Nog twee uur!quote:
Ik ben ook in Utrechtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:06 schreef Elvi het volgende:
Ik zit weer in de trein naar Utrechtonvoorbereid naar een bespreking
Dit klinkt bijna als een Choosing Beggars.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
Is er hier iemand redelijk (goed) met photoshop en zou diegene iets willen shoppen voor mij?
Foto voor Tinder?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
Is er hier iemand redelijk (goed) met photoshop en zou diegene iets willen shoppen voor mij?
Hehe.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als een Choosing Beggars.
De school is dan wel uit ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je weg tegen de tijd dat ik er ben?
Aha dat kun je zo zelf doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Foto van een fiets die een ander kleurtje moet krijgen
Dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Foto van een fiets die een ander kleurtje moet krijgen
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je weg tegen de tijd dat ik er ben?
Daarvoor is Faxie op deze wereld gezetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tamieke wil graag eventjes volgeblaft worden denk ik.
Gelukkigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Utrecht is best groot dus we zullen elkaar niet kruisen
Elk jaar minstens 3 keer hier. Heerlijk. Plank weer ingevet, helemaal klaar voor wat leipe slopes.quote:
Ik geloof dit niet helemaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elk jaar minstens 3 keer hier. Heerlijk. Plank weer ingevet, helemaal klaar voor wat leipe slopes.
"ja, dat was een act of God, dus we hoeven ons er niet aan te houden."quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
“Acts of Gods” vallen niet onder “reasonable control” in een contract waar ik mee bezig ben![]()
Maar goed dat ze het expliciet benoemen.
Zou ik roepen als ik sysadmin was.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"ja, dat was een act of God, dus we hoeven ons er niet aan te houden."
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elk jaar minstens 3 keer hier. Heerlijk. Plank weer ingevet, helemaal klaar voor wat leipe slopes.
In dat geval moeten we andere partijen wel informeren dar er een act of God is geweest.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"ja, dat was een act of God, dus we hoeven ons er niet aan te houden."
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:22 schreef Samzz het volgende:
Ik kan geen poep meer zeggen. Ben kapot.
Gelukkig hoef je niet al te vaak poep te zeggen. Toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:22 schreef Samzz het volgende:
Ik kan geen poep meer zeggen. Ben kapot.
Is dat niet overal dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op het nieuwe kantoor hebben ze op vrijdagmiddag ook een borrel, zo maar eens aan het bier dan
Boh, dat lijkt me kaksaai.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope.
Kantoor waar ik normaal werk bestaat dat niet.
even een burgertje zodat je het uithoudt tot het avondeten..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:45 schreef Halimede het volgende:
"wat voor tokkies gaan nou om half 5 bij de mcdonalds eten"
dacht ik, terwijl ik een burger mijn hoofd in schoof.
Ik had net gesport, burgertje moest omdat ik anders te mager wordquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even een burgertje zodat je het uithoudt tot het avondeten..
20 stallen gemest en opgestrooid en twee paarden gereden.quote:
Paarden zijn engquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
20 stallen gemest en opgestrooid en twee paarden gereden.
Ik word oud.
En zondag heb ik les. Dat gaat spierpijn worden.
Ik zit me al 3 weken lang uit te hongeren, en val amper afquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik had net gesport, burgertje moest omdat ik anders te mager word![]()
![]()
Dan eet je te weinig! Meer eten en sportenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit me al 3 weken lang uit te hongeren, en val amper af
Vanavond maar frietjes eten om mezelf te troosten
Ga gewoon sportenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit me al 3 weken lang uit te hongeren, en val amper af
Vanavond maar frietjes eten om mezelf te troosten
Ben zelfs nog een paar keer wezen fietsen. En een paar goede dagen op het water gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan eet je te weinig! Meer eten en sporten.
had ik dat probleem maar.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik had net gesport, burgertje moest omdat ik anders te mager word![]()
![]()
Okay.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Paarden zijn engen hoe kleiner ze zijn, hoe geconcentreerder het kwaad
Oh. Stom.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben zelfs nog een paar keer wezen fietsen. En een paar goede dagen op het water gehad
Dwergpony'squote:
Het is ook nog winter he, dan mag datquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit al een week lang tegen de 85 aan te hikken
Ja die kleintjesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dwergpony's? Mini's bedoel je? Ja wollig zijn ze. Hier staan er twee.
Hoe vaak weeg jij jezelf wel niet? En je merkt het toch wel als je wetsuit strakker of losser begint te zitten?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit al een week lang tegen de 85 aan te hikken
Elke dagquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe vaak weeg jij jezelf wel niet? En je merkt het toch wel als je wetsuit strakker of losser begint te zitten?
Gewoon 1x per week meten. Veel betrouwbaarder.quote:
Chiazaadjequote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe vaak weeg jij jezelf wel niet? En je merkt het toch wel als je wetsuit strakker of losser begint te zitten?
Je moet natuurlijk wel in shape zijn voor de meetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wellicht. Heb wel het idee dat m'n gezicht wat slanker is hoor
Kan me niet herinneren dat ik jou heb uitgenodigd.quote:
Ow ja ik zag dat we elkaar eindelijk eens gaan tegenkomenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel in shape zijn voor de meet
Als dat geen neuken wordt. Ze houdt wel van beetje dominant, fax.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ja ik zag dat we elkaar eindelijk eens gaan tegenkomen
Ah, niet vergeten z'n moeder mee te nemen dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt. Ze houdt wel van beetje dominant, fax.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, niet vergeten z'n moeder mee te nemen dus.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, niet vergeten z'n moeder mee te nemen dus.
Mijn brein denkt dus automatisch dat Halimede en Lotusss lekkere wijven zijn omdat ze zeggen dat ze hard geneukt worden fijn vinden maar bedacht me opeens dat ook niet knappe vrouwen dat vast wel fijn vindenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt. Ze houdt wel van beetje dominant, fax.
Toch leuker om over te fantaseren dan wanneer je aan Romana-types moet denken.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Mijn brein denkt dus automatisch dat Halimede en Lotusss lekkere wijven zijn omdat ze zeggen dat ze hard geneukt worden fijn vinden maar bedacht me opeens dat ook niet knappe vrouwen dat vast wel fijn vinden
Ik ben echt afzichtelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Mijn brein denkt dus automatisch dat Halimede en Lotusss lekkere wijven zijn omdat ze zeggen dat ze hard geneukt worden fijn vinden maar bedacht me opeens dat ook niet knappe vrouwen dat vast wel fijn vinden
Tot die tijd kan er lekker door gefantaseerd wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan heb je geen last van Faxie, die gaat voor minimaal een acht
Hoe is het met jouw date?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch leuker om over te fantaseren dan wanneer je aan Romana-types moet denken.
Ze is al een 7 als ze van speelgoed houdt, makkelijk scoren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan heb je geen last van Faxie, die gaat voor minimaal een acht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |