Voor jou blijkbaar. Dus misschien moet je ook hier maar weer besluiten dat we er niet uit gaan komen en dat verder posten zinloos is?quote:Op zondag 17 februari 2019 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welke draai je er nu ook aan wil geven, op de manier zoals jij het aanvliegt wordt een normale discussie vrij lastig.
ik gok dat het hierom gaat https://forum.viva.nl/contact/singlesmeet/list_messages/437528quote:Op zondag 17 februari 2019 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoe groot is het aandeel mensen van buiten FOK? Vraag van boven af. Het wordt daar besproken, zodra ik meer weet laat ik het horen.
Het is wel heel grappig dat je dit advies aan mij geeft terwijl je, als je zelf achter dit advies staat, dan beter zelf niet kan reageren.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor jou blijkbaar. Dus misschien moet je ook hier maar weer besluiten dat we er niet uit gaan komen en dat verder posten zinloos is?
Functionaliteit is denk ik het kernwoord hier. Een aardig gedeelte van de posts over dingen als Tinderalgoritmes, ghosten, etc. gaat wel over dating, maar leidt niet per se tot daadwerkelijk meer dates. Dat maakt het denk ik, zeker gezien de mate van herhaling, slow chat, wat vooral leuk om te lezen is voor mensen die daar direct over mee posten en kwalitatief gezien eigenlijk vooral bulk oplevert.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:36 schreef VEM2012 het volgende:
Je geeft helaas ook geen antwoord op de vraag. Want waarom kan een discussie over het eigenlijke onderwerp (wat nu eenmaal de datingsites/-apps waren en niet de concrete dates) ooit een probleem (laat staan off topic) zijn? Dat is mijn vraag.
Omdat je niet het "nieuwe topic" knopje kunt vinden en blijkbaar zelf je eigen shit niet kunt starten: R&P / Datingsites & appsquote:Op zondag 17 februari 2019 14:36 schreef VEM2012 het volgende:
Want waarom kan een discussie over het eigenlijke onderwerp (wat nu eenmaal de datingsites/-apps waren en niet de concrete dates) ooit een probleem (laat staan off topic) zijn? Dat is mijn vraag.
Waarom is je drang te reageren dan toch sterker dan je drang om dat te doen waarvan je blijkbaar weet dat het de bedoeling is? Dat is natuurlijk de kern van het probleem.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel heel grappig dat je dit advies aan mij geeft terwijl je, als je zelf achter dit advies staat, dan beter zelf niet kan reageren.
Zeker nu de discussie was afgesloten na mijn laatste reactie. Die vroeg namelijk totaal niet om een (laat staan twee) reactie(s).
quote:Op zondag 17 februari 2019 17:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat je niet het "nieuwe topic" knopje kunt vinden en blijkbaar zelf je eigen shit niet kunt starten: R&P / Datingsites & apps
graag gedaan.
Vermoedelijk een stuk of 10 mensen, redelijk kleinschalig dus. Het is nog in opzet, dus een definitief aantal heb ik pas over een maandje (ik plan voor eind maart). Om een gelijkwaardig aantal mannen/vrouwen te krijgen komt er mogelijk iets van een wachtlijst in het topic, mits ik goedkeuring krijgquote:Op zondag 17 februari 2019 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoe groot is het aandeel mensen van buiten FOK? Vraag van boven af. Het wordt daar besproken, zodra ik meer weet laat ik het horen.
Dat zal het inderdaad wel zijn, dat het doel vooral ook was het topic lam te leggen. Maar eigenlijk zou je dan wellicht beter het topic kunnen splitsen. Kan de groep die over concrete dates wil posten dat doen zonder gestoord te worden door de discussie die ooit toch echt de kern was en de groep die door wil met iets wat kennelijk al een jaar of 5 loopt daar ook gewoon mee door.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:03 schreef Scary_Mary het volgende:
Functionaliteit is denk ik het kernwoord hier. Een aardig gedeelte van de posts over dingen als Tinderalgoritmes, ghosten, etc. gaat wel over dating, maar leidt niet per se tot daadwerkelijk meer dates. Dat maakt het denk ik, zeker gezien de mate van herhaling, slow chat, wat vooral leuk om te lezen is voor mensen die daar direct over mee posten en kwalitatief gezien eigenlijk vooral bulk oplevert.
Misschien was het duidelijker geweest om het topic te herdopen tot Dates topic?
Staat meer content gelijk aan meer posters en lurkers? Helaas ligt het niet zo simpel en is het dus ook niet per se slecht als zo een topic twee dagen stil ligt. Daarintegen zien we wel een significante stijging aan activiteit in de R&P sc, waar men vrij is om niet alleen over dating maar ook massa's andere onderwerpen kan babbelen. Breder bekeken hoeft het dus qua views en posts geen terugval te zijn met als bonus minder moderatiewerk en daarmee gepaarde frustratie voor alle partijen.
Lam leggen is dus precies niet wat ik bedoelde, laat ik het dan maar (her)distribueren noemen ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zal het inderdaad wel zijn, dat het doel vooral ook was het topic lam te leggen. Maar eigenlijk zou je dan wellicht beter het topic kunnen splitsen. Kan de groep die over concrete dates wil posten dat doen zonder gestoord te worden door de discussie die ooit toch echt de kern was en de groep die door wil met iets wat kennelijk al een jaar of 5 loopt daar ook gewoon mee door.
Lijkt mij dan.
Maar goed, dat is dus wat ik zo gek vind: dat de bijzaak is gaan prevaleren boven de hoofdzaak.
Nou, ik heb daar wel over gedacht, maar aangezien was gecommuniceerd dat ze geen derde SC wilden heb ik dat geïnterpreteerd als ‘dat is niet toegestaan’.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat je niet het "nieuwe topic" knopje kunt vinden en blijkbaar zelf je eigen shit niet kunt starten: R&P / Datingsites & apps
graag gedaan.
Het is ook geen derde SC. Het is een topic met een thema. Het slowchatten heb je zelf in de hand door het gewoon niet te doen.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik heb daar wel over gedacht, maar aangezien was gecommuniceerd dat ze geen derde SC wilden heb ik dat geïnterpreteerd als ‘dat is niet toegestaan’.
Zo zie je maar weer.
Ja, nou wordt ‘ie mooi!quote:Op zondag 17 februari 2019 17:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom is je drang te reageren dan toch sterker dan je drang om dat te doen waarvan je blijkbaar weet dat het de bedoeling is? Dat is natuurlijk de kern van het probleem.
En ook meerdere malen dat zelf een topic over randzaken openen nog altijd gewoon vrij staat.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik heb daar wel over gedacht, maar aangezien was gecommuniceerd dat ze geen derde SC wilden heb ik dat geïnterpreteerd als ‘dat is niet toegestaan’.
Zo zie je maar weer.
quote:Op maandag 21 januari 2019 20:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat er veel mensen zijn die vragen hebben over hoe ze iets moeten aanpakken met iemand die ze leuk vinden, maar op dit moment kunnen ze daar dan een beter een apart topic voor aanmaken.
NIemand zegt verder dat het een Dating Twitter topic moet worden en dan hoeft ook niet als het over dates gaat. Goed, er wordt misschien wat minder gepost, maar dat is de bedoeling ook niet van het topic.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:48 schreef jogy het volgende:
Even met de bezem door het topic, probeer het weer eens over concrete dates te hebben, voor alle randzaken heb je heel R&P tot je beschikking en een nieuw topic knop.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Haalt niet weg dat het je altijd vrij staat om gewoon een topic te openen natuurlijk. Dan kan jij alsnog je ei kwijt en kunnen mensen er nog steeds op reageren. Meteen meer on-topic dan.
Ik onderwerp je nergens aan poes, de regels zijn zo en onderwerpen dus een ieder er aan. En dan is het cirkeltje weer rond, want dat heb je dan maar gewoon te accepteren en is wel bediscussierd.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, nou wordt ‘ie mooi!
Ik raad jou aan jouw eigen normen zelf toe te passen in plaats van alleen anderen daaraan te proberen te onderwerpen. Al was het maar omdat je daar wel invloed op hebt.
Waarom word jij geen mod?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik onderwerp je nergens aan poes, de regels zijn zo en onderwerpen dus een ieder er aan. En dan is het cirkeltje weer rond, want dat heb je dan maar gewoon te accepteren en is wel bediscussierd.
Te hoog uurtarief.quote:
Ik heb dat altijd begrepen als dat het dan een specifieke vraag moest zijn, in plaats van nu die splitsing.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:51 schreef Chia het volgende:
[..]
En ook meerdere malen dat zelf een topic over randzaken openen nog altijd gewoon vrij staat.
[..]
[..]
[..]
Nou, dat jij mij niet kan onderwerpen wist ik al hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik onderwerp je nergens aan poes, de regels zijn zo en onderwerpen dus een ieder er aan. En dan is het cirkeltje weer rond, want dat heb je dan maar gewoon te accepteren en is wel bediscussierd.
Nee hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef MCH het volgende:
Dat het nu zo gezellig druk is in dit topic R&P / Datingsites & apps moet toch echt wel een signaal zijn dat het ingeslagen beleid mbt het datingtopic faliekant de plank misslaat.
Die laaste zin....quote:Op zondag 17 februari 2019 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
En dat andere topic is prima, maar we houden 'm wel scherp in de gaten. Als het gewoon een datingreeks 2.0 wordt met dezelfde problemen (van vóór de scherpere moderatie zoals veel SC en off-topic geouwehoer) dan is het feestje gauw klaar natuurlijk. Plus dat concrete dates nog steeds thuis horen in de daadwerkelijke dating reeks, dus ook die horen niet thuis in het aangemaakte topic. Jullie krijgen maar één kans hiermee, grijp die kans aan zou ik zeggen en dan is iedereen happy
als je een beetje ballen hebt laat je de 2 topics een poosje naast elkaar bestaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
En dat andere topic is prima, maar we houden 'm wel scherp in de gaten. Als het gewoon een datingreeks 2.0 wordt met dezelfde problemen (van vóór de scherpere moderatie zoals veel SC en off-topic geouwehoer) dan is het feestje gauw klaar natuurlijk. Plus dat concrete dates nog steeds thuis horen in de daadwerkelijke dating reeks, dus ook die horen niet thuis in het aangemaakte topic. Jullie krijgen maar één kans hiermee, grijp die kans aan zou ik zeggen en dan is iedereen happy
Daarom heb ik ook een deel van de regels van het oude datingtopic gekopieerd. Ik hoop gewoon dat we het zo wel ontopic kunnen houden. Misschien dat een linkje naar het datingtopic-voor-de-dates in het online datingtopic geplaatst kan worden? Ik heb geen idee, ik heb het zo aangemaakt en snel de regels van de oude erbij geplakt maar ik weet niet of jullie nog iets wilden toevoegenquote:Op zondag 17 februari 2019 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |