abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185277392
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:31 schreef KoningPils het volgende:
Volgende week Spotify in de gaten houden.
Kunnen we op een of andere manier zien of het nummer van België nu inderdaad te luisteren is via Spotify in Australië ofzo? Ben benieuwd of dat de reden is dat dit steeds gebeurt

edit: nvm zoals ik op twitter lees komt het inderdaad door Spotify

[ Bericht 5% gewijzigd door Em31 op 27-02-2019 16:29:25 ]
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2019 @ 16:14:18 #202
368283 ato
pi_185278102
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:25 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja :{ _O-
Hysterie ten top volgende week _O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_185278390
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:16 schreef Em31 het volgende:
Volgende week is ons nummer nu ook uitgelekt _O_ :')
Aub niet, vind ik weer zo'n domper. Maar spannend gaat het wel worden. Maar het voelt nog steeds ver weg. Dit weekend alleen al komen er zo'n 6 a 7 liedjes bij en dan vanaf maandag elke dag minimaal 1. Dus voorlopig kunnen we ons nog ff bezig houden met de concurrentie.
~The present is all there is~
pi_185278429
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:14 schreef ato het volgende:

[..]

Hysterie ten top volgende week _O-
Dat zeker en.....Duncan komt met een killer song! :Y
pi_185278479
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:29 schreef grazz het volgende:

[..]

Aub niet, vind ik weer zo'n domper. Maar spannend gaat het wel worden. Maar het voelt nog steeds ver weg. Dit weekend alleen al komen er zo'n 6 a 7 liedjes bij en dan vanaf maandag elke dag minimaal 1. Dus voorlopig kunnen we ons nog ff bezig houden met de concurrentie.
Ik hoop écht dat het niet gebeurt, maar op dit moment kan ik me bijna niet voorstellen dat het niet gebeurt :{ |:(

Nummer van België staat dus inderdaad in Australië op Spotify (Wake Up, an album by Eliot on Spotify), dus als ze bij ons ook 7 maart instellen dan zal dat bij ons ook gebeuren.
pi_185278674
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:33 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik hoop écht dat het niet gebeurt, maar op dit moment kan ik me bijna niet voorstellen dat het niet gebeurt :{ |:(

Nummer van België staat dus inderdaad in Australië op Spotify (Wake Up, an album by Eliot on Spotify), dus als ze bij ons ook 7 maart instellen dan zal dat bij ons ook gebeuren.
Bel Jan Smit even om te waarschuwen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 27 februari 2019 @ 16:52:29 #207
403253 Meke
after all this time? always.
pi_185278768
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:33 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik hoop écht dat het niet gebeurt, maar op dit moment kan ik me bijna niet voorstellen dat het niet gebeurt :{ |:(

Nummer van België staat dus inderdaad in Australië op Spotify (Wake Up, an album by Eliot on Spotify), dus als ze bij ons ook 7 maart instellen dan zal dat bij ons ook gebeuren.
Beter stel je dan 8 maart in :D Lijkt me ook prima voor de spanningsopbouw in eigen land, dat je het niet METEEN kunt luisteren en om dit soort suffe dingen te voorkomen -O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2019 @ 16:57:01 #208
368283 ato
pi_185278822
quote:
2s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:52 schreef Meke het volgende:

[..]

Beter stel je dan 8 maart in :D Lijkt me ook prima voor de spanningsopbouw in eigen land, dat je het niet METEEN kunt luisteren en om dit soort suffe dingen te voorkomen -O-
Zou grappig zijn dat de fans plotseling de nieuwste van K3 horen _O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_185278952
quote:
2s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:52 schreef Meke het volgende:

[..]

Beter stel je dan 8 maart in :D Lijkt me ook prima voor de spanningsopbouw in eigen land, dat je het niet METEEN kunt luisteren en om dit soort suffe dingen te voorkomen -O-
Maar dat gebeurt bij elke artiest, ook de Martin Garrixen van deze wereld. Australië heeft alles het eerst. Je kunt er altijd nog voor kiezen om voor jezelf de verrassing te behouden.
  woensdag 27 februari 2019 @ 17:38:03 #210
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_185279617
Jongens nog 8 dagen!!
Just do it »
pi_185279702
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Maar dat gebeurt bij elke artiest, ook de Martin Garrixen van deze wereld. Australië heeft alles het eerst. Je kunt er altijd nog voor kiezen om voor jezelf de verrassing te behouden.
Ja alleen bij zo'n officiële presentatie (tenminste, weet niet wat ze precies van plan zijn), dan is het wel lullig dat het op deze manier gaat, want dat nummer gaat gewoon de dag van te voren als een gek verspreid worden in Nederland :P

Maar goed, misschien ook wel dom van de omroepen. Wie weet lezen ze mee :+
pi_185280039
Ik vrees een beetje voor volgende week.

Mijn voorspelling: Ik denk dat we wel wat gaan zakken in de odds, maar nooit lager dan plek 15. Tijdens de rehearsals zullen we wel weer wat stijgen, waardoor er uiteindelijk plek 6-12 uitrolt.

Maar voor hetzelfde geld staan we volgende week bovenaan natuurlijk! *O*
leven zoals het leven is
pi_185280115
Het zou me wel heel leuk lijken om een keer vanaf het begin al bij een van de favorieten te horen. :)
Maar ik probeer me ook alvast wat in te dekken voor een teleurstelling. Nederland is ook internationaal wel een land waar de afgelopen jaren vooraf wel wat van verwacht wordt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185280355
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:07 schreef Aoibhin het volgende:
Het zou me wel heel leuk lijken om een keer vanaf het begin al bij een van de favorieten te horen. :)
Maar ik probeer me ook alvast wat in te dekken voor een teleurstelling. Nederland is ook internationaal wel een land waar de afgelopen jaren vooraf wel wat van verwacht wordt.
En waarvan het nummer steeds nogal tegenvalt :)

Als het Arcade is, doen we een soort België. Wel leuk, maar ook weer niet geweldig. Tenzij het door die Zweedse producer helemaal is omgeturnd.
pi_185280426
Ik ben echt heel benieuwd. Ik vind het mooi dat ze het al die tijd zo goed stil hebben gehouden. Dat Duncan nu al als artiest bekend is gemaakt, is misschien ook wel goed. Dat ‘wie?’ geleuter hebben we dan tenminste al gehad.

Ik persoonlijk heb er best een goed gevoel over. Weet niet waarom. Misschien door de manier waarop. En het enthousiasme van met name Cornald en Ilse. Het genre waar hij bekend mee is. Geen idee op welke positie hij eindigt, maar ik hoop dat we gewoon een kandidaat zijn voor de eindzege. Dat zou zo tof zijn weer.


#teamkomtgoed w/
pi_185280526
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:03 schreef Jason22 het volgende:
Ik vrees een beetje voor volgende week.

Mijn voorspelling: Ik denk dat we wel wat gaan zakken in de odds, maar nooit lager dan plek 15. Tijdens de rehearsals zullen we wel weer wat stijgen, waardoor er uiteindelijk plek 6-12 uitrolt.

Maar voor hetzelfde geld staan we volgende week bovenaan natuurlijk! *O*
Dan kunnen we de hand schudden, want ik verwacht nog altijd een soort Silent Storm/Monster Like Me liedje qua potentieel. Dat zou dan onderste helft Top 10 kunnen scoren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_185281115
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dan kunnen we de hand schudden, want ik verwacht nog altijd een soort Silent Storm/Monster Like Me liedje qua potentieel. Dat zou dan onderste helft Top 10 kunnen scoren.
Of wat beter zelfs, omdat de concurrentie gewoon minder is (tot nu toe). Wisten we het maar he, alles is gewoon gissen op dit moment. Het enige dat ik zeker weet is dat ik best nerveus ga zijn volgende week :@
  ESF Reporter woensdag 27 februari 2019 @ 19:01:04 #218
87554 Cee
Welluk?
pi_185281172
Ik heb er een steeds minder goed gevoel over, niet vanwege het lied, maar omdat er nu al zo veel langzame(re) nummers gezongen door mannen bekend zijn, en daar komen er vast nog wel een paar bij voor 7 maart, dat Duncan straks misschien een beetje mosterd na de maaltijd is. :@
Natuurlijk wel de beste mosterd, maar elk uptempo nummer heeft, ongeacht de datum van bekendmaking, een groot voordeel ten opzichte van datgene wat nu bekend is.

Of is dit nu weer typisch een ESF-fan-bubble-tunnel waar ik in zit, omdat het uiteindelijk toch om de avond zelf gaat? Aangezien de meeste mensen geen notie hebben van welk nummer bij de die-hard fans allang in hun Spotify lijstjes staan en zo. Is het eerste jaar dat ik zo ver in die NF tunnel zit dus ik kan er ook niet meer normaal naar kijken. _O-

ZO BENIEUWD.
pi_185281954
In Boulevard weten ze het ook niet meer en zijn ze wanhopig dat ze niet meer kunnen vertellen. Dus ja dan verval je in herhalingen en w.s. fake nieuws. Want vanavond werd er gezegd dat iedereen denkt dat Duncan met Arcade gaat maar volgens Luuk wordt het een door Duncan zelf geschreven nummer Closer to the heart. Dat werd toch ook door die Jesper verteld, toch dat Gema verhaal???
pi_185283436
Zowel Closer to the Heart als Arcade staat in die database, en Arcade is de meest recente. I Miss You staat er trouwens niet in, dus als die het wordt moeten ze nog snel de rechten even registreren.
pi_185284001
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:31 schreef blackswangreen het volgende:
Zowel Closer to the Heart als Arcade staat in die database, en Arcade is de meest recente. I Miss You staat er trouwens niet in, dus als die het wordt moeten ze nog snel de rechten even registreren.
Ik vraag me ineens af of ook echt alle nieuwe nummers in die database geregistreerd worden? Of zijn er ook andere manieren qua rechten etc? En is dat allemaal gewoon zo maar op te zoeken. Het is pas dit jaar dat ik überhaupt van zo'n database gehoord heb :?
  Moderator woensdag 27 februari 2019 @ 20:53:13 #222
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185284100
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:49 schreef Spumonisal het volgende:

[..]

Ik vraag me ineens af of ook echt alle nieuwe nummers in die database geregistreerd worden? Of zijn er ook andere manieren qua rechten etc? En is dat allemaal gewoon zo maar op te zoeken. Het is pas dit jaar dat ik überhaupt van zo'n database gehoord heb :?
Volgens mij worden de rechten ook niet direct verwerkt in zon database, die database is meer een naslagwerk. En iedereen kan die ook zo maar aanpassen. Als ik het verkeerd heb zeg het vooral.
Arcade en Miss you zouden de nummers kunnen zijn hoor omdat we ook een audio hebben, maar ik zou niet teveel van die database uitgaan.
pi_185284181
Ik ben op wintersport op 7 mrt en ben bang dat ik m'n mede-reizigers niet zover krijg om de hele dag in het hotel te blijven om m'n laptop in de gaten te houden....
pi_185284487
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef Momo... het volgende:

[..]

Volgens mij worden de rechten ook niet direct verwerkt in zon database, die database is meer een naslagwerk. En iedereen kan die ook zo maar aanpassen. Als ik het verkeerd heb zeg het vooral.
Arcade en Miss you zouden de nummers kunnen zijn hoor omdat we ook een audio hebben, maar ik zou niet teveel van die database uitgaan.
Ik dacht dat het alleen met rechten te maken had :? Soort van Buma organisatie of hoe dat ook heet. Ik heb er de ballen verstand van hoor, vroeg me ineens gewoon af hoe zoiets allemaal werkt en of alles er in op te zoeken valt. Ik maak het te ingewikkeld geloof ik 8)7
pi_185285715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef Momo... het volgende:

[..]

Volgens mij worden de rechten ook niet direct verwerkt in zon database, die database is meer een naslagwerk. En iedereen kan die ook zo maar aanpassen. Als ik het verkeerd heb zeg het vooral.
Arcade en Miss you zouden de nummers kunnen zijn hoor omdat we ook een audio hebben, maar ik zou niet teveel van die database uitgaan.
Nee, dat kun je niet zomaar aanpassen. De GEMA is de Duitse auteursrechtenorganisatie, in die database staan dus de nummers waarover royalties moeten worden betaald als je die uitvoert.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')