Ja, straks blijkt het toch ineens een heel ander nummer te zijn wat ze goed geheim hebben weten te houden. Zit Jesper straks helemaal in een dipquote:Op zondag 24 februari 2019 17:35 schreef grazz het volgende:
Veel te snel, maar ben er nu wel klaar voor. Vooral ook benieuwd of het zoals we denken één van de twee uitgelekte liedjes zal zijn of toch een ander lied. En ook naar het eerste officiële interview met Duncan.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het nummer heet Closer to the Arcade I Miss.
Ik gok dat dat toen allemaal het idee was van de mensen rondom Douwe Bob, die wist wel hoe hij iedereen enthousiast moest makenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:44 schreef Niels93 het volgende:
Ik wil het weten. Geef ons een tease met de titel van het nummer ofzo a la 2016
Nieuwe datum: 7 dagen tot de eerste teasequote:Op zondag 24 februari 2019 18:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Ze zouden er toch wel een teaser uitgooien in de week van de bekendmaking?
Iets om de boel een beetje te hypen straks.
Zin in.
Waylons introductiefilmpje vond ik wel tof gedaan. Geen idee in hoeverre dat Waylons idee was, though.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:21 schreef grazz het volgende:
Dat doen ze bij de AVROTROS nooit, dus reken er maar niet opOf ze moeten een Cyprusje doen, de eigen inzending (oké, in demo vorm) online gooien en alvast hypen.
Ja een filmpje kan wel leuk zijn. Alvast een teaser van de videoclip.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:25 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Waylons introductiefilmpje vond ik wel tof gedaan. Geen idee in hoeverre dat Waylons idee was, though.
Ik hou goede hoop dat ze iets extra’s doen.
Als ze dit niet doen, heb ik niets gezegd.
Misschien wilden ze zoiets wel weer doen met de bekendmaking, maar toen was daar Boulevard..quote:Op zondag 24 februari 2019 19:25 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Waylons introductiefilmpje vond ik wel tof gedaan. Geen idee in hoeverre dat Waylons idee was, though.
Ik hou goede hoop dat ze iets extra’s doen.
Als ze dit niet doen, heb ik niets gezegd.
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Volgende week donderdag is het lied bekend. VOLGENDE WEEK. Hype!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Volgende week donderdag is het lied bekend. VOLGENDE WEEK. Hype!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is top! Ik ben #teamAHZ (aan het zuurstof) en natuurlijk #teamkomtgoedquote:Op maandag 25 februari 2019 11:14 schreef Momo... het volgende:
Ik ben denk ik nog best rustig #teamKWW (Kiek'n wat 't wordt)
En dalen we misschien ook wel in de oddsquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:16 schreef Em31 het volgende:
Volgende week is ons nummer nu ook uitgelekt![]()
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:22 schreef Jason22 het volgende:
[..]
En dalen we misschien ook wel in de odds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |