En ook geen beestjes meer?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:29 schreef Kreator het volgende:
Ik vroeg me al af waar die kleine beestjes in de keuken vandaan kwamen.
Er bleek een open pak bloem achterin verstopt te zitten met houdbaarheid 2015.. Op de pastaplank, achter de pasta.
Mijn ex was een boodschappenhoarder. En ik kijk nooit echt goed in kastjes. Jum.
Nu lege kastjes.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik had bruiloft met Thaise bruid. En zij had ook gekookt. omgWat heb ik ontzettend lekker gegeten
Tofquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik had bruiloft met Thaise bruid. En zij had ook gekookt. omgWat heb ik ontzettend lekker gegeten
Wat kocht je allemaal?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Duitsland leeggekocht. Was leuk. Nu moe. Beetje jammer dat het huis zo koud is.
Heh, gaaf - koken voor je eigen bruiloft! Wat at je zoal?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Tom kai soep, geloof ik. Daarna waren al mijn sinussen open en zweette ik alsof ik in de sauna zatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:34 schreef minilot het volgende:
Heh, gaaf - koken voor je eigen bruiloft! Wat at je zoal?
Ik binge momenteel in mijn eentje Queer Eye op Netflix terwijl ik ooit voor een verjaardag gekochte Passoa opdrink met Roosvicee Bosvruchten. Niet de meest chique vrijdagavond.quote:
Ik heb er ice tea bij, en zie in de personages parallellen met deze SCquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik binge momenteel in mijn eentje Queer Eye op Netflix terwijl ik ooit voor een verjaardag gekochte Passoa opdrink met Roosvicee Bosvruchten. Niet de meest chique vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:51 schreef Isabeau het volgende:
Piet, nog bedankt voor de youtube link naar de TED talk van Christien Meindertsma. Reuze interessant!
Euh, alles. Ancho chillies, artisjok, toiletreiniger, muggenstekker, klimop, scheergel, varkensnek, gnocchi, lactosvrije zuivel, alcoholvrije weissen met bloedsinaasappelsmaak, vulling voor Pieps luieremmer. Alles.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:33 schreef minilot het volgende:
2015 Krea!
[..]
Wat kocht je allemaal?
Had ik, met een tijdspanne van een goudvis, binnen anderhalf dag uit !quote:
En jij zag er geen SC-ers in?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had ik, met een tijdspanne van een goudvis, binnen anderhalf dag uit !
Beleefde het elk uurquote:
Johnnyquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik binge momenteel in mijn eentje Queer Eye op Netflix terwijl ik ooit voor een verjaardag gekochte Passoa opdrink met Roosvicee Bosvruchten. Niet de meest chique vrijdagavond.
Weissensee Duitsland is in oost Berlijnquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
\
Al gedaan: 7 dagen Duitsland/Weissensee/Duitsland
Dat klopt, Oostenrijk maar met 2 overnachtingen in Duitsland.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weissensee Duitsland is in oost Berlijn
neem aan dat je de Weissensee in Oostenrijk bedoeld?
Is ook een heel moooie drama serie die Oost-Berlijn speelt
Natriumchloride, ofwel keukenzoutquote:
Ah ok. Jammer, en ook dom van me. Ik was bang om dingen te kopen waar verborgen ui of knoflook in zit. Ik heb vanwege speisesalz een paar dingen laten staan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natriumchloride, ofwel keukenzout
Ja, dat is wel hilarisch tot nu toe!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En natuurlijk Antoni die er puur voor het plaatje bij is, en eigenlijk helemaal niet kan koken.
Waarom dan niet ter plekke even gegoogeld?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah ok. Jammer, en ook dom van me. Ik was bang om dingen te kopen waar verborgen ui of knoflook in zit. Ik heb vanwege speisesalz een paar dingen laten staan.
En zie edit hierboven![]()
Ik kon het zo snel niet vinden. En ik wilde opschieten. De producten waar het in zat die ik wel zo gaag wilde dat ik er een pil voor over had, heb ik gewoon meegenomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom dan niet ter plekke even gegoogeld?
Oubolligheid en matig eten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:30 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Napoli. Het restaurant in Haarlem.. Italiaan van de oude stempel. Wel lekker
Nog 1 aflevering te gaan. Prima serie.quote:
Milaan is zo mooi.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef golfer het volgende:
Zitten, n.a.v. Diederik en Da Vinci op TV, te denken aan een stedentrip Milaan in september.
Nog even rondneuzen.
Ik heb wel eens een interview met hem gelezen dat er op kookvlak een hoop belangrijks gebeurde wat vaak niet in beeld gebracht werd. Tja, zou ik ook zeggen als ik hem was maar het klonk best plausibelquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat is wel hilarisch tot nu toe!
*levensveranderende makeover*
*levensveranderende huisverbouwing*
"Okeeeeee, nu ga ik je laten zien hoe je een partje uit een grapefruit snijdt!"
![]()
Mja maar hij is ook gewoon geen kok, hij is wijnhandelaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 07:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een interview met hem gelezen dat er op kookvlak een hoop belangrijks gebeurde wat vaak niet in beeld gebracht werd. Tja, zou ik ook zeggen als ik hem was maar het klonk best plausibelVolgens mij heeft hij zelf ook een hoop gehad aan de serie met betrekking tot z'n identiteit en dat gun ik hem ook wel weer, dus prima als die plakjes grapefruit daarvoor een excuus zijn
![]()
De eerste aflevering van seizoen 1 was wel de tofste trouwens vond ik, met die man met z'n redneck margarita'sEn de jongen die uit de kast kwam bij zijn stiefmoeder
![]()
zeg frantic, ik zit hier de instructies te lezen voor "adverse weather" en ik lees over "white horses" op de golven.. (3-5 bft..)quote:
Hehe.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik had best niets langer willen slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |