Gisteren nog een stuk van The Pursuit of Happyness gekeken, daar had hij echt een Oscar voor mogen krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Afgelopen tijd is Will Smith sowieso wel garantie op flop
@GGMMquote:Op maandag 11 februari 2019 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
wtf, sinds wanneer is hier een @:-systeem?
Mja de rest van die film was te slechtquote:Op maandag 11 februari 2019 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren nog een stuk van The Pursuit of Happyness gekeken, daar had hij echt een Oscar voor mogen krijgen.
Geen idee, volgens mij nog niet bekend.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
weet jij wanneer space jam 2 komt @:jr?
Sinds vorige week.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
een neger blauw maken mag wel maar een blanke mag je niet zwart maken, waar ligt de grens?quote:Op maandag 11 februari 2019 12:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat dit een flop worden, misschien dat disney dan eens stopt met easy money.
Jammer,quote:Op maandag 11 februari 2019 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij nog niet bekend.
[..]
Sinds vorige week.
Je mag mensen niet zwart maken want blackfacequote:Op maandag 11 februari 2019 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
een neger blauw maken mag wel maar een blanke mag je niet zwart maken, waar ligt de grens?
Vond ik persoonlijk wel een goeie, niet zijn beste dat was Seven Pounds.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja de rest van die film was te slecht
Is handig voor als je El-Stinho nodig hebt om voetbaldisucissie's te beslissen.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
Die vond ik nogal ruk. In ieder geval een kutscriptquote:Op maandag 11 februari 2019 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond ik persoonlijk wel een goeie, niet zijn beste dat was Seven Pounds.
wackquote:Op maandag 11 februari 2019 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
gister trouwens noodlanding gehad op Luxemburg omdat iemand een epileptische aanval kreeg in het vliegtuig.
SOWquote:Op maandag 11 februari 2019 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
gister trouwens noodlanding gehad op Luxemburg omdat iemand een epileptische aanval kreeg in het vliegtuig.
Oh het zal genoeg opleveren, maar volgens mij vinden veel mensen die trailers alleen al tegenvallen.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:56 schreef Elan het volgende:
Die Aladdin gaat waarschijnlijk weer een enorme kaskraker worden JR
Moet ik het even doen?quote:
Nog goedkoop drank en sigaretten kunnen scoren?quote:Op maandag 11 februari 2019 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
Jij bent meer een Jayden Smith type he?quote:Op maandag 11 februari 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Will Smith een goede acteur vinden hebben vaak een kleine piemel.
Dan weet ik tenminste dat iemand het in ieder geval doet en niet weer verzaakt. Dus ja, graag.quote:
Die karate kid film van hem is zo slecht. Mister Miyachi en de acteercarrière van Ralph Macchio draaiden zich in hun graf om.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent meer een Jayden Smith type he?
Thanks makker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |