Ach, er zijn hier ook mensen die denken dan Manaforts familie vermoord zal worden, en dat Trump "aangestuurd" wordt.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zolang er in het 'andere kamp' figuren zitten die oprecht denken dat Clinton en andere prominente Democraten een kindermartelkelder runnen in een pizzatent, denk ik dat ik wel goed zit.
Door Fox"news" bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2019 10:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ach, er zijn hier ook mensen die denken dan Manaforts familie vermoord zal worden, en dat Trump "aangestuurd" wordt.
Nu lieg je.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ach, er zijn hier ook mensen die denken dan Manaforts familie vermoord zal worden, en dat Trump "aangestuurd" wordt.
quote:Op zondag 17 februari 2019 10:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
quote:
Fijn dat je me quote, maar je legt me woorden in de mond waar ik niet achter sta.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En die posts gisteren over dat Trump aangestuurd zou worden zijn, terecht, verwijderd.
Dan heb je nu je kans om uit te leggen wat je dan wel bedoelde met je postquote:Op zondag 17 februari 2019 11:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Fijn dat je me quote, maar je legt me woorden in de mond waar ik niet achter sta.
Werk wat aan je begrijpend lezen, er staat nog nergens dat Manaforts familie vermoord zal worden. Ondertussen was jij het wel die 'pizzagate' geloofwaardig vond.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En die posts gisteren over dat Trump aangestuurd zou worden zijn, terecht, verwijderd.
Geen idee, daarom specificeer ik dat ook niet. Bovendien is het een vraag die ik stel, niet iets wat ik als feit poneer.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dan heb je nu je kans om uit te leggen wat je dan wel bedoelde met je post
Wat voor iets extreems heeft Manafort dan te verliezen wanneer ie mee zou werken?
Je hebt dus geen idee wat je zelf bedoelde met je post?quote:Op zondag 17 februari 2019 11:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geen idee, daarom specificeer ik dat ook niet.
Putin e.v.a. in Rusland vonden destijds de connecties tussen de VS / het westen en Yeltzin verdacht omdat hij Rusland als zwak presenteerde met z'n permanente dronkenschap. Of dat werkelijk zo was, was iets voor de Russen om uit te zoeken.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Rare conclusie haal je hier uit. Succes in je toekomstige trollerei, ik ben er even klaar mee voor nu.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee wat je zelf bedoelde met je post?
Moeten ze Trump, als goddelijke grenzenafsluiter, nou blijven steunen of niet?twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 17-02-2019 om 04:51:24The United States is asking Britain, France, Germany and other European allies to take back over 800 ISIS fighters that we captured in Syria and put them on trial. The Caliphate is ready to fall. The alternative is not a good one in that we will be forced to release them........ reageer retweet
Makkie, ze steunen Trump omdat hij zijn eigen weg gaat en gaan het Rutte kwalijk nemen dat hij geen oplossing heeft die hun bevalt.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:37 schreef xpompompomx het volgende:
Dit wordt weer een lastige spagaat voor Geertje en zijn geloofsgenoten:Moeten ze Trump, als goddelijke grenzenafsluiter, nou blijven steunen of niet?twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 17-02-2019 om 04:51:24The United States is asking Britain, France, Germany and other European allies to take back over 800 ISIS fighters that we captured in Syria and put them on trial. The Caliphate is ready to fall. The alternative is not a good one in that we will be forced to release them........ reageer retweet
Wat moet je dan hierin lezen?quote:Op zondag 17 februari 2019 11:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Werk wat aan je begrijpend lezen, er staat nog nergens dat Manaforts familie vermoord zal worden. Ondertussen was jij het wel die 'pizzagate' geloofwaardig vond.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Misschien erg bang voor zijn eigen veiligheid en die van zijn familie?
Da's goed, wij nemen de IS strijders wel op zodra hij vluchtelingen toelaat. Lijkt mij een goede deal.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:37 schreef xpompompomx het volgende:
Dit wordt weer een lastige spagaat voor Geertje en zijn geloofsgenoten:Moeten ze Trump, als goddelijke grenzenafsluiter, nou blijven steunen of niet?twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 17-02-2019 om 04:51:24The United States is asking Britain, France, Germany and other European allies to take back over 800 ISIS fighters that we captured in Syria and put them on trial. The Caliphate is ready to fall. The alternative is not a good one in that we will be forced to release them........ reageer retweet
Ja sorry dat ik je rechtstreeks vraag wat je dan bedoelde met je erg insinuerende post en dat je daar dan vervolgens geen duidelijkheid op kunt geven, omdat het gewoon wel duidelijk is wat je nou daadwerkelijk probeert te insinueren.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Rare conclusie haal je hier uit. Succes in je toekomstige trollerei, ik ben er even klaar mee voor nu.
Mensen worden continu bedreigd en in de VS is toegang tot wapens eenvoudig. Pizzagate vertelt je alles wat je wilt weten wat er gebeurt als je wappies een doelwit geeft.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat moet je dan hierin lezen?
[..]
Beetje zoals MAGA trumpsupporters constant als boeman worden weggezet en wel daadwerkelijk worden aangevallen?quote:Op zondag 17 februari 2019 11:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mensen worden continu bedreigd en in de VS is toegang tot wapens eenvoudig. Pizzagate vertelt je alles wat je wilt weten wat er gebeurt als je wappies een doelwit geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
quote:Speaking to a security conference in Munich, Pence tells his audience he brings greetings from President Trump... and not a single person claps. #awkward https://t.co/JkFpsKqfgk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |