Smacked_Actor | donderdag 14 februari 2019 @ 16:40 |
# Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018? # Hoe werken grid penalties in 2018? # Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? # Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? # De aero regels voor 2019 | |
Lionheaad | donderdag 14 februari 2019 @ 18:30 |
2018? | |
potjecreme | donderdag 14 februari 2019 @ 18:36 |
Wie ging ook al weer de OPs maken? | |
#ANONIEM | donderdag 14 februari 2019 @ 18:39 |
potjecreme | donderdag 14 februari 2019 @ 18:40 |
plaatje doet het niet. | |
Tinos85 | donderdag 14 februari 2019 @ 18:40 |
Maak er gelijk even 2019 van in de TT. | |
#ANONIEM | donderdag 14 februari 2019 @ 18:44 |
| |
#ANONIEM | donderdag 14 februari 2019 @ 21:20 |
Dank u | |
Pagan | donderdag 14 februari 2019 @ 22:54 |
| |
Lionheaad | vrijdag 15 februari 2019 @ 11:31 |
Eerste auto's arriveren in Barcalona | |
Tinos85 | vrijdag 15 februari 2019 @ 13:00 |
Haas heeft de filmdag vandaag op Barcelona. | |
sasquatsch | zaterdag 16 februari 2019 @ 14:43 |
Renault heeft de filmdag ook gehaald.
| |
Kickinalfa | zaterdag 16 februari 2019 @ 18:20 |
Bijna testweek! | |
Tarado | zondag 17 februari 2019 @ 09:44 |
| |
Nattekat | zondag 17 februari 2019 @ 09:47 |
Manmanman | |
#ANONIEM | zondag 17 februari 2019 @ 09:54 |
! | |
Wertha | zondag 17 februari 2019 @ 10:43 |
Hoe lang nog voor deze naam uit de F1 verdwijnt? | |
vosss | zondag 17 februari 2019 @ 10:53 |
Niet lang meer. Claire is te trots om een B team te worden van een fabrikant. Dus dan krijg je dit soort shit. Frank draait zich om in zijn graf. Wat een droefenis. | |
Tarado | zondag 17 februari 2019 @ 10:55 |
die leeft toch nog? | |
Whiskers2009 | zondag 17 februari 2019 @ 10:55 |
Frank Williams leeft nog hoor | |
Tarado | zondag 17 februari 2019 @ 11:01 |
Ik begrijp nog wel dat ze het liefst alles zelf doen maar als off the shelf beter en goedkoper is dan zelf maken ben je achterlijk als je het dan toch zelf blijft doen | |
vosss | zondag 17 februari 2019 @ 11:01 |
!! | |
opreis | zondag 17 februari 2019 @ 11:03 |
Ik zie ook niet hoe williams de strijd met de achterhoede teams gaat winnen. TR heeft nu meer aan RB doordat ze dezelfde motor hebben en meer onderdelen kunnen overnemen en Sauber heeft nu met alfa romeo flink meer mogelijkheden. Het enige wat ik nog een kleine kans geef is dat Mclaren nog verder afzakt en die samen om de 9de plek gaan strijden | |
sasquatsch | zondag 17 februari 2019 @ 11:08 |
Ze hebben dezelfde motor als Racing Point en ongeveer hetzelfde budget als dat die vorig jaar hadden, dus met een beetje mazzel met het ontwerp van de auto (waar ze vorig jaar volledig de mist in gingen) zitten ze in het middenveld. | |
ondeugend | zondag 17 februari 2019 @ 11:19 |
Toch ook erg jammer dat een talent als Russel zo beperkt wordt bij dit team. Waste of talent | |
NicolasJoy | zondag 17 februari 2019 @ 11:46 |
Ik hoop zo dat het meevalt en de spanning in het middenveld meer dan ooit terugkomt .. | |
Wertha | zondag 17 februari 2019 @ 12:19 |
Ach, Ricciardo begon bij HRT als ik mij niet vergis. | |
vosss | zondag 17 februari 2019 @ 12:36 |
Meer dan ooit? Moet het middenveld nóg dichter bij elkaar zitten dan vorig jaar of wat bedoel je precies? | |
NicolasJoy | zondag 17 februari 2019 @ 12:46 |
Zou wel leuk zijn toch. Dat plek 7-20 zo'n beetje elke race volledig door elkaar staat. Verwacht dat de top 6 behalve buiten uitval niet snel haalbaar is voor de rest, of Honda moet erg teleurstellen natuurlijk. Vind het wel mooi als iedereen echt kans heeft op de punten. | |
flipsen | zondag 17 februari 2019 @ 12:59 |
Alonso bij Minardi. Schumacher ook toch | |
Wertha | zondag 17 februari 2019 @ 13:01 |
MSC 1 race bij Jordan en toen gelijk door naar Benetton. Broer Ralf begon geloof ik bij Jordan in 1997. | |
Kleffe_Dop | zondag 17 februari 2019 @ 13:55 |
En niemand was verrast. | |
Radegast | zondag 17 februari 2019 @ 17:14 |
Ik verwacht dat ze in '21 niet meer op de grid staan. Of de reglementen moeten heel drastisch op de schop worden genomen. | |
#ANONIEM | zondag 17 februari 2019 @ 18:12 |
Dit is toch wel royal sadness. | |
opreis | zondag 17 februari 2019 @ 19:00 |
Dat hebben ze al jaren en toch is er bij racing point een stijgende lijn en bij williams het omgekeerde. Een deel heeft ook aan de coureurs gelegen natuurlijk met massa en stroll maar toch. De kracht van williams was altijd hard gaan in een rechte lijn. Kwa aero hebben ze nooit bij de top gezeten en op dat vlak lopen ze nu dus achter de feiten aan. | |
sasquatsch | zondag 17 februari 2019 @ 19:50 |
Wat voor 21 ook gaat gebeuren met de budget cap. | |
THEFXR | zondag 17 februari 2019 @ 20:13 |
ze gebruiken nog een metalen versnellingsbak, terwijl er al 10 jaar carbon bak door de concurrentie wordt gebruikt. | |
Sunri5e | zondag 17 februari 2019 @ 20:54 |
Hoe laat beginnen de tests morgen? Waar kunnen we het live zien? | |
Bluurgh | zondag 17 februari 2019 @ 20:59 |
09:00 F1TV | |
Justevo | zondag 17 februari 2019 @ 21:09 |
Ik kan nog geen abo nemen of zo.. | |
potjecreme | zondag 17 februari 2019 @ 21:16 |
https://tweakers.net/nieu(...)ar-in-nederland.html Vanaf morgen beschikbaar. | |
sasquatsch | zondag 17 februari 2019 @ 21:20 |
En Sky vanaf 13 uur. | |
Justevo | zondag 17 februari 2019 @ 21:29 |
Best onhandig, als het morgen begint. | |
potjecreme | zondag 17 februari 2019 @ 21:31 |
De bedragen van vorig jaar in België waren schappelijk vind ik. | |
sasquatsch | zondag 17 februari 2019 @ 21:33 |
En je kan nu 50% korting krijgen met de actiecode F1TV50. | |
Justevo | zondag 17 februari 2019 @ 21:42 |
Is Engels commentaar ook al bevestigd? | |
vosss | zondag 17 februari 2019 @ 21:48 |
Streamen die in 4K? Dat zou wel tof zijn. Ziggo moet hun nieuwe horizon box nog uitrollen die 4K ondersteunt. Daar is lang sprake van geweest dat die voor het nieuwe seizoen F1 zou uitgerold worden, maar inmiddels al maanden stil rondom dat. Zonder die nieuwe box heeft uitzenden in 4K ook geen zin. En daar heb ik ook al maanden niets meer over gehoord over dat uitzenden in 4K. Als dat F1 TVPro dat wel doet is die 65 piek een schijntje natuurlijk. | |
sasquatsch | zondag 17 februari 2019 @ 21:56 |
Nee. En ook nog geen Chromecast support. | |
vosss | zondag 17 februari 2019 @ 22:01 |
Waarom de fuck heb ik ook alweer een 4K oled gekocht? | |
#ANONIEM | zondag 17 februari 2019 @ 22:05 |
Omdat het op commissie werkende, blonde meisje van de Mediamarkt je zo liev aankeek? [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2019 22:06:02 ] | |
Rossdale | zondag 17 februari 2019 @ 22:28 |
Rondje Barcelona met Ric in de Renault | |
AnneX | zondag 17 februari 2019 @ 22:36 |
Klinkt niet lekker. | |
Justevo | zondag 17 februari 2019 @ 22:37 |
Porno. | |
vosss | zondag 17 februari 2019 @ 23:29 |
Owja, nu weet ik het weer | |
Sjemmert | maandag 18 februari 2019 @ 05:15 |
Test week Kan nog steeds mijn F1 access account niet upgraden naar F1 pro | |
Asschen_sukar | maandag 18 februari 2019 @ 07:15 |
Was wel ergens bevestigd, alleen onduidelijk van wie: BBC, sky of iets van henzelf. | |
Sunri5e | maandag 18 februari 2019 @ 08:44 |
Nog 15 minuten. | |
Sunri5e | maandag 18 februari 2019 @ 09:11 |
Wat glanzen die banden zeg. | |
Sjemmert | maandag 18 februari 2019 @ 09:14 |
Testen is al begonnen en F1TV is nog steeds niet beschikbaar | |
opgebaarde | maandag 18 februari 2019 @ 09:17 |
Ik las dat Räikkönen stilgevallen is, dus ik dacht meteen dat dit niet zo'n goede start voor Ferrari was. Ehm | |
Tinos85 | maandag 18 februari 2019 @ 09:25 |
Nog steeds alleen F1 tv acces beschikbaar en geen pro | |
mikieu | maandag 18 februari 2019 @ 09:30 |
10.00 | |
Tinos85 | maandag 18 februari 2019 @ 09:30 |
Thanks | |
Rossdale | maandag 18 februari 2019 @ 09:33 |
Als het een motorprobleem was, dan klopt dat feitelijk nog steeds | |
DKUp | maandag 18 februari 2019 @ 09:44 |
Present | |
#ANONIEM | maandag 18 februari 2019 @ 09:45 |
Psst! : F1 / [PRE-SEASON] Wintertests 2019 | |
Weltschmerz | maandag 18 februari 2019 @ 09:54 |
Hier maar even voor de geinteresseerden: Vanavond op de Belg om 21.20 uur een docu over Van Rossems Onyx team in de F1. | |
J.A.R.V.I.S. | maandag 18 februari 2019 @ 10:30 |
Iedere minuut willen gebruiken om te testen maar red bull staat na anderhalf uur op 1 installatie ronde. Minste van allemaal, waarom kunnen ze niet zoals Mercedes en Ferrari vanaf minuut één rondes knallen zoals elk jaar. elke keer hetzelfde. | |
flipsen | maandag 18 februari 2019 @ 10:47 |
Ik heb hier geen tijd voor Ik dacht dat Max weer met de gele T-cam zou rijden | |
flipsen | maandag 18 februari 2019 @ 10:53 |
Wie is deze dame Heb geen geluid aan, vrouwlief ligt nog te slapen, het is hier pas 06:53 he | |
Abdus18 | maandag 18 februari 2019 @ 10:55 |
wat voor commentaar plempen ze onder die F1 tv Pro, wordt dat sky? | |
flipsen | maandag 18 februari 2019 @ 10:57 |
Vorig jaar (hier) wel ja Grosjean kan gedachten lezen en vond het wel een goed plan om zijn bolide midden op de baan stil te zetten, goed voor een rode vlag en ik kan weer aan het werk | |
sasquatsch | maandag 18 februari 2019 @ 11:01 |
Will Buxton, als ik zijn tweet mag geloven | |
sasquatsch | maandag 18 februari 2019 @ 11:01 |
F1 / [PRE-SEASON] Wintertests 2019 | |
flipsen | maandag 18 februari 2019 @ 11:07 |
| |
Rossdale | maandag 18 februari 2019 @ 11:16 |
Rosanna Tennant, doet verslag voor F1TV en vaak ook kleine reportages voor F1 zelf. Ze doet volgens mij ook interviews etc die tijdens een raceweekend op de schermen langs de baan worden getoond. | |
Justevo | maandag 18 februari 2019 @ 11:19 |
You are currently in an unsupported region. F1TV isn’t currently available in every territory. Uhm het zou toch ook in NL werken? | |
Whiskers2009 | maandag 18 februari 2019 @ 11:26 |
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) | |
rubbereend | maandag 18 februari 2019 @ 13:06 |
dank voor de tip | |
PzKpfw | maandag 18 februari 2019 @ 13:35 |
Laat maar. [ Bericht 77% gewijzigd door PzKpfw op 18-02-2019 13:50:56 ] | |
Lionheaad | maandag 18 februari 2019 @ 20:22 |
Zou er nog iets van een programma op ziggo o komen over de testdag? | |
sasquatsch | maandag 18 februari 2019 @ 20:26 |
21.30 op hun YouTube kanaal. | |
Lionheaad | maandag 18 februari 2019 @ 20:27 |
Thanx! | |
Oldground | maandag 18 februari 2019 @ 21:18 |
In hoeverre gaat een no-deal Brexit mogelijk nog een rol spelen in de F1? Zou het op enig gebied een voordeel kunnen worden voor Ferrari? | |
sasquatsch | maandag 18 februari 2019 @ 21:22 |
Volgens Toto Wolff wel omdat het langer duurt voordat er leveringen aankomen in Groot-Brittannië. Volgens Otmar Szafnauer van Racing Point valt het wel mee, omdat ze nu ook leveringen van buiten Europa krijgen en dat ook goed gaat. | |
Tijn | maandag 18 februari 2019 @ 21:26 |
10 uur zeggen ze zelf op Twitter?
| |
sasquatsch | maandag 18 februari 2019 @ 21:35 |
Dan is dat aangepast. Hier stond nog 21.30 uur. https://twitter.com/ZiggoSportF1/status/1097426004203716608?s=19 | |
Meike26 | maandag 18 februari 2019 @ 21:37 |
Hier een interview met o.a. Gary Anderson van Motorsport.tv over Williams ; | |
sasquatsch | maandag 18 februari 2019 @ 21:56 |
Mathias Brunner van Speedweek had het ook al over problemen met leveranciers. | |
Meike26 | maandag 18 februari 2019 @ 22:03 |
Nog niets online bij ziggo sport op yt ? | |
Sunri5e | maandag 18 februari 2019 @ 22:05 |
Idd | |
sasquatsch | maandag 18 februari 2019 @ 22:07 |
Zijn nog in Nederland. Hopen woensdag aan te komen in Barcelona | |
Oldground | maandag 18 februari 2019 @ 22:07 |
Oh oke thanks. Zoals ze bij een NOS-reportage zouden zeggen: "de meningen zijn verdeeld". | |
#ANONIEM | maandag 18 februari 2019 @ 22:20 |
Duurt lang. | |
Wertha | maandag 18 februari 2019 @ 22:22 |
No moneys... | |
sasquatsch | maandag 18 februari 2019 @ 22:24 |
Tinos85 | maandag 18 februari 2019 @ 22:47 |
Kimi’s zonnebrillensponsor is vast voorbij. Apart op hem nu telkens zonder zonnebril te zien | |
Kleffe_Dop | maandag 18 februari 2019 @ 22:55 |
Iceman weigert gewoon om zo'n duikbril op te zetten van Carrera, en terecht. | |
#ANONIEM | maandag 18 februari 2019 @ 23:03 |
Wow! wat lelijk. | |
sasquatsch | maandag 18 februari 2019 @ 23:54 |
mikieu | dinsdag 19 februari 2019 @ 00:53 |
2017: Verstappen hield een goed gevoel over aan de testdag. "Het ging prima. Het is natuurlijk veel te vroeg om te zeggen hoe goed we zijn of hoe goed de anderen zijn, maar we hebben ons programma kunnen doen en ik denk dat we meer dan tevreden kunnen zijn over vandaag." 2018: Of course it is early days, but it is positive. Of course you are always fine tuning the balance. But the initial feeling is very positive. It is handling good so far. I am happy with the balance of the car. You can always improve it but in terms of lap times we are doing well, so we don’t really have big issues. That is a big difference compared to last year. With the weather it has been really cold so it is difficult to switch on the tyres. But we completed more or less what we wanted to do. Of course in the morning we had our little hiccup, but then afterwards all good, all happy. 2019: “Het is altijd moeilijk om op de eerste dag veel rondes te rijden, maar vandaag hebben we er toch 128 gereden”, aldus Verstappen tegenover verschillende media, waaronder Grand Prix Radio. “Daar mogen we blij mee zijn.” De Red Bull-coureur vindt het moeilijk om nu al een oordeel te geven over zijn nieuwe strijdwapen. “Maar op zich voelde hij wel redelijk oké. Er zijn nog veel dingen om te verbeteren, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft.” Max' eerste indrukken de afgelopen 3 jaar. | |
potjecreme | dinsdag 19 februari 2019 @ 06:25 |
Haha " best crowd" momentje. | |
Lionheaad | dinsdag 19 februari 2019 @ 10:22 |
Vanaf 2012 standaard versnellingsbak? artikel Autosport Vind niet dat een F1 team dat moet gaan doen. Stel dat Ferrari ze gaat maken en er bij Mercedes een paar te vroeg stuk gaan, dan heb je de poppen aan het dansen. | |
Sabata | dinsdag 19 februari 2019 @ 10:54 |
Dat wordt wss door een neutraal bedrijf als Hewland gedaan. Dat bedrijf leverde al in de jaren 60 en 70 voor bijna iedereen in de paddock transmissies, behalve Ferrari natuurlijk | |
Adrie072 | dinsdag 19 februari 2019 @ 13:19 |
Hoe is het met Williams? | |
Sabata | dinsdag 19 februari 2019 @ 13:22 |
Slecht, gaan nu allerlei verhalen rond dat het team onderdelen niet op tijd af kreeg en zelfs dat ze een fout met het ontwerp van het remsysteem hebben gemaakt waardoor het niet in de auto past | |
Adrie072 | dinsdag 19 februari 2019 @ 13:24 |
Ai zonde, was van de week een mooie documentaire op de BBC over Williams, toch wel bijzonder. | |
Themeparktommy | dinsdag 19 februari 2019 @ 14:29 |
"Can you give us some ficts and fagures..." Plooij's betere Engels! | |
Peterselieman | dinsdag 19 februari 2019 @ 18:13 |
schijnen vannacht tussen 4 en 5 in Barcelona aan te komen | |
bedachtzaam | dinsdag 19 februari 2019 @ 19:48 |
Hoe lang zal het duren voordat Haas hun nieuwe kleurstelling onthult? rich energy gaat niet heel lang een sponsor zijn vermoedt ik. Of misschien komt het geld wel ergens anders vandaan in plaats van de blikjes die nergens verkocht worden. | |
#ANONIEM | dinsdag 19 februari 2019 @ 21:37 |
| |
Tinos85 | dinsdag 19 februari 2019 @ 21:42 |
Hebben ze alweer een tweet eruit gegooid dat ze Red Bull weer verslagen hebben? | |
bedachtzaam | dinsdag 19 februari 2019 @ 21:47 |
Tweet van vandaag.
| |
bedachtzaam | dinsdag 19 februari 2019 @ 21:48 |
| |
Danger.Mouse | dinsdag 19 februari 2019 @ 22:08 |
Is al bekend wanneer de FOK! Manager zijn deuren opent? | |
Smacked_Actor | dinsdag 19 februari 2019 @ 22:14 |
Trieste waarheid. | |
Ener-G | dinsdag 19 februari 2019 @ 22:35 |
Ik denk dat het gewoon doelgroepmarketing is, alleen proleten drinken die troep en vinden dergelijke trash talk interessant. | |
mikieu | dinsdag 19 februari 2019 @ 22:51 |
Kijk je even mee Jack? | |
sasquatsch | dinsdag 19 februari 2019 @ 23:19 |
#ANONIEM | woensdag 20 februari 2019 @ 00:38 |
Prima vragen Graag Jack vervangen met dit duo. | |
Justevo | woensdag 20 februari 2019 @ 01:22 |
Die verslaggever zat vroeger bij mij op school, prima kerel, verder totaal niet relevant Heeft wel verstand van zaken, hij doet ook op Nu.nl voor GP's van die uitlegfilmpjes enzo maken. | |
mikieu | woensdag 20 februari 2019 @ 07:37 |
Kijk wat een informatie we krijgen van Max, normaal kun je de antwoorden van vorig race er gewoon weer bijpakken. Heb dan ook het idee dat hij zsm weer weg wil bij Jack. | |
THEFXR | woensdag 20 februari 2019 @ 13:47 |
Yes Kimi!
| |
ondeugend | woensdag 20 februari 2019 @ 14:06 |
Geen idee of het al gepost was maar vanaf 8 maart op Netflix. 10 delen | |
flipsen | woensdag 20 februari 2019 @ 15:03 |
Tof, ga ik eindelijk weer eens een serie helemaal afkijken | |
Bonobo11 | woensdag 20 februari 2019 @ 16:11 |
Hoho online per tray https://richenergyshop.com/catalog/category/view/id/3/?p=2 | |
bedachtzaam | woensdag 20 februari 2019 @ 18:03 |
Met fotoshop en marketing zit het wel goed. | |
JohnB52 | woensdag 20 februari 2019 @ 20:10 |
Weten jullie dit? Dacht dat Max een meerjaren contract had met Jumbo supermarkten, maar op de nieuwe helm schitterde Jumbo door afwezigheid. Zit ik nou niet goed op te letten? Of is Jumbo weg als sponsor? | |
Mothzor | woensdag 20 februari 2019 @ 20:11 |
Jumbo staat in de rand van het vizier. Is alleen zichtbaar als het vizier open staat | |
JohnB52 | woensdag 20 februari 2019 @ 20:13 |
Ik had nog geen foto's gezien met t vizier open, vandaar! | |
#ANONIEM | woensdag 20 februari 2019 @ 23:08 |
Horner: "Red Bull ligt momenteel voor op Mercedes" Shots fired. | |
needakill | woensdag 20 februari 2019 @ 23:21 |
Heeft hij de data van Mercedes? Pas na de quali in Melbourne weet je wat er staat | |
Peterselieman | woensdag 20 februari 2019 @ 23:40 |
ze hebben wel wat data om mee te werken, zoals minisectoren, gps-data, spotters langs de baan, dat soort werk. Dan kun je al wat een inschatting maken. Klopt het van Mercedes? Vast niet. Ze willen de Benzen uit hun tent lokken. | |
sasquatsch | woensdag 20 februari 2019 @ 23:42 |
Ze waren wel sneller dan Mercedes in de longruns | |
Peterselieman | woensdag 20 februari 2019 @ 23:45 |
mja, als de Benz nog wat achter de hand houdt zegt dat niets. Daarom kun je imo pas in Melbourne een goede inschatting maken. De McLaren lijkt bijvoorbeeld ook snel, maar die auto heeft nog steeds de nodige problemen | |
opreis | woensdag 20 februari 2019 @ 23:50 |
Ik zou het wel leuk vinden als mercedes eens het derde team zou zijn na al die jaren. Dan mag Lewis laten zien dat hij het ook in een 'mindere' auto kan. | |
needakill | woensdag 20 februari 2019 @ 23:55 |
Gaat nooit gebeuren. Als Lewis ziet dat hij teveel moet knokken voor een WDC is hij gevlogen | |
sasquatsch | donderdag 21 februari 2019 @ 00:23 |
McLaren heeft dan ook nauwelijks long runs gedaan. En Kvyat was vandaag ook snel, maar in de long runs komen ze er nog niet aan te pas. | |
Metalfreak | donderdag 21 februari 2019 @ 09:02 |
Tja, maar Mercedes riep in de winter nog dat ze een nieuw motorconcept hadden en voor het eerst over de 1000PK gingen. Als je dat zo roept, lijkt me ook dat je dat waar wil kunnen maken op testdagen zoals deze. Tot op heden hebben ze daar nog niets van laten zien. En je moet wel erg veel vertrouwen in je eigen product hebben om je zo in te houden tijdens de dagen waar je iets aan die data hebt. | |
sasquatsch | donderdag 21 februari 2019 @ 09:46 |
Met volle tanks rijden vertroebelt de tijden ook ten opzichte van de anderen. Maar het team zelf kan daar wel veel uithalen. | |
ESF1Gamer | donderdag 21 februari 2019 @ 10:46 |
Vrije trainingen ook te zien op het open kanaal van Ziggo https://www.gpblog.com/nl(...)en-kanaal-ziggo.html | |
Weltschmerz | donderdag 21 februari 2019 @ 10:54 |
We hebben hem vaak genoeg gezien met een auto die niet de allerbeste was, al is dat erg lang geleden dat dat voor het laast lange tijd achter elkaar het geval was, en dan krijgt hij het mentaal moeilijk. | |
Rossdale | donderdag 21 februari 2019 @ 11:20 |
Toch maar mooi met een Mclaren wereldkampioen geworden. Vettel kon de laatste jaren de druk zelfs niet aan in een dominante Ferrari... | |
Smacked_Actor | donderdag 21 februari 2019 @ 11:37 |
Krijgen we dit weer | |
twiFight | donderdag 21 februari 2019 @ 11:49 |
Ik vind Hamilton juist het beste als hij moet knokken voor de winst. Hoe dat met een mid-tier wagen zit weet ik niet. Wanneer Hamilton zwak is is wanneer hij mentaal in de zak zit, zoals die tijd met dat gedonder met die Nicole break-up. | |
THEFXR | donderdag 21 februari 2019 @ 12:59 |
potjecreme | donderdag 21 februari 2019 @ 13:03 |
Praat Kvyat Nederlands? | |
THEFXR | donderdag 21 februari 2019 @ 13:08 |
n00biedoobiedoo | donderdag 21 februari 2019 @ 13:17 |
Ik kan me van het seizoen 2016 herinneren dat 'ie na een aantal GP's opeens het nederlands machtig was ja. | |
sasquatsch | donderdag 21 februari 2019 @ 22:47 |
nogeenoudebekende | donderdag 21 februari 2019 @ 22:49 |
Totdat ook de Hulk gedivebombed wordt. | |
KillerBee4ever | vrijdag 22 februari 2019 @ 06:31 |
Dit. Maar sjongejonge zeg, wat een kinderachtige opmerkingen de laatste (test)dagen, eerst RIC en nu dan deze sneer van HULK. Ja, het zal allemaal 'vast bedoelt zijn als grapje', maar ik zie de lol er niet in, het zijn gewoon steken onder water. Als dit andersom was gebeurd, en de sneren van Max hadden gekomen, dan had de wereld te klein geweest (en dit forum waarschijnlijk ook ). Grapje: prima, maar dit is imho niet oke. | |
Smacked_Actor | vrijdag 22 februari 2019 @ 08:33 |
Valt toch wel mee? | |
KillerBee4ever | vrijdag 22 februari 2019 @ 08:46 |
Misschien, maar het is niet mijn idee van 'leuk'. Eigenlijk net als dat moment vorig seizoen, tijdens een persconferentie, dat RIC water in de nek van Max gooide. Toen waren er op dit forum ook enkelen die dit absoluut not done vonden, terwijl ik het nog wel vond meevallen. Zo zie je maar, wat voor de een grappig is, is dit voor de ander dus echt niet. Grapjes die als steken onder water geuit worden, vind ik dus not done. | |
Nattekat | vrijdag 22 februari 2019 @ 08:47 |
Oh god | |
Weltschmerz | vrijdag 22 februari 2019 @ 08:54 |
Stel je niet aan. Verstappen en Ricciardo hebben jaren lang het komisch duo uitgehangen met de beroemde vriendschappelijke relatie. En daar mag Hulkenberg dan geen grapje over maken? | |
#ANONIEM | vrijdag 22 februari 2019 @ 08:57 |
Eens, helemaal als de vraag ook nog van Jack af komt, die normaal alleen maar aan Hulk vraagt hoe Max het gaat doen. | |
aesop | vrijdag 22 februari 2019 @ 09:07 |
Ik ben benieuwd wat er van de goede relatie over blijft als blijkt dat ze zeer aan elkaar gewaagd zijn en voortdurend bij elkaar in de buurt rijden. Of vooral als de Hulk sneller blijkt te zijn dan de man van 25 miljoen... | |
Lionheaad | vrijdag 22 februari 2019 @ 09:21 |
Kan gewoon goed gaan. Max en Ric reden ook voortdurend bij elkaar in de buurt (en soms tegen elkaar). Dan spreek je elkaar er over aan, bied je je excuses aan en ga je weer verder. ik verwacht geen Senna-Prost situatie. | |
bloodymary1 | vrijdag 22 februari 2019 @ 09:31 |
Bovendien zijn ze helemaal niet bezig met hun onderlinge relaties. Dat is alleen iets wat een deel van het publiek interessant vindt. Ze rijden puur voor zichzelf. En terecht. | |
KillerBee4ever | vrijdag 22 februari 2019 @ 09:31 |
Als jij beloofd je je in het nieuwe seizoen niet zo vaak aan te stellen, dan wil ik je best tegemoet komen hoor. | |
Evenstar | vrijdag 22 februari 2019 @ 09:50 |
Shots fired! | |
#ANONIEM | vrijdag 22 februari 2019 @ 09:56 |
#ANONIEM | vrijdag 22 februari 2019 @ 10:01 |
| |
opreis | vrijdag 22 februari 2019 @ 10:35 |
Ik ben het denk ik 100% met jouw oneens | |
Smacked_Actor | vrijdag 22 februari 2019 @ 10:57 |
Ghehe | |
#ANONIEM | vrijdag 22 februari 2019 @ 11:01 |
De Hulk houdt ervan om Jack te trollen. Moet hij vooral blijven doen. | |
potjecreme | vrijdag 22 februari 2019 @ 11:14 |
Toen was het ook niet leuk. Edit: filmpje gezien, dit valt inderdaad mee. Hier kan je niet overvallen. [ Bericht 6% gewijzigd door potjecreme op 22-02-2019 11:20:20 ] | |
beantherio | vrijdag 22 februari 2019 @ 11:36 |
Nog precies 3 weken tot het eerste raceweekend! | |
THEFXR | vrijdag 22 februari 2019 @ 12:06 |
Oom Max krijgt 4 jaar voor doping gebruik! . https://www.hln.be/sport/(...)-geschorst~a8d6dd09/ | |
Sinister-D- | vrijdag 22 februari 2019 @ 12:17 |
Anthony Stumper | |
Smacked_Actor | vrijdag 22 februari 2019 @ 12:19 |
Inb4 wat een kampers, proleten en tokkies. | |
YourCaptor | vrijdag 22 februari 2019 @ 12:34 |
Wat een kampers, proleten en tokkies. | |
YourCaptor | vrijdag 22 februari 2019 @ 12:34 |
Nog 3 weken, kan niet wachten. | |
RubenSosa | vrijdag 22 februari 2019 @ 20:12 |
stel je niet zo aan joh | |
Nattekat | zaterdag 23 februari 2019 @ 00:34 |
Het schijnt dat Ted eruit ligt bij Sky | |
ondeugend | zaterdag 23 februari 2019 @ 02:53 |
Nee! Protest @ malieveld.nu Ted moet blijven.. ik ben helemaal van de leg zonder Ted | |
KillerBee4ever | zaterdag 23 februari 2019 @ 06:09 |
Ik stel me liever een keertje aan (jouw woorden, voor mij is het gewoon een mening, net als zovelen die hebben), dan dat ik seizoen na seizoen hier zit te trollen omdat ik aandacht tekort kom, zoals jij. Wat moet jij een saai leven hebben dat je daar zoveel tijd en aandacht aan besteed. Nee echt, dan stel ik me liever een keertje aan... | |
Wertha | zaterdag 23 februari 2019 @ 09:42 |
Dat is wel jammer. Ted's notebook was leuk. | |
Sinister-D- | zaterdag 23 februari 2019 @ 09:50 |
dan hadden ze beter die kwakende Crofty kunnen wieberen | |
potjecreme | zaterdag 23 februari 2019 @ 10:50 |
https://thesportsrush.com(...)ding-to-reports/amp/ | |
potjecreme | zaterdag 23 februari 2019 @ 11:00 |
Zou leuk zijn als ziggy Ted zou nemen. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 23 februari 2019 @ 12:36 |
Ik denk dat de Hulk best kan rijden, maar schat Ricciardo toch wel iets hoger in. Ik bedoel, hij heeft Vettel een seizoen helemaal zoek gereden. | |
beantherio | zaterdag 23 februari 2019 @ 12:38 |
Het was me al opgevallen dat er vorig jaar ook bij de wintertest Notebooks waren en dit jaar niet. Erg jammer. | |
JayHovah | zaterdag 23 februari 2019 @ 12:58 |
De geruchten gaan dat Ant Davidson er ook uitgewipt is ten favoure van Chandock die over gekomen is van Channel 4. Maar ik hoop dat het geruchten zijn en Ted en Ant er gewoon weer bij zijn met de tweede testweek... | |
potjecreme | zaterdag 23 februari 2019 @ 12:59 |
Ach Ted kan ook beginnen met vloggen. | |
vosss | zaterdag 23 februari 2019 @ 13:02 |
Zonde. Weer een mooi voorbeeld van kansloos beleid en een baas die geen enkel idee heeft. | |
Weltschmerz | zaterdag 23 februari 2019 @ 13:05 |
Mwah, hij was zeker bovenliggend maar helemaal zoek was ook niet het geval. Raikkonen heeft ook weleens fases gehad waarin hij Vettel matchte (en dan bakte Ferrari er weinig van), maar ook fases dat hij moeite had om binnen de halve seconde te blijven. Tussen Vettel die worstelt met de auto zoals bij die Red Bull en Vettel die de achterkant heeft die hij wil zou zomaar eens een halve seconde kunnen zitten. Dat dat niet 'de echt Vettel' was weet iedereen ook eigenlijk wel, maar het is wel de strohalm waaraan het verhaaltje van Hamilton de grootste van zijn generatie wordt opgehangen. Daarom heeft Ricciardo daar zijn reputatie aan te danken. Prima coureur verder, maar ik denk dat hij nog een hele kluif aan Hulkenberg krijgt. Leclerc mag dan het grootste talent zijn sinds er iemand met een Torro Rosso wist te winnen, ook deze keer zal Vettel weer onderschat blijken. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 23 februari 2019 @ 13:09 |
70 punten verschil, 8 vs 4 podiums, 3 vs 0 overwinningen. Ik vind dat 'zoek gereden'. | |
aesop | zaterdag 23 februari 2019 @ 13:17 |
Daar valt wel wat op af te dingen, kwalificatie was bijvoorbeeld 10-9 dacht ik, en Vettel had problemen met zijn motivatie, maar daarnaast zou Hulkenberg wel eens heel erg gebaat kunnen zijn bij het nieuwe minimum gewicht dat een coureur moet hebben. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 23 februari 2019 @ 13:20 |
Dat smoesje heb ik vaker gehoord. | |
#ANONIEM | zaterdag 23 februari 2019 @ 13:34 |
Ter vervanging van Jack. | |
Weltschmerz | zaterdag 23 februari 2019 @ 13:41 |
Wat was het, gemiddeld 1 a 2 tienden langzamer en lang niet altijd langzamer? Bij zoekrijden denk ik toch meer aan wat Leclerc tov dinges deed. Het was een heel teleurstellend jaar voor Vettel maar het probleem was toch echt dat hij niet de balans kreeg die hij nodig heeft. Zo'n Alonso bijvoorbeeld die maalt daar niet om, sterker nog, die wordt alleen maar beter tov zijn teamgenoot naarmate de auto slechter ligt. Op zich een kwaliteit, maar ja, de auto ontwikkelt zich dan ook niet goed daar waar Alonso zijn eigen grootsheid bezong en de titels uitbleven. Er wordt dan ook alweer hard aan smoesjes gewerkt om te verklaren waarom Leclerc Vettel niet verslaat, Hamilton alweer een flinke kluif aan Bottas krijgt, Ricciardo Hulkenberg niet te stelselmatig te snel af is en Verstappen geen heel groot gat met Ghasly slaat. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 23 februari 2019 @ 13:46 |
Als je net 4 jaar Wereldkampioen bent geworden in diezelfde auto, dan vind ik dat 'zoek rijden'. Maar jouw liefde voor Vettel is redelijk blind, dat weten we ondertussen wel. | |
Weltschmerz | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:02 |
Het leuke van onderschatting en overschatting is dat je het achteraf gewoon kunt vaststellen. Hamilton zou geen kind hebben Button, die hem versloeg, een paar tienden hebben op Rosberg die hem ook wist te verslaan en geen moeite hebben met Bottas, die het feitelijk beter deed tot hij to wingman werd gedegradeerd. Vettel en Webber daarentegen zouden gelijkwaardig zijn, en Raikkonen zou Vettel wel eventjes leren wat hard stampen is. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:05 |
Je moet niet alles geloven wat je op internet leest. | |
mikieu | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:24 |
Ik denk dat je dit fout hebt, denk zelfs dat Gasly zijn positie onder vuur komt te staan. Heb weinig vertrouwen in hem. | |
Monolith | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:30 |
Is er al gezegd dat het seizoen waarin RIC het beter deed dan VET er eigenlijk niet toe doet? Lijkt me wel even relevant om te melden. | |
opreis | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:42 |
Alvast Leclerc aan het ophemelen om Vettel beter te laten lijken? Ik vind het nog te voorbarig om te zeggen dat Leclerc het grootste talent sinds Vettel is. En wat betreft zoek rijden. Alonso is vaak degene die dat met zn teamgenoten deed. Bij Massa die bijna wereldkampioen was, bij raikonen die wereldkampioen is geweest (grotere marge dan dat Vettel dat deed) en bij Vandoorne, ook z'n groot talent. | |
opreis | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:45 |
En ik denk niet dat Ted onvervangbaar is. Die Karun weet er ook best wat van, en is waarschijnlijk minder biased. | |
Donderkonijn | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:51 |
Kan je niet zeggen. De Hulk heeft nog nooit de kans gehad zich echt te meten. Dit seizoen is de eerste keer dat hij echt een top rijder naast zich heeft. Sainz jr is goed, maar geen top materiaal. Bovendien werd Ricc op het laatst ook weer zoek gereden door Max. We weten het pas na Melbourne een beetje, en dan nog niet echt. Aan het eind van het huidige seizoen kan je er eigenlijk pas wat nuttigs over zeggen. | |
aesop | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:51 |
Ik weet niet of het een smoesje was, volgens mij was het wel zo dat hij niet blij was met de nieuwe auto’s van dat jaar en misschien ook wel klaar was bij Redbull. Maar goed, ik ben geen Vettelexpert, daar hebben we hier iemand anders voor | |
Monolith | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:53 |
Ik blijf erbij dat rijden bij een topteam wel andere koek is. Je zag bij Verstappen ook wel dat het even duurde voordat hij ook echt consistent sneller was dan Ricciardo. Vettel is gewoon een uitstekende, ervaren coureur. Ik verwacht dat Leclerc wel even nodig heeft om daar naartoe te groeien. | |
Donderkonijn | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:55 |
Dit dus. En als Leclerc/Gasly teveel brokken maken/het toch niet halen zitten zo RAI en KVY weer in die auto's. | |
aesop | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:56 |
Mocht Leclerc nou wel meteen Vettel het vuur aan de schenen leggen, wat is dan de conclusie? Vettell is al die jaren inderdaad overschat, of Leclerc is hét talent van zijn generatie? | |
Monolith | zaterdag 23 februari 2019 @ 14:58 |
Ligt eraan wie je het vraagt, maar ik zou voor het laatste gaan. Vettel wordt echt niet overschat in mijn ogen. Als er al wat op Vettel af te dingen dan is het eerder dat er heel af en toe een foutje insluipt. Hij is wel gewoon heel snel. | |
opreis | zaterdag 23 februari 2019 @ 15:00 |
Het duurde alleen bij de kwalificatie een race of 5(?) voordat hij alles van de set up en dergelijke door had. Topteam andere koek is onzin, die jongens moeten bij elk team presteren, of dat nou in de F2 is of bij Williams of bij Ferrari, presteer je niet dat lig je er snel uit. Ik verwacht dat Vettel wel 1 a 2 tienden op leclerc heeft. Hij is niet voor niets 4x wereldkampioen en Leclerc heeft nog weinig ervaring, het is mooi voor hem dat Ferrari hem een kans geeft. | |
Monolith | zaterdag 23 februari 2019 @ 15:05 |
Natuurlijk moet je presteren, maar voorin zijn foutjes doorgaans veel kostbaarder dan wanneer je ergens in het middenveld rondrijdt. | |
opreis | zaterdag 23 februari 2019 @ 15:15 |
Andersom juist, als Max of Ric vorig jaar een foutje maakte dan eindigde 6de ipv 3de of 4 maximaal. Als Hulkenberg in het middenveld een foutje maakte dan was hij 13de ipv 7de. | |
Blik | zaterdag 23 februari 2019 @ 15:20 |
Vettel is een mentaal wrak | |
#ANONIEM | zaterdag 23 februari 2019 @ 16:11 |
Toro Rosso lovend over samenwerking met Honda Weer een jubelbericht over Honda. | |
Fir3fly | zaterdag 23 februari 2019 @ 16:14 |
Bijna een kopie van de berichten begin 2018. | |
XL | zaterdag 23 februari 2019 @ 16:18 |
Ik denk dat Leclerc in de tweede seizoenshelft sneller is dan Vettel. Goede kans wel dat hij dan teamorders krijgt. Als Leclerc direct sneller is dan Vettel moet ik mijn beeld van Vettel bijstellen en zakt hij terug tot niveau Perez/Sainz | |
YourCaptor | zaterdag 23 februari 2019 @ 17:19 |
Ben enorm benieuwd. Ergens zou een Ric/Vet scenario mij niet verbazen. | |
Peterselieman | zaterdag 23 februari 2019 @ 17:20 |
Volgens de geruchten zou de Williams van dit jaar 2 seconden langzamer zijn dan de auto van vorig jaar ... Die hebben nog heel wat werk voor de boeg om nog enigszins aan te haken ... | |
opreis | zaterdag 23 februari 2019 @ 17:21 |
Ik denk dat Vettel wel bij de beste 4 coureurs op de grid hoort hoor. Ik weet niet waar iedereen uit opmaakt dat leclerc zo geweldig is behalve dat ie sneller was dan ericson. Dat zegt ook niet veel | |
XL | zaterdag 23 februari 2019 @ 17:36 |
4 tot 7 denk ik dat hij nu is | |
Donderkonijn | zaterdag 23 februari 2019 @ 18:04 |
Mwah beste rijders op de grid nu? HAM,VET,VER...en dan Ricc,RAI en Hulk denk ik? Alonso is weg, en dat is eigenlijk de enige die ik zonder twijfel bij die eerste 3 zou zetten. Bottas is mentaal niet sterk genoeg. | |
fathank | zaterdag 23 februari 2019 @ 18:13 |
Vettel is als een prinses op de erwt. Derhalve geen wereldcoureur. | |
Tijn | zaterdag 23 februari 2019 @ 18:17 |
Nou, in 2017 was-ie behoorlijk spectaculair in de Formule 2. | |
opreis | zaterdag 23 februari 2019 @ 18:23 |
Help me even, welke geweldige tegenstanders had hij daar? Dat is dus een beetje mijn punt, naast mindere tegenstanders lijk je zelf al snel beter omdat er heel weinig vergelijkings materiaal is. | |
opgebaarde | zaterdag 23 februari 2019 @ 18:31 |
Kan je dit ook onderbouwen of is het gewoon hoop uit emotie? | |
XL | zaterdag 23 februari 2019 @ 18:58 |
Ik zie HAM, VER, RIC als top 3 VET, (OCO), HUL, BOT, LEC als 4 tot 7 Dan RAI, PER, SAI en dan volgen andere paydrivers en Grosjean | |
XL | zaterdag 23 februari 2019 @ 18:59 |
Ik zie ze als gelijkwaardig, maar denk dat LEC nog gaat profiteren van betere begeleiding bij een topteam. VET staat stil... gaat misschien zelfs achteruit (de besproken mentale problemen, maar zoiets zou een veel betere auto kunnen oplossen en daar lijkt het op) Zoals ook Max langzaam beter werd bij RB | |
opgebaarde | zaterdag 23 februari 2019 @ 19:08 |
Vettel heeft afgelopen vier jaar een oud wereldkampioen en levende legende elke grandprix op grote achterstand gereden... In de vijf jaar daarvoor, werd hij vier keer wereldkampioen. Wat weten we van Leclerc? Geweldig in de jeugdklasses en vorig jaar prima (Sauber was na updates keisterk met de Ferrari motor) en ik zeg prima omdat volgens velen zijn teamgenoot altijd al slecht was. Dan kunnen we op dit moment toch niet serieus beweren dat Leclerc het wel even gaat flikken? Ik wil het niet uitsluiten, maar enige voorzichtigheid is wel het minste wat we moeten doen. | |
XL | zaterdag 23 februari 2019 @ 19:12 |
Ja, maar de redenatie andersom is toch ook duidelijk? Veel sterkere auto in zijn wk jaren, afgedroogd door RIC, stapelt fout op fout, sympathieke jonge Vettel is een zure oude man geworden? | |
Weltschmerz | zaterdag 23 februari 2019 @ 19:52 |
Ik kan me geen coureur herinneren die met zijn snelheid zoveel indruk heeft gemaakt. Het komt gewoon niet vaak voor dat een nieuweling structureel een halve seconde sneller is dan zijn teamgenoot. Dat is echt veel, ook als het geen hoogvlieger is. Dat is Ericsson niet, maar hij was ook niet opvallend traag of zo, kon zich prima meten met Nasr en Wehrlein. Dat lijkt me typisch voor die enkele coureurs die ook structureel 2 tienden op een subtopper als teamgenoot hebben, de buitencategorie zeg maar. Massa heeft hij niet zover zoek gereden hoor, gewoon 2 a 3 tienden zoals Vettel ook op Raikkonen had, en dat die twee elkaar nauwelijks ontlopen wisten we al. Het is als de auto opvallend lastig is dat Alonso nog veel grotere gaten gaat slaan. Dat is op zich heel knap en ook erg handig voor je carriere als je bij Minardi moet beginnen, maar in betere auto's die meedoen om de prijzen heeft hij dat gat niet. Hij zat ook opvallend vaak in auto's die undrivable waren, elk voordeel heb zijn nadeel. Ja, qua algeheel niveau wel. Snelheid is volgens mij vooral talent, die snelheid er keer op keer uitkrijgen qua afstelling en laten tellen is vooral ervaring. Ik denk dat als Leclerc er in 4 van de 5 races niet bij in de buurt komt hij dat volgend seizoen ook niet gaat doen. Ook alleen maar mits hij een bepaalde balans heeft. Dat lijkt me gewoon wel iets wat je op hem af kunt dingen qua totaalplaatje als coureur want hij is niet gewoon altijd heel snel maar soms ook maar middelmatig snel. Hij is er ook wel erg goed in om die balans waarmee hij zo snel is te krijgen. Hij boekt vaak heel veel progressie tussen VT1 en de quali, maar ook tussen de eerste races en de laatste races van een seizoen, en tussen zijn 1e jaar bij een team en latere jaren. Met die combinatie van snelheid, technisch inzicht en teamgeest heeft hij van Torro Rosso een tijdelijke subtopper gemaakt dat met hem een pole en een race kon winnen, daarmee heeft hij van Red Bull tijdelijk een topteam gemaakt en heeft hij Ferrari uit de put getrokken en tot uitdager van het oppermachtige Mercedes gemaakt. Hij heeft twee mindere jaren gehad, maar in al die andere ontzettend veel uit team en auto gehaald. Vettel maakte het verschil tussen RBR dat meedeed om het WK of niet, het WK won of niet, en dat Ferrari meedeed om het WK of niet. De enige van zijn generatie die dat ook kan zeggen is Alonso, maar dat was maar 2 keer en dat ging slechts om meedoen om het WK, en vrij oneervol verliezen. Toen die weg was bij Ferrari haalden ze daar opgelucht adem en werd met vervangen Vettel de stijgende lijn weer ingezet. | |
vosss | zaterdag 23 februari 2019 @ 20:33 |
Leclerc zag er vooral beter uit door die kneus van een teamgenoot van hem. Vettel vreet hem rauw op verwacht ik. En dat zeg ik als niet-vettel fan. | |
opreis | zaterdag 23 februari 2019 @ 20:44 |
Dat indruk maken snelheid is relatief, en dat kunnen we dus alleen met ericsson vergelijken, die dus niet goed genoeg is voor de F1 omdat hij er alleen dankzij sponsorgeld reed. En dan noem je Nasr en Wehrlein, die niet ook goed genoeg waren om in de F1 te blijven, maar alsnog sneller waren dan Ericsson. Resumerend, Nasr en Wehrlein zijn te langzaam voor de F1, en dan zit Ericsson daar nog onder. Opbokken nou, heb deze volgens mij al eens een keer aan je laten zien omdat je steeds weer met dit riedeltje komt, laat het maar eens gezien met getallen of data ofzo. Een blinde kan zien dat Alonso Massa heeft zoek gereden, verschil kon bijna niet groter. Zelfs Webber kon overwinningen halen in het RB tijdperk, iets dat Massa niet lukte bij Ferrari sinds Alonso daar reed (al is hem wel 1tje waarschijnlijk door de neus geboord). Alonso vs Massa 2010 Qualifying Faster qualifying time: Alonso 15 / Massa 4 Poles: Alonso 2 / Massa 0 Races Wins: Alonso 5 / Massa 0 Podiums: Alonso 10 / Massa 5 Ahead in two-car finish: Alonso 13 / Massa 4 Championship Points: Alonso 252 (2de)/ Massa 144 (6de) 2011 Qualifying Faster qualifying time: Alonso 15 / Massa 4 Poles: Alonso 0 / Massa 0 Races Wins: Alonso 1 / Massa 0 Podiums: Alonso 10 / Massa 0 Ahead in two-car finish: Alonso 13 / Massa 2 Championship Points: Alonso 257(4de)/ Massa 118(6de) 2012 Qualifying Faster qualifying time: Alonso 18 / Massa 2 Poles: Alonso 2 / Massa 0 Races Wins: Alonso 3 / Massa 0 Podiums: Alonso 13 / Massa 2 Ahead in two-car finish: Alonso 17 / Massa 0 Championship Points: Alonso 278(2de)/ Massa 122(7de) 2013 Qualifying Faster qualifying time: Alonso 11 / Massa 8 De enige keer dat Massa enigzins in de buurt kwam in een statistiek Poles: Alonso 0 / Massa 0 Races Wins: Alonso 2 / Massa 0 Podiums: Alonso 9 / Massa 1 Ahead in two-car finish: Alonso 15 / Massa 1 Championship Points: Alonso 242(2de)/ Massa 112(8ste) Dan nog Alonso vs Raikonen 2014 Qualifying Faster qualifying time: Alonso 16 / Raikonen 3 Races Podiums: Alonso 2 / Raikonen 0 Ahead in two-car finish: Alonso 15 / Raikonen 1 Van de keren dat Alonso finishde was dat 3x lager dan een 6de plek, Raikonen deed dat 16x, hij kwam niet verder 1 4de en 1 6de plek Championship Points: Alonso 161 (6de)/ Raikonen 55 (12de) Dat gat is bij Vettel t.o.v Raikonen nooit zo groot geweest. En als je nou echt zo zeker van je zaak bent dan kom je dus met feiten waar je zelf altijd mee schermt, laat maar zien die statistieken/getallen/data | |
Sjemmert | zaterdag 23 februari 2019 @ 20:46 |
Ik denk dat Leclerc wel het talent en de pure snelheid in zich heeft om zich te laten gelden maar dat hij op het moment nog niet zo ver is om dat met dezelfde consistentie elk weekend voor elkaar te krijgen zoals Vettel dat wel kan. Die consistentie om elk weekend op de belangrijke momenten het maximale uit zichzelf en de wagen te halen zal hij komend jaar moeten gaan ontwikkelen en dan zullen we zien hoe dicht hij werkelijk in de buurt van Vettel kan komen. | |
Bonobo11 | zaterdag 23 februari 2019 @ 21:10 |
| |
#ANONIEM | zaterdag 23 februari 2019 @ 22:35 |
Voor wie nog wat HAAS swag wilt scoren. Bijna overal 60% korting op omdat ze gaan switchen naar die Rich Energy meuk qua branding https://shop.haasf1team.com/?___store=eeur En ze verschepen blijkbaar vanuit Tilburg, dus de verzendkosten zijn nog eens een keertje acceptabel ook. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2019 22:36:56 ] | |
Rossdale | zaterdag 23 februari 2019 @ 22:46 |
Maldonado wist met een Williams te winnen, dus Vettel staat op gelijke hoogte met Pastor? | |
Fir3fly | zaterdag 23 februari 2019 @ 22:49 |
Wat mensen toch steeds weer weten te verzinnen... . | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 24 februari 2019 @ 08:09 |
Max is dan ook een klasse apart. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 24 februari 2019 @ 08:10 |
Nee, dat geloof ik niet. Raikonnen sowieso niet. Die komt nooit meer in een Ferrari te zitten. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 24 februari 2019 @ 08:12 |
Leclerc kan niet hét talent van zijn generatie zijn, dat is Max namelijk al. Vettel kan hard rijden, maar zodra er maar iets tegen zit, gaat het mis. | |
Donderkonijn | zondag 24 februari 2019 @ 08:57 |
Iedereen hier weet dat ik superfan van Max ben. Maar laat hem nou eerst eens een HEEL seizoen consistent rijden. WK worden is ook gewoon een factor geluk hebben. Dat hij het talent van deze generatie is ben ik eens hoor, ik hoop alleen niet dat Max in een soort van oranje situatie terecht komen. Verschillende keren het beste team- nooit prijzen. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 24 februari 2019 @ 09:17 |
Ik heb het idee dat iedereen vrij makkelijk vergeet dat Max 17 was toen hij zijn eerste F1-race reed. Hij gaat zo meteen aan zijn 5de seizoen beginnen. Leclerc is net zo oud als Max, maar begint 'pas' aan zijn 2de seizoen. Het gegeven dat hij nu in een Ferrari zit heeft er, naast zijn talent, m.i. ook mee te maken dat Ferrari wel een beetje klaar leek met Raikonnen. Max heeft, na een rommelige start, vorig jaar een heel goed seizoen gehad. En veel geleerd. Ik ben het dan ook met de experts eens, die zeggen dat hij klaar is voor een kampioenschap. Ik vind het overigens heel gaaf dat Leclerc in de Ferrari zit. Kan m.i. alleen maar leuker worden daardoor. | |
opreis | zondag 24 februari 2019 @ 10:37 |
Die rommelige start van max heeft er ook mee te maken met dat hij in een auto zit die 3 a 4 tienden langzamer is dan de autos voor hem. Dan moet je natuurlijk meer risico nemen om hoger te eindigen. Vettel reed in zn glorie jaren bij RB vanaf pole vaak onbedreigd weg tot aan de finish en dat doet Hamilton (en toen rosberg) ook. Als je geen andere coureurs tegenkomt op hetzelfde stukje baan is het een stuk makkelijker om foutloos te blijven. Helemaal als je vooraan ook geen dirty air hebt waardoor ook je banden er sneller aan gaan. Als Max eenmaal vooraan rijdt is hij daar prima toe in staat, dat zag je bij zn eerste winst in spanje toen hij de snellere ferrari ronden achter zich wist te houden. Maar bv ook 2x in mexico waar hij geen tegenstand te dulden had vanaf ronde 2. Dan kan je het nog hebben over brazilie natuurlijk en over hoe de meningen daarover verdeeld zijn is bekend. Maar ik blijf van mening dat ocon daar niets te zoeken had. | |
PzKpfw | zondag 24 februari 2019 @ 10:45 |
Leclerc heeft wel het geluk nu al in misschien wel de snelste wagen van de grid te rijden. We hebben bij Max vaak genoeg gezien dat de auto toch de beperkende factor was en het moest doen als best of the rest achter de Mercs en Ferrari's. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 24 februari 2019 @ 10:52 |
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Overigens was de beperkende factor de motor. Het chassis van de Red Bull is over het algemeen erg goed. Dus als Honda kan leveren, dan kan het leuk worden. | |
bianconeri | zondag 24 februari 2019 @ 23:27 |
Groter talent dan Maxie. Werd het wel in gezien door het grote team. Kan hij mooi alle records gaan pakken in de top auto bij Ferrari. Terwijl VER bij een net niet (voorlopig) team zit. | |
bianconeri | zondag 24 februari 2019 @ 23:32 |
En toch zit Leclerc daar mooi en VER niet bij een absoluut topteam. Begrijpelijk. Ongeacht of VER het talent heeft. Hebben beide jongemannen absoluut. Is Leclerc een verstandige talentvolle rijder, nu al. Dat was Max niet en tot nu aan toe heeft hij die domme acties. Wel veel minder. Maar dat maakt voor mij het verschil tussen een echte topper en net niet. Max heel leuk hoor, rijdt leuk om te zien, veel talent. Maar is net de top niet en blijft een risico door zijn gedrag voor een topteam. | |
vosss | zondag 24 februari 2019 @ 23:39 |
onzin. Als hij vrij was wilden zowel Ferrari als Mercedes hem maar wat graag hebben. Het is ook niet voor niks dat Red Bull hem langer vastgelegd heeft voor tig miljoen. Leclerc kan leuk rijden, maar Max is nog altijd the hottest in town. | |
maan_man | zondag 24 februari 2019 @ 23:43 |
Ach, de term absolute top team past natuurlijk niet helemaal bij een team dat 12 jaar geleden voor de laatste keer de wereldkampioen leverde. | |
Tarado | zondag 24 februari 2019 @ 23:47 |
blijft wel een topteam maar daar moet hij het nog wel laten zien, ik begreep dat hij bij Sauber in het kwalificeren niet zo bijzonder was, zo'n teammaat die net niet achteruit rijdt is wat makkelijker te verslaan dan Vettel maar wel leuk dat Ferrari een keer een risico neemt met een jong talent | |
potjecreme | zondag 24 februari 2019 @ 23:59 |
Ham was in het het begin ook wild. Verder zie je in Vettel dezelfde gretigheid. Hierdoor krijg je " fouten". Hoort er bij. | |
TheFreshPrince | maandag 25 februari 2019 @ 00:03 |
Voorlopig heeft Max overwinningen en podia gehaald in de F1, Leclerc moet dat nog waarmaken. Maar zie wel veel talent in hem, dat had ik ook bij Rosberg; die reed vanaf het begin degelijk. | |
Donderkonijn | maandag 25 februari 2019 @ 08:12 |
De enige reden dat Max niet bij Mercedes zit, is dat Red Bull hun te snel af was. Als Max niet vast zou zitten aan zijn contract, stonden Ferrari en Mercedes gisteren op de stoep. Toto Wolff heeft de deur van de familie Verstappen zowat platgelopen. Bovendien , Welke race van Leclerc, welke actie in de sauber waren na de race het gesprek van de dag? Leg dat nu eens naast de acties van Max in de Torro Rosso? Ik heb Leclerc nog nooit het halve veld in zien halen ( meerdere keren in die TR) buitenom Blanchimont zien inhalen of (in een fucking torro rosso notabene) het gevecht aan zien gaan met een Vettel/Rai/Rosberg. Leclerc heeft talent hoor, Maar het is meer een Rosberg. Degelijk netjes rijden af en toe iemand inhalen, weinig spektakel. | |
Rossdale | maandag 25 februari 2019 @ 08:22 |
Leclerc is een groot talent en hij was supergoed in de GP2. Maargoed dat was Stoffel ook en die zakte door het ijs in de McLaren. Leclerc deed in de Sauber wat van hem verwacht werd, hij pakte punten waar mogelijk en reed sterke races. Het feit dat Ericcson ook ineens wel wat kon, laat zien dat de Sauber helemaal niet zo slecht was afgelopen jaar. Ik ben benieuwd wat Leclerc kan in een auto waarbij het elke race het doel is om te winnen ipv te kijken hoe goed ze kunnen eindigen. Het is vooral de mentale druk die hij moet leren, het sturen kan hij wel | |
opreis | maandag 25 februari 2019 @ 09:41 |
Jij kijkt pas 1 of 2jaar F1? | |
bianconeri | maandag 25 februari 2019 @ 09:56 |
Ferrari geen topteam xD Ik zeg ook niet dat VER niet ver kan komen hoor. Of niet bij zo'n topteam zal komen. HAM is idd een voorbeeld. Die heeft ook geleerd. Had nog wat meer talent, maar door al die domme acties en al het gedrag ben je gewoon een risico. Leclerc rijdt ook in een mindere auto he. Klopt, Leclerc heeft talent en verstand. Altijd gereden in een minder goede auto. En gedraagt zich niet als een idioot. Praat je inderdaad niet over terug, maar heeft veel talent en is betrouwbaar. Mss een Rosberg, erg goed maar geen uitschieter. Dat kan VER wel zijn, maar als je dan weer die er af ramt en dan weer ruzie zoekt met die of dan zelf wel weer iets belachelijks doet tja dan schiet je er alsnog niets mee op. | |
bianconeri | maandag 25 februari 2019 @ 09:58 |
Klopt. Leclerc deed het uitstekend in een niet zo'n goede auto. Je kunt in die auto ook geen podium of winst verwachten. Het is een echt goede coureur waar je geen bravour van ziet. Het is natuurlijk afwachten wat er echt uit gaat komen, maar hij heeft het in elk geval al in de F1 laten zien. De echte top is mss wat anders, die bravour heeft VER dan weer wel. Die mist alleen het verstand nog. Vele vele jaren. | |
#ANONIEM | maandag 25 februari 2019 @ 09:59 |
Meike26 | maandag 25 februari 2019 @ 10:04 |
Als je deze podcast luistert met Charles Leclerc, dan denk ik dat je kan stellen dat die gozer tot het bot gemotiveerd is en zich niet laat kisten door druk. Hij heeft dat al eens getraind en onder controle gekregen, ik heb wel vertrouwen in hem ! Misschien zou Vettel ook wel een paar van die Leclerc sessies kunnen gebruiken | |
Metalfreak | maandag 25 februari 2019 @ 10:14 |
Tot nu toe vind ik Leclerc nog niet zo opzienbarend zoals Max destijds in de Toro Rosso was, het tweede gedeelte van het seizoen vond ik Leclerc zelfs behoorlijk tegenvallen, maar goed, we zullen zien in een goede auto. Ik zou het wel lachen vinden als hij beter blijkt te zijn dan Vettel. | |
Meike26 | maandag 25 februari 2019 @ 10:19 |
Dat vind ik zelf dan ook wel weer meevallen, maar dat is ieders eigen inzicht natuurlijk. Zelf zou ik bijna durven stellen dat Ericsson vaak als nono en oelewapper is neergezet door de verschillende media, maar doordat hij 5 jaar met een mindere wagen heeft moeten presteren, denk ik dat zijn car control best goed is en dat hij nu in Indycar best lekker kan gaan. Zoals Sato en Justin Wilson, die helaas overleed +3 jaar geleden | |
Lionheaad | maandag 25 februari 2019 @ 10:22 |
Red Bull wilde Max direct in een F1 auto zetten. Bij Ferrari en Mercedes had in F3/F2/iets anders moeten rijden. Daarnaast hadden Ferrari en Mercedes op dat moment nou niet een goed track record met het laten doorstromen van jonge rijders. Mercedes heeft dat nog steeds niet, anders had Ocon nu wel in de Mercedes gereden, Ferrari laat nu voor het eerst in tig jaar een jonge rijder doorstromen. Daarnaast is Red Bull gewoon een absoluut top team => een team dat constant meedoet om overwinningen en podium plaatsen. | |
Rossdale | maandag 25 februari 2019 @ 10:31 |
Als Leclerc sneller is dan Vettel, dan verheug ik me er al weer op om te lezen hoe Weltschmerz dat nou weer gaat proberen recht te lullen | |
opreis | maandag 25 februari 2019 @ 10:48 |
Je kijkt al vele jaren en je vind RB geen topteam? Over de afgelopen 10 jaar zijn ze 4x 1ste, 3x 2de, 2x 3de en 1x 4de geindigd bij de constructeurs. Wat classificeerd een team dan als topteam vraag ik me af? zijn Mclaren en Williams dan wel topteams? Het enige wat er niet top aan de RB de afgelopen jaren was de motor(daar was door RB zelf weinig aan te doen), en misschien het chassis in 2014. Momenteel zijn er 3 topteams qua resultaten, coureurs en budget, en dat zijn Mercedes, Ferrari en Red Bull. Als je Max te veel domme acties vind maken vraag ik me af wie van de grid maakte in zijn situatie geen domme acties? Hamilton? Dan raad ik je aan om wat races van 2007 tot 2013 te kijken. Die heeft mede door zich zelf in 2007, 2010, 2012 en 2016 de kans op wereldtitels laten liggen. Wat is het verschil met nu? Hij rijdt in zn eentje voor de meute uit dus de kans op domme acties is daar gewoon veel kleiner. Vettel? Kijk alleen al naar de laatste 2 jaar maar ook daarvoor heeft Vettel genoeg 'domme' dingen laten zien. En wat mij betreft zijn Ham, Vet en Ver alle 3 absolute toppers. Je hele stelling dat Leclerc better is dan Verstappen hangt aan het argument dat Ferrari wel een topteam is en Red Bull niet. Dat Verstappen als red bull jr in een red bull komt is een logisch gevolg, net als dat leclerc als ferrari jr in een ferrari komt. Dat hij voor red bull ging komt doordat zij hem op zn 17de(!) al in een F1 auto konden neerzetten. En sinds dien hebben de, in jouw ogen enige neem ik aan, topteams Ferrari en Mercedes, ook nog pogingen gedaan om Max binnen te halen. Jij bent altijd wel fan geweest van de Ericsson fanclub, maar de reden dat hij als nono of oelewapper is neergezet komt niet door de mindere wagen maar doordat andere coureurs (die ook niet genoeg waren voor de F1) beter presteerde in die wagen dan hij. | |
Donderkonijn | maandag 25 februari 2019 @ 11:35 |
[quote] Op maandag 25 februari 2019 09:56 schreef bianconeri het volgende: [..] Ferrari geen topteam xD [..] Ik zeg ook niet dat VER niet ver kan komen hoor. Of niet bij zo'n topteam zal komen. HAM is idd een voorbeeld. Die heeft ook geleerd. Had nog wat meer talent, maar door al die domme acties en al het gedrag ben je gewoon een risico. [..] Leclerc rijdt ook in een mindere auto he. [..] Max reed inde TR ook niet in de beste auto. Is iedereen die tijd vergeten of zo? Nogmaals, ik heb Leclerc die Sauber nog nooit op plekken zien zetten waar dat ding eigenlijk niet hoorde. Dat deed Max in zijn TR deed wel, en vrij regelmatig. Max is nu al een coureur waar jaren na zijn vertrek uit de F1 nog jaren over na gepraat gaat worden. Door zijn acties, door die wisseling van TR naar RB, door gelijk zijn eerste race bij RB te winnen en Mateschiltz prompt zijn grote gelijk te geven. Door die masterclass regenrijden in Brazilie. Door Vettel te volgen in Monaco met de TR. En ja ook door 2 x op hetzelfde punt te crashen. Door de ballen te hebben iemand buitenom in blanchimont of all places in te halen. Door dat gezeik met de stewards in USA. Door teamorders te weigeren. Dat zie ik Leclerc gewoon niet doen. Ocon ook niet, en Gasly en al die andere zogenaamde nieuwe talenten die beter zouden zijn ook niet. Lekker veilig inhalen op het rechte stuk omdat je DRS hebt. En de heren bij RB lachen zich kapot. Het had niet beter kunnen uitpakken voor ze, want Max pakt constant headlines en schuift die blikjes en merchandise voor ze als een malle. En dan doet hij af en toe ook nog dingen zoals die dag in Brazilie. Als Max WK word pakt dat mooi uit. Maar ondertussen vinden ze het totaal niet erg hoor, al die commotie rondom Max. Al word hij nooit WK. Dat hoort bij dat merk... daarom zitten ze ook zoveel in de extreme sports. Hoe gekker hoe beter. | |
bianconeri | maandag 25 februari 2019 @ 14:41 |
RB was een topteam. En staan qua budget en mogelijkheden goed klopt. Maar is geen Mercedes of Ferrari. En ja 3e worden, wow.... RB zet je standaard al achter de 2 topteams. Staan daar gewoon duidelijk achter en is in elke normale situatie minder dan Mercedes en Ferrari. Ik vind RB dan ook echt niet op gelijke voet staan momenteel met de andere 2. En verleden zegt in de F1 echt wat minder. Ferrari is gewoon een legendarisch team en zal altijd in de top staan. De andere teams willen nog wel eens wat minder doen, veranderingen hebben. Zeg ik ergens dat Hamilton in het begin geen domme dingen gedaan heeft? Nee. Die heeft ook geleerd en toen kwam het echt boven. Dat kan bij VER ook komen. Vettel was ook een stuk stabieler, die laat momenteel zijn emoties wel eens de overhand krijgen. Mooi voor RB dan. Dan zullen ze wel nooit weer een topteam worden ben ik bang. Topteam pakt sowieso wel merchandise en aandacht. Heb je geen losgeslagen gek voor nodig. Ook heel leuk hoor dat VER een interessante coureur is om te kijken, kan soms om te genieten zijn. Maar zijn verstand laat hem nu nog daarbij teveel in de steek. Dan hoeft een Leclerc dat soort acties nog niet te hebben, maar als hij je wel voorbij gaat en veel stabieler is. Dan is hij kampioen en VER weer eens naast de baan of andere domme zaken. Dan kan VER wel de headlines hebben, maar ja. VER leek afgelopen jaar eindelijk wat verstandiger. Als hij dat wat bij gaat leren dan kan het een grote worden. Anders is en blijft het een leuke om er voor de show bij te hebben. | |
Tarado | maandag 25 februari 2019 @ 14:51 |
2e rijders auto | |
DKUp | maandag 25 februari 2019 @ 14:52 |
Insidejob | |
#ANONIEM | maandag 25 februari 2019 @ 14:58 |
Ferrari 2018 2e 2017 2e 2016 3e 2015 2e 2014 4e 2013 3e 2012 2e 2011 3e 2010 3e 2009 4e afgelopen 10 jaar slecht 4x 2e en de rest er achter, geen topteam dus, volgens je eigen redenatie. (edit: ik vind Ferrari dus wel een top-team, inclusief RB en Merc.) De rest zeg je in veel woorden telkens hetzelfde, dat Max domme acties heeft en zn verstand niet gebruikt. Ik denk dat hij meer punten heeft gewonnen dan verloren heeft met zn 'domme' acties. [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2019 14:59:58 ] | |
opreis | maandag 25 februari 2019 @ 15:54 |
Ik zie niet waarom Red Bull en Max de komende jaren geen serieuze titelkandidaten zouden kunnen zijn. Duidelijk erachter staan vind ik ook wel heel erg mee vallen. Het gat tussen de top (Mercedes, en dus niet Ferrari) is de laatste jaren steeds kleiner geworden. In 2016, wonnen ze nog 2 races, 2017 3, 2018 al 4, en lang niet altijd meer dankzij de fouten van anderen (zoals bv spanje 2016). In het begin van de V6 motoren was het maximaal haalbare podiums achter mercedes, en nu zie je dat ze steeds vaker niet alleen om podiums maar ook overwinningen meedoen. Vanaf singapore waren ze waarschijnlijk al het 2de team, nog voor het 'topteam' Ferrari. Wanneer Honda de zaakjes op orde heeft zijn ze niet minder dan Mercedes of Ferrari. En dan noem je Vettel stabieler, die de bijnaam crashkid had...Kijk de laatste race van 2012 nog even terug zou ik zeggen. "Domme" fouten horen er nou 1 maal bij, er is geen 1 coureur op de grid die een kampioenschap heeft gewonnen zonder ze te maken. Die risico's die ze nemen horen erbij en soms gaat dat goed, soms gaat dat fout. Ik zie niet dat Max zoveel meer fout doet met zijn risico's dan andere coureurs, het levert hem vaak podiums op ipv de 4de, 5de of 6de plek Laten we het er maar op houden dat we van mening verschillen. Jouw realiteit is duidelijk anders dan die van mij. | |
JayHovah | maandag 25 februari 2019 @ 16:15 |
Same here! Zal wel liggen aan de stand van de maan ofzo... | |
bianconeri | maandag 25 februari 2019 @ 17:49 |
Nee hoor niets volgens mijn redenatie? Ferrarie presteert gewoon goed. Budget en alles goed. Steekt er ook boven uit samen met Mercedes. RB gwn niet. Wel duidelijk boven de rest maar gwn totale plaatje echt onder de andere 2, dus geen topteam. | |
Lionheaad | maandag 25 februari 2019 @ 17:51 |
Sky Sports F1 line up:Ted Kravitz is er dus gewoon bij. Gelukkig maar want F1 is niet hetzelfde zonder zijn Notebook | |
bianconeri | maandag 25 februari 2019 @ 17:53 |
Zou kunnen worden ja. Hoe het met Honda gaat weet je al niet. VER moet nog wat volwassener worden. Kan, dat denk ik ook, maar is een kan. Gat is ook niet al te groot maar is er wel. Normaal was het constant een duidelijke top 4 en dan VER en RIC. Een oranje bril helpt ook niet zo daarbij. Natuurlijk heel mooi als het hem lukt met zijn acties. Maar als je zijn fouten niet eens ziet. | |
Lionheaad | maandag 25 februari 2019 @ 18:00 |
Verstappen heeft begin vorig seizoen het een en ander niet goed gedaan. En aan het eind van het seizoen het akkefietje met Ocon had hij kunnen ontlopen. En dat is het en meer niet. Of hij er van geleerd heeft zullen we dit seizoen moeten beleven. Kampioensmateriaal? Ik denk van wel, mits hij een goede auto heeft. Maar datzelfde geldt ook voor Hamilton , Vettel en Ricciardo. Leclerc moet nog laten zien wat hij met een goede auto en de druk van een topteam kan. | |
sasquatsch | maandag 25 februari 2019 @ 18:11 |
De NOS heeft tegenwoordig ook een Formule 1 podcast met Amber Brandsen, Louis Dekker en Jan Lammers. Vandaag de eerste aflevering, 11 maart de volgende en dan elke maandag na de race. https://www.nporadio1.nl/(...)-en-vettel-was-groot | |
#ANONIEM | maandag 25 februari 2019 @ 18:25 |
Ferrari Red Bull 2018 2e 3e 2017 2e 3e 2016 3e 2e 2015 2e 4e 2014 4e 2e 2013 3e 1e 2012 2e 1e 2011 3e 1e 2010 3e 1e 2009 4e 2e De afgelopen 10 jaar is RBR toch echt wel een stuk succesvoller dan Ferrari, dus de feiten spreken je tegen. | |
Meike26 | maandag 25 februari 2019 @ 18:37 |
Geinig om te proberen, maar met Louis Dekker verwacht ik niet veel. Amber is op zich wel goed. Afgelopen seizoen veel naar de podcast geluisterd van Marjolijn en Johan Voets ; F1 Spoiler Alert. Gewoon lekker vermakelijk geouwehoer over F1 | |
Zorro | maandag 25 februari 2019 @ 18:38 |
Iedereen die roept dat Max teveel 'domme acties' heeft gemaakt denkt er zeker niet bij na dat hij nu een naam heeft opgebouwd zodat anderen wel 2x nadenken als Max eraan komt. Iedereen weet dat ie ervoor gaat en de auto laat staan. Bij iemand als Leclerc zal dat als hij zich te netjes blijft gedragen toch meer een geval zijn van "hij moet er maar voorbij zien te komen". | |
Whiskers2009 | maandag 25 februari 2019 @ 18:52 |
Gelukkig Ant ook. Goede analist Nog meer erover. Geen idee of het klopt: https://www.gptoday.net/n(...)lag-ongedaan-gemaakt [ Bericht 16% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-02-2019 18:57:26 ] | |
Lionheaad | maandag 25 februari 2019 @ 18:54 |
En als Bottas eraan komt wordt niemand zenuwachtig | |
Smacked_Actor | maandag 25 februari 2019 @ 18:55 |
En Vettel spint al als je naar zijn voorwielen kijkt | |
Monolith | maandag 25 februari 2019 @ 18:56 |
Jan Lammers is ook erg vermoeiend. | |
franklop | maandag 25 februari 2019 @ 19:05 |
Hij werd al wel gemist met zijn test notebook | |
Whiskers2009 | maandag 25 februari 2019 @ 19:10 |
Ja, mede daardoor kwamen de geruchten op gang. | |
sasquatsch | maandag 25 februari 2019 @ 19:57 |
En het feit dat hij tussen de Haas livery launch op 7 februari en een paar uur geleden niet meer getweet had. | |
Nattekat | maandag 25 februari 2019 @ 20:05 |
Lees net dat hij er daadwerkelijk uit lag, maar dat Sky van gedachten is veranderd. Verklaart de radiostilte. | |
Whiskers2009 | maandag 25 februari 2019 @ 20:29 |
Zie post #277 | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 26 februari 2019 @ 09:05 |
Was hier al weer klaar met lezen. | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 26 februari 2019 @ 09:07 |
https://www.gpupdate.net/(...)nden-achter-ferrari/ Nou, we hoeven seizoen 2019 niet meer te kijken: Max wordt wereldkampioen. | |
Rossdale | dinsdag 26 februari 2019 @ 09:24 |
Power is het probleem niet, betrouwbaarheid is de onzekere factor. Kunnen ze wel alles uit de motor halen zonder elke race naast de baan te staan, that's the question | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 26 februari 2019 @ 09:30 |
Wel hoopgevend dat ze vorige week zoveel rondjes (kan even niet vinden hoe veel; stuk of 1000?) zonder problemen hebben gereden. | |
Tinos85 | dinsdag 26 februari 2019 @ 09:34 |
Maar dat was niet met de motor volledig opengeschroeft. Het is natuurlijk de vraag of de betrouwbaarheid dan ook blijft zonder ploffen. | |
spectrumanalyser | dinsdag 26 februari 2019 @ 11:36 |
Rondjes rijden. Als je als coureur vragen krijgt en ze gebruiken de term "rondjes rijden" dan zou ik ze ook gewoon een willekeurig waardeloos antwoord geven. Rondjes rijden. net alsof jij op je werk de hele dag aan het frutselen bent. probeer maar eens een ronde te rijden over Zandvoort, en dan 2 minuten. | |
Metalfreak | dinsdag 26 februari 2019 @ 13:06 |
Uhhh ja, jij niet dan Ik doe maar wat hoor | |
Pery | dinsdag 26 februari 2019 @ 13:36 |
Gaat hem wederom niet worden voor die grafkop. | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 26 februari 2019 @ 13:40 |
| |
THEFXR | dinsdag 26 februari 2019 @ 23:59 |
Whiskers2009 | woensdag 27 februari 2019 @ 10:20 |
Sirotkin als reserverijder naar Renault: https://www.gpblog.com/nl(...)s&utm_content=Sergey Sirotkin Renault F1 Formule 1 | |
sasquatsch | woensdag 27 februari 2019 @ 10:43 |
Was te verwachten. Berichten dat hij in gesprek was met Renault gingen vorige week al rond. | |
Rossdale | woensdag 27 februari 2019 @ 12:06 |
Terug naar het oude nest dus | |
THEFXR | woensdag 27 februari 2019 @ 22:45 |
THEFXR | vrijdag 1 maart 2019 @ 19:28 |
de bak is dit jaar het probleem voor RB, vandaag alweer kapot | |
#ANONIEM | vrijdag 1 maart 2019 @ 19:40 |
2x na een crash. |