Hmm.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:00 schreef soeverein het volgende:
[..]
Otten heeft dit al eerder gezegd. https://wnl.tv/2019/02/21/baudet-otten-nexit/
Alleen maar gezond dat er binnen een partij meerdere standpunten zijn toch?
Ja, hij gaf duidelijk aan dat een nexit een laatste optie is als het echt niet anders kan. En dan met een Noorwegen model (zit je dus wel vast aan alle afspraken).quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Hmm.
https://wnl.tv/2019/03/08(...)-kijken-naar-brexit/
Ik snap de verwarring niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Hmm.
https://wnl.tv/2019/03/08(...)-kijken-naar-brexit/
Geen idee of ze het van te voren aangeven, in mijn provincie is het ook een hele waslijst trouwens...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Meeste partijen geven dat toch wel aan van te voren? Groot deel stemt OSF, maar er zijn dacht ik wel wat verbindingen, bijvoorbeeld met 50+.
Willen ze een Nexit of wat?quote:
Misschien moet je de radiouitzending van tussen 16:00 en 16:30 even terugluisteren. Otten gaf duidelijk aan dat hij voorlopig sowieso geen nexit wil (eerst gevolg brexit afwachtenz), dat hij de EU van binnenuit wil veranderen en dat als dat niet lukt daarna pas een referendum met eventueel een nexit met noorwegenmodel een optie is volgens hem.quote:
Je voorkeur ging uit naar partijen die ver stonden dan waar de VVD voor staat. Als je op een lokale kandidaat stemt met dezelfde standpunten dan zal de kans ook niet groot zijn dat hij een VVD'er de eerste kamer in zal helpen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat zo'n statenlid dan op de VVD stemt of zo?
Nee, er wordt ook nergens beweerd dat als FvD 76 zetels heeft ze uit de eu stappen. Site van FvD geeft aan een referendum over Nexit. Baudet zegt dat hij voor nexit is en dus campagne zal voeren voor nexit tijdens het referendum.quote:
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Misschien moet je de radiouitzending van tussen 16:00 en 16:30 even terugluisteren. Otten gaf duidelijk aan dat hij voorlopig sowieso geen nexit wil (eerst gevolg brexit afwachtenz), dat hij de EU van binnenuit wil veranderen en dat als dat niet lukt daarna pas een referendum met eventueel een nexit met noorwegenmodel een optie is volgens hem.
Over het allerbelangrijkste onderwerp van de partij is de fractievoorzitter van de eerste kamer het dus niet met Baudet eens.
Gaat-ie naar GL of D66, ben je ook mooi mee. Nee, ik denk niet dat het een locale lijst gaat worden, zal nog wel even die stemwijzer invullen, als die er inmiddels is althans en daarna kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je voorkeur ging uit naar partijen die ver stonden dan waar de VVD voor staat. Als je op een lokale kandidaat stemt met dezelfde standpunten dan zal de kans ook niet groot zijn dat hij een VVD'er de eerste kamer in zal helpen.
En als alternatief voor niet stemmen is jouw stem op je lokale kandidaat naar keuze al snel een verbetering.
Otten gaf dat referendum pas als allerlaatste optie en alleen met een noorwegenmodel. Dat is niet wat Baudet steeds roept.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:10 schreef soeverein het volgende:
[..]
Nee, er wordt ook nergens beweerd dat als FvD 76 zetels heeft ze uit de eu stappen. Site van FvD geeft aan een referendum over Nexit. Baudet zegt dat hij voor nexit is en dus campagne zal voeren voor nexit tijdens het referendum.
Otten zegt het hoe en wat van een referendum kan afhangen van andere factoren zoals het verloop van de Brexit.
Hoe hier verwarring over kan zijn snap ik niet?
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-op-de-redactie.htmlquote:Dan de landelijke politiek. We hebben ervoor gekozen om geen algemeen debat te organiseren, maar ons als Nieuwsuur specifiek te richten op een van de belangrijkste politieke thema's: het klimaatbeleid. Extra relevant, omdat ook de provincies hier veel mee te maken hebben.
Woensdag zie je bij Nieuwsuur dus het klimaatdebat, op de dag dat er ook langverwachte cijfers worden verwacht over wat de effecten zullen zijn op de klimaatplannen van het kabinet. Nu moet de politiek zich uitspreken over de keuzes. Wij praten er die avond over met Rob Jetten (D66), Jesse Klaver (Groen Links) en Thierry Baudet (FvD) in de studio en bijdragen van andere politici uit het land, onder leiding van Jeroen Wollaars.
Je had dit niet verwacht. Denk ik?quote:
Mja, ik ben vooral tegen (economische) groei/uitbreiding van dit en dat in de Randstad/N-H ten koste van natuur/rust/ruimte, en veel vragen waren daaraan gelieerd, dus dan eindig je al snel bij de SP. PvdA en CU verbazen me wel.quote:
Ja. Dan krijg je idd zo’n uitslag.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:02 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Mja, ik ben vooral tegen (economische) groei in de Randstad/N-H ten koste van natuur/rust/ruimte, en veel vragen waren daaraan gelieerd, dus dan eindig je al snel bij de SP. PvdA en CU vandaan komen verbazen me wel.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dan krijg je idd zo’n uitslag.
Weet je al wat je wil gaan stemmen? Is dat een van die drie partijen?
Wat is er maf aan FvD stemmen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:20 schreef Bluesdude het volgende:
9 maart 15.20
Is deze poll gehackt?
45 % deelnemende fokkers stemt FvD ?
Lijkt me niet... zo maf zijn fokkers niet.
Heel veelquote:
Wie zouden er nu weer in het complot zitten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heel veel
Maar ik bedoel het onwaarschijnlijke aantal van 45% van de deelnemers aan deze poll.
Dat is extra maf.
Lijkt me een gemanipuleerde uitslag
Ohh...... heb je een complot ontdekt ? Vertel ... vertel ...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:37 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Wie zouden er nu weer in het complot zitten?
Jij hebt het over stemmanipulatie, op FOK!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ohh...... heb je een complot ontdekt ? Vertel ... vertel ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |