meer tijdens het swipen, al ben ik in een bizar tempo alles naar rechts aan het gooien, zelfs niet met de ''lelijke'' dames.
Als je Spirit82 hoort dat zij honderden matches heeft dan swipen vrouwen dus ook aardig veel dan niet alles naar rechtsquote:Op maandag 25 februari 2019 21:36 schreef Cue_ het volgende:
Zo zonde al die mannen die iedereen maar naar rechts swiped.
Snap dat zelf echt niet. Puur om te kijken hoe goe dje in de markt ligt? Zelfs bij degene die jijzelf totaal niet interessant vindt?
Why?
Twijfelgevallen snap ik, of dat je de ene keert denkt van joah en de volgende keer toch van neh.
Maar hoor wle vaker dat sommigen echt iedereen doen..
Veel makkelijker om iedereen naar rechts te swipen en vervolgens uit alle matches de echte selectie te maken.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:36 schreef Cue_ het volgende:
Zo zonde al die mannen die iedereen maar naar rechts swiped.
Snap dat zelf echt niet. Puur om te kijken hoe goe dje in de markt ligt? Zelfs bij degene die jijzelf totaal niet interessant vindt?
Why?
Twijfelgevallen snap ik, of dat je de ene keert denkt van joah en de volgende keer toch van neh.
Maar hoor wle vaker dat sommigen echt iedereen doen..
Nieuwe mensen op Tinder worden extra veel vertoond dus vandaar meer matches.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:31 schreef Jaume_I het volgende:
Blijft wel echt een rare app dat tinder.
Als ik de app installeer, gaat het de eerste paar (ca 5-8 uur) behoorlijk rap : enkele tientallen matches in die uren. Na die eerste uren daalt de hoeveelheid matches echt met een enorme duikvlucht, en is het nog maar ca. 1 match per dag![]()
Heb het er nu 4 dagen op staan, eerste paar uur zo'n 40 matches, de afgelopen drie dagen bij elkaar in totaal vier matches ofzo. Sowieso heb ik nu totaal geen matches meer tijdens het swipen, al ben ik in een bizar tempo alles naar rechts aan het gooien, zelfs niet met de ''lelijke'' dames.
Als vrouwen 't doen vind ik het ook zonde.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:38 schreef MCH het volgende:
Als je Spirit82 hoort dat zij honderden matches heeft dan swipen vrouwen dus ook aardig veel dan niet alles naar rechts
Mja dat is best wel kut, want na een halve dag tinderen is er eigenlijk geen ruk meer aan. Heb net letterlijk 10 minuten zonder te kijken alles naar rechts geveegd, (ca. 200 profielen, nul matches). Terwijl in de eerste 2 uur dus al tientallen matches dus het is niet omdat ik nou op een aardappel lijk ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nieuwe mensen op Tinder worden extra veel vertoond dus vandaar meer matches.
Ik heb gelezen dat de manier waarop jij swiped ook wordt 'beoordeeld' Mensen die heel veel links of rechts swipen komen onderaan de stapel. Dus ik denk dat alles naar rechts swipen in je nadeel werkt. Alles naar links trouwens ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:49 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Mja dat is best wel kut, want na een halve dag tinderen is er eigenlijk geen ruk meer aan. Heb net letterlijk 10 minuten zonder te kijken alles naar rechts geveegd, (ca. 200 profielen, nul matches). Terwijl in de eerste 2 uur dus al tientallen matches dus het is niet omdat ik nou op een aardappel lijk ofzo.
Nja er valt voor mij geen pijl op te trekken. Heb dus net die 200 zonder te kijken naar rechts geveegd, maar de 2 dagen daarvoor niet (best weinig zelfs), maar toen waren de matches ook al goed opgedroogd. Het was dus zeg maar de eerste paar uur echt heel veel (ook echt met quality dames), en van het 1 op andere uur opeens niks meer.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat de manier waarop jij swiped ook wordt 'beoordeeld' Mensen die heel veel links of rechts swipen komen onderaan de stapel. Dus ik denk dat alles naar links swipen in je nadeel werkt.
Je edit:P
Ik heb ook gelezen dat het aantal goede swipes wat je krijgt bepaald welke groep je te zien krijgt. Dus als je veel swipes naar rechts krijgt krijg je dus mensen te zien die dat ook krijgen. Andersom ook.
Maar goed dit heb ik gelezen. Kan dat niet meer zo snel terug vinden. Blijkbaar bepaald je swipe gedrag hoevaak en door wie jij gezien wordt.
Je kan je toch eerst op je gemaakte matches richten dan en kijken of je daar dates mee kan regelen?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:57 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Nja er valt voor mij geen pijl op te trekken. Heb dus net die 200 zonder te kijken naar rechts geveegd, maar de 2 dagen daarvoor niet (best weinig zelfs), maar toen waren de matches ook al goed opgedroogd. Het was dus zeg maar de eerste paar uur echt heel veel (ook echt met quality dames), en van het 1 op andere uur opeens niks meer.
Valt me nu ook op dat ik zelf hele mooie vrouwen zie als ik zelf ga swipen, maar daar dus geen matches mee. En als ik een bericht krijg van ''iemand heeft je geliked'' dan val ik bijna van mijn stoel van schrik wat voor type dat is, en die zitten er dan weer niet tussen als ik zelf swipe, maar die zien mij kennelijk weer. Best vreemd.
Ja waarschijnlijk hebben zij hun filters anders. Maar je ziet toch alleen dat wazige icoontje met het aantal likes of heb je Gold?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:57 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Nja er valt voor mij geen pijl op te trekken. Heb dus net die 200 zonder te kijken naar rechts geveegd, maar de 2 dagen daarvoor niet (best weinig zelfs), maar toen waren de matches ook al goed opgedroogd. Het was dus zeg maar de eerste paar uur echt heel veel (ook echt met quality dames), en van het 1 op andere uur opeens niks meer.
Valt me nu ook op dat ik zelf hele mooie vrouwen zie als ik zelf ga swipen, maar daar dus geen matches mee. En als ik een bericht krijg van ''iemand heeft je geliked'' dan val ik bijna van mijn stoel van schrik wat voor type dat is, en die zitten er dan weer niet tussen als ik zelf swipe, maar die zien mij kennelijk weer. Best vreemd.
Klopt hoor, maar het is wel saai. Toch af en toe even leuk om te kijken met wie er een match isquote:Op maandag 25 februari 2019 21:59 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je kan je toch eerst op je gemaakte matches richten dan en kijken of je daar dates mee kan regelen?
Ik swipe juist nauwelijks meer omdat ik me anders niet richten op gemaakte matches die ik leuk vind.
Kennelijk zit ik dan nu in de poule met de romana's van deze wereldquote:Op maandag 25 februari 2019 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk hebben zij hun filters anders. Maar je ziet toch alleen dat wazige icoontje met het aantal likes of heb je Gold?
Ik denk dat toen je net Tinder installeerde dus extra vaak te zien was bij vrijwel iedereen en naarmate mensen gingen swipen bepaald werd in welke 'groep' je terecht kwam.
Nou ja dat zei ik netquote:Op maandag 25 februari 2019 22:06 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Kennelijk zit ik dan nu in de poule met de romana's van deze wereldWat ik niet snap want aan het begin had ik dus echt veel leuke matches en helemaal geen romana's. Maargoed.
Geen goede foto's misschien?quote:Op maandag 25 februari 2019 22:10 schreef alexlefou het volgende:
Ik weet het niet waarom maar Tinder werkt langs geen kanten bij mij, eerder andere sites
Kanquote:Op maandag 25 februari 2019 22:14 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Geen goede foto's misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |