En ook geen beestjes meer?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:29 schreef Kreator het volgende:
Ik vroeg me al af waar die kleine beestjes in de keuken vandaan kwamen.
Er bleek een open pak bloem achterin verstopt te zitten met houdbaarheid 2015.. Op de pastaplank, achter de pasta.
Mijn ex was een boodschappenhoarder. En ik kijk nooit echt goed in kastjes. Jum.
Nu lege kastjes.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik had bruiloft met Thaise bruid. En zij had ook gekookt. omgWat heb ik ontzettend lekker gegeten
Tofquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik had bruiloft met Thaise bruid. En zij had ook gekookt. omgWat heb ik ontzettend lekker gegeten
Wat kocht je allemaal?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Duitsland leeggekocht. Was leuk. Nu moe. Beetje jammer dat het huis zo koud is.
Heh, gaaf - koken voor je eigen bruiloft! Wat at je zoal?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Tom kai soep, geloof ik. Daarna waren al mijn sinussen open en zweette ik alsof ik in de sauna zatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:34 schreef minilot het volgende:
Heh, gaaf - koken voor je eigen bruiloft! Wat at je zoal?
Ik binge momenteel in mijn eentje Queer Eye op Netflix terwijl ik ooit voor een verjaardag gekochte Passoa opdrink met Roosvicee Bosvruchten. Niet de meest chique vrijdagavond.quote:
Ik heb er ice tea bij, en zie in de personages parallellen met deze SCquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik binge momenteel in mijn eentje Queer Eye op Netflix terwijl ik ooit voor een verjaardag gekochte Passoa opdrink met Roosvicee Bosvruchten. Niet de meest chique vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:51 schreef Isabeau het volgende:
Piet, nog bedankt voor de youtube link naar de TED talk van Christien Meindertsma. Reuze interessant!
Euh, alles. Ancho chillies, artisjok, toiletreiniger, muggenstekker, klimop, scheergel, varkensnek, gnocchi, lactosvrije zuivel, alcoholvrije weissen met bloedsinaasappelsmaak, vulling voor Pieps luieremmer. Alles.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:33 schreef minilot het volgende:
2015 Krea!
[..]
Wat kocht je allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |