abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185192745
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 12:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik denk dat de Hulk best kan rijden, maar schat Ricciardo toch wel iets hoger in. Ik bedoel, hij heeft Vettel een seizoen helemaal zoek gereden.
Kan je niet zeggen. De Hulk heeft nog nooit de kans gehad zich echt te meten. Dit seizoen is de eerste keer dat hij echt een top rijder naast zich heeft. Sainz jr is goed, maar geen top materiaal.

Bovendien werd Ricc op het laatst ook weer zoek gereden door Max. We weten het pas na Melbourne een beetje, en dan nog niet echt. Aan het eind van het huidige seizoen kan je er eigenlijk pas wat nuttigs over zeggen.
pi_185192748
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 13:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat smoesje heb ik vaker gehoord. :)
Ik weet niet of het een smoesje was, volgens mij was het wel zo dat hij niet blij was met de nieuwe auto’s van dat jaar en misschien ook wel klaar was bij Redbull. Maar goed, ik ben geen Vettelexpert, daar hebben we hier iemand anders voor :)
pi_185192777
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef opreis het volgende:

[..]

[..]

Alvast Leclerc aan het ophemelen om Vettel beter te laten lijken? Ik vind het nog te voorbarig om te zeggen dat Leclerc het grootste talent sinds Vettel is.
En wat betreft zoek rijden. Alonso is vaak degene die dat met zn teamgenoten deed. Bij Massa die bijna wereldkampioen was, bij raikonen die wereldkampioen is geweest (grotere marge dan dat Vettel dat deed) en bij Vandoorne, ook z'n groot talent.
Ik blijf erbij dat rijden bij een topteam wel andere koek is. Je zag bij Verstappen ook wel dat het even duurde voordat hij ook echt consistent sneller was dan Ricciardo. Vettel is gewoon een uitstekende, ervaren coureur. Ik verwacht dat Leclerc wel even nodig heeft om daar naartoe te groeien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_185192800
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 14:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat rijden bij een topteam wel andere koek is. Je zag bij Verstappen ook wel dat het even duurde voordat hij ook echt consistent sneller was dan Ricciardo. Vettel is gewoon een uitstekende, ervaren coureur. Ik verwacht dat Leclerc wel even nodig heeft om daar naartoe te groeien.
Dit dus. En als Leclerc/Gasly teveel brokken maken/het toch niet halen zitten zo RAI en KVY weer in die auto's.
pi_185192823
quote:

[..]

Mocht Leclerc nou wel meteen Vettel het vuur aan de schenen leggen, wat is dan de conclusie?
Vettell is al die jaren inderdaad overschat, of Leclerc is hét talent van zijn generatie?
pi_185192855
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 14:56 schreef aesop het volgende:

[..]

Mocht Leclerc nou wel meteen Vettel het vuur aan de schenen leggen, wat is dan de conclusie?
Vettell is al die jaren inderdaad overschat, of Leclerc is hét talent van zijn generatie?
Ligt eraan wie je het vraagt, maar ik zou voor het laatste gaan.
Vettel wordt echt niet overschat in mijn ogen. Als er al wat op Vettel af te dingen dan is het eerder dat er heel af en toe een foutje insluipt. Hij is wel gewoon heel snel.
pi_185192895
quote:

[..]

Het duurde alleen bij de kwalificatie een race of 5(?) voordat hij alles van de set up en dergelijke door had. Topteam andere koek is onzin, die jongens moeten bij elk team presteren, of dat nou in de F2 is of bij Williams of bij Ferrari, presteer je niet dat lig je er snel uit. Ik verwacht dat Vettel wel 1 a 2 tienden op leclerc heeft. Hij is niet voor niets 4x wereldkampioen en Leclerc heeft nog weinig ervaring, het is mooi voor hem dat Ferrari hem een kans geeft.
pi_185192956
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 15:00 schreef opreis het volgende:

[..]

Het duurde alleen bij de kwalificatie een race of 5(?) voordat hij alles van de set up en dergelijke door had. Topteam andere koek is onzin, die jongens moeten bij elk team presteren, of dat nou in de F2 is of bij Williams of bij Ferrari, presteer je niet dat lig je er snel uit. Ik verwacht dat Vettel wel 1 a 2 tienden op leclerc heeft. Hij is niet voor niets 4x wereldkampioen en Leclerc heeft nog weinig ervaring, het is mooi voor hem dat Ferrari hem een kans geeft.
Natuurlijk moet je presteren, maar voorin zijn foutjes doorgaans veel kostbaarder dan wanneer je ergens in het middenveld rondrijdt.
pi_185193141
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 15:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je presteren, maar voorin zijn foutjes doorgaans veel kostbaarder dan wanneer je ergens in het middenveld rondrijdt.
Andersom juist, als Max of Ric vorig jaar een foutje maakte dan eindigde 6de ipv 3de of 4 maximaal. Als Hulkenberg in het middenveld een foutje maakte dan was hij 13de ipv 7de.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 15:20:02 #210
62913 Blik
The one and Only!
pi_185193228
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 14:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ligt eraan wie je het vraagt, maar ik zou voor het laatste gaan.
Vettel wordt echt niet overschat in mijn ogen. Als er al wat op Vettel af te dingen dan is het eerder dat er heel af en toe een foutje insluipt. Hij is wel gewoon heel snel.
Vettel is een mentaal wrak
pi_185194115
Toro Rosso lovend over samenwerking met Honda

Weer een jubelbericht over Honda.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 16:14:03 #212
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_185194161
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 16:11 schreef Gehrman het volgende:
Toro Rosso lovend over samenwerking met Honda

Weer een jubelbericht over Honda.
Bijna een kopie van de berichten begin 2018.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 23 februari 2019 @ 16:18:56 #213
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_185194233
Ik denk dat Leclerc in de tweede seizoenshelft sneller is dan Vettel. Goede kans wel dat hij dan teamorders krijgt.

Als Leclerc direct sneller is dan Vettel moet ik mijn beeld van Vettel bijstellen en zakt hij terug tot niveau Perez/Sainz
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 23 februari 2019 @ 17:19:24 #214
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_185195257
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 16:18 schreef XL het volgende:
Ik denk dat Leclerc in de tweede seizoenshelft sneller is dan Vettel. Goede kans wel dat hij dan teamorders krijgt.

Als Leclerc direct sneller is dan Vettel moet ik mijn beeld van Vettel bijstellen en zakt hij terug tot niveau Perez/Sainz
Ben enorm benieuwd. Ergens zou een Ric/Vet scenario mij niet verbazen.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 februari 2019 @ 17:20:53 #215
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_185195289
Volgens de geruchten zou de Williams van dit jaar 2 seconden langzamer zijn dan de auto van vorig jaar ...

Die hebben nog heel wat werk voor de boeg om nog enigszins aan te haken ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_185195319
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 16:18 schreef XL het volgende:

Ik denk dat Vettel wel bij de beste 4 coureurs op de grid hoort hoor. Ik weet niet waar iedereen uit opmaakt dat leclerc zo geweldig is behalve dat ie sneller was dan ericson. Dat zegt ook niet veel
  zaterdag 23 februari 2019 @ 17:36:04 #217
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_185195584
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik denk dat Vettel wel bij de beste 4 coureurs op de grid hoort hoor. Ik weet niet waar iedereen uit opmaakt dat leclerc zo geweldig is behalve dat ie sneller was dan ericson. Dat zegt ook niet veel
4 tot 7 denk ik dat hij nu is
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_185196219
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:36 schreef XL het volgende:

[..]

4 tot 7 denk ik dat hij nu is
Mwah beste rijders op de grid nu? HAM,VET,VER...en dan Ricc,RAI en Hulk denk ik? Alonso is weg, en dat is eigenlijk de enige die ik zonder twijfel bij die eerste 3 zou zetten. Bottas is mentaal niet sterk genoeg.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:13:49 #219
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185196415
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 13:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Mwah, hij was zeker bovenliggend maar helemaal zoek was ook niet het geval. Raikkonen heeft ook weleens fases gehad waarin hij Vettel matchte (en dan bakte Ferrari er weinig van), maar ook fases dat hij moeite had om binnen de halve seconde te blijven. Tussen Vettel die worstelt met de auto zoals bij die Red Bull en Vettel die de achterkant heeft die hij wil zou zomaar eens een halve seconde kunnen zitten. Dat dat niet 'de echt Vettel' was weet iedereen ook eigenlijk wel, maar het is wel de strohalm waaraan het verhaaltje van Hamilton de grootste van zijn generatie wordt opgehangen.

Daarom heeft Ricciardo daar zijn reputatie aan te danken. Prima coureur verder, maar ik denk dat hij nog een hele kluif aan Hulkenberg krijgt. Leclerc mag dan het grootste talent zijn sinds er iemand met een Torro Rosso wist te winnen, ook deze keer zal Vettel weer onderschat blijken.
Vettel is als een prinses op de erwt. Derhalve geen wereldcoureur.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:17:58 #220
12221 Tijn