Mooi is dat, legale alternatieven zijn niet klaar, maar wel druk in de weer om alle fans tegen te werken door de illegale streampjes offline te halen.quote:
Stel je voor dat echte fans graag willen kijken inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mooi is dat, legale alternatieven zijn niet klaar, maar wel druk in de weer om alle fans tegen te werken door de illegale streampjes offline te halen.
Technisch gezien ging 't over Twitch en niet over FgeenTVquote:Op maandag 18 februari 2019 10:20 schreef Kerplunk het volgende:
Kan dat gelul over F1TV niet ergens anders?
Je klaagt terecht, ze gaan niet voor de lol 1,5 uur binnen blijven.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik zeg toch, misschien klaag ik te vroeg. Maar het valt gewoon op, elke keer bij de wintertesten rijd RB stukken minder rondes dan Ferrari en Mercedes.
Ja, want dit topic heeft veel zin als we de test nergens kunnen volgen. Alle info verdwijnt in het TVPRO gedram...quote:Op maandag 18 februari 2019 10:20 schreef Kerplunk het volgende:
Kan dat gelul over F1TV niet ergens anders?
quote:Op maandag 18 februari 2019 10:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja, want dit topic heeft veel zin als we de test nergens kunnen volgen. Alle info verdwijnt in het TVPRO gedram...
Twitch : https://www.twitch.tv/plbogin
Vorige keren altijd aan de motor ook toe te wijzen. Maar ze zullen het nu niet voor de lol doen inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik zeg toch, misschien klaag ik te vroeg. Maar het valt gewoon op, elke keer bij de wintertesten rijd RB stukken minder rondes dan Ferrari en Mercedes.
quote:Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat de trucks van Williams nog niet zijn vertrokken in Grove. Het duurt zo'n 22 tot 24 uur van Northamptonshire naar Barcelona te rijden. Wellicht komt Williams morgen dus niet voor de lunch in actie.
hij maakte een korte pitsstopquote:Op maandag 18 februari 2019 10:31 schreef StephanL het volgende:
Kvyat staat stil, einde pitstraat.
Toch niet
Sandbaggen... Allemaal om Merc en Ferr een goed gevoel te geven om ze vervolgens in Australie volledig weg te rijden.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Williams
En wat is RB in godsnaam aan het doen?
Had ook al moeite met weg komen.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Toch niet.Ik begon al te grinniken, maar hij kwam nog weg.
twitter:f1debrief twitterde op maandag 18-02-2019 om 10:49:18Verstappen #RB15OUT1:23.1791:21.8081:26.0691:23.3431:24.060IN#F1Testing #Day1 #F1 reageer retweet
Paypal doen ze niet omdat ze daarmee niet de locatie van de koper kunnen vaststellen.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:53 schreef TagForce het volgende:
F1TV Pro doet het nu voor NL...
Je hebt alleen wel een CC nodig. Paypal of iets anders zoals Ideal hebben ze nog nooit van gehoord.
Wat is de prijs eigenlijk?quote:Op maandag 18 februari 2019 10:53 schreef TagForce het volgende:
F1TV Pro doet het nu voor NL...
Je hebt alleen wel een CC nodig. Paypal of iets anders zoals Ideal hebben ze nog nooit van gehoord.
Dan is het toch knap dat ze daarvoor al lopen te roepen dat ik het abo moet afsluiten in het land waar ik het ga kijken als ik voor Nederlandse Antillen kies.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Paypal doen ze niet omdat ze daarmee niet de locatie van de koper kunnen vaststellen.
8 euro/mnd of 65 euro/jrquote:
Expired voucher codequote:Op maandag 18 februari 2019 10:56 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Met F1TV50 krijg je 50% korting, dan is het iets van 32 euro voor een jaar.
Nice! dan is het nog de moeite om te overwegen. Is er ook een tv app? Aangezien Ziggo geen app voor de tv heeft...quote:
Helaasquote:Op maandag 18 februari 2019 10:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
Expired voucher code
Dat is verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |