Verkeerde toppaquote:Op maandag 11 februari 2019 12:30 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een stukken zwerfafval zijn journalisten toch ook. Aan alles een Trump-labeltje plakken
ik zou het niet doen maatquote:Op maandag 11 februari 2019 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Is het het waard om een stukje te kijken om er in ieder geval over mee te kunnen praten?
Iig even om dat dikke hoofd van theo te zienquote:Op maandag 11 februari 2019 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Is het het waard om een stukje te kijken om er in ieder geval over mee te kunnen praten?
Heb je dat filmpje gezien?quote:Op maandag 11 februari 2019 12:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wel een mooie brouwerij die nieuwe.
Lullig wel, if truequote:Kort na het incident gingen er geruchten op internet rond dat de docent er ingeluisd zou zijn door een leerling. Die zou hem verzocht hebben te zoeken op ‘assteen’, een in het Nederlands onschuldig klinkend woord, maar de Engelse vertaling is niet zo onschuldig.
de tafel van gisteren zegt wel genoeg tochquote:Op maandag 11 februari 2019 12:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Begin wel nieuwsgierig te worden naar hoe kut die shit nou echt is
dat biertv wat je net linkte is van een hoger niveau (no joke)quote:Op maandag 11 februari 2019 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2019 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
dat biertv wat je net linkte is van een hoger niveau (no joke)
in het psv topic zag ik een stukje van een minuut of zo, dan weet je dat je het niet meer hoeft te kijkenquote:Op maandag 11 februari 2019 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze moeten dat biertv doen dat Theo Jansen de presentator isquote:Op maandag 11 februari 2019 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
dat biertv wat je net linkte is van een hoger niveau (no joke)
Heb nog overwogen te gaan studeren aan die universiteitquote:Op maandag 11 februari 2019 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zat net te denken je zal maar in Enschede wonen werd er echt een beetje depressief van.
Limburg gaat nog net.
Die Humberto weet volgens mij ook wel dat het echt dramatisch slecht is en gaat het dan nog proberen te redden door overdreven diep in te gaan op de meest zwakzinnige gesprekken van de heren aan tafel.quote:
Die is smerig dik geworden.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze moeten dat biertv doen dat Theo Jansen de presentator is
Laat dit een flop worden, misschien dat disney dan eens stopt met easy money.quote:
Afgelopen tijd is Will Smith sowieso wel garantie op flopquote:Op maandag 11 februari 2019 12:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat dit een flop worden, misschien dat disney dan eens stopt met easy money.
Die woestijnbeelden en de oude muziek enzo waren wel cool.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat dit een flop worden, misschien dat disney dan eens stopt met easy money.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |