Gelukkig rijden er geen treinen vandaagquote:
Veel verder dan 'Feyenoord onwaardig' en 'we maken het onszelf heel moeilijk' zijn ze niet gekomen.quote:
Oh ja, dan ga je zeker onder het station door?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar nee, iets verder op. Laten we zeggen, naast die TBS-gekkies.
Je weet veel meer niet Picoquote:Op zondag 17 februari 2019 17:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wist niet dat je in Groningen woonde
Yes.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh ja, dan ga je zeker onder het station door?
Ah daar heb ik ook vlakbij gewoond. Vechtstraat.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig rijden er geen treinen vandaag
Maar nee, iets verder op. Laten we zeggen, naast die TBS-gekkies.
Ik heb het wel gezien hoor.quote:
Nee joh. Die gaat nergens heen.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Van Geel hem al beginnen te knijpen om zn overbetaalde baantje?
Absoluut.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:25 schreef Tjacka het volgende:
Maja gelukkig hebben jullie 6-2 van die joden gewonnen!
Zit het nog steeds zo diep? Ik was het eigenlijk al weer vergeten.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:25 schreef Tjacka het volgende:
Maja gelukkig hebben jullie 6-2 van die joden gewonnen!
quote:Van Bronckhorst na blamage in Groningen: ‘Slechtste wedstrijd onder mijn leiding
Giovanni van Bronckhorst van Feyenoord draaide er na de blamerende nederlaag bij FC Groningen (1-0) niet omheen. ,,Dit was de slechtste wedstrijd onder mijn leiding’', liet de vertrekkende coach bij herhaling weten.
Sportredactie 17-02-19, 17:33
,,Een grote teleurstelling. We zaten vanaf de eerste minuut niet in de wedstrijd. Het is dat FC Groningen verzuimde om 2-0 te maken. Daardoor hadden we tot het einde nog kans op de gelijkmaker. Maar een punt was niet verdiend geweest.’'
Volgens Van Bronckhorst waren de ,,voorwaarden’' er niet bij Feyenoord om in het eigen spel te komen. ,,We hebben verloren door meerdere factoren. We waren niet balvast, we waren slordig in de opbouw en wonnen de duels niet. De kwaliteiten die we hebben, zag je niet terug. Dat is in onze laatste drie uitwedstrijden steeds het geval.’'
Van Bronckhorst beaamde dat Feyenoord deze maand nog voor zware uitdagingen staat: zondag PSV uit en over anderhalve week Ajax thuis voor de KNVB-beker. ,,Ik steek al mijn energie erin om in die duels anders op het veld te staan dan dat we hier in Groningen hebben gedaan.’'
Hij weet wel meer niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:55 schreef Caland het volgende:
En Klaas weet nog steeds niet hoe hij fatsoenlijk moet knippen en plakken
Ja, al maakt dat eigenlijk ook nauwelijks verschil.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:04 schreef Elan het volgende:
Nog 2 puntjes over en dan is AZ er voorbij, na volgend weekend mogelijk al dus.
Alleen voor Europees dacht ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al maakt dat eigenlijk ook nauwelijks verschil.
Een paar extra potjes die je in de voorbereiding mag spelen.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paar extra potjes die je in de voorbereiding mag spelen.
Meer kans op een obscuur potje in Letland dus
Ik zie alleen maar voordelen van vierde worden
Dat is er vanuitgaande dat Ajax de beker wint.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paar extra potjes die je in de voorbereiding mag spelen.
Meer kans op een obscuur potje in Letland dus
Ik zie alleen maar voordelen van vierde worden
Je vergeet Willem II nog.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is er vanuitgaande dat Ajax de beker wint.
Als Feyenoord wint maakt het sowieso niks uit, en als AZ wint ook niet.
Welke kwaliteiten hebben de spelers dan volgens Gio ? En laatste 3 uitwedstrijden vervangen door alle uitwedstrijden want bij Heerenveen uit ging het bv ook net goed nog.quote:
Met KEA leek het vorig jaar ook nergens op.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Het grote probleem van feyenoord
Een Tuinkabouter
[ afbeelding ]
versus de man die alle ballen afpakte......
[ afbeelding ]
Hoeveel ballen heeft clasie dit seizoen al afgepakt...?
zou clasie echt gekocht gaan worden?
Als Feyenoord de halve finale wint dan pakt het de beker en dat geldt ook voor Ajaxquote:Op zondag 17 februari 2019 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is er vanuitgaande dat Ajax de beker wint.
Als Feyenoord wint maakt het sowieso niks uit, en als AZ wint ook niet.
Beste app voor nieuws checken ouwequote:Op zondag 17 februari 2019 18:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Teletekst
Heb je nou ook nog daadwerkelijk die app geïnstalleerd? Ben je 80?
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beste app voor nieuws checken ouwe
Ayyee dan verschillen wij van mening ouwe reusquote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
8/10 troll van teletekstgoden
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Teletekst
Heb je nou ook nog daadwerkelijk die app geïnstalleerd? Ben je 80?
Vind je? Twee records die geen records zijn, en 1 record welke ik vandaag nou al 30 keer heb gehoord.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
8/10 troll van teletekstgoden
Daarom juist. Gewoon een hele pagina Sven van Beek in de zeik nemen.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vind je? Twee records die geen records zijn, en 1 record welke ik vandaag nou al 30 keer heb gehoord.
Misschien vind ik het gewoon niet zo grappig.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom juist. Gewoon een hele pagina Sven van Beek in de zeik nemen.
Zegt wel wat over de verhoudingen tussen AZ en Feyenoord. Niet alleen qua transferinkomsten, maar ook qua sportieve prestaties.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al maakt dat eigenlijk ook nauwelijks verschil.
Ja maar dat had weinig met hem te makenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met KEA leek het vorig jaar ook nergens op.
De media zouden dat eens moeten laten zien ja, voor Clasie geldt trouwens hetzelfde.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou weleens alle interviews met Gio voorafgaand aan wedstrijden en na afloop willen zien. Het is steeds hetzelfde riedeltje en ik vraag me af of de tranen in de ogen schieten van het lachen, of van het huilen.
Klopt, AZ wint eigenlijk nooit iets wanneer het er op aankomt.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zegt wel wat over de verhoudingen tussen AZ en Feyenoord. Niet alleen qua transferinkomsten, maar ook qua sportieve prestaties.
Onder Brom niet nee, maar onder Verbeek was dat anders.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, AZ wint eigenlijk nooit iets wanneer het er op aankomt.
Ja, want de woorden van een speler/trainer zijn verantwoordelijk voor het resultaat wat we dit seizoen zien.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
De media zouden dat eens moeten laten zien ja, voor Clasie geldt trouwens hetzelfde.
Laat Feyenoord dan bouwen aan een elftal zonder Van Beek en Clasie bv, want ik kan me niet voorstellen dat we Clasie gaan kopen voor een paar miljoen.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar dat had weinig met hem te maken
Heb je vandaag gezien hoe vaak de bal veroverd werd?
Feyenoord verloor alle duels
IK zou het balbezit percentage weles willen zien van deze wedstrijd.....
Toptrainer die Gert-Jan.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Onder Brom niet nee, maar onder Verbeek was dat anders.
In het kampioensjaar maakte dat niet uit, blijkbaar werden we ondanks Gio kampioen.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, want de woorden van een speler/trainer zijn verantwoordelijk voor het resultaat wat we dit seizoen zien.
Lekker interessant wat iemand roept. In het kampioensjaar zei Gio dezelfde dingen. Toen was het niet interessant, nu wel. Dom gezeur.
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat Caland Verbeek verafgood.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Onder Brom niet nee, maar onder Verbeek was dat anders.
AZ presteert gewoon naar haar mogelijkheden. Feyenoord onder haar mogelijkheden. Zo simpel is het. Normaal gesproken moet Feyenoord een punt of 8-12 meer hebben.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zegt wel wat over de verhoudingen tussen AZ en Feyenoord. Niet alleen qua transferinkomsten, maar ook qua sportieve prestaties.
Het probleem was natuurlijk dat van die 64% balbezit het 80% van de tijd op zo'n 20 meter van Vermeer plaats vond.quote:
Trap nog even wat open deuren in andersquote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
In het kampioensjaar maakte dat niet uit, blijkbaar werden we ondanks Gio kampioen.
Vuile klootzak.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat Caland Verbeek verafgood.
verafgoodtquote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat Caland Verbeek verafgood.
WAS DIT VAN DE WEDSTRIJD van vandaag of vorig seizoen....quote:
Ja dit was vandaag, maar net als Scrummie postte, allemaal ver op de eigen helft.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAS DIT VAN DE WEDSTRIJD van vandaag of vorig seizoen....
kan het me niet voorstellen
waar heb je die data vandaan?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja dit was vandaag, maar net als Scrummie postte, allemaal ver op de eigen helft.
https://eredivisie.nl/nl-(...)doverzicht/id/986463quote:Op zondag 17 februari 2019 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar heb je die data vandaan?
Bedankt voor je analyse, Klaas.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft geen enkele speler in de top 10 met dribbels dit seizoen
Allemaal blind zo snel mogelijk de bal ergens heen trappen is het enige wat deze selectie kan geven de keiharde feiten aan...
[ afbeelding ]
kloptquote:Op zondag 17 februari 2019 19:24 schreef Caland het volgende:
Je hebt leugens, je hebt grotere leugens en je hebt klaasweetalles.
Best triest. Wanneer Ajax en PSV van ons weglopen is dat overal volkomen logisch gezien de budgettaire verschillen, maar we zijn zelf amper in staat AZ voor te blijven ondanks dat onze begroting twee keer zo groot is.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Berghuisje toch, die is toch rijp voor de Premier League?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Deze statistiek geeft ook aan dat je weinig creatieve spelers heb die iets met de bal doen
iemand niet mee eens?
Dan hoor ik het graag
Idrissi....quote:Op zondag 17 februari 2019 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Deze statistiek geeft ook aan dat je weinig creatieve spelers heb die iets met de bal doen
iemand niet mee eens?
Dan hoor ik het graag
Ayoub is best een creatieve speler. Vaker opstellen.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
iemand niet mee eens?
Dan hoor ik het graag
Morgen eerst weer tijd voor de wekelijkse goed nieuws show, dit keer met het definitief vastleggen van Clasie.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:28 schreef macca728 het volgende:
Niet getreurd, het wordt weer geanalyseerd deze week
quote:Op zondag 17 februari 2019 20:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Morgen eerst weer tijd voor de wekelijkse goed nieuws show, dit keer met het definitief vastleggen van Clasie.
quote:"We zijn verheugd om iemand als Jordy, een kind van de club, langdurig aan ons te verbinden. In allebei de periodes dat hij het Feijenoordshirt droeg heeft hij laten zien een belangrijke schakel te zijn, zowel binnen als buiten het veld. Het vastleggen van Jordy wordt dan ook breed gedragen binnen alle geledingen van de club."
quote:
quote:Met Jordy halen we een jongen in huis die weet hoe het reilt en zeilt bij Feyenoord. En zijn buitenlandse ervaring zal een positieve bijdrage leveren op de rest van de groep
Die gaat meestal ook niet eens meer naar de Kuip.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:53 schreef Elan het volgende:
Vroeger werd er nog wel eens een spelersbusje opgewacht na een dergelijke wanprestatie
Met terugwerkende kracht eigenlijk redelijk onterecht wel als je dit soort wedstrijden ziet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |