Gisteren nog een stuk van The Pursuit of Happyness gekeken, daar had hij echt een Oscar voor mogen krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Afgelopen tijd is Will Smith sowieso wel garantie op flop
@GGMMquote:Op maandag 11 februari 2019 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
wtf, sinds wanneer is hier een @:-systeem?
Mja de rest van die film was te slechtquote:Op maandag 11 februari 2019 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren nog een stuk van The Pursuit of Happyness gekeken, daar had hij echt een Oscar voor mogen krijgen.
Geen idee, volgens mij nog niet bekend.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
weet jij wanneer space jam 2 komt @:jr?
Sinds vorige week.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
een neger blauw maken mag wel maar een blanke mag je niet zwart maken, waar ligt de grens?quote:Op maandag 11 februari 2019 12:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat dit een flop worden, misschien dat disney dan eens stopt met easy money.
Jammer,quote:Op maandag 11 februari 2019 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij nog niet bekend.
[..]
Sinds vorige week.
Je mag mensen niet zwart maken want blackfacequote:Op maandag 11 februari 2019 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
een neger blauw maken mag wel maar een blanke mag je niet zwart maken, waar ligt de grens?
Vond ik persoonlijk wel een goeie, niet zijn beste dat was Seven Pounds.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja de rest van die film was te slecht
Is handig voor als je El-Stinho nodig hebt om voetbaldisucissie's te beslissen.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
Die vond ik nogal ruk. In ieder geval een kutscriptquote:Op maandag 11 februari 2019 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond ik persoonlijk wel een goeie, niet zijn beste dat was Seven Pounds.
wackquote:Op maandag 11 februari 2019 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
gister trouwens noodlanding gehad op Luxemburg omdat iemand een epileptische aanval kreeg in het vliegtuig.
SOWquote:Op maandag 11 februari 2019 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
gister trouwens noodlanding gehad op Luxemburg omdat iemand een epileptische aanval kreeg in het vliegtuig.
Oh het zal genoeg opleveren, maar volgens mij vinden veel mensen die trailers alleen al tegenvallen.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:56 schreef Elan het volgende:
Die Aladdin gaat waarschijnlijk weer een enorme kaskraker worden JR
Moet ik het even doen?quote:
Nog goedkoop drank en sigaretten kunnen scoren?quote:Op maandag 11 februari 2019 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
Jij bent meer een Jayden Smith type he?quote:Op maandag 11 februari 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Will Smith een goede acteur vinden hebben vaak een kleine piemel.
Dan weet ik tenminste dat iemand het in ieder geval doet en niet weer verzaakt. Dus ja, graag.quote:
Die karate kid film van hem is zo slecht. Mister Miyachi en de acteercarrière van Ralph Macchio draaiden zich in hun graf om.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent meer een Jayden Smith type he?
Thanks makker.quote:
dit verzin jequote:Op maandag 11 februari 2019 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow Jaden Smith is homo met Tyler the Creator
Landen, gast in ziekenauto en toen 2 uur moeten wachten op een vluchtplan, ijs verwijderen van vleugels, tanken, en goedkeuring van plannen. Toen nog 40 minuten vliegen naar Rotterdam. Waren wel iets van 4 huisartsen aanwezig in het vliegtuig dus dat was mazzel. Vlucht van 1 uur en 20 minuten duurde dus opeens iets van 4 uur.quote:
Was het maar waar, moesten blijven zitten.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog goedkoop drank en sigaretten kunnen scoren?
Als volwassen man ga je sowieso niet naar tekenfilms in de bios.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh het zal genoeg opleveren, maar volgens mij vinden veel mensen die trailers alleen al tegenvallen.
Ik ga die film ook niet in de bioscoop kijken denk ik.
Jezus wat kutquote:Op maandag 11 februari 2019 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was het maar waar, moesten blijven zitten.
Maar dit is geen tekenfilm.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als volwassen man ga je sowieso niet naar tekenfilms in de bios.
Kinderfilm dan. In elk geval niet iets waar je als volwassen persoon naar toe zou moeten gaan.quote:
Moet iedereen toch lekker zelf bepalen.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderfilm dan. In elk geval niet iets waar je als volwassen persoon naar toe zou moeten gaan.
Disney met zn cgi tourquote:Op maandag 11 februari 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet iedereen toch lekker zelf bepalen.
Denk dat bij die Lion King remake er meer volwassen bij zitten door nostalgie dan kinderen hoor.
Bij een remake ligt de focus automatisch ook wel heel erg op die groep. Die Aladdin is een compleet nieuw verhaal toch?quote:Op maandag 11 februari 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet iedereen toch lekker zelf bepalen.
Denk dat bij die Lion King remake er meer volwassen bij zitten door nostalgie dan kinderen hoor.
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij een remake ligt de focus automatisch ook wel heel erg op die groep. Die Aladdin is een compleet nieuw verhaal toch?
Looney Tunes was ook genot jaquote:Op maandag 11 februari 2019 13:16 schreef O_o_ het volgende:
Ik vond Disneyfilms als kind al verschrikkelijk vervelend.
Looney Tunes.
Nou gezien zijn seksuele voorkeur denk ik dat die genoeg geslachtsziektes heeft gehad.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:18 schreef KingRoland het volgende:
Die gast weet niet eens waar seo voor staat
Die gast van brouwtv 21 is echt een godquote:
Nog niet gezienquote:Op maandag 11 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die gast van brouwtv 21 is echt een god
Wel een beetje een smeerlap ook met zn niet wassen theorie.
Bijzonder stomme roland ik zal je nog een mentionenquote:Op maandag 11 februari 2019 13:18 schreef KingRoland het volgende:
Peter van der vorst directeur ook voor digitale content
Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |