Een wie?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou m'n geld er niet op inzetten. Hij doet een Martin Broziusje.
Soul en FF uit Friesland iigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat wist ik al![]()
maar er zijn 2 stelletjes toch?
als is het goed heb gegrepen......
Martin Brozius was de presentator van Ren je Rot en heeft, toen hij oud en wat in de war was, nog tientallen jaren in het Gooi rondgelopen met plannen voor een comeback. Regelmatig trapten daar weer nieuwe mensen in die wel met hem in zee wilden.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Martin Brozius was de presentator van Ren je Rot en heeft, toen hij oud en wat in de war was, nog tientallen jaren in het Gooi rondgelopen met plannen voor een comeback. Regelmatig trapten daar weer nieuwe mensen in die wel met hem in zee wilden.
De maan met een vliegtuig ervoor. Het vliegtuig laat een streep achter en die wordt rood verlicht door een ondergaande zon.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi... maar vreemd......... wat is het precies? een Maar en ...?
Ik zag het eerst niet, maar is serieus een echte mooie fotoquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:57 schreef Recce het volgende:
[..]
De maan met een vliegtuig ervoor. Het vliegtuig laat een streep achter en die wordt rood verlicht door een ondergaande zon.
quote:So you think the dating scene is like a meat market? Well, wait till you hear about the latest matchmaking app.
Following the example of Tinder, UK farming start-up Hectare has launched its own equivalent for livestock and called it Tudder.
The app features data profiles of animals from 42,000 UK farms in an effort to help farmers find the perfect breeding partner for their cattle.
Ja, de livery van Renault ziet er altijd goed uit. Hij heeft wel een behoorlijke rake.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
De Renault zag er wel redelijk uit, maar die was niet veel veranderd ten opzichte van vorig jaar.
Ja... niet echt mijn type, ik vond het programma ook helemaal niet leukquote:
Ja, kinderprogramma.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... niet echt mijn type, ik vond het programma ook helemaal niet leuk![]()
volgens mij was het een middag programma toch?
ik vond er niks aan
Was jaren op TV, zelfs toen we al groot warenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... niet echt mijn type, ik vond het programma ook helemaal niet leuk![]()
volgens mij was het een middag programma toch?
ik vond er niks aan
ik vond die strik om z'n nek storenderquote:
Ja, die rake was me ook opgevallen inderdaad. Volgens mij kun je daar niets uit concluderen, ze kunnen de auto waarschijnlijk tijdelijk zo afstellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de livery van Renault ziet er altijd goed uit. Hij heeft wel een behoorlijke rake.
Het management van Renault heeft meteen wel wat druk op Hulkenberg gezet. Hij moet wel op hetzelfde niveau presteren als Ricciardo, anders worden het lastige besprekingen voor het jaar daarop.
Als mijn Willy zegt dattie terugkomt dan komtie!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Martin Brozius was de presentator van Ren je Rot en heeft, toen hij oud en wat in de war was, nog tientallen jaren in het Gooi rondgelopen met plannen voor een comeback. Regelmatig trapten daar weer nieuwe mensen in die wel met hem in zee wilden.
oh.. misschien vond ik het daarom zo stomquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Was jaren op TV, zelfs toen we al groot waren
Hans Kazan deed daar ook in mee. Sorrie dat ik het mij nog herinner.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:06 schreef Charmian het volgende:
martin brozius zat toch ook in Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen?
True.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die rake was me ook opgevallen inderdaad. Volgens mij kun je daar niets uit concluderen, ze kunnen de auto waarschijnlijk tijdelijk zo afstellen.
Ik denk wel dat Ricky sneller is en dat is niet iets waar de Hulk heel goed mee omgaat, vrees ik. Die is toch vaak nogal laconiek.quote:Ik had dat over Hulkenberg niet gelezen. Ricciardo moet eerst maar eens laten zien dat-ie (veel) beter is dan Hulkenberg. Dat kan ook nog wel eens tegenvallen natuurlijk.
Heb je niet alle jaargangen op de plank liggen ?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hans Kazan deed daar ook in mee. Sorrie dat ik het mij nog herinner.
Hans Kazan vond ik ook stom........quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hans Kazan deed daar ook in mee. Sorrie dat ik het mij nog herinner.
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen? vond ik ook stomquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:06 schreef Charmian het volgende:
martin brozius zat toch ook in Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen?
Oké, oké, wat jij wilquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als mijn Willy zegt dattie terugkomt dan komtie!
Heb jij die gemaaktquote:
Laconiek zijn is toch juist een vrij goede manier om ergens mee om te gaan? Of bedoel je dat-ie niet beter z'n best gaat doen en het maar laat gebeuren?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk wel dat Ricky sneller is en dat is niet iets waar de Hulk heel goed mee omgaat, vrees ik. Die is toch vaak nogal laconiek.
owj...ok. Hele mooie foto dat!quote:
Nee, Q en Q heb ik wel. Ook goed?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je niet alle jaargangen op de plank liggen ?
Vond ik ook stomquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, Q en Q heb ik wel. Ook goed?
Dis staat gewoon op YTquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, Q en Q heb ik wel. Ook goed?
Laconiek als-ie weer eens zichzelf uitschakelt of tijdens de race alleen maar achteruit door het veld zakt. Het lijkt hem niet uit te maken dat hij nooit hoger dan een 6e of een 7e plek haalt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Laconiek zijn is toch juist een vrij goede manier om ergens mee om te gaan? Of bedoel je dat-ie niet beter z'n best gaat doen en het maar laat gebeuren?
Ik wacht de reacties even af of het allemaal zonder haperingen verloopt en als dat het geval is, doe ik het waarschijnlijk wel.quote:F1TV pro komt ook naar Nederland met een abonnement. Kun je live streamen met Sky commentaar. Kost wel acht euro per maand, geloof ik.
Stik, ik moet toch iets in huis hebben wat jij ook leuk vind.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Vond ik ook stom![]()
en ik lieg het niet... kan er niks aan doen
M'n broer had zo'n gave foto gemaakt van de Venus transit en een vliegtuig die er net door vloog. Die heb ik wel eens gepost hier. Was helemaal toeval dat dat juist toen gebeurde, prachtige shot.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:15 schreef Recce het volgende:
Je moet ook wel engelengeduld hebben voor zo'n mooncrossing, lijkt me. Dat kun je maar lastig plannen.
Fuck yt.quote:
Het werd ergens in de 90s herhaaldquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is toch van ver voor jouw tijd?
deze vond ik wél leuk....met Tikkerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik, ik moet toch iets in huis hebben wat jij ook leuk vind.
Catweazlequote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
deze vond ik wél leuk....met Tikker![]()
en Flipper![]()
Love Boat.....
voor de rest weet ik niet meer.......![]()
maar ik hoef ze niet terug te zien eigenlijk
Ik fotografeer normaal alleen met m'n mobieltje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
oh zat net te denken... als dat zo is dat ben je wel een héle goeie fotograaf!
Prachtig! Alsof het vliegtuig er naartoe op weg is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:21 schreef Prisha het volgende:
Venus daar die de zon voorbij gaat (dat donkere stipje rechts) en net komt er een vliegtuig ook voorbij
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:21 schreef Prisha het volgende:
Venus daar die de zon voorbij gaat (dat donkere stipje rechts) en net komt er een vliegtuig ook voorbij
[ afbeelding ]
Man man man.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het werd ergens in de 90s herhaald
Intro opgezochthet is nog erger dan ik me herinnerde
5 minuten lang uhuhuhuuuuuhuuuuuhuhu
Wtf dat flipper liedjequote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
deze vond ik wél leuk....met Tikker![]()
en Flipper![]()
Love Boat.....
voor de rest weet ik niet meer.......![]()
maar ik hoef ze niet terug te zien eigenlijk
Ze zingen zoals Beatrix praat.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wtf dat flipper liedjehoe zingen die lui??? Wat een dolfeeeeeeen, om trots op te zeeeeeen
what the hell
flipper the flapperquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wtf dat flipper liedjehoe zingen die lui??? Wat een dolfeeeeeeen, om trots op te zeeeeeen
what the hell
Wees blij dat ze Skippy niet noemt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
what the hell
Ah, ja, daar ben ik het wel mee eens. Hij kan wel wat meer pit gebruiken. Met Ricciardo is het nog even afwachten hoe goed hij met een mindere auto om kan gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Laconiek als-ie weer eens zichzelf uitschakelt of tijdens de race alleen maar achteruit door het veld zakt. Het lijkt hem niet uit te maken dat hij nooit hoger dan een 6e of een 7e plek haalt.
Ja, nog even afwachten of het technisch in orde is. Misschien doe ik het ook wel. Eindelijk eens van Mol af.quote:Ik wacht de reacties even af of het allemaal zonder haperingen verloopt en als dat het geval is, doe ik het waarschijnlijk wel.
en die serie met die schele Leeuw!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees blij dat ze Skippy niet noemt.
Fantastisch!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:21 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zingen zoals Beatrix praat.
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees blij dat ze Skippy niet noemt.
Daktary of zo was het toch?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij Love Boat was het aan boord komen van de passagiers in de eerste 10 minuten altijd interessant. Je kon daaruit vakk de hele aflevering al bij elkaar fantaseren. Je wist precies wanneer dat vervelende kind een vriendje kreeg als er een kind in die scène zat. Bij een ouder echtpaar met een volwassen dochter was Gopher aan de beurt, de mooie single vrouwen waren voor die kwezel van een dokter en af en toe was er een zwarte vrouw bij en was Isaac de gelukkige. Sowieso had Isaac een hoofdrol als er ook maar één andere zwarte gast aan boord was.
zegt me niksquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
De 7 sprong was wel een spannende serie.
Ik was verliefd op de dochter van de kapitein.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij Love Boat was het aan boord komen van de passagiers in de eerste 10 minuten altijd interessant. Je kon daaruit vaak de hele aflevering al bij elkaar fantaseren. Je wist precies wanneer dat vervelende kind een vriendje kreeg als er een kind in die scène zat. Bij een ouder echtpaar met een volwassen dochter was Gopher aan de beurt, de mooie single vrouwen waren voor die kwezel van een dokter en af en toe was er een zwarte vrouw bij en was Isaac de gelukkige. Sowieso had Isaac een hoofdrol als er ook maar één andere zwarte gast aan boord was.
Heb ik.quote:
Heb ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
De 7 sprong was wel een spannende serie.
Fuck Zorroquote:
quote:
Vechten?quote:
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:40 schreef Disana het volgende:
Net geen jeugdsentiment meer: The Young Ones. Wie kent ze nog. Melige humor op z'n Brits.
En Angelique! Met die man met dat litteken op z'n wangquote:
Neil was tof.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat leuk waren ze hè. Ik keek met veel plezier.
Met z'n deliriumsquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neil was tof.
De eeuwige hippie.
Jaaaaaaaaa die was ook mooi........ en dat ze dan op de slavenmarkt werd verkochtquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Angelique! Met die man met dat litteken op z'n wang
Van Angelique moet ik even afkoelen. Blokje om
keek ik nooit naar, of mocht ik niet... weet ik niet,,, ik weet niet in wel jaar dat wasquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:40 schreef Disana het volgende:
Net geen jeugdsentiment meer: The Young Ones. Wie kent ze nog. Melige humor op z'n Brits.
Ergens in de jaren tachtig. Jammer dat je niet mocht of wilde kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
keek ik nooit naar, of mocht ik niet... weet ik niet,,, ik weet niet in wel jaar dat was
In de jaren 80 mocht ik zelf weten wat ik keekquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ergens in de jaren tachtig. Jammer dat je niet mocht of wilde kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |