Zit daar de ijs_beer van eurovision achter de knoppen ofzo? Wat een bende.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:24 schreef Greys het volgende:
Roemenië staat ook niet in het tweetdraadje van Eurovision? Die inzending zou toch ook dit weekend bekend worden?
Edit: ja dus, zondag.
5 man volgens mij dusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit hoeveel personen bestaat dat koor, want dat kon nog weleens lastig worden op het ESF met Max 6 personen op het podium
Ik vind degene die de tweets van Eurovision dit jaar doet het heel leuk doen op wat kleine foutjes na.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zit daar de ijs_beer van eurovision achter de knoppen ofzo? Wat een bende.
Linkjequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:33 schreef Greys het volgende:
Oké dan kan het.
Ik denk bij 'koor' meestal aan zo'n hele kudde.
Ik zie boksers oid.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Linkje
Vind het contrast nog steeds heerlijk
Wat? Ik stuur toch een video van mensen die in de enige parkeergarage van IJsland zingen?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Past wel goed bij het esf, die man.
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op dit weekend.
Die die werkt!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:37 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat? Ik stuur toch een video van mensen die in de enige parkeergarage van IJsland zingen?
En zo dan?
https://www.facebook.com/fridrikomar/videos/509741036219529/
Nou... het is wel een liedje met geroep, laten we het zo stellen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet er niks van. Is het een liedje met dat viking geroep? Dan krijgen ze van mij +1.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou... het is wel een liedje met geroep, laten we het zo stellen.
Nais! Wat wil je ermee doen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb binnenkort weer een laptop, na heeeeeeel lang alleen maar mobiel.![]()
Ik heb het heel lang niet echt gemist maar zoals met een voorronde met live stream enzo is het toch wel toffer. Het is een cheapo onbekend (voor mij iig) merk (yepo) dat echt uitstekend uit de reviews komt. En voor wat ik ermee wil meerrrr dan goed genoeg. En hij is goudkleurig
En dun
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb het heel lang niet echt gemist maar zoals met een voorronde met live stream enzo is het toch wel toffer. Het is een cheapo onbekend (voor mij iig) merk (yepo) dat echt uitstekend uit de reviews komt. En voor wat ik ermee wil meerrrr dan goed genoeg. En hij is goudkleurig
En dun
[ afbeelding ]
Da's een mooie!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
En dun
[ afbeelding ]
Mooi! Ik zou echt niet zonder laptop/pc kunnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
En dun
[ afbeelding ]
Niet heel veel, beetje FOK!en, beetje live streams van esf voorrondes kijken, en vooral in de repetitieweek van het esf lekker de Matt stream kijken van alle repetitiesquote:
Waarom ben je dan niet voor bijvoorbeeld een Chromebook gegaan? Ik ben daar echt zo blij mee, start letterlijk binnen 10 seconden op en omdat alles in de cloud gebeurt geen vervuiling op de schijf.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet heel veel, beetje FOK!en, beetje live streams van esf voorrondes kijken, en vooral in de repetitieweek van het esf lekker de Matt stream kijken van alle repetitiesWant bij dat soort dingen miste ik heel erg een laptop of computer. Als je op je mobiel naar zo'n stream kijkt kan je niet makkelijk lekker meetypen op FOK tegelijkertijd.
Ben benieuwd of hij het nummer al heeft gehoord of dat de radio 2 dj’s ook nog van niets wetenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
Tis idd wel wat vroeg voor dit als er pas 8 inzendingen bekend zijn.
[ afbeelding ]
Wilde stapnacht gehad?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een katerdag. Net pas mijn eerste voedsel genuttigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |