abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 februari 2019 @ 08:22:25 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185228878
Leclerc is een groot talent en hij was supergoed in de GP2.

Maargoed dat was Stoffel ook en die zakte door het ijs in de McLaren. Leclerc deed in de Sauber wat van hem verwacht werd, hij pakte punten waar mogelijk en reed sterke races. Het feit dat Ericcson ook ineens wel wat kon, laat zien dat de Sauber helemaal niet zo slecht was afgelopen jaar.

Ik ben benieuwd wat Leclerc kan in een auto waarbij het elke race het doel is om te winnen ipv te kijken hoe goed ze kunnen eindigen. Het is vooral de mentale druk die hij moet leren, het sturen kan hij wel ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185229739
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En toch zit Leclerc daar mooi en VER niet bij een absoluut topteam.

Begrijpelijk. Ongeacht of VER het talent heeft. Hebben beide jongemannen absoluut. Is Leclerc een verstandige talentvolle rijder, nu al. Dat was Max niet en tot nu aan toe heeft hij die domme acties. Wel veel minder. Maar dat maakt voor mij het verschil tussen een echte topper en net niet.

Max heel leuk hoor, rijdt leuk om te zien, veel talent. Maar is net de top niet en blijft een risico door zijn gedrag voor een topteam.
Jij kijkt pas 1 of 2jaar F1?
pi_185230044
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:43 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ach, de term absolute top team past natuurlijk niet helemaal bij een team dat 12 jaar geleden voor de laatste keer de wereldkampioen leverde.
Ferrari geen topteam xD

quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ham was in het het begin ook wild. Verder zie je in Vettel dezelfde gretigheid. Hierdoor krijg je " fouten". Hoort er bij.
Ik zeg ook niet dat VER niet ver kan komen hoor. Of niet bij zo'n topteam zal komen.
HAM is idd een voorbeeld. Die heeft ook geleerd. Had nog wat meer talent, maar door al die domme acties en al het gedrag ben je gewoon een risico.

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 00:03 schreef MaGNeT het volgende:
Voorlopig heeft Max overwinningen en podia gehaald in de F1, Leclerc moet dat nog waarmaken.

Maar zie wel veel talent in hem, dat had ik ook bij Rosberg; die reed vanaf het begin degelijk.
Leclerc rijdt ook in een mindere auto he.

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 08:12 schreef Donderkonijn het volgende:

Bovendien , Welke race van Leclerc, welke actie in de sauber waren na de race het gesprek van de dag? Leg dat nu eens naast de acties van Max in de Torro Rosso?

Ik heb Leclerc nog nooit het halve veld in zien halen ( meerdere keren in die TR) buitenom Blanchimont zien inhalen of (in een fucking torro rosso notabene) het gevecht aan zien gaan met een Vettel/Rai/Rosberg.

Leclerc heeft talent hoor, Maar het is meer een Rosberg. Degelijk netjes rijden af en toe iemand inhalen, weinig spektakel.
Klopt, Leclerc heeft talent en verstand.
Altijd gereden in een minder goede auto. En gedraagt zich niet als een idioot.
Praat je inderdaad niet over terug, maar heeft veel talent en is betrouwbaar.
Mss een Rosberg, erg goed maar geen uitschieter.

Dat kan VER wel zijn, maar als je dan weer die er af ramt en dan weer ruzie zoekt met die of dan zelf wel weer iets belachelijks doet tja dan schiet je er alsnog niets mee op.
pi_185230093
quote:
3s.gif Op maandag 25 februari 2019 08:22 schreef Rossdale het volgende:
Leclerc is een groot talent en hij was supergoed in de GP2.

Maargoed dat was Stoffel ook en die zakte door het ijs in de McLaren. Leclerc deed in de Sauber wat van hem verwacht werd, hij pakte punten waar mogelijk en reed sterke races. Het feit dat Ericcson ook ineens wel wat kon, laat zien dat de Sauber helemaal niet zo slecht was afgelopen jaar.

Ik ben benieuwd wat Leclerc kan in een auto waarbij het elke race het doel is om te winnen ipv te kijken hoe goed ze kunnen eindigen. Het is vooral de mentale druk die hij moet leren, het sturen kan hij wel ^O^
Klopt. Leclerc deed het uitstekend in een niet zo'n goede auto. Je kunt in die auto ook geen podium of winst verwachten.
Het is een echt goede coureur waar je geen bravour van ziet.

Het is natuurlijk afwachten wat er echt uit gaat komen, maar hij heeft het in elk geval al in de F1 laten zien.
De echte top is mss wat anders, die bravour heeft VER dan weer wel. Die mist alleen het verstand nog.

quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 09:41 schreef opreis het volgende:

[..]

Jij kijkt pas 1 of 2jaar F1?
Vele vele jaren.
pi_185230111
:O
pi_185230194

Als je deze podcast luistert met Charles Leclerc, dan denk ik dat je kan stellen dat die gozer tot het bot gemotiveerd is en zich niet laat kisten door druk. Hij heeft dat al eens getraind en onder controle gekregen, ik heb wel vertrouwen in hem !

Misschien zou Vettel ook wel een paar van die Leclerc sessies kunnen gebruiken :D
  maandag 25 februari 2019 @ 10:14:49 #257
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_185230391
Tot nu toe vind ik Leclerc nog niet zo opzienbarend zoals Max destijds in de Toro Rosso was, het tweede gedeelte van het seizoen vond ik Leclerc zelfs behoorlijk tegenvallen, maar goed, we zullen zien in een goede auto. Ik zou het wel lachen vinden als hij beter blijkt te zijn dan Vettel.
Don't let my username fool you...
pi_185230463
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
Tot nu toe vind ik Leclerc nog niet zo opzienbarend zoals Max destijds in de Toro Rosso was, het tweede gedeelte van het seizoen vond ik Leclerc zelfs behoorlijk tegenvallen, maar goed, we zullen zien in een goede auto. Ik zou het wel lachen vinden als hij beter blijkt te zijn dan Vettel.
Dat vind ik zelf dan ook wel weer meevallen, maar dat is ieders eigen inzicht natuurlijk. Zelf zou ik bijna durven stellen dat Ericsson vaak als nono en oelewapper is neergezet door de verschillende media, maar doordat hij 5 jaar met een mindere wagen heeft moeten presteren, denk ik dat zijn car control best goed is en dat hij nu in Indycar best lekker kan gaan. Zoals Sato en Justin Wilson, die helaas overleed +3 jaar geleden -O-
  maandag 25 februari 2019 @ 10:22:04 #259
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185230519
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 23:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En toch zit Leclerc daar mooi en VER niet bij een absoluut topteam.

Begrijpelijk. Ongeacht of VER het talent heeft. Hebben beide jongemannen absoluut. Is Leclerc een verstandige talentvolle rijder, nu al. Dat was Max niet en tot nu aan toe heeft hij die domme acties. Wel veel minder. Maar dat maakt voor mij het verschil tussen een echte topper en net niet.

Max heel leuk hoor, rijdt leuk om te zien, veel talent. Maar is net de top niet en blijft een risico door zijn gedrag voor een topteam.
Red Bull wilde Max direct in een F1 auto zetten. Bij Ferrari en Mercedes had in F3/F2/iets anders moeten rijden. Daarnaast hadden Ferrari en Mercedes op dat moment nou niet een goed track record met het laten doorstromen van jonge rijders.
Mercedes heeft dat nog steeds niet, anders had Ocon nu wel in de Mercedes gereden,
Ferrari laat nu voor het eerst in tig jaar een jonge rijder doorstromen.
Daarnaast is Red Bull gewoon een absoluut top team => een team dat constant meedoet om overwinningen en podium plaatsen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 25 februari 2019 @ 10:31:04 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185230679
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
Tot nu toe vind ik Leclerc nog niet zo opzienbarend zoals Max destijds in de Toro Rosso was, het tweede gedeelte van het seizoen vond ik Leclerc zelfs behoorlijk tegenvallen, maar goed, we zullen zien in een goede auto. Ik zou het wel lachen vinden als hij beter blijkt te zijn dan Vettel.
Als Leclerc sneller is dan Vettel, dan verheug ik me er al weer op om te lezen hoe Weltschmerz dat nou weer gaat proberen recht te lullen :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185231122
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 09:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Klopt. Leclerc deed het uitstekend in een niet zo'n goede auto. Je kunt in die auto ook geen podium of winst verwachten.
Het is een echt goede coureur waar je geen bravour van ziet.

Het is natuurlijk afwachten wat er echt uit gaat komen, maar hij heeft het in elk geval al in de F1 laten zien.
De echte top is mss wat anders, die bravour heeft VER dan weer wel. Die mist alleen het verstand nog.

[..]

Vele vele jaren.
Je kijkt al vele jaren en je vind RB geen topteam? Over de afgelopen 10 jaar zijn ze 4x 1ste, 3x 2de, 2x 3de en 1x 4de geindigd bij de constructeurs. Wat classificeerd een team dan als topteam vraag ik me af? zijn Mclaren en Williams dan wel topteams? Het enige wat er niet top aan de RB de afgelopen jaren was de motor(daar was door RB zelf weinig aan te doen), en misschien het chassis in 2014.
Momenteel zijn er 3 topteams qua resultaten, coureurs en budget, en dat zijn Mercedes, Ferrari en Red Bull.
Als je Max te veel domme acties vind maken vraag ik me af wie van de grid maakte in zijn situatie geen domme acties? Hamilton? Dan raad ik je aan om wat races van 2007 tot 2013 te kijken. Die heeft mede door zich zelf in 2007, 2010, 2012 en 2016 de kans op wereldtitels laten liggen. Wat is het verschil met nu? Hij rijdt in zn eentje voor de meute uit dus de kans op domme acties is daar gewoon veel kleiner. Vettel? Kijk alleen al naar de laatste 2 jaar maar ook daarvoor heeft Vettel genoeg 'domme' dingen laten zien. En wat mij betreft zijn Ham, Vet en Ver alle 3 absolute toppers.
Je hele stelling dat Leclerc better is dan Verstappen hangt aan het argument dat Ferrari wel een topteam is en Red Bull niet.
Dat Verstappen als red bull jr in een red bull komt is een logisch gevolg, net als dat leclerc als ferrari jr in een ferrari komt. Dat hij voor red bull ging komt doordat zij hem op zn 17de(!) al in een F1 auto konden neerzetten. En sinds dien hebben de, in jouw ogen enige neem ik aan, topteams Ferrari en Mercedes, ook nog pogingen gedaan om Max binnen te halen.
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:19 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat vind ik zelf dan ook wel weer meevallen, maar dat is ieders eigen inzicht natuurlijk. Zelf zou ik bijna durven stellen dat Ericsson vaak als nono en oelewapper is neergezet door de verschillende media, maar doordat hij 5 jaar met een mindere wagen heeft moeten presteren, denk ik dat zijn car control best goed is en dat hij nu in Indycar best lekker kan gaan. Zoals Sato en Justin Wilson, die helaas overleed +3 jaar geleden -O-
Jij bent altijd wel fan geweest van de Ericsson fanclub, maar de reden dat hij als nono of oelewapper is neergezet komt niet door de mindere wagen maar doordat andere coureurs (die ook niet genoeg waren voor de F1) beter presteerde in die wagen dan hij.
pi_185232261
[quote]0s.gif Op maandag 25 februari 2019 09:56 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ferrari geen topteam xD

[..]

Ik zeg ook niet dat VER niet ver kan komen hoor. Of niet bij zo'n topteam zal komen.
HAM is idd een voorbeeld. Die heeft ook geleerd. Had nog wat meer talent, maar door al die domme acties en al het gedrag ben je gewoon een risico.

[..]

Leclerc rijdt ook in een mindere auto he.

[..]

Max reed inde TR ook niet in de beste auto. Is iedereen die tijd vergeten of zo? Nogmaals, ik heb Leclerc die Sauber nog nooit op plekken zien zetten waar dat ding eigenlijk niet hoorde.

Dat deed Max in zijn TR deed wel, en vrij regelmatig. Max is nu al een coureur waar jaren na zijn vertrek uit de F1 nog jaren over na gepraat gaat worden. Door zijn acties, door die wisseling van TR naar RB, door gelijk zijn eerste race bij RB te winnen en Mateschiltz prompt zijn grote gelijk te geven.
Door die masterclass regenrijden in Brazilie. Door Vettel te volgen in Monaco met de TR. En ja ook door 2 x op hetzelfde punt te crashen.
Door de ballen te hebben iemand buitenom in blanchimont of all places in te halen.
Door dat gezeik met de stewards in USA. Door teamorders te weigeren.

Dat zie ik Leclerc gewoon niet doen. Ocon ook niet, en Gasly en al die andere zogenaamde nieuwe talenten die beter zouden zijn ook niet. Lekker veilig inhalen op het rechte stuk omdat je DRS hebt.

En de heren bij RB lachen zich kapot. Het had niet beter kunnen uitpakken voor ze, want Max pakt constant headlines en schuift die blikjes en merchandise voor ze als een malle.
En dan doet hij af en toe ook nog dingen zoals die dag in Brazilie.
Als Max WK word pakt dat mooi uit. Maar ondertussen vinden ze het totaal niet erg hoor, al die commotie rondom Max. Al word hij nooit WK.

Dat hoort bij dat merk... daarom zitten ze ook zoveel in de extreme sports. Hoe gekker hoe beter.
pi_185235892
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:48 schreef opreis het volgende:

Je kijkt al vele jaren en je vind RB geen topteam? Over de afgelopen 10 jaar zijn ze 4x 1ste, 3x 2de, 2x 3de en 1x 4de geindigd bij de constructeurs. Wat classificeerd een team dan als topteam vraag ik me af?
RB was een topteam. En staan qua budget en mogelijkheden goed klopt. Maar is geen Mercedes of Ferrari.
En ja 3e worden, wow.... RB zet je standaard al achter de 2 topteams. Staan daar gewoon duidelijk achter en is in elke normale situatie minder dan Mercedes en Ferrari.
Ik vind RB dan ook echt niet op gelijke voet staan momenteel met de andere 2.

En verleden zegt in de F1 echt wat minder. Ferrari is gewoon een legendarisch team en zal altijd in de top staan. De andere teams willen nog wel eens wat minder doen, veranderingen hebben.

quote:
Als je Max te veel domme acties vind maken vraag ik me af wie van de grid maakte in zijn situatie geen domme acties? Hamilton? Dan raad ik je aan om wat races van 2007 tot 2013 te kijken. Die heeft mede door zich zelf in 2007, 2010, 2012 en 2016 de kans op wereldtitels laten liggen. Wat is het verschil met nu? Hij rijdt in zn eentje voor de meute uit dus de kans op domme acties is daar gewoon veel kleiner. Vettel? Kijk alleen al naar de laatste 2 jaar maar ook daarvoor heeft Vettel genoeg 'domme' dingen laten zien. En wat mij betreft zijn Ham, Vet en Ver alle 3 absolute toppers.
Zeg ik ergens dat Hamilton in het begin geen domme dingen gedaan heeft?
Nee. Die heeft ook geleerd en toen kwam het echt boven.
Dat kan bij VER ook komen.
Vettel was ook een stuk stabieler, die laat momenteel zijn emoties wel eens de overhand krijgen.

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 februari 2019 09:56 schreef bianconeri het volgende:

En de heren bij RB lachen zich kapot. Het had niet beter kunnen uitpakken voor ze, want Max pakt constant headlines en schuift die blikjes en merchandise voor ze als een malle.
En dan doet hij af en toe ook nog dingen zoals die dag in Brazilie.
Als Max WK word pakt dat mooi uit. Maar ondertussen vinden ze het totaal niet erg hoor, al die commotie rondom Max. Al word hij nooit WK.

Dat hoort bij dat merk... daarom zitten ze ook zoveel in de extreme sports. Hoe gekker hoe beter.
Mooi voor RB dan. Dan zullen ze wel nooit weer een topteam worden ben ik bang.
Topteam pakt sowieso wel merchandise en aandacht. Heb je geen losgeslagen gek voor nodig.
Ook heel leuk hoor dat VER een interessante coureur is om te kijken, kan soms om te genieten zijn. Maar zijn verstand laat hem nu nog daarbij teveel in de steek.
Dan hoeft een Leclerc dat soort acties nog niet te hebben, maar als hij je wel voorbij gaat en veel stabieler is. Dan is hij kampioen en VER weer eens naast de baan of andere domme zaken.
Dan kan VER wel de headlines hebben, maar ja.

VER leek afgelopen jaar eindelijk wat verstandiger. Als hij dat wat bij gaat leren dan kan het een grote worden.
Anders is en blijft het een leuke om er voor de show bij te hebben.
  maandag 25 februari 2019 @ 14:51:57 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185236037
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als Leclerc sneller is dan Vettel, dan verheug ik me er al weer op om te lezen hoe Weltschmerz dat nou weer gaat proberen recht te lullen :D
2e rijders auto
pi_185236049
Insidejob :R
SOONY
pi_185236165
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 14:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]

RB was een topteam. En staan qua budget en mogelijkheden goed klopt. Maar is geen Mercedes of Ferrari.
En ja 3e worden, wow.... RB zet je standaard al achter de 2 topteams. Staan daar gewoon duidelijk achter en is in elke normale situatie minder dan Mercedes en Ferrari.
Ik vind RB dan ook echt niet op gelijke voet staan momenteel met de andere 2.

En verleden zegt in de F1 echt wat minder. Ferrari is gewoon een legendarisch team en zal altijd in de top staan. De andere teams willen nog wel eens wat minder doen, veranderingen hebben.

Ferrari

2018 2e
2017 2e
2016 3e
2015 2e
2014 4e
2013 3e
2012 2e
2011 3e
2010 3e
2009 4e

afgelopen 10 jaar slecht 4x 2e en de rest er achter, geen topteam dus, volgens je eigen redenatie.

(edit: ik vind Ferrari dus wel een top-team, inclusief RB en Merc.)

quote:
[..]

Zeg ik ergens dat Hamilton in het begin geen domme dingen gedaan heeft?
Nee. Die heeft ook geleerd en toen kwam het echt boven.
Dat kan bij VER ook komen.
Vettel was ook een stuk stabieler, die laat momenteel zijn emoties wel eens de overhand krijgen.

[..]

Mooi voor RB dan. Dan zullen ze wel nooit weer een topteam worden ben ik bang.
Topteam pakt sowieso wel merchandise en aandacht. Heb je geen losgeslagen gek voor nodig.
Ook heel leuk hoor dat VER een interessante coureur is om te kijken, kan soms om te genieten zijn. Maar zijn verstand laat hem nu nog daarbij teveel in de steek.
Dan hoeft een Leclerc dat soort acties nog niet te hebben, maar als hij je wel voorbij gaat en veel stabieler is. Dan is hij kampioen en VER weer eens naast de baan of andere domme zaken.
Dan kan VER wel de headlines hebben, maar ja.

VER leek afgelopen jaar eindelijk wat verstandiger. Als hij dat wat bij gaat leren dan kan het een grote worden.
Anders is en blijft het een leuke om er voor de show bij te hebben.
De rest zeg je in veel woorden telkens hetzelfde, dat Max domme acties heeft en zn verstand niet gebruikt. Ik denk dat hij meer punten heeft gewonnen dan verloren heeft met zn 'domme' acties.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2019 14:59:58 ]
pi_185236986
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 14:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]

RB was een topteam. En staan qua budget en mogelijkheden goed klopt. Maar is geen Mercedes of Ferrari.
En ja 3e worden, wow.... RB zet je standaard al achter de 2 topteams. Staan daar gewoon duidelijk achter en is in elke normale situatie minder dan Mercedes en Ferrari.
Ik vind RB dan ook echt niet op gelijke voet staan momenteel met de andere 2.

En verleden zegt in de F1 echt wat minder. Ferrari is gewoon een legendarisch team en zal altijd in de top staan. De andere teams willen nog wel eens wat minder doen, veranderingen hebben.

[..]

Zeg ik ergens dat Hamilton in het begin geen domme dingen gedaan heeft?
Nee. Die heeft ook geleerd en toen kwam het echt boven.
Dat kan bij VER ook komen.
Vettel was ook een stuk stabieler, die laat momenteel zijn emoties wel eens de overhand krijgen.

[..]

Mooi voor RB dan. Dan zullen ze wel nooit weer een topteam worden ben ik bang.
Topteam pakt sowieso wel merchandise en aandacht. Heb je geen losgeslagen gek voor nodig.
Ook heel leuk hoor dat VER een interessante coureur is om te kijken, kan soms om te genieten zijn. Maar zijn verstand laat hem nu nog daarbij teveel in de steek.
Dan hoeft een Leclerc dat soort acties nog niet te hebben, maar als hij je wel voorbij gaat en veel stabieler is. Dan is hij kampioen en VER weer eens naast de baan of andere domme zaken.
Dan kan VER wel de headlines hebben, maar ja.

VER leek afgelopen jaar eindelijk wat verstandiger. Als hij dat wat bij gaat leren dan kan het een grote worden.
Anders is en blijft het een leuke om er voor de show bij te hebben.
Ik zie niet waarom Red Bull en Max de komende jaren geen serieuze titelkandidaten zouden kunnen zijn. Duidelijk erachter staan vind ik ook wel heel erg mee vallen. Het gat tussen de top (Mercedes, en dus niet Ferrari) is de laatste jaren steeds kleiner geworden. In 2016, wonnen ze nog 2 races, 2017 3, 2018 al 4, en lang niet altijd meer dankzij de fouten van anderen (zoals bv spanje 2016). In het begin van de V6 motoren was het maximaal haalbare podiums achter mercedes, en nu zie je dat ze steeds vaker niet alleen om podiums maar ook overwinningen meedoen. Vanaf singapore waren ze waarschijnlijk al het 2de team, nog voor het 'topteam' Ferrari. Wanneer Honda de zaakjes op orde heeft zijn ze niet minder dan Mercedes of Ferrari.
En dan noem je Vettel stabieler, die de bijnaam crashkid had...Kijk de laatste race van 2012 nog even terug zou ik zeggen. "Domme" fouten horen er nou 1 maal bij, er is geen 1 coureur op de grid die een kampioenschap heeft gewonnen zonder ze te maken. Die risico's die ze nemen horen erbij en soms gaat dat goed, soms gaat dat fout. Ik zie niet dat Max zoveel meer fout doet met zijn risico's dan andere coureurs, het levert hem vaak podiums op ipv de 4de, 5de of 6de plek
Laten we het er maar op houden dat we van mening verschillen. Jouw realiteit is duidelijk anders dan die van mij.
pi_185237385
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als Leclerc sneller is dan Vettel, dan verheug ik me er al weer op om te lezen hoe Weltschmerz dat nou weer gaat proberen recht te lullen :D
Same here! Zal wel liggen aan de stand van de maan ofzo...
pi_185238710
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 14:58 schreef BroesWillems het volgende:


afgelopen 10 jaar slecht 4x 2e en de rest er achter, geen topteam dus, volgens je eigen redenatie.

(edit: ik vind Ferrari dus wel een top-team, inclusief RB en Merc.)
Nee hoor niets volgens mijn redenatie?
Ferrarie presteert gewoon goed. Budget en alles goed. Steekt er ook boven uit samen met Mercedes.

RB gwn niet. Wel duidelijk boven de rest maar gwn totale plaatje echt onder de andere 2, dus geen topteam.
  maandag 25 februari 2019 @ 17:51:10 #270
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185238737
Sky Sports F1 line up:

quote:
Including three F1 world champions, the Sky Sports F1 line-up in full will comprise:

Rachel Brookes
Martin Brundle
Jenson Button
Karun Chandhok
David Croft
Anthony Davidson
Paul Di Resta
Johnny Herbert
Damon Hill
Ted Kravitz
Simon Lazenby
Natalie Pinkham
Nico Rosberg
Ted Kravitz is er dus gewoon bij. Gelukkig maar want F1 is niet hetzelfde zonder zijn Notebook
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_185238781
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:54 schreef opreis het volgende:

Ik zie niet waarom Red Bull en Max de komende jaren geen serieuze titelkandidaten zouden kunnen zijn. Duidelijk erachter staan vind ik ook wel heel erg mee vallen. Het gat tussen de top (Mercedes, en dus niet Ferrari) is de laatste jaren steeds kleiner geworden.
Zou kunnen worden ja.
Hoe het met Honda gaat weet je al niet. VER moet nog wat volwassener worden.
Kan, dat denk ik ook, maar is een kan.

Gat is ook niet al te groot maar is er wel. Normaal was het constant een duidelijke top 4 en dan VER en RIC.

quote:
Ik zie niet dat Max zoveel meer fout doet met zijn risico's dan andere coureurs, het levert hem vaak podiums op ipv de 4de, 5de of 6de plek
Een oranje bril helpt ook niet zo daarbij.
Natuurlijk heel mooi als het hem lukt met zijn acties.
Maar als je zijn fouten niet eens ziet.
  maandag 25 februari 2019 @ 18:00:06 #272
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185238885
Verstappen heeft begin vorig seizoen het een en ander niet goed gedaan.

En aan het eind van het seizoen het akkefietje met Ocon had hij kunnen ontlopen.

En dat is het en meer niet.
Of hij er van geleerd heeft zullen we dit seizoen moeten beleven.

Kampioensmateriaal? Ik denk van wel, mits hij een goede auto heeft. Maar datzelfde geldt ook voor Hamilton , Vettel en Ricciardo. Leclerc moet nog laten zien wat hij met een goede auto en de druk van een topteam kan.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_185239068
De NOS heeft tegenwoordig ook een Formule 1 podcast met Amber Brandsen, Louis Dekker en Jan Lammers. Vandaag de eerste aflevering, 11 maart de volgende en dan elke maandag na de race.

https://www.nporadio1.nl/(...)-en-vettel-was-groot
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185239227
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 17:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee hoor niets volgens mijn redenatie?
Ferrarie presteert gewoon goed. Budget en alles goed. Steekt er ook boven uit samen met Mercedes.

RB gwn niet. Wel duidelijk boven de rest maar gwn totale plaatje echt onder de andere 2, dus geen topteam.
Ferrari Red Bull

2018 2e 3e
2017 2e 3e
2016 3e 2e
2015 2e 4e
2014 4e 2e
2013 3e 1e
2012 2e 1e
2011 3e 1e
2010 3e 1e
2009 4e 2e

De afgelopen 10 jaar is RBR toch echt wel een stuk succesvoller dan Ferrari, dus de feiten spreken je tegen.
pi_185239386
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:11 schreef sasquatsch het volgende:
De NOS heeft tegenwoordig ook een Formule 1 podcast met Amber Brandsen, Louis Dekker en Jan Lammers. Vandaag de eerste aflevering, 11 maart de volgende en dan elke maandag na de race.

https://www.nporadio1.nl/(...)-en-vettel-was-groot
Geinig om te proberen, maar met Louis Dekker verwacht ik niet veel. Amber is op zich wel goed.

Afgelopen seizoen veel naar de podcast geluisterd van Marjolijn en Johan Voets ; F1 Spoiler Alert. Gewoon lekker vermakelijk geouwehoer over F1 ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')