Stuur Soul maar even een Dm.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:23 schreef formule het volgende:
Even offt, ik wil graag een nieuwe usersicon, maar heb geen idee hoe dat te doen.
Ik vind mij UI te uitdagend, zo van ik ben zo blij
Zou er wel leuk bijpassen.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Zet de macaroni op met [b]ruim [/b]kokend water
[ afbeelding ]
Nee das het zetmeel wat van de macaronie afkomtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het vocht, lijkt wel melk
Het wordt steeds ranzigerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee das het zetmeel wat van de macaronie afkomt
Wokken overal en niet altijd geschiktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Zet de macaroni op met ruim kokend water
[ afbeelding ]
Dat is wel heel veel, heb ik nooit gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee das het zetmeel wat van de macaronie afkomt
Hier zijn capabele mensen GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:23 schreef formule het volgende:
Even offt, ik wil graag een nieuwe usersicon, maar heb geen idee hoe dat te doen.
Ik vind mij UI te uitdagend, zo van ik ben zo blij
En in de zomer lekker zuipen bij de vijver en het plaatje is compleetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
ik lees dat de ex van Ger er in zou komen...willen ze die kant met UTO op? Ex in Utopia een soort van Ex on the Beach, verklaart wel het eea...goeie zet Talpa
Denk met stoom erbij dat het zo lijkt of te weinig water en teveel macaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel, heb ik nooit gehad
Ze gooide de macaroni er ook al in voordat het water kookte.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel, heb ik nooit gehad
Das Veganquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:28 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Oh mijn God wat is dit ?? Aangebrande groenten
Dankquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier zijn capabele mensen GC / User Icon
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:28 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Oh mijn God wat is dit ?? Aangebrande groenten
Wat voor UI wil je?quote:
Teveel sojasaus, Shell schoot een beetje uitquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Het staat lekker te verpieteren.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mike loopt ook alsof die 'n zak van 1.5kg tussen zijn benen heeften dan die
lachwekkende bomgordel
Ik heb de link aangepast deze is beter GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef mario390 het volgende:
ze moeten vlees eten niet deze witte kartontofu![]()
uit deze jong werd nie wat
Zal even zoeken voor jequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef formule het volgende:
[..]
Iets met bomen, ik weet niet waarom
In dm maar verder danquote:
Nee ze eten geen vlees een maand Vegan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef mario390 het volgende:
ze moeten vlees eten niet deze witte kartontofu![]()
uit deze jong werd nie wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gofferquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef formule het volgende:
[..]
Iets met bomen, ik weet niet waarom
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:34 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Nee ze eten geen vlees een maand Vegan.nee dat ise en popSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |