Soul en FF uit Friesland iigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat wist ik al![]()
maar er zijn 2 stelletjes toch?
als is het goed heb gegrepen......
Martin Brozius was de presentator van Ren je Rot en heeft, toen hij oud en wat in de war was, nog tientallen jaren in het Gooi rondgelopen met plannen voor een comeback. Regelmatig trapten daar weer nieuwe mensen in die wel met hem in zee wilden.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Martin Brozius was de presentator van Ren je Rot en heeft, toen hij oud en wat in de war was, nog tientallen jaren in het Gooi rondgelopen met plannen voor een comeback. Regelmatig trapten daar weer nieuwe mensen in die wel met hem in zee wilden.
De maan met een vliegtuig ervoor. Het vliegtuig laat een streep achter en die wordt rood verlicht door een ondergaande zon.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi... maar vreemd......... wat is het precies? een Maar en ...?
Ik zag het eerst niet, maar is serieus een echte mooie fotoquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:57 schreef Recce het volgende:
[..]
De maan met een vliegtuig ervoor. Het vliegtuig laat een streep achter en die wordt rood verlicht door een ondergaande zon.
quote:So you think the dating scene is like a meat market? Well, wait till you hear about the latest matchmaking app.
Following the example of Tinder, UK farming start-up Hectare has launched its own equivalent for livestock and called it Tudder.
The app features data profiles of animals from 42,000 UK farms in an effort to help farmers find the perfect breeding partner for their cattle.
Ja, de livery van Renault ziet er altijd goed uit. Hij heeft wel een behoorlijke rake.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
De Renault zag er wel redelijk uit, maar die was niet veel veranderd ten opzichte van vorig jaar.
Ja... niet echt mijn type, ik vond het programma ook helemaal niet leukquote:
Ja, kinderprogramma.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... niet echt mijn type, ik vond het programma ook helemaal niet leuk![]()
volgens mij was het een middag programma toch?
ik vond er niks aan
Was jaren op TV, zelfs toen we al groot warenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... niet echt mijn type, ik vond het programma ook helemaal niet leuk![]()
volgens mij was het een middag programma toch?
ik vond er niks aan
ik vond die strik om z'n nek storenderquote:
Ja, die rake was me ook opgevallen inderdaad. Volgens mij kun je daar niets uit concluderen, ze kunnen de auto waarschijnlijk tijdelijk zo afstellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de livery van Renault ziet er altijd goed uit. Hij heeft wel een behoorlijke rake.
Het management van Renault heeft meteen wel wat druk op Hulkenberg gezet. Hij moet wel op hetzelfde niveau presteren als Ricciardo, anders worden het lastige besprekingen voor het jaar daarop.
Als mijn Willy zegt dattie terugkomt dan komtie!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Martin Brozius was de presentator van Ren je Rot en heeft, toen hij oud en wat in de war was, nog tientallen jaren in het Gooi rondgelopen met plannen voor een comeback. Regelmatig trapten daar weer nieuwe mensen in die wel met hem in zee wilden.
oh.. misschien vond ik het daarom zo stomquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Was jaren op TV, zelfs toen we al groot waren
Hans Kazan deed daar ook in mee. Sorrie dat ik het mij nog herinner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |