Whahaahaha, heerlijk ditquote:Op zondag 10 februari 2019 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
De VAR heeft nog nooit een beslissing in het voordeel van PSV genomen
Je snapt de VAR niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen penalty kan ik nog best mee leven, maar volgende week is het een klein duwtje en wel penalty.
VAR is wel een toevoeging
Dit ja. Hoe kan exact hetzelfde een week later geen penalty zijn. Mooie willekeur dat VAR dat de partijdigheid van de arbitrage goed laat zien. Wat een kneus die Makkelie.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:39 schreef tompsv18 het volgende:
Ik lees dat Makkelie vorige week bij Vitesse - Heerenveen ook de VAR was toen ie voor een soortgelijke overtreding wel een strafschop gaf
Wie ondertussen wel dan?quote:
Zo moeilijk is het niet. Hij grijpt in als de scheids overduidelijk een fout maakt. Wat snap je er niet aan?quote:
Wat ben jij een ongelofelijk stuk verdriet zeg.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit ja. Hoe kan exact hetzelfde een week later geen penalty zijn. Mooie willekeur dat VAR dat de partijdigheid van de arbitrage goed laat zien. Wat een kneus die Makkelie.
Moet jij niet in Utrecht zijn ouwe teletekst supporter.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar komen die joden opeens allemaal vandaan in dit topic? Gister zag ik ze niet
VAR vind ik in ieder geval geen toevoeging. Alleen maar meer willekeur.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
Dit ja. Hoe kan exact hetzelfde een week later geen penalty zijn. Mooie willekeur dat VAR dat de partijdigheid van de arbitrage goed laat zien. Wat een kneus die Makkelie.
Komt goed met beide mannen van in totaal 100 miljoen.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:35 schreef Scarface88 het volgende:
Drie goals maken gaat sowieso niet gebeuren. Het is klaar.
Dit kost hen echt geen energie. Als een blok verdedigen, beetje meeschuiven bij een 2-0 voorsprong. Easy.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
VAR vind ik in ieder geval geen toevoeging. Alleen maar meer willekeur.
Maar goed, gewoon de tweede helft de wedstrijd draaien. Snel 2-1 maken, FCU houdt het dan nooit vol.
VAR mag de scheids alleen bij buitenspel overrulen.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Hij grijpt in als de scheids overduidelijk een fout maakt. Wat snap je er niet aan?
Dit is BS.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
VAR mag de scheids alleen bij buitenspel overrulen.
Verder mogen ze niet eens ingrijpen
Lol, heb je dit zelf bedacht? Of ben je aan het trollen?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
VAR mag de scheids alleen bij buitenspel overrulen.
Verder mogen ze niet eens ingrijpen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]"Verder mag de VAR niet eens ingrijpen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals: dat was BS
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Oh, je had het over overrulen. Waarom is dat hier relevant dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, dus jij zat er naast.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, je had het over overrulen.
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Verder mag de VAR niet eens ingrijpen"
Nogmaals: dat was BS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bij overtredingen niet, daar ging het eigenlijk omTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Scarface aanspreken op zijn getroll.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt lezen. Knap werk, René. Wat is verder je toevoeging hier?
Ik bevestigde even dat hij gelijk had.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt lezen. Knap werk, René. Wat is verder je toevoeging hier?
Laat gaan, als ie niet wil lezen gaat het nooit lukkenquote:Op zondag 10 februari 2019 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bevestigde even dat hij gelijk had.
Aangezien je nogal fel reageerde en daarna geen excuses maakte leek het net alsof je het niet doorhad.
Oh, je wil dat ik excuses aanbied?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bevestigde even dat hij gelijk had.
Aangezien je nogal fel reageerde en daarna geen excuses maakte leek het net alsof je het niet doorhad.
Willen is een groot woord. Het leek me gepast.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, je wil dat ik excuses aanbied?![]()
We hebben het gewoon over een discussie die hier liep, maar als dit voor jou een uitweg is, prima.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik dacht dat je het hier serieuzer wilde hebben ipv dat het een slowchat wordt.
Je zet daar nou niet echt het goede voorbeeld voor neer.
Hahaha zo kan je er ook onderuit komenquote:Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, je wil dat ik excuses aanbied?![]()
Ik dacht dat je het hier serieuzer wilde hebben ipv dat het een slowchat wordt.
Je zet daar nou niet echt het goede voorbeeld voor neer.
Bizar. Gewoon persoonlijke clubvoorkeuren.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hier kreeg Ajax hem wel.....
https://www.foxsports.nl/video/3002652/toch-een-penalty-voor-ajax-tussenkomst-var/#
Willekeur....schiet mij maar lek
Nee, het gaat niet over de discussie. Die was prima. Alleen jij probeert een sneer uit te delen, wat inhoudelijk niets toevoegt. Ben je nou echt zo dom?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Willen is een groot woord. Het leek me gepast.
[..]
We hebben het gewoon over een discussie die hier liep, maar als dit voor jou een uitweg is, prima.Ontopic dan weer.
On topic was het toch?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over de discussie. Die was prima. Alleen jij probeert een sneer uit te delen, wat inhoudelijk niets toevoegt. Ben je nou echt zo dom?
Nee, dat deed jij hier juist:quote:Op zondag 10 februari 2019 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over de discussie. Die was prima. Alleen jij probeert een sneer uit te delen, wat inhoudelijk niets toevoegt. Ben je nou echt zo dom?
En nu ontopic. Wil je dit kansloze gebral verder zetten mag dat in de SC.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, heb je dit zelf bedacht? Of ben je aan het trollen?
Zeg dat maar tegen jankbal tomquote:Op zondag 10 februari 2019 18:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
jullie mogen echt nooit meer klagen over de var hahahahhaa
Vies madquote:Op zondag 10 februari 2019 18:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
strafschop PSV en goal Utrecht terecht goedgekeurd tegen strafschop Utrechtquote:Op zondag 10 februari 2019 18:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
HAHAHHA jongen was gewoon een pingel voor Utrechtquote:Op zondag 10 februari 2019 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
strafschop PSV en goal Utrecht terecht goedgekeurd tegen strafschop Utrecht
Je moet je bek houden
En die kan je volgende week weer inleverenquote:Op zondag 10 februari 2019 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ja, puntje uitgelopen!
Waarom doe je zo mad? Doe eens rustig johquote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HAHAHHA jongen was gewoon een pingel voor UtrechtPSV had natuurlijk nergens recht op met jankbal de Jong
Nergens recht op? Hahahah, Utrecht heeft 2 schoten op doel gehad man.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HAHAHHA jongen was gewoon een pingel voor UtrechtPSV had natuurlijk nergens recht op met jankbal de Jong
Mo en Gakpo in de basis dan maarquote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die kan je volgende week weer inleveren
Oh sorry, wil Tom beetje uit de tent lokken. Natuurlijk was de var kut vandaag en stiekem hadden jullie moeten winnenquote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom doe je zo mad? Doe eens rustig joh
quote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die kan je volgende week weer inleveren
Wat staat hier?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
strafschop PSV en goal Utrecht terecht goedgekeurd tegen strafschop Utrecht
Je moet je bek houden
Jij zal niet meer postenquote:Op zondag 10 februari 2019 18:41 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een aids. Klaar mee. KNVB bedankt.
Voelt als een gewonnen puntje. Ondanks de kansenverhouding.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat VAR momentje was natuurlijk een goedmakertje.
Verder kan ik leven met deze uitslag.
Gakpo is gelukkig Malen al voorbijquote:Op zondag 10 februari 2019 18:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mo en Gakpo in de basis dan maar
Wow, witheed.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gaat het wel?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hmm ik niet. Utrecht ontsnapt imo gewoon. Sure, wij maken de late gelijkmaker, maar Utrecht heeft echt 90 minuten lang met negatief betonvoetbal tegen lopen houden.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat VAR momentje was natuurlijk een goedmakertje.
Verder kan ik leven met deze uitslag.
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Wel als er na die overtreding een doelpunt volgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bij overtredingen niet, daar ging het eigenlijk om
Puntje 1 is datquote:Op zondag 10 februari 2019 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel als er na die overtreding een doelpunt volgt.
Klopt. Maar je stond wel met 2-0 achter. En de penalty voor Utrecht vond ik duidelijker dan die eventuele voor Luuk. Ondanks de uitslag hebben ze (mn 2e helft) gewoon goed gespeeld en gestreden. Dit itt Ajax gisteren. Stemt mij wel positiefquote:Op zondag 10 februari 2019 18:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hmm ik niet. Utrecht ontsnapt imo gewoon. Sure, wij maken de late gelijkmaker, maar Utrecht heeft echt 90 minuten lang met negatief betonvoetbal tegen lopen houden.
Ook weer zo raar; van de 85ste tot de 90ste minuut is er in zuivere speeltijd nog geen 30 seconden gespeeld. Eerst dat gedoe met penalty/geen penalty, toen die wissel en tot slot nog de ' blessure' van Klaiber. Vervolgens is de extra speeltijd exact 4 minuten
Blessuretijd is echt een lachertje. Daar moeten ze eens wat aan gaan doen. Tegen Feyenoord was dat bijvoorbeeld ook, stond 2-1, constant tijdrekken in de reguliere speeltijd en die Gozubuyuk maar zijn horloge wijzen. Geeft die, uit mijn hoofd, 3 minuten extra tijdquote:Op zondag 10 februari 2019 18:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gaat het wel?
[..]
Hmm ik niet. Utrecht ontsnapt imo gewoon. Sure, wij maken de late gelijkmaker, maar Utrecht heeft echt 90 minuten lang met negatief betonvoetbal tegen lopen houden.
Ook weer zo raar; van de 85ste tot de 90ste minuut is er in zuivere speeltijd nog geen 30 seconden gespeeld. Eerst dat gedoe met penalty/geen penalty, toen die wissel en tot slot nog de ' blessure' van Klaiber. Vervolgens is de extra speeltijd exact 4 minuten
quote:Op zondag 10 februari 2019 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ja, puntje uitgelopen!
Penalty voor Luuk was 100%, net als die voor Utrecht.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar je stond wel met 2-0 achter. En de penalty voor Utrecht vond ik duidelijker dan die eventuele voor Luuk. Ondanks de uitslag hebben ze (mn 2e helft) gewoon goed gespeeld en gestreden. Dit itt Ajax gisteren. Stemt mij wel positief
Beide penalties waren vrij duidelijk wmb.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar je stond wel met 2-0 achter. En de penalty voor Utrecht vond ik duidelijker dan die eventuele voor Luuk. Ondanks de uitslag hebben ze (mn 2e helft) gewoon goed gespeeld en gestreden. Dit itt Ajax gisteren. Stemt mij wel positief
Volgende week gewoon Gakpo basis hoop ik.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Top wel dat Bommel er een 16 en 19-jarige ingooit tav 2 gelouterde spelers.
Ja dat wijzen naar het horloge is gewoon een popi jopi manier om aan te geven dat je het zogenaamd wel allemaal ziet. Mensen die hier met droge ogen beweren dat PSV 'een puntje wint' sporen sowieso niet. Je hebt er gewoon 2 verloren, schei toch uit.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blessuretijd is echt een lachertje. Daar moeten ze eens wat aan gaan doen. Tegen Feyenoord was dat bijvoorbeeld ook, stond 2-1, constant tijdrekken in de reguliere speeltijd en die Gozubuyuk maar zijn horloge wijzen. Geeft die, uit mijn hoofd, 3 minuten extra tijdFeyenoord met een wissel en wat hooghouden/tijdrekken voor dat ze de ingooien nemen etc., en hij fluit doodleuk na 3 minuten af.
Speel je een halve minuut tot een minuut van 3 minuten (wat al aan de lage kant was imo).
Hebben natuurlijk alle ploegen last van, en mogen ze imo best eens wat aan gaan doen.
Die het ook nog beiden waar maakten!quote:Op zondag 10 februari 2019 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Top wel dat Bommel er een 16 en 19-jarige ingooit tav 2 gelouterde spelers.
Huilenquote:
Het is niet alsof dit niet lang en breed bekend is. De spelregelcommissie wil hier simpelweg niets aan doen.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blessuretijd is echt een lachertje. Daar moeten ze eens wat aan gaan doen. Tegen Feyenoord was dat bijvoorbeeld ook, stond 2-1, constant tijdrekken in de reguliere speeltijd en die Gozubuyuk maar zijn horloge wijzen. Geeft die, uit mijn hoofd, 3 minuten extra tijdFeyenoord met een wissel en wat hooghouden/tijdrekken voor dat ze de ingooien nemen etc., en hij fluit doodleuk na 3 minuten af.
Speel je een halve minuut tot een minuut van 3 minuten (wat al aan de lage kant was imo).
Hebben natuurlijk alle ploegen last van, en mogen ze imo best eens wat aan gaan doen.
Eerste doelpunt vergeten?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Gakpo liet meer zien dan Lozano en Bergwijn
Je zou bijna denken dat de verdediging van Utrecht al flink wat minuten in de benen had terwijl hij nog fris was idd.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Zeiden ze vorige week ook. Die jongen heeft gewoon talent.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de verdediging van Utrecht al flink wat minuten in de benen had terwijl hij nog fris was idd.
Dat zeker, maar dat betekent niet dat hij momenteel al beter is dan Lozano of Bergwijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zeiden ze vorige week ook. Die jongen heeft gewoon talent.
Viel erg lekker in jaquote:Op zondag 10 februari 2019 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |