quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:37 schreef Eenskijken het volgende:
WAAR ZIJN DE HATERS NU WAAR ZIJN DE HATERS NU
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:37 schreef skysherrif het volgende:
Waar zijn alle gifjes nu gebleven??
Nou.... GEWOON HIER.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:39 schreef cherrycoke het volgende:
waar zijn al die azijn pissers nu gebleven?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:48 schreef Caland het volgende:
ASENSIO HEEFT EEN ROTTERDAMSE MOEDER ALLEN
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
hahaha even de schijn hooghouden die VAR
halve nederlanderquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde net dat die Asensio een Rotterdamse moeder heeft.
Derhalve een prima goal
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde net dat die Asensio een Rotterdamse moeder heeft.
Derhalve een prima goal
Pics van zijn moeder?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:48 schreef Caland het volgende:
ASENSIO HEEFT EEN ROTTERDAMSE MOEDER ALLEN
In Amsterdam en in huize Frenkie drogen ze hun tranen met biljettenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De betere De Jong die er al 20 in het mandje heeft liggen.
Haha jankerd, de goal van Ajax zou dan ook niet goedgekeurd wordenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:50 schreef skysherrif het volgende:
Haha. Dat de VAR hier niets doet zegt ook genoeg over het eerste afgekeurde goal.
Bayern had thuis ook verloren met VAR in die beruchte wedstrijd tegen Real.
Zou het er toch niet op wagen met 1-2, vind ik een goal te weinig om dit te proberen.quote:
Wat een baasquote:
MADquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
ramos is ook echt zo'n kklijer hesmerige overtredingen altijd
Daar was niets aan de handquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha jankerd, de goal van Ajax zou dan ook niet goedgekeurd worden
Calimero mit sombreroquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:50 schreef skysherrif het volgende:
Haha. Dat de VAR hier niets doet zegt ook genoeg over het eerste afgekeurde goal.
VIESMAD'quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:50 schreef skysherrif het volgende:
Al enkele jaren met afstand de beste centrumverdediger ter wereld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
ramos is ook echt zo'n kklijer hesmerige overtredingen altijd
En psv het geluk van Ajaxquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
VIESMAD'
Ajax heeft het calimerocomplex van PSV overgenomen zie ik.
wat weet @El-Stinho over Girona?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Bewust geel pakken, uitgebreid veters strikken als het spel bezig is. Moet toch fijn zijn voor real zo'n potje op 50% winnen voor de topper tegen Girona komend weekend.
Is zijn hond zwart? Want dan vind ik dat dit gemodereerd moet worden, vieze racistquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:51 schreef KingRoland het volgende:
Leuke feitjes over Asensio
-Rotterdamse moeder
-Zijn hond heet Piet
-Hij zei laatst in een interview dat hij houdt van Stroopwafels
-Gaat elke maand naar Nederland naar zijn familie
Lekker beten TEGEN je EIGEN clubje.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
gratis geld boys
WE ZIJN RIJK JAAAAAAAAA
zometeen post ik mijn betje
@:koffieplanter jij ook aub
Orbán is de beste verdediger van Europaquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Al enkele jaren met afstand de beste centrumverdediger ter wereld.
Dat doet Real dan ook.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef -Chakotay- het volgende:
tja... als je een CL wilt winnen moet je ook in staat zijn uitwedstrijden te winnen
het wordt moeilijk maar zeker niet onmogelijk
Oh, dat zal wel meevallen gezien alle users hier die genieten als de rivaal uit de hoofdstad van real verliest.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
VIESMAD'
Ajax heeft het calimerocomplex van PSV overgenomen zie ik.
0-1 is alleen niet genoeg.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef -Chakotay- het volgende:
tja... als je een CL wilt winnen moet je ook in staat zijn uitwedstrijden te winnen
het wordt moeilijk maar zeker niet onmogelijk
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:53 schreef Zwansen het volgende:
AJAX MORELE WINNAAR WE HEBBEN GENOTEN!!!
mede omdat hij precies weet waar het randje ligtquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Al enkele jaren met afstand de beste centrumverdediger ter wereld.
@Calandquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:53 schreef -Chakotay- het volgende:
daar gaat ie... het as van Johan Cruijf in een ballon
Ianquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel meevallen gezien alle users hier die genieten als de rivaal uit de hoofdstad van real verliest.
Dat doet Real nu toch ookquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik had het Ajax gegund, maar als ik dan weer reacties van jou lees begin ik daar weer aan te twijfelen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, dat zal wel meevallen gezien alle users hier die genieten als de rivaal uit de hoofdstad van real verliest.
Ik zit mobiel, maar ik had uit m'n hoofd 83 nog wat gezet @1.92quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
gratis geld boys
WE ZIJN RIJK JAAAAAAAAA
Nou dat zal ajax noch mij een worst wezen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik had het Ajax gegund, maar als ik dan weer reacties van jou lees begin ik daar weer aan te twijfelen.
Ik zei toch GRATIS GELDquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
gratis geld boys
WE ZIJN RIJK JAAAAAAAAA
:’)quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:53 schreef Zwansen het volgende:
AJAX MORELE WINNAAR WE HEBBEN GENOTEN!!!
Wat hebben andere users met het calimerocomplex te maken dat blijkt uit je gejank als Real een doelpunt goedgekeurd krijgt want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke tim.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat hebben andere users met het calimerocomplex te maken dat blijkt uit je gejank als Real een doelpunt goedgekeurd krijgt want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk
Dat je daar meteen over begint bevestigd wel het 'VIESMAD'-gedeelte
Je bent een beetje mad Skyquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:55 schreef RipCity het volgende:
BEDANKT aan degene die me gratis geld beloofde!!! Je hebt woord gehouden!!
ik wil mijn betje zien maar ik kan niets zien opeens?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zei toch GRATIS GELD
@:CALAND
En Feyenoord overmorgenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:55 schreef falling_away het volgende:
Nou, dan maar hopen dat psv het beter doet morgen
Met voetbal?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:56 schreef Twiitch het volgende:
Dolberg had ooit bijna 50.000.000 in het laadje kunnen brengen. Ik herhaal, Dolberg had ooit bijna 50.000.000 in het laadje kunnen brengen.
laadje?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:56 schreef Twiitch het volgende:
Dolberg had ooit bijna 50.000.000 in het laadje kunnen brengen. Ik herhaal, Dolberg had ooit bijna 50.000.000 in het laadje kunnen brengen.
laadjequote:Op woensdag 13 februari 2019 22:56 schreef Twiitch het volgende:
Geen idee, heb al tijdje geen Uni gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil mijn betje zien maar ik kan niets zien opeens?
Feli!quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:55 schreef RipCity het volgende:
BEDANKT aan degene die me gratis geld beloofde!!! Je hebt woord gehouden!!
Ik heb een superbig risicovolle bet. Zou ik m uitcashen?quote:
Verliezen de laatste weken elke wedstrijd. Hebben met Stuani een sterke targetman die hoog op de topscorerslijst staat maar die is de laatste weken wat stilgevallen. Defensief heel instabiel; desondanks met Bono en Porro wat revelaties in de defensieve stekken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat weet @:el-stinho over Girona?
Ik denk dat werkelijk niemand die niet voor Ajax of Real is dit genoeg boeit om de avond van hun leven te hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:56 schreef -XOR- het volgende:
Alle havenslaven en provinciaaltjes die nu de avond van hun leven hebben![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik heb een superbig risicovolle bet. Zou ik m uitcashen?
[ afbeelding ]
De arrogantie.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:56 schreef -XOR- het volgende:
draw no bet. als ze gelijkspelen krijg je je geld terugquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
1.46 maar![]()
Zelf bij TOTO was het 2.16
Ah dat had ik gemistquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
draw no bet. als ze gelijkspelen krijg je je geld terug
Jank de hele nacht.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:56 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
1.46 maar![]()
Zelfs bij TOTO was het 2.16
Uh nee?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:58 schreef Machielovic het volgende:
[..]
ja want Real was de hele wedstrijd beter
ik had hem op 1.92 en ik vond het al een megadealquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2.20 maar daarna werd ie 2.25 . RIPPED OFF
Trencin uit altijd lastigquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Ons aller Ajax stelt Nederland weer eens teleur
gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2.20 maar daarna werd ie 2.25 . RIPPED OFF
odds? 1.45?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:00 schreef KingRoland het volgende:
In Madrid gaat Real ook winnen, dus ik heb die betje al klaar staan
ik ga nog even checken, maar als je nog wat goeie odds ziet dm mij maarquote:
Zodra ze een goede ploeg tegenkomen liggen ze eruit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Conclusie: Genoten vanavond, Real deed weinig moeite en toch de winst weten te pakken, trots op mijn ploegje.. Gaan dit jaar alleen niet de CL pakken vrees ik, moet echt vers bloed in alle linies komen
NOS pushberichtquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Jinek met het laatste nieuws: Ajax heeft verloren.
Slobeend laat zich af en toe simpel in de luren leggen.quote:
Heb jij hem dit aangedaan?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slobeend laat zich af en toe simpel in de luren leggen.
Ik had nog een tientje op Mazraoui geel maar die speelde een zeer sterke pot.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor betje heb jij weer verloren
Is een lekker ventje. Had wel geel moeten pakken bij de 0-1.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had nog een tientje op Mazraoui geel maar die speelde een zeer sterke pot.
Is wel kennelijk wel gewend om de bal naar wit te spelen. Gaf nogal wat verkeerde passjes.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:09 schreef Caland het volgende:
Ramos die nog even expres die kaart pakte
Wat een ongekende baas is dat toch
Kreeg wel een goeie milkshake bij die goalquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had nog een tientje op Mazraoui geel maar die speelde een zeer sterke pot.
quote:
SPT / FirstCycling - 2019 Fantasy Managerquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor betje heb jij weer verloren
Ik doe niet meer aan weddenschappen, ook niet aan gokken. Het heeft me ooit een maandenlange Dirk Kuyt-UI opgeleverd, zelfs.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij hem dit aangedaan?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan weddenschappen, ook niet aan gokken. Het heeft me ooit een maandenlange Dirk Kuyt-UI opgeleverd, zelfs.
hoe gaat dat in het spaans?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:12 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat Barcelona nu bij Overmars aan de telefoon hangt. "Kunnen we de Jong nog ruilen voor De Ligt?"
puta catalunyaquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe gaat dat in het spaans?
@:doublepain @:mexicanobakker
In plaats daarvan verlies je allerlei duels op FC.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan weddenschappen, ook niet aan gokken. Het heeft me ooit een maandenlange Dirk Kuyt-UI opgeleverd, zelfs.
Gezien het feit dat Wielrennen niet een door de meerderheid erkende sport is op dit forum, valt de schade daar te overzien. Nodig je me uit voor een dartsspelletje, dan win ik. Jouw expertise in het Wielrennen is eenmaal groot, de mijne niet dus ik sta psychologisch altijd al achter.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In plaats daarvan verlies je allerlei duels op FC. [ afbeelding ]
twitter:sidlowe twitterde op woensdag 13-02-2019 om 23:20:36Solari says Ajax had been “saving energy for this game, and brought it all out today” reageer retweet
behalve tegen psv en feyenoordquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:25 schreef Bugno2 het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Hag heeft wel overal een antwoord op. Goed doordacht plan, prima uitgevoerd.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Vergeet iedereen dat Real op 50% speelde.
Of Real Madrid had de eerste helft geen antwoord op het spel van Ajax. Dat mag je ook best zeggen, hoor. Het is in het tijdperk van Solari niet voor het eerst geweest dat hevige pressie op Real Madrid kan lonen. Maar misschien heb je toen met je rug naar de TV gezeten, of überhaupt niet gekeken. Anders zou je dit soort bagger niet uit je vingers krijgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Vergeet iedereen dat Real op 50% speelde.
Volgens mij won Real met 3-1 uit bij Atletico. Die vergeten?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of Real Madrid had de eerste helft geen antwoord op het spel van Ajax. Dat mag je ook best zeggen, hoor. Het is in het tijdperk van Solari niet voor het eerst geweest dat hevige pressie op Real Madrid kan lonen. Maar misschien heb je toen met je rug naar de TV gezeten, of überhaupt niet gekeken. Anders zou je dit soort bagger niet uit je vingers krijgen.
Eibar 3-0 Real Madrid, waar Real Madrid volledig dronken werd gespeeld.
SD Huesca 0-1 Real Madrid, waar de goal van Bale het schamele hoogtepunt was in een erbarmelijke wedstrijd van Real Madrid.
Wat een uiterst domme post.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Volgens mij won Real met 3-1 uit bij Atletico. Die vergeten?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoop dat United of Chelsea, Bale nog willen hebben.. en dan kijken of je Isco voor Dybala kan ruilen ofzo..quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of Real Madrid had de eerste helft geen antwoord op het spel van Ajax. Dat mag je ook best zeggen, hoor. Het is in het tijdperk van Solari niet voor het eerst geweest dat hevige pressie op Real Madrid kan lonen. Maar misschien heb je toen met je rug naar de TV gezeten, of überhaupt niet gekeken. Anders zou je dit soort bagger niet uit je vingers krijgen.
Eibar 3-0 Real Madrid, waar Real Madrid volledig dronken werd gespeeld.
SD Huesca 0-1 Real Madrid, waar de goal van Bale het schamele hoogtepunt was in een erbarmelijke wedstrijd van Real Madrid.
Ah, Atlético. De ploeg die al het hele seizoen niet te peilen is, tactisch nog altijd blijft aanmodderen en nog altijd voetbalt bij de gratie van Griezmann. Het klopt daar dit seizoen vooralsnog zelden. Het middenveldblok Rodri - Thomas werkte de afgelopen weken uitstekend; dat wordt dan zaterdag weer uit elkaar gehaald. In Villamarín speelden ze nota bene extreem slecht daar waar het op twee punten had kunnen komen van Barça. Voornamelijk in uitwedstrijden is Atlético slecht; maar van de topwedstrijden is alleen Dortmund (2-0) in eigen huis winnend afgesloten. Misschien dat je dat aan het denken zet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het triggered JR wel gelijk om te reageren.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
Een schande dat Ajax vandaag met 1-2 van Real Madrid heeft verloren in de achtste finale van de CL. Ik vind dat Ten Hag deze week nog ontslagen moet worden want de resultaten van Ajax zijn de laatste weken erg slecht. Ik hoop dat Ajax nog de kwartfinale van de CL gaat halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |