Denk niet dat er veel zit, wie weet 'n dopsleuteltjequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar het gereedschap in zijn broek gebruikt hij wel
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel zit, wie weet 'n dopsleuteltje
Lotus is natuurlijk wel heel wat gewend met die grote tampeloeris van haar ex, dus Mike moest wel indruk maken met al dat gereedschap aan en in zijn broekquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar het gereedschap in zijn broek gebruikt hij wel
Het is gewoon lachwekkend met die haken aan zijn broek en weet ik veel wat. Lekker breed stoer lopen MAN.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lotus is natuurlijk wel heel wat gewend met die grote tampeloeris van haar ex, dus Mike moest wel indruk maken met al dat gereedschap aan en in zijn broek
9 kilo vertelde hij laatst vol trots.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend met die haken aan zijn broek en weet ik veel wat. Lekker breed stoer lopen MAN.
Grappig is ook dat Tim net zo breed gaat lopen met zijn Man.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
9 kilo vertelde hij laatst vol trots.
Ik moet er ook altijd wel om lachen.
Mike loopt ook alsof die 'n zak van 1.5kg tussen zijn benen heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend met die haken aan zijn broek en weet ik veel wat. Lekker breed stoer lopen MAN.
ja, van en naar zijn bedquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Bouwe Bouwe Man Bouwequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mike loopt ook alsof die 'n zak van 1.5kg tussen zijn benen heeften dan die
lachwekkende bomgordel
Ja man,die is ook druk met bouwen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig is ook dat Tim net zo breed gaat lopen met zijn Man.
Lekker makkelijk al het gereedschap bij de hand, anders moet je alleen maar hen en weer lopenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
lachwekkende bomgordel
Dat wordt weer Pizza bestellen vanavondquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat kleine pannetje is voor 14 mensen?
Tim is een bouwer man.... die werkt zich te pletter daar man... Tim heeft het ook moeilijk met al die mensen daar die niets doen man... zo zit hij niet in elkaar man.... Tim houdt van werken man... ja man.... toch... man..?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja man,die is ook druk met bouwen.
Volgens mij slaapt hij met die zooi en is Lotus was over de pisquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker makkelijk al het gereedschap bij de hand, anders moet je alleen maar hen en weer lopen
Heeft mike goed bekeken
Shel vraagt of het goed is dat ze ff een shaggie gaat roken
Mag van Jens
Kan die tot maandag blijven kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Jessie blijft maar naar de poort kijken om welke fucking reden ook zegt hij
Ja echt he, ze hebben het gevoel dat er wat komt omdat alles van vandaag af is gezegdquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:16 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Kan die tot maandag blijven kijken
Klopt dat kan ik mij dan ook wel voorstellen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, ze hebben het gevoel dat er wat komt omdat alles van vandaag af is gezegd
Kan me wel voorstellen dat ze dan iets gaan denken.
Hij heeft behoorlijk >>kromme poten<<quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
lachwekkende bomgordel
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jens is flink aan het voorproeven.
Er is al zo weinigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jens is flink aan het voorproeven.
In die oude pan die ze in het begin op het open vuur gebruikten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Waar koken ze die macaroni dan in?
[ afbeelding ]
Tiger Woods (Golf) wilde hij kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wil een film kijken
Hij lag gisteren avond in bed en toen moest hij aan zijn honden denken.
Die had Christel mee genomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
In die oude pan die ze in het begin op het open vuur gebruikten.
Ik bedoel meer het vocht, lijkt wel melkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
In die oude pan die ze in het begin op het open vuur gebruikten.
Hij kan toch wel een golf simulator regelen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tiger Woods (Golf) wilde hij kijken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Handtekening erop en je besteld hem zo
Macaroni schuimt in het begin altijd een beetje.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het vocht, lijkt wel melk
Water?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Waar koken ze die macaroni dan in?
[ afbeelding ]
Stuur Soul maar even een Dm.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:23 schreef formule het volgende:
Even offt, ik wil graag een nieuwe usersicon, maar heb geen idee hoe dat te doen.
Ik vind mij UI te uitdagend, zo van ik ben zo blij
Zou er wel leuk bijpassen.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Zet de macaroni op met [b]ruim [/b]kokend water
[ afbeelding ]
Nee das het zetmeel wat van de macaronie afkomtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het vocht, lijkt wel melk
Het wordt steeds ranzigerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee das het zetmeel wat van de macaronie afkomt
Wokken overal en niet altijd geschiktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Zet de macaroni op met ruim kokend water
[ afbeelding ]
Dat is wel heel veel, heb ik nooit gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee das het zetmeel wat van de macaronie afkomt
Hier zijn capabele mensen GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:23 schreef formule het volgende:
Even offt, ik wil graag een nieuwe usersicon, maar heb geen idee hoe dat te doen.
Ik vind mij UI te uitdagend, zo van ik ben zo blij
En in de zomer lekker zuipen bij de vijver en het plaatje is compleetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
ik lees dat de ex van Ger er in zou komen...willen ze die kant met UTO op? Ex in Utopia een soort van Ex on the Beach, verklaart wel het eea...goeie zet Talpa
Denk met stoom erbij dat het zo lijkt of te weinig water en teveel macaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel, heb ik nooit gehad
Ze gooide de macaroni er ook al in voordat het water kookte.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel, heb ik nooit gehad
Das Veganquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:28 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Oh mijn God wat is dit ?? Aangebrande groenten
Dankquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier zijn capabele mensen GC / User Icon
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:28 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Oh mijn God wat is dit ?? Aangebrande groenten
Wat voor UI wil je?quote:
Teveel sojasaus, Shell schoot een beetje uitquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Het staat lekker te verpieteren.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
lachwekkende bomgordel
Ik heb de link aangepast deze is beter GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef mario390 het volgende:
ze moeten vlees eten niet deze witte kartontofu![]()
uit deze jong werd nie wat
Zal even zoeken voor jequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef formule het volgende:
[..]
Iets met bomen, ik weet niet waarom
In dm maar verder danquote:
Nee ze eten geen vlees een maand Vegan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef mario390 het volgende:
ze moeten vlees eten niet deze witte kartontofu![]()
uit deze jong werd nie wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gofferquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef formule het volgende:
[..]
Iets met bomen, ik weet niet waarom
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:34 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Nee ze eten geen vlees een maand Vegan.nee dat ise en popSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wil weer het kontjequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat is die Franny vervelend aanwezig.
Der hele aanwezigheid is vervelendquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze mogen natuurlijk niet meer als 4 gezien worden hé....voor de stemming...quote:
Dan mag ze straks weer fijn op haar buikje.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:47 schreef Goldencharly het volgende:
Die kop van Lotus staat op onweer.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan mag ze straks weer fijn op haar buikje.
man manquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan mag ze straks weer fijn op haar buikje.
Heb jij geen bomen meerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:51 schreef formule het volgende:
Als ze de inwoners nu eens hun zender afnemen, hebben we misschien minder SL's
ditquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:53 schreef DKUp het volgende:
Talpa dacht we droppen vrijdag al een bommetje over Mylène en dan komt ze uhhh straks of morgen of overmorgen of maandag of later of cancelen ze haar gewoon
Of een nieuwe soort mikes nemen .. zie de laatste tijd al veel van die ronde dingen als een schijfje als een ketting ...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:51 schreef formule het volgende:
Als ze de inwoners nu eens hun zender afnemen, hebben we misschien minder SL's
Extra streamers dit weekend die maar wachten en wachten..........quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:53 schreef DKUp het volgende:
Talpa dacht we droppen vrijdag al een bommetje over Mylène en dan komt ze uhhh straks of morgen of overmorgen of maandag of later of cancelen ze haar gewoon
the bossquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:54 schreef cobain1994 het volgende:
Talking to himself..
[ afbeelding ]
Gina was het prinsesje in 1quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:53 schreef Ranah het volgende:
dat woord "prinsesje " valt al een paar dagen, waar komt dat vandaan, 1 van hen heeft er geen fijne associaties mee
Merel wil wel panterprinsesje zijn denk ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Wie komt er nu voor die titel in aanmerking?
Neppersquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:53 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig dat hij geen fan is van macaroni.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:58 schreef Angelique61 het volgende:
Tis ook wel een kleuterhapje wat Mike krijgt
Die speelt nog steeds het bruidje met dure jurkenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige echte.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige echte.
Mike had het over de eerst beste restaurant die hij in laren tegen komt en Lotus had het over KFCquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Praten over dat ze na utopia gelijk naar een restaurant gaan, maar vervolgens gelijk beginnen over kfc.
Dat zag ik laatst.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Die speelt nog steeds het bruidje met dure jurken
Ook weer een herhaling.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Glasblazen staat al een tijd op de bucketlist van Christel.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie zei iets tegen Merel over de nieuwe inwoonster, maar gelijk een streamlock.
Zou hij al meer weten? Hoe weet hij dat het een inwoOnSTer is?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie zei iets tegen Merel over de nieuwe inwoonster, maar gelijk een streamlock.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]Hij zei: Straks komt de nieuwe inwoonster en .... SL
De hele dag alquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:06 schreef pullup het volgende:
Maar die nieuwe is er om zelfs nog meer verdeeldheid te zaaien![]()
* pullup Snapt niet helemaal welke kant ze hiermee op willen
Ik betwijfel of talpa daar zoveel geld voor over heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:07 schreef freaky40 het volgende:
Mylene is de ex van Gerrit, maar gaat er met Jessie vandoor (niet letterlijk!)...topshow!
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik betwijfel of talpa daar zoveel geld voor over heeft.
Straks komt John de Molquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:53 schreef DKUp het volgende:
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:06 schreef pullup het volgende:
Er is nog niet genoeg geharrewar en gepest daarquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:06 schreef pullup het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks komt John de Mol
Beste Utopianen, er is besloten dat Utopia per direct stopt
Zo opvallend.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:09 schreef snetje het volgende:
En weer een verplicht gesprekje met Gerrit over Shelley ...nu door Hiske...
Klinkt ook wel heel plausibel dit.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:09 schreef DKUp het volgende:
Jessie heeft ook met Vlinder geneukt, dus de ex Gerrit kan er nog wel bij
Werkt bij mij averechts.... maar goedquote:
Ze moeten voldoende 1 op 1tjes hebben voor de uitzending tussen Shelley en Gerrit alvorens ze Mylene droppen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:09 schreef snetje het volgende:
Sjohn kan eerder andere programma’s met dramatische kijkcijfers van de buis afhalenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks komt John de Mol
Beste Utopianen, er is besloten dat Utopia per direct stopt
Ik wil best een euro meer betalen om geen SL's te krijgen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef formule het volgende:
Ik hoop dat Linda de Mol de touwtjes in handen neemt en de SL's verbied![]()
Bij mij ook maar genoeg mensen die er van houden, de drama.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Werkt bij mij averechts.... maar goed
Het is echt bar en boosquote:
Want zo populair zijn Gerrit en Shelley niet. Onbegrijpelijk dat ze het daarop gaan gooien met die ex.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik betwijfel of talpa daar zoveel geld voor over heeft.
valt niet op hequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:09 schreef snetje het volgende:
Dat hebben we nu wel genoeg gehad dat script. Tijd voor verandering.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Want zo populair zijn Gerrit en Shelley niet. Onbegrijpelijk dat ze het daarop gaan gooien met die ex.
Spanning zaaien tussen Jessie, Lotus en Mike zou meer voor de hand liggen.
Wanneer komt die nieuwe Freaky?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben we nu wel genoeg gehad dat script. Tijd voor verandering.
Ik volg het hier in de Cos wel evenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Any moment. Na de uitzending van zo meteen wellicht.
Noodtoestand in de US.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:19 schreef snetje het volgende:
Mike denkt dat er buiten iets groots aan de hand is..
Gerrit: De wereld vergaat...
Mylène staat daar wel voor open.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Misschien wordt die nieuwe er wel ingedropt om >>aan Hiske's verlangens<< toe te geven
heeft ze nog plannen voor het weekend ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:21 schreef DKUp het volgende:
Je zou bijna denken dat ze weten dat Mylène komt
Dat er een nieuwe komt, maar niet dat het Mylene is...toch..? Ik hoor geen hints in die richting.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze lijken al te weten dat de nieuwe komt.
Even verder DM’en......quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
heeft ze nog plannen voor het weekend ?
quote:
Kevin wilde Tim naar huis sturen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:22 schreef Nexus71 het volgende:
Wanneer wordt het weer leuk?
Als Tim en Lotus naar huis zijn gestuurd![]()
![]()
Tis in ieder geval leuk om te zien dat Jens precies ging doen wat ik al voorspelde .
En denk dat de ironie aan Tim voorbij gaat dat het hijzelf was die met alle geweld Jens in utopia wilde en daarbij ook nog eens de anderen liep te manipuleren en te chanteren om niet op Kevin te stemmen![]()
![]()
Denk dat Tim meer kans gemaakt had als die voor Kevin was gegaan maar goed hij en de rest krijgen precies wat ze verdienen
En Gerrit zat helemaal verbouwereerd op het bankje. Zou het hem verteld zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:21 schreef snetje het volgende:
Nu kijken ze allemaal boven naar de poort ....
eergisteren hadden ze het wel toevallig over de ex van gerritquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat er een nieuwe komt, maar niet dat het Mylene is...toch..? Ik hoor geen hints in die richting.
Ze weten dat er iets staat te gebeuren omdat ze niet op internet kunnen. Ze denken dat een bekende Nederlander binnen komt of dat er iets groots staat te gebeuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:21 schreef DKUp het volgende:
Je zou bijna denken dat ze weten dat Mylène komt
Ja en Mike was opper bouwen, Gerrit een rechter. En ga zo maar door. Was Franny niet een advocaatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mylène staat daar wel voor open.
Jimmy in 1 vlak na de uitzending. Werd toen op TV aangekondigd dat je de streams aan moest zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:23 schreef An_0_Niem het volgende:
Zijn er weleens nieuwe bewoners in de avond gekomen?
Vannacht ook. Shelley en Gerrit. Hij zei toen ook dat ze fotomodel is. En ze nog goed contact hebben en soms ook nog gaan stappen. Goede vrienden zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:23 schreef Ranah het volgende:
[..]
eergisteren hadden ze het wel toevallig over de ex van gerrit
20.quote:
Godver... de bemoeizucht van talpa kent geen grenzen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:23 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ze weten dat er iets staat te gebeuren omdat ze niet op internet kunnen. Ze denken dat een bekende Nederlander binnen komt of dat er iets groots staat te gebeuren.
Timmerman Ron kwam ook 's avonds binnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jimmy in 1 vlak na de uitzending. Werd toen op TV aangekondigd dat je de streams aan moest zetten.
Er is wat gaande... ik denk dat ze zo komt...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef Mohitah het volgende:
Als de nieuwe dan pas maandag komt zitten ze dus 3 dagen zonder internet.
Dat kan ook niet, gaat echt zo snel mogelijk gebeuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef Mohitah het volgende:
Groningen volgens mijquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel grappig dat het weer iemand uit Friesland is.
Het nieuwe Amsterdamquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zou ze ook stiekem aan de fles lurken ??quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ja plus er mensen in de shop van Shelly komen en B&B vandaag dus pleur dat snoepje er maar inquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef Mohitah het volgende:
Ze heeft op de Fries poort gezeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Groningen volgens mij
Daar woont ze nu in ieder geval
't Lijkt me dat die sowieso wel geblokkeerd worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Sofia2019 het volgende:
Ze mogen niet op internet omdat ze anders het artikel in de telegraaf lezen en de Utopia instagram.
Hoe lang hebben ze eigenlijk een relatie gehad ?
B&B is al afgezegd.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja plus er mensen in de shop van Shelly komen en B&B vandaag dus pleur dat snoepje er maar in
Is dat een aanvraag voor asiel zoekersquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze heeft op de Fries poort gezeten.
Ah okquote:
Oh sorry, dat is een school, vergat ik erbij te zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een aanvraag voor asiel zoekers
Daar denk ik anders overquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:22 schreef Nexus71 het volgende:
Wanneer wordt het weer leuk?
Als Tim en Lotus naar huis zijn gestuurd![]()
![]()
Tis in ieder geval leuk om te zien dat Jens precies ging doen wat ik al voorspelde .
En denk dat de ironie aan Tim voorbij gaat dat het hijzelf was die met alle geweld Jens in utopia wilde en daarbij ook nog eens de anderen liep te manipuleren en te chanteren om niet op Kevin te stemmen![]()
![]()
Denk dat Tim meer kans gemaakt had als die voor Kevin was gegaan maar goed hij en de rest krijgen precies wat ze verdienen
Duurt allemaal zo lang joh.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja plus er mensen in de shop van Shelly komen en B&B vandaag dus pleur dat snoepje er maar in
Ok. Geboren in Friesland dus. En woont nu in Groningen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze heeft op de Fries poort gezeten.
Die donkere met het lange haar lijkt op Charlotte , die andere die bijt net als Lottequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef snetje het volgende:
En maar naar de buiten gluren die Lotus....
[ afbeelding ]
ja en een stel dooien daar laten zittenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over
Het wordt pas leuk als Jessie naar huis wordt gestuurd, Tim mag daana vertrkke
Zo gaat het de hele dag al, vreselijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Er is wat gaande... ik denk dat ze zo komt...
Nee plan is eerst Tim daarna Mike en dan pas Jessiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over
Het wordt pas leuk als Jessie naar huis wordt gestuurd, Tim mag daana vertrkke
Haar FB profiel is opeens.verdwenen.Volgens mij komt ze uit Drachten.Ze heeft ook op dezelfde school als Soul gezeten.quote:
Nou dan krijgt ze gelijk minpuntenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Misschien komt ze echt pas maandag.
Jij en jongere dames ,,,,quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar FB profiel is opeens.verdwenen.Volgens mij komt ze uit Drachten.Ze heeft ook op dezelfde school als Soul gezeten.
Ik heb nog wel haar profiel gezien vanmorgen vroeg. Geboorteplaats is me niet opgevallenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar FB profiel is opeens.verdwenen.Volgens mij komt ze uit Drachten.Ze heeft ook op dezelfde school als Soul gezeten.
Precies11!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef Ranah het volgende:
en nou blijf ik blijf zitten tot ze dr is
Vanmorgen vroeg ik ook dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel haar profiel gezien vanmorgen vroeg. Geboorteplaats is me niet opgevallen
Geboorteplaats is Drachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel haar profiel gezien vanmorgen vroeg. Geboorteplaats is me niet opgevallen
Misselijkmakend die gast.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:33 schreef Dotteke het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa daar gaat Jessie weer.................. over shel tegen Jens
quote:
Ik denk niet dat ze het risico gaan nemen dat men het over het hek gaan schreeuwen..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Misschien komt ze echt pas maandag.
Hij of ze vergeten is dat de vorige keer iedereen er onder leedquote:
Gisteravond geen last van. Op 1 stream kon ik probleemloos de ruzie tussen Lotus en Mike volgen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Streamlock streamlock de regie meneer die kickt erop
Streamlock streamlock maakt de streamers helemaal opgefockt
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:36 schreef Nexus71 het volgende:
Laat Jessie maar gaan die graaft zijn eigen kuil wel
Klopt, maar vandaag wel weer heel veelquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Gisteravond geen last van. Op 1 stream kon ik probleemloos de ruzie tussen Lotus en Mike volgen.
we hoeven niet alles te wetenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:37 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat een smeerrans varken is die Jens zeg
Hij mag tim kontvingeren en zijn vinger dan aflikken
Solly, zijn niet mijn woordenquote:
Waren er in Uto1 ook zoveel SLs?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, maar vandaag wel weer heel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |