is dat ooit niet zo?quote:
Dat heeft die nooitquote:
Dan is die stervendequote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik maak me pas zorgen als hij niet hyper is
Ja klopt, dat deed me aan het begin van de aflevering ook twijfelen. Het enige wat ik me daarvoor zou kunnen bedenken is dat de mol níét wist wat in welke enveloppes zou zitten, en hij met puur toeval de verkeerde zou hebben gepakt (en dus niet het mingeld). Maar ik weet niet of ik dan misschien te diep in m'n tunnel kijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:47 schreef Redefine het volgende:
Drie van de vier overgebleven kandidaten hebben een enveloppe waar de mol wat aan heeft. Waarvan twee min duizend. Niels daar het minst verdacht.
Dat glas dat spontaan sprong helpt ook niet echtquote:
Denk dat de mol wel weet wat er in de enveloppe zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, dat deed me aan het begin van de aflevering ook twijfelen. Het enige wat ik me daarvoor zou kunnen bedenken is dat de mol níét wist wat in welke enveloppes zou zitten, en hij met puur toeval de verkeerde zou hebben gepakt (en dus niet het mingeld). Maar ik weet niet of ik dan misschien te diep in m'n tunnel kijk
Ja dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat de mol wel weet wat er in de enveloppe zit.
als mol weet je ook dat de kans groot is dat niemand voor het geld gaat en kun jij minder verdenking op je krijgen door idd je jokers pakt ipv mingeldquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat de mol wel weet wat er in de enveloppe zit.
Dat is ook nog een optie idd. Vorige aflevering had hij al alleen maar mingeld binnengeharkt, misschien ter compensatie en in het vertrouwen dat de rest dat mingeld wel pakt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
als mol weet je ook dat de kans groot is dat niemand voor het geld gaat en kun jij minder verdenking op je krijgen door idd je jokers pakt ipv mingeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |