SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 17-02-2019 12:44:24 ]C’est Davie :o)
Niet klikken Fred.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op zondag 17 februari 2019 12:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet klikken Fred.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ha ha ja ik ookquote:Op zondag 17 februari 2019 12:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Met dank aan Cee, ik zag het al helemaal voor me.
Ik ookquote:Op zondag 17 februari 2019 12:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Met dank aan Cee, ik zag het al helemaal voor me.
jah!quote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
Maar waarom staan deze mooie mannen niet in de OP dan?
Nee, ik was lunchen bij de macquote:
Dit.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ondersteun deze vraag nietquote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 17 februari 2019 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zondag 17 februari 2019 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moet altijd gieren om jouquote:Op zondag 17 februari 2019 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd gieren om haar.
Net als om die moeder uit That 70's Show.![]()
Graag gedaan ato. Fijn dat ze goed terecht zijn gekomen.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:56 schreef ato het volgende:
Lieve, lieve mede Fok-ESF genoten. Ik wil jullie bedanken voor de prachtige bos bloemen die ik van jullie heb gekregen. Ik ben er ontroerd van.
Dit geeft mij ook moed voor de behandeling die aankomende dinsdag start.
Nogmaals veel dank en jullie zijn lief.
Ik kan nog geen schaarsgeklede mooie dansende mannen op een bloemencorso vinden.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
Er waren blijkbaar wel schaarsgeklede mannen Nijmegen Holland's got talent gisteren......misschien ben je een beetje handig in fotoshoppen?quote:Op zondag 17 februari 2019 14:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kan nog geen schaarsgeklede mooie dansende mannen op een bloemencorso vinden.
Genieten van het goede weer.quote:
Ik mag m'n OP niet meer wijzigen, dus bij deze:quote:Op zondag 17 februari 2019 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |