Er is wat gaande... ik denk dat ze zo komt...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef Mohitah het volgende:
Als de nieuwe dan pas maandag komt zitten ze dus 3 dagen zonder internet.
Dat kan ook niet, gaat echt zo snel mogelijk gebeuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef Mohitah het volgende:
Groningen volgens mijquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel grappig dat het weer iemand uit Friesland is.
Het nieuwe Amsterdamquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zou ze ook stiekem aan de fles lurken ??quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ja plus er mensen in de shop van Shelly komen en B&B vandaag dus pleur dat snoepje er maar inquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef Mohitah het volgende:
Ze heeft op de Fries poort gezeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Groningen volgens mij
Daar woont ze nu in ieder geval
't Lijkt me dat die sowieso wel geblokkeerd worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Sofia2019 het volgende:
Ze mogen niet op internet omdat ze anders het artikel in de telegraaf lezen en de Utopia instagram.
Hoe lang hebben ze eigenlijk een relatie gehad ?
B&B is al afgezegd.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja plus er mensen in de shop van Shelly komen en B&B vandaag dus pleur dat snoepje er maar in
Is dat een aanvraag voor asiel zoekersquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze heeft op de Fries poort gezeten.
Ah okquote:
Oh sorry, dat is een school, vergat ik erbij te zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een aanvraag voor asiel zoekers
Daar denk ik anders overquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:22 schreef Nexus71 het volgende:
Wanneer wordt het weer leuk?
Als Tim en Lotus naar huis zijn gestuurd![]()
![]()
Tis in ieder geval leuk om te zien dat Jens precies ging doen wat ik al voorspelde .
En denk dat de ironie aan Tim voorbij gaat dat het hijzelf was die met alle geweld Jens in utopia wilde en daarbij ook nog eens de anderen liep te manipuleren en te chanteren om niet op Kevin te stemmen![]()
![]()
Denk dat Tim meer kans gemaakt had als die voor Kevin was gegaan maar goed hij en de rest krijgen precies wat ze verdienen
Duurt allemaal zo lang joh.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja plus er mensen in de shop van Shelly komen en B&B vandaag dus pleur dat snoepje er maar in
Ok. Geboren in Friesland dus. En woont nu in Groningen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze heeft op de Fries poort gezeten.
Die donkere met het lange haar lijkt op Charlotte , die andere die bijt net als Lottequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef snetje het volgende:
En maar naar de buiten gluren die Lotus....
[ afbeelding ]
ja en een stel dooien daar laten zittenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over
Het wordt pas leuk als Jessie naar huis wordt gestuurd, Tim mag daana vertrkke
Zo gaat het de hele dag al, vreselijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Er is wat gaande... ik denk dat ze zo komt...
Nee plan is eerst Tim daarna Mike en dan pas Jessiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over
Het wordt pas leuk als Jessie naar huis wordt gestuurd, Tim mag daana vertrkke
Haar FB profiel is opeens.verdwenen.Volgens mij komt ze uit Drachten.Ze heeft ook op dezelfde school als Soul gezeten.quote:
Nou dan krijgt ze gelijk minpuntenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Misschien komt ze echt pas maandag.
Jij en jongere dames ,,,,quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar FB profiel is opeens.verdwenen.Volgens mij komt ze uit Drachten.Ze heeft ook op dezelfde school als Soul gezeten.
Ik heb nog wel haar profiel gezien vanmorgen vroeg. Geboorteplaats is me niet opgevallenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar FB profiel is opeens.verdwenen.Volgens mij komt ze uit Drachten.Ze heeft ook op dezelfde school als Soul gezeten.
Precies11!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef Ranah het volgende:
en nou blijf ik blijf zitten tot ze dr is
Vanmorgen vroeg ik ook dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel haar profiel gezien vanmorgen vroeg. Geboorteplaats is me niet opgevallen
Geboorteplaats is Drachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel haar profiel gezien vanmorgen vroeg. Geboorteplaats is me niet opgevallen
Misselijkmakend die gast.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:33 schreef Dotteke het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa daar gaat Jessie weer.................. over shel tegen Jens
quote:
Ik denk niet dat ze het risico gaan nemen dat men het over het hek gaan schreeuwen..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Misschien komt ze echt pas maandag.
Hij of ze vergeten is dat de vorige keer iedereen er onder leedquote:
Gisteravond geen last van. Op 1 stream kon ik probleemloos de ruzie tussen Lotus en Mike volgen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Streamlock streamlock de regie meneer die kickt erop
Streamlock streamlock maakt de streamers helemaal opgefockt
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:36 schreef Nexus71 het volgende:
Laat Jessie maar gaan die graaft zijn eigen kuil wel
Klopt, maar vandaag wel weer heel veelquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Gisteravond geen last van. Op 1 stream kon ik probleemloos de ruzie tussen Lotus en Mike volgen.
we hoeven niet alles te wetenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:37 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat een smeerrans varken is die Jens zeg
Hij mag tim kontvingeren en zijn vinger dan aflikken
Solly, zijn niet mijn woordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |