En ook geen beestjes meer?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:29 schreef Kreator het volgende:
Ik vroeg me al af waar die kleine beestjes in de keuken vandaan kwamen.
Er bleek een open pak bloem achterin verstopt te zitten met houdbaarheid 2015.. Op de pastaplank, achter de pasta.
Mijn ex was een boodschappenhoarder. En ik kijk nooit echt goed in kastjes. Jum.
Nu lege kastjes.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik had bruiloft met Thaise bruid. En zij had ook gekookt. omgWat heb ik ontzettend lekker gegeten
Tofquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik had bruiloft met Thaise bruid. En zij had ook gekookt. omgWat heb ik ontzettend lekker gegeten
Wat kocht je allemaal?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Duitsland leeggekocht. Was leuk. Nu moe. Beetje jammer dat het huis zo koud is.
Heh, gaaf - koken voor je eigen bruiloft! Wat at je zoal?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Tom kai soep, geloof ik. Daarna waren al mijn sinussen open en zweette ik alsof ik in de sauna zatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:34 schreef minilot het volgende:
Heh, gaaf - koken voor je eigen bruiloft! Wat at je zoal?
Ik binge momenteel in mijn eentje Queer Eye op Netflix terwijl ik ooit voor een verjaardag gekochte Passoa opdrink met Roosvicee Bosvruchten. Niet de meest chique vrijdagavond.quote:
Ik heb er ice tea bij, en zie in de personages parallellen met deze SCquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik binge momenteel in mijn eentje Queer Eye op Netflix terwijl ik ooit voor een verjaardag gekochte Passoa opdrink met Roosvicee Bosvruchten. Niet de meest chique vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:51 schreef Isabeau het volgende:
Piet, nog bedankt voor de youtube link naar de TED talk van Christien Meindertsma. Reuze interessant!
Euh, alles. Ancho chillies, artisjok, toiletreiniger, muggenstekker, klimop, scheergel, varkensnek, gnocchi, lactosvrije zuivel, alcoholvrije weissen met bloedsinaasappelsmaak, vulling voor Pieps luieremmer. Alles.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:33 schreef minilot het volgende:
2015 Krea!
[..]
Wat kocht je allemaal?
Had ik, met een tijdspanne van een goudvis, binnen anderhalf dag uit !quote:
En jij zag er geen SC-ers in?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had ik, met een tijdspanne van een goudvis, binnen anderhalf dag uit !
Beleefde het elk uurquote:
Johnnyquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik binge momenteel in mijn eentje Queer Eye op Netflix terwijl ik ooit voor een verjaardag gekochte Passoa opdrink met Roosvicee Bosvruchten. Niet de meest chique vrijdagavond.
Weissensee Duitsland is in oost Berlijnquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
\
Al gedaan: 7 dagen Duitsland/Weissensee/Duitsland
Dat klopt, Oostenrijk maar met 2 overnachtingen in Duitsland.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weissensee Duitsland is in oost Berlijn
neem aan dat je de Weissensee in Oostenrijk bedoeld?
Is ook een heel moooie drama serie die Oost-Berlijn speelt
Natriumchloride, ofwel keukenzoutquote:
Ah ok. Jammer, en ook dom van me. Ik was bang om dingen te kopen waar verborgen ui of knoflook in zit. Ik heb vanwege speisesalz een paar dingen laten staan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natriumchloride, ofwel keukenzout
Ja, dat is wel hilarisch tot nu toe!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En natuurlijk Antoni die er puur voor het plaatje bij is, en eigenlijk helemaal niet kan koken.
Waarom dan niet ter plekke even gegoogeld?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah ok. Jammer, en ook dom van me. Ik was bang om dingen te kopen waar verborgen ui of knoflook in zit. Ik heb vanwege speisesalz een paar dingen laten staan.
En zie edit hierboven![]()
Ik kon het zo snel niet vinden. En ik wilde opschieten. De producten waar het in zat die ik wel zo gaag wilde dat ik er een pil voor over had, heb ik gewoon meegenomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom dan niet ter plekke even gegoogeld?
Oubolligheid en matig eten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:30 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Napoli. Het restaurant in Haarlem.. Italiaan van de oude stempel. Wel lekker
Nog 1 aflevering te gaan. Prima serie.quote:
Milaan is zo mooi.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef golfer het volgende:
Zitten, n.a.v. Diederik en Da Vinci op TV, te denken aan een stedentrip Milaan in september.
Nog even rondneuzen.
Ik heb wel eens een interview met hem gelezen dat er op kookvlak een hoop belangrijks gebeurde wat vaak niet in beeld gebracht werd. Tja, zou ik ook zeggen als ik hem was maar het klonk best plausibelquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat is wel hilarisch tot nu toe!
*levensveranderende makeover*
*levensveranderende huisverbouwing*
"Okeeeeee, nu ga ik je laten zien hoe je een partje uit een grapefruit snijdt!"
![]()
Mja maar hij is ook gewoon geen kok, hij is wijnhandelaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 07:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een interview met hem gelezen dat er op kookvlak een hoop belangrijks gebeurde wat vaak niet in beeld gebracht werd. Tja, zou ik ook zeggen als ik hem was maar het klonk best plausibelVolgens mij heeft hij zelf ook een hoop gehad aan de serie met betrekking tot z'n identiteit en dat gun ik hem ook wel weer, dus prima als die plakjes grapefruit daarvoor een excuus zijn
![]()
De eerste aflevering van seizoen 1 was wel de tofste trouwens vond ik, met die man met z'n redneck margarita'sEn de jongen die uit de kast kwam bij zijn stiefmoeder
![]()
zeg frantic, ik zit hier de instructies te lezen voor "adverse weather" en ik lees over "white horses" op de golven.. (3-5 bft..)quote:
Hehe.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik had best niets langer willen slapen.
niets?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:05 schreef Lonaa het volgende:
Minder?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 06:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Milaan is zo mooi.![]()
Mensen zijn vaak fan van Florence, dat vond ik een stuk tof dan Milaan.
Zijn dat niet gewoon schuimkoppen? Sprak de landrot.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeg frantic, ik zit hier de instructies te lezen voor "adverse weather" en ik lees over "white horses" op de golven.. (3-5 bft..)
wat zijn dat nou weer??
google afbeeldingen geeft wel echt ontzettend lelijke resultaten zeg
Nee, klopt, hij zit meer in het culinaire wereldje. Maar de lat ligt bij de meeste kandidaten ook best wel laagquote:Op zaterdag 16 februari 2019 07:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mja maar hij is ook gewoon geen kok, hij is wijnhandelaar.
Hij kiest steeds gerechten zoals hotdog, tosti, gegrilde groente....
Maar hij is wel tof verder
Witte golftoppen..quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeg frantic, ik zit hier de instructies te lezen voor "adverse weather" en ik lees over "white horses" op de golven.. (3-5 bft..)
wat zijn dat nou weer??
google afbeeldingen geeft wel echt ontzettend lelijke resultaten zeg
En wanneer veranderd dat dan naar "foam"?quote:
Ik slaap drie nachten niet als ik bloed moet prikken, dus ik vind je gewoon stoer.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 07:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig voor mn bloedtest.ik ben echt een pussy
Als t er af waaitquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En wanneer veranderd dat dan naar "foam"?
Hoe oud is ze? En zouden katten ook hooikoorst kunnen krijgen? Gisteren zag ik op t nieuws dat er weer flink pollen in de lucht zitten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Abby niest en rochelt al jaren, maar vandaag is wel heel erg.
Ze worden allemaal oud
Als honden 't kunnen.. kunnen katten 't ook lijkt me.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? En zouden katten ook hooikoorst kunnen krijgen? Gisteren zag ik op t nieuws dat er weer flink pollen in de lucht zitten.
10.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? En zouden katten ook hooikoorst kunnen krijgen? Gisteren zag ik op t nieuws dat er weer flink pollen in de lucht zitten.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:05 schreef Lonaa het volgende:
Terwijl ik dit net aan het doorlezen ben zit ik aan mijn jeukende neus te wrijvenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:51 schreef Lonaa het volgende:
De pollen zouden wel mijn loopneus verklaren
Chronische niesziekte had een ouwetje van mij ook ja (was t helemaal vergeten), dat kwam af en toe op en ging ook weer geloof ik. Maar ze kreeg altijd wel wat medcatie, geen idee meer wat.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
10.![]()
Ik denk dat het chronische niesziekte is.AB enzo helpen ook niet.
Meestal heeft ze er niet zoveel last van. Nu is ze we een beetje zielig.
Het komt en gaat hier ook, wat betreft heftigheid.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Chronische niesziekte had een ouwetje van mij ook ja (was t helemaal vergeten), dat kwam af en toe op en ging ook weer geloof ik. Maar ze kreeg altijd wel wat medcatie, geen idee meer wat.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:39 schreef FranticDJ het volgende:
Beagle heeft hooikoortswe moeten z’n poten wassen als we buiten zijn geweest.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Mijn neefje slaapt in de logeerkamer. Waar mijn kledingkast staat. Nu zit ik in chique jurk de pakketbezorger op te wachten
Allemaal hertjes vandaagquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:23 schreef borisz het volgende:
Mogge
Nog zeventien adressen voor me en dan komt het hert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wowquote:
Over servieskast, ik heb nu 39 zegeltjes en ga voor sluiting van de actie nog een keer naar AH. Dus veel ruimte hoef je niet meer over te houden.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik sleep me maar eens uit bed. Vandaag koelkast, vriezers, gootsteenkast en servieskast schoonmaken en reorganiseren.
Oh ja, goeie reminder. Actie bijna voorbij.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Over servieskast, ik heb nu 39 zegeltjes en ga voor sluiting van de actie nog een keer naar AH. Dus veel ruimte hoef je niet meer over te houden.
Ja fijn he? Ik ben er echt blij mee. Alles wat ik nu nog aan zegels verzamel wordt nog omgezet in grote borden.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, goeie reminder. Actie bijna voorbij.
Wil nog twee borden en twee kommen hebben. Moet ik ze niet vergeten te halen
Is fijn servies
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik had m'n beddengoed gistermiddag buiten hangen. Dekbedovertrek was na een paar uur al zo goed als droog
Wij hebben tijdens de verbouwing heel veel in de droger gedaan, maar daar werden m'n kleren echt een slag strakker van en bovendien roken ze niet lekker fris meer. Dus nu we weer plek hebben hangt bijna alles te drogen (wel binnen) op de sokken, het ondergoed en handdoeken na.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:37 schreef Barreltje het volgende:
Ik hang de was bijna nooit op.. laat staan buiten..
Misschien toch maar eens doen van de zomer
Herkenbaar. Ik doe van de normale kleding ook klusshirts enzo nog wel in de droger. Ik draai vandaag 5 wassen en pluk uit elke was een paar dingen voor de droger. Aan het eind van de dag draait de droger dan 1 keer.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij hebben tijdens de verbouwing heel veel in de droger gedaan, maar daar werden m'n kleren echt een slag strakker van en bovendien roken ze niet lekker fris meer. Dus nu we weer plek hebben hangt bijna alles te drogen (wel binnen) op de sokken, het ondergoed en handdoeken na.
Ik flikker de bamboe zut van Miep hier gewoon in de droger?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn sokken & ondergoed mogen niet in de droger. (bamboe)
Sowieso is de droger funest voor sokken.![]()
Als ik ze ind e droger doe heb ik van 20 paar nog 6 paar over na 3 maanden. Zonder droger blijft alles over
https://bamigo.com/nl/washingquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik flikker de bamboe zut van Miep hier gewoon in de droger?
Ik doe het echt niet in de Droger. Anders zijn hielen e.d. heel snel kapotquote:En sokken ook, wat ik merk is dat vooral nagels tijdig knippen in relatie staat tot de levensduur van sokken hier
Ik moet altijd aan bami to go denken bij dat merkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://bamigo.com/nl/washing
Ik houd me aan het wasvoorschrift
[..]
Ik doe het echt niet in de Droger. Anders zijn hielen e.d. heel snel kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |