is dat ooit niet zo?quote:
Dat heeft die nooitquote:
Dan is die stervendequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik maak me pas zorgen als hij niet hyper is
Ja klopt, dat deed me aan het begin van de aflevering ook twijfelen. Het enige wat ik me daarvoor zou kunnen bedenken is dat de mol níét wist wat in welke enveloppes zou zitten, en hij met puur toeval de verkeerde zou hebben gepakt (en dus niet het mingeld). Maar ik weet niet of ik dan misschien te diep in m'n tunnel kijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:47 schreef Redefine het volgende:
Drie van de vier overgebleven kandidaten hebben een enveloppe waar de mol wat aan heeft. Waarvan twee min duizend. Niels daar het minst verdacht.
Dat glas dat spontaan sprong helpt ook niet echtquote:
Denk dat de mol wel weet wat er in de enveloppe zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, dat deed me aan het begin van de aflevering ook twijfelen. Het enige wat ik me daarvoor zou kunnen bedenken is dat de mol níét wist wat in welke enveloppes zou zitten, en hij met puur toeval de verkeerde zou hebben gepakt (en dus niet het mingeld). Maar ik weet niet of ik dan misschien te diep in m'n tunnel kijk
Ja dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat de mol wel weet wat er in de enveloppe zit.
als mol weet je ook dat de kans groot is dat niemand voor het geld gaat en kun jij minder verdenking op je krijgen door idd je jokers pakt ipv mingeldquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat de mol wel weet wat er in de enveloppe zit.
Dat is ook nog een optie idd. Vorige aflevering had hij al alleen maar mingeld binnengeharkt, misschien ter compensatie en in het vertrouwen dat de rest dat mingeld wel pakt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
als mol weet je ook dat de kans groot is dat niemand voor het geld gaat en kun jij minder verdenking op je krijgen door idd je jokers pakt ipv mingeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
zoiets.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie idd. Vorige aflevering had hij al alleen maar mingeld binnengeharkt, misschien ter compensatie en in het vertrouwen dat de rest dat mingeld wel pakt?
Sarah vliegt er dus vlg week uit.quote:
En het is al eerder gebeurd. Art kreeg ook een joker vd mol dacht ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoiets.
zeggen dat de mol nooit jokers weg geeft vind ik ook een rare opmerking van Jan, je wilt de verdenking toch van jezelf af hebben?
Misschien een tikkeltjequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, dat deed me aan het begin van de aflevering ook twijfelen. Het enige wat ik me daarvoor zou kunnen bedenken is dat de mol níét wist wat in welke enveloppes zou zitten, en hij met puur toeval de verkeerde zou hebben gepakt (en dus niet het mingeld). Maar ik weet niet of ik dan misschien te diep in m'n tunnel kijk
Dat zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:01 schreef svann het volgende:
[..]
Die moet maar weer terug naar moltalk.
Ze kunnen het voor mij nog alle vier zijn.....quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Twee rode schermen, lekker!![]()
Had gehoopt op Jamie en Sinan eruit. Jammer van Rick Paul.
Qua Mol... ik weet het niet, en om eerlijk te zijn maakt het me niet niet eens echt veel uit.
Mij eigenlijk ook niet echt. Seizoen boeit mij op dat vlak net wat te weinig. Leuk dat Merel er nog in zit, maar verder ach.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Qua Mol... ik weet het niet, en om eerlijk te zijn maakt het me niet niet eens echt veel uit.
Dat die vervelende Sinan er nog in zitquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook niet echt. Seizoen boeit mij op dat vlak net wat te weinig. Leuk dat Merel er nog in zit, maar verder ach.
Ik hoopte op Jamie en Sinan eruit, kreeg gelukkig nog wel een 50% score daarop. Sinan zou wel heel vervelend zijn als die de mol is, zo passief.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat die vervelende Sinan er nog in zit
Lekker late quote, maar ik ben denk ik de enige andere Fok!ker die dit ook hardop zong toen Sarah moest gaan gooien...quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:50 schreef Fascination het volgende:
Als Sinan de mol is zien we hoe hij daar tijdens de opdrachten allerlei reisprogramma's aan het opnemen is.
Idem. Boeit me niet dit seizoen/kom er niet in dit seizoen en Merel vind ik het leukst dus mooi dat ze er nog in zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook niet echt. Seizoen boeit mij op dat vlak net wat te weinig. Leuk dat Merel er nog in zit, maar verder ach.
Dat viel mij ook op ja. Hij doet ook werkelijk nul komma niks bij de opdrachtenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
Sinan is de Mol, dat laatste stukje; De mol is goed dit jaar met een enorme grijns op zijn smoel, wat een baas
Hij riep - niet voor de eerste keer - dat we te maken hebben met een goede mol. Als hij de mol is hebben we te maken met een mol die vooral het spelletje en de deelnemers psychologisch beïnvloed. Ja je bent te laat! Als jullie dat willen dan ben ik de baas etc
Door zulke acties denk je juist het zal toch niet, soort omgekeerde psychologie en dat zou hem geniaal maken als mol. Plus geen kandidaat verdenkt hem.
Ik denk juist dat hij heel veel doet, maar dat veel is ge-edit. Hele slinkse,sluwe mol die vooral psyocholigsche spelletjes speelt. Wat erg knap is, want het is geen acteur.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja. Hij doet ook werkelijk nul komma niks bij de opdrachtenBij die opdracht met de enveloppen zou de mol gewoon voor 3 jokers gaan altijd en dan hopen dat hij/zij -1000 pakt en dat is precies wat Sinan ook deed.
Ja, dat kan natuurlijk. Bedoelde meer dat hij echt daadwerkelijk niks doet om een opdracht te laten slagen. Staat altijd op punten waar hij niet al te veel hoeft te doen of met één sluwe actie al dingen kan laten falen. Denk dat hij vandaag ook diegene was die dat kokertje liet hangen tussen de bananen. Pakte er waarschijnlijk één wel en één niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij heel veel doet, maar dat veel is ge-edit. Hele slinkse,sluwe mol die vooral psyocholigsche spelletjes speelt. Wat erg knap is, want het is geen acteur.
Ik denk dat onze monden in de finale openvallen als we zien wat hij geflikt heeft (mits hij de mol is).
Als hij de mol is wel.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk juist dat hij heel veel doet, maar dat veel is ge-edit. Hele slinkse,sluwe mol die vooral psyocholigsche spelletjes speelt. Wat erg knap is, want het is geen acteur.
Ik denk dat onze monden in de finale openvallen als we zien wat hij geflikt heeft (mits hij de mol is).
Waarschijnlijk doet hij wel wat, alleen zien we dat nietquote:Op zondag 17 februari 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk. Bedoelde meer dat hij echt daadwerkelijk niks doet om een opdracht te laten slagen. Staat altijd op punten waar hij niet al te veel hoeft te doen of met één sluwe actie al dingen kan laten falen. Denk dat hij vandaag ook diegene was die dat kokertje liet hangen tussen de bananen. Pakte er waarschijnlijk één wel en één niet.
Ik denk dat hij juist dondersgoed weet dat Niels de mol is.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
Sinan is de Mol, dat laatste stukje; De mol is goed dit jaar met een enorme grijns op zijn smoel, wat een baas
Hij riep - niet voor de eerste keer - dat we te maken hebben met een goede mol. Als hij de mol is hebben we te maken met een mol die vooral het spelletje en de deelnemers psychologisch beïnvloed. Ja je bent te laat! Als jullie dat willen dan ben ik de baas etc
Door zulke acties denk je juist het zal toch niet, soort omgekeerde psychologie en dat zou hem geniaal maken als mol. Plus geen kandidaat verdenkt hem.
Apart dat hij dan de vorige aflevering op Merel zat. Sinan zit volgens mij iedere aflevering op een andere kandidaatquote:Op zondag 17 februari 2019 04:05 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij juist dondersgoed weet dat Niels de mol is.
Ze was mijn schot voor de boeg en ik heb een paar prono op haar ingevuld. Maar inmiddels ben ik over op Sinan. Voor velen misschien een horror/worst case scenario maar dat zou ik van een Niels of Merel vinden.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij zit niemand echt op Sarah hè? (hier bedoel ik, niet in het spel zelf).
Ik zie nog wel voor me dat zij de domme Mol heeft gespeeld, hoewel het er dan wel wat dik opligt, ook in de montage.
En abseilen is legit om over te slaan. Anders kreeg je twee Robert momentjesquote:Op zondag 17 februari 2019 02:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet hij wel wat, alleen zien we dat nietHij heeft bij slechts 1 opdracht niks gedaan he. Zipline was niet echt een opdracht imo.
Ik weet het elk jaar na aflevering 2 of 3. Alleen Jan Versteegh had ik pas laat door.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom raden of bedenken mensen nog altijd wie de mol is? Waar je het aan zou kunnen zien krijg je toch niet te zien en de rest is het om en om verdacht zodat je het nooit kan raden alleen gokken.
Heel tof programma maar ik check het voor de vette beelden en mooie opdrachten want gissen wie de mol is is toch kansloos.
Geloof er nix van!quote:Op zondag 17 februari 2019 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik weet het elk jaar na aflevering 2 of 3. Alleen Jan Versteegh had ik pas laat door.
Wie is nu de mol dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik weet het elk jaar na aflevering 2 of 3. Alleen Jan Versteegh had ik pas laat door.
Sinan natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |