SPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar januari (Limoentjuh)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
geen vervanger available?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn man gaat niet mwe naar bed
Spelbreker dat het is
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:07 schreef Homijn het volgende:
* Homijn wenst de nachtploeg sterkte
Het hol hiernaast wordt verbouwd, dus moet ik gaan slapen nu...
nee niet echtm want we hadden plannen met driequote:
homobar strugglesquote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:07 schreef Homijn het volgende:
* Homijn wenst de nachtploeg sterkte
Het hol hiernaast wordt verbouwd, dus moet ik gaan slapen nu...
lekker lekkerquote:
slaap lekker lieverdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
1 dagje vrij, dan 1 dagje werken en dan 2 dagen vrijquote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:56 schreef dud0r het volgende:
Dat was een vroege avond dan. Weekend nu of weekend werken?
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
1 dagje vrij, dan 1 dagje werken en dan 2 dagen vrij
Welterusten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:03 schreef dud0r het volgende:
Ik ga eens kijken of ik verder kan slapen.
Ik slaap zelfs op en houten stoel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:11 schreef Koen66 het volgende:
Gewoon niet liggen, maar trap er steeds weer in
Zo gek heb ik het nog niet gedaan, wel in slaap gevallen aan mijn bureau.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ook wel eens op m'n werk op de wc in slaap gevallen
Helaas lukte mij dat nooit.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:22 schreef Koen66 het volgende:
Tijdens meetings wegzakken lukt me ook prima
punten pakkenquote:
Kom van een maat vandaan, geen kroeg gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
waarop?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
Aloaik wacht nog steeds op antwoord
store championship spelenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaan jullie nog iets gezelligs doen vandaag?
een wedstrijdquote:
Magic.quote:
Geen echte gamequote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben redelijk bekend in de game wereld, maar store championship nog nooit van gehoord
de enige echt originele tcgquote:
Zoonlief is werken vandaagquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:58 schreef dud0r het volgende:
Moet je zoon niet eens spelen vandaag? Of doet zijn lgs niks?
ik heb iets meer context nodig om dit te snappenquote:
dat moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief is werken vandaag
beetje bijdragen in de kosten thuis. Of hoeft dat nietquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb iets meer context nodig om dit te snappen
Mwah......kostgeld is een groot woord, maar hij haalt ook weleens de boodschappenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje bijdragen in de kosten thuis. Of hoeft dat niet
wat een vrolijk deuntjequote:
Beter een ander half pilletje nemenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik neem even een halve paracetamol
maagpijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Die banaan om 5u was achteraf gezien niet zo'n strak idee.
Nee, maar het voelt alsof mijn maag er niks mee gedaan heeft tot ik net m'n bed uit gingquote:
nee nee. Dat heb ik hier nog geen eensquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beter een ander half pilletje nemen
Jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nee. Dat heb ik hier nog geen eens
Markquote:
quote:
Opstaan zonder koffiequote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sleep mezelf even uit bed, naar de keuken...... waar geen koffie meer is
ga je ultra hard van werkenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en het lijkt me niet slim, ik moet straks werken
Lekker!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen kan ik pas boodschappen doen, volgens mij ga ik vanavond uiteten
Gezellig, waar ga je eten?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
moet je man ook werken? Anders kan je hem toch boodschappen laten doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
die is nu werken, we hebben maar 1 auto. Dus morgen samen boodschappen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je man ook werken? Anders kan je hem toch boodschappen laten doen?
Ik ga over twee weken naar de Griekquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Wok Chinatownals het goed is. Gister vaag iets afgesproken
Dus of het doorgaat? Geen idee
Anders naar de mexicaan
dat ga ik doen als ik weer in nl ben!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken naar de Griek
Feestmuziekquote:
Yoloquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en het lijkt me niet slim, ik moet straks werken
totdat de zombie apocalypse uitbreekt.quote:
Je klinkt als zo'n flat earth leipoquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
totdat de zombie apocalypse uitbreekt.
daar heb ik gisteren wel om zitten lachen. Behind the curve op Netflix. FE gekkies.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je klinkt als zo'n flat earth leipo
Guurrrllllllquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Beep beep who got the keys to the jeep beep beep fallllll in loveeee
Dankje! Jij ook natuurlijk 😎quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geniet van je dag, ik ga iets buiten doen denk ik
Adiossss![]()
dansplaatquote:
wat een beetje zonlicht niet goed voor is iig bij mij 😜quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat een wakkere mensen hier deze vroege ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |