Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:06 schreef pullup het volgende:
Maar die nieuwe is er om zelfs nog meer verdeeldheid te zaaien![]()
* pullup Snapt niet helemaal welke kant ze hiermee op willen
Ik betwijfel of talpa daar zoveel geld voor over heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:07 schreef freaky40 het volgende:
Mylene is de ex van Gerrit, maar gaat er met Jessie vandoor (niet letterlijk!)...topshow!
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik betwijfel of talpa daar zoveel geld voor over heeft.
Straks komt John de Molquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:53 schreef DKUp het volgende:
Talpa dacht we droppen vrijdag al een bommetje over Mylène en dan komt ze uhhh straks of morgen of overmorgen of maandag of later of cancelen ze haar gewoon
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:06 schreef pullup het volgende:
Er is nog niet genoeg geharrewar en gepest daarquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:06 schreef pullup het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks komt John de Mol
Beste Utopianen, er is besloten dat Utopia per direct stopt
Zo opvallend.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:09 schreef snetje het volgende:
En weer een verplicht gesprekje met Gerrit over Shelley ...nu door Hiske...
Klinkt ook wel heel plausibel dit.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:09 schreef DKUp het volgende:
Jessie heeft ook met Vlinder geneukt, dus de ex Gerrit kan er nog wel bij
Werkt bij mij averechts.... maar goedquote:
Ze moeten voldoende 1 op 1tjes hebben voor de uitzending tussen Shelley en Gerrit alvorens ze Mylene droppen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:09 schreef snetje het volgende:
En weer een verplicht gesprekje met Gerrit over Shelley ...nu door Hiske...
Sjohn kan eerder andere programma’s met dramatische kijkcijfers van de buis afhalenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks komt John de Mol
Beste Utopianen, er is besloten dat Utopia per direct stopt
Ik wil best een euro meer betalen om geen SL's te krijgen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef formule het volgende:
Ik hoop dat Linda de Mol de touwtjes in handen neemt en de SL's verbied![]()
Bij mij ook maar genoeg mensen die er van houden, de drama.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Werkt bij mij averechts.... maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |