abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 februari 2019 @ 15:47:17 #51
163650 Greys
pi_184955863
quote:
15s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:18 schreef grazz het volgende:
van songfestivalweblog

[..]

Heel raar dit. Geloof er ook weinig van.

Wat een naar drama is dit aan het worden. Want zo te horen staat die jongen zelf hier helemaal buiten. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184955959
Pff wat een toestand, laatste keer dat ik zo fan was van een nummer was City Lights. En nu staat het hele feest op de tocht :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 februari 2019 @ 16:07:52 #53
163650 Greys
pi_184956142
Ik ben Italiaanse tweets aan het vertalen maar daar hebben ze het erover dat Ultimo na afloop kennelijk voor de camera heeft geklaagd dat de jury Mahmood alleen maar heeft gekozen voor 'political reasons'.

Dus even los van een of ander Facebookfilmpje.

Wat een nasty gedoe allemaal. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184956359
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben Italiaanse tweets aan het vertalen maar daar hebben ze het erover dat Ultimo na afloop kennelijk voor de camera heeft geklaagd dat de jury Mahmood alleen maar heeft gekozen voor 'political reasons'.

Dus even los van een of ander Facebookfilmpje.

Wat een nasty gedoe allemaal. :')
Volgens mij betreft het dit filmpje

~The present is all there is~
pi_184956391
Ik lees niet goed, weet niet of ie het op tv heeft gezegd, maar iig dus wel opgenomen met z'n eigen camera/mobiel.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 februari 2019 @ 16:25:31 #56
163650 Greys
pi_184956451
Hij zou het idd ook op een Instastory hebben gezet, dat zal dit filmpje wel zijn inderdaad. Heb even gezocht naar een Engelse vertaling, op Twitter is iemand die het in meerdere tweets heeft vertaald. Het komt hierop neer: Ultimo is boos omdat het publiek voor hem koos maar de jury etc voor Mahmood en dat dat dan wel doorgestoken kaart móet zijn, dat ze samengespannen hebben om hem (Ultimo) uit te sluiten van winst. Dat ze met die reden allemaal op Mahmood hebben gestemd.

Na afloop van de show in de press room had ie ook mot met journalisten kennelijk. Hij had gezegd dat ie heus wel blij is voor 'the boy' dat ie won. Waarna journalisten vroegen waarom ie the boy zei en niet gewoon zijn naam. Waarna hij weer boos werd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 februari 2019 @ 16:28:23 #57
163650 Greys
pi_184956511
(dit staat dus allemaal los van dat er kennelijk ergens een filmpje is over dwang van een linkse partij oid wat hier ook gemeld werd, daar heb ik niks over gevonden)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184956546
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:28 schreef Greys het volgende:
(dit staat dus allemaal los van dat er kennelijk ergens een filmpje is over dwang van een linkse partij oid wat hier ook gemeld werd, daar heb ik niks over gevonden)
Dat klinkt echt als een Salvini-theorie, van die linkse partij
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 februari 2019 @ 16:34:59 #59
163650 Greys
pi_184956623
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:30 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Dat klinkt echt als een Salvini-theorie, van die linkse partij
Klinkt meer als een hysterische Ultimo fan theorie, eerlijk gezegd. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184956634
Ultimo laat zich zelf van een onsportieve kant zien :{ als ie mee deed om te winnen, snap ik dat ie teleurgesteld is, maar zonder harde bewijzen, doet ie er m.i. niet verstandig aan om dit soort beschuldigingen te uiten. Dit maakt hem nogal onsympathiek dus blijf aub weg van het ESF.

Dat filmpje over dwang van een linkse partij heb ik ook nog niet gevonden.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 februari 2019 @ 16:37:52 #61
163650 Greys
pi_184956676
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:30 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Dat klinkt echt als een Salvini-theorie, van die linkse partij
Salvini tweet zelf dit:
https://twitter.com/matte(...)975936930426880?s=19

Even het artikel vertalen, moment. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 11 februari 2019 @ 16:43:43 #62
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184956772
Wat een drama weer zeg...
Laat die jongen zelf beslissen of die met soldi of een ander nummer meedoet
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 februari 2019 @ 16:45:01 #63
163650 Greys
pi_184956796
Salvini zegt (via Google translate)

Salvini calls Mahmood

Salvini against the jury of honor: "They labeled him as the singer of the (vluchtelingen)". And he explains: "He should not be, he was born in Milan, they put him at the center of a story that does not belong to him"

Matteo Salvini was given the cell phone number of Mahmood and called him. "He is a boy of twenty - the League leader explains in an interview with the press - he starts now, I have been informed about his artistic career and I wanted to say directly that he must enjoy the victory and that I am happy for him".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184956832
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:25 schreef Greys het volgende:
Hij zou het idd ook op een Instastory hebben gezet, dat zal dit filmpje wel zijn inderdaad. Heb even gezocht naar een Engelse vertaling, op Twitter is iemand die het in meerdere tweets heeft vertaald. Het komt hierop neer: Ultimo is boos omdat het publiek voor hem koos maar de jury etc voor Mahmood en dat dat dan wel doorgestoken kaart móet zijn, dat ze samengespannen hebben om hem (Ultimo) uit te sluiten van winst. Dat ze met die reden allemaal op Mahmood hebben gestemd.

Na afloop van de show in de press room had ie ook mot met journalisten kennelijk. Hij had gezegd dat ie heus wel blij is voor 'the boy' dat ie won. Waarna journalisten vroegen waarom ie the boy zei en niet gewoon zijn naam. Waarna hij weer boos werd.
Ik begrijp dat het verleidelijk is om Ultimo hier te bekritiseren vanwege zijn reactie, maar als je van een afstandje kijkt, heeft het er toch ook daadwerkelijk alle schijn van dat het doorgestoken kaart is en dat de juryleden bewust Ultimo en Il Volo hebben uitgesloten van de winst?

Of dat vanwege politieke redenen is, dat is een tweede, maar dat de jury collectief samenspant en zo’n middelmatig liedje kiest, vind ik persoonlijk reden genoeg voor achterdochtigheid.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 februari 2019 @ 16:47:09 #65
163650 Greys
pi_184956837
Kortom, Salvini is juist pissed op de mensen die zeggen dat Mahmood alleen maar gekozen is als 'gezicht van vluchtelingen'. Want hij is in Italië geboren en ze moeten hem niet betrekken bij een politiek verhaal van radicalen, een verhaal waar die jongen mee te maken heeft.

Prima standpunt imho. Wat je ook van Salvini vindt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2019 @ 16:48:31 #66
368283 ato
pi_184956857
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:25 schreef Greys het volgende:
Hij zou het idd ook op een Instastory hebben gezet, dat zal dit filmpje wel zijn inderdaad. Heb even gezocht naar een Engelse vertaling, op Twitter is iemand die het in meerdere tweets heeft vertaald. Het komt hierop neer: Ultimo is boos omdat het publiek voor hem koos maar de jury etc voor Mahmood en dat dat dan wel doorgestoken kaart móet zijn, dat ze samengespannen hebben om hem (Ultimo) uit te sluiten van winst. Dat ze met die reden allemaal op Mahmood hebben gestemd.

Na afloop van de show in de press room had ie ook mot met journalisten kennelijk. Hij had gezegd dat ie heus wel blij is voor 'the boy' dat ie won. Waarna journalisten vroegen waarom ie the boy zei en niet gewoon zijn naam. Waarna hij weer boos werd.
Zeer kort lontje.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2019 @ 16:50:45 #67
368283 ato
pi_184956890
Jammer dat het zo moet lopen he.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2019 @ 16:52:12 #68
368283 ato
pi_184956918
Ik las dat hij 21e werd bij televoting eerste avond :X
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 februari 2019 @ 16:52:28 #69
163650 Greys
pi_184956921
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:46 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het verleidelijk is om Ultimo hier te bekritiseren vanwege zijn reactie, maar als je van een afstandje kijkt, heeft het er toch ook daadwerkelijk alle schijn van dat het doorgestoken kaart is en dat de juryleden bewust Ultimo en Il Volo hebben uitgesloten van de winst?

Of dat vanwege politieke redenen is, dat is een tweede, maar dat de jury collectief samenspant en zo’n middelmatig liedje kiest, vind ik persoonlijk reden genoeg voor achterdochtigheid.
Ik bracht in die post voornamelijk de vertaling van het filmpje over he, en wat Italianen daarover zeggen op Twitter ;)
Dit was niet per se mijn mening, ik spreek geen Italiaans.

Mijn mening is dat ie prima achterdochtig mag zijn en dat ik dat in zijn geval misschien ook wel een beetje was geweest, maar om het zo openlijk allemaal zo dramatisch te brengen (zowel in de press room boos na afloop als op Insta) vind ik zelf niet zo handig. Maar moet ie helemaal zelf weten uiteraard! :)

Het gebeurt alleen toch wel vaker dat het publiek en jury een andere mening hebben? Seemone/Bilal, Zweden op ESF vorig jaar etc. Is toch ook niet allemaal doorgestoken kaart.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2019 @ 17:00:47 #70
43556 miss_dynastie
pi_184957057
Ik ben sowieso benieuwd wat dit gaat doen met San Remo, toch een zeer hoog aangeschreven muziekfestival....
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 februari 2019 @ 17:02:08 #71
163650 Greys
pi_184957074
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben sowieso benieuwd wat dit gaat doen met San Remo, toch een zeer hoog aangeschreven muziekfestival....
Ja. Beter zoeken ze het wel even uit wat er waar is van de beschuldigingen. Sowieso een flinke smet dit, hoe het ook blijkt te zitten. Zonde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2019 @ 17:03:31 #72
368283 ato
pi_184957096
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben sowieso benieuwd wat dit gaat doen met San Remo, toch een zeer hoog aangeschreven muziekfestival....
Ben ik benieuwd naar, er was al zo'n oproer en boehgeroep tijdens het publiek toen de nr 24 t/m 4 werd genoemd.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184957130
quote:
14s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bracht in die post voornamelijk de vertaling van het filmpje over he, en wat Italianen daarover zeggen op Twitter ;)
Dit was niet per se mijn mening, ik spreek geen Italiaans.

Mijn mening is dat ie prima achterdochtig mag zijn en dat ik dat in zijn geval misschien ook wel een beetje was geweest, maar om het zo openlijk allemaal zo dramatisch te brengen (zowel in de press room boos na afloop als op Insta) vind ik zelf niet zo handig. Maar moet ie helemaal zelf weten uiteraard! :)

Het gebeurt alleen toch wel vaker dat het publiek en jury een andere mening hebben? Seemone/Bilal, Zweden op ESF vorig jaar etc. Is toch ook niet allemaal doorgestoken kaart.
Ah, omdat het in het Italiaans was ging ik er eigenlijk vanuit dat het jouw persoonlijke mening was. 8-)

En er zijn zeker voorbeelden waarbij de jury en publiekssmaak afwijken, maar dit is toch van het kaliber dat de jury tot verbazing van iedereen Undercover Lover Tim Douwsma opeens naar het ESF had gestuurd. En dan was onze reactie vast ook niet geweest dat we alleen maar blij voor Tim moeten zijn en er niets achter moeten zoeken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 februari 2019 @ 17:14:10 #74
163650 Greys
pi_184957245
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:06 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ah, omdat het in het Italiaans was ging ik er eigenlijk vanuit dat het jouw persoonlijke mening was. 8-)
Ik zit mobiel en zat op Twitter te zoeken wat mensen vertaalden van dat Istagram-Ultimo-filmpje van Italiaans naar Engels en dat meldde ik hier in het Nederlands wat ongeveer de strekking van het filmpje zou moeten zijn als hun vertalingen kloppen. Sorry, beetje onduidelijk. :+ Ik ben voor het einde afgehaakt zaterdag dus ik weet zelf niks over wat er na afloop met de pers daar gebeurde, heb het niet gezien, alleen wat ze er op Twitter over melden.

quote:
En er zijn zeker voorbeelden waarbij de jury en publiekssmaak afwijken, maar dit is toch van het kaliber dat de jury tot verbazing van iedereen Undercover Lover Tim Douwsma opeens naar het ESF had gestuurd. En dan was onze reactie vast ook niet geweest dat we alleen maar blij voor Tim moeten zijn en er niets achter moeten zoeken.
Oh wat dat betreft wel eens idd hoor dat er wel vreemd is of zou kunnen zijn. Het enige wat ik zelf 'stom' vind is dat Ultimo dat beter anders aan had kunnen pakken dan boos en dramatisch filmpje enzo. Zowel Zweden vorig jaar als die Viking met lang haar hadden echt een landslide verschil tussen jury en publiek, ieder een andere kant op, dus het kómt voor bedoel ik.

En om het helemaal verwarrend te maken vinden de niet-Italiaanse esf fans dit voornamelijk weer wel de beste keuze om naar het ESF te sturen. :D

Het maakt mij niet zo uit, want ik had sowieso liever Il Volo :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 11 februari 2019 @ 21:40:32 #75
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184963090
Ik doe denk ik wel gewoon alsof Irama gewonnen heeft. Krijg ik lekker niks mee van al die drama.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184963168
Wat een gedoe zeg, jammer. :{

Maar laten we positief blijven: het was een geweldige show zaterdagavond, met als hoogtepunt die reusachtige spelkaarten en die vent met die alarmen op z'n broek om 1 uur 's nachts. _O-
leven zoals het leven is
pi_184963418
Huh? Is er een kans dat Mahmood niet naar Tel Aviv gaat?! Vond hem tot nu toe de beste! :o
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2019 @ 22:58:51 #78
368283 ato
pi_184964837
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:43 schreef Jason22 het volgende:
Wat een gedoe zeg, jammer. :{

Maar laten we positief blijven: het was een geweldige show zaterdagavond, met als hoogtepunt die reusachtige spelkaarten en die vent met die alarmen op z'n broek om 1 uur 's nachts. _O-
Ja was wel gezellig, ik wilde iedere keer afhaken. Maar omdat het hier gezellig was bleef ik.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184968035
quote:
Mahmood wint zangwedstrijd maar is niet Italiaans genoeg

Er is ieder jaar één week waarin de Italianen nóg meer dan gewoonlijk op zichzelf gericht zijn. Ze kijken dan met z’n allen naar Het Festival van het Italiaanse lied – kortweg San Remo, naar de stad aan de Rivièra waar de zangwedstrijd plaatsvindt.

Artiesten geven er hun alles, want zij weten: hier kan ik doorbreken. En iedereen weet: wat er in Italië speelt, weerspiegelt zich in San Remo.

En in Italië gaat het openbare debat nu vaak over Afrikaanse immigranten en of die Het Grote Gevaar zijn, zoals regeringspartij Lega de kiezers voorhoudt. Dus toen de bij het grote publiek onbekende zanger Mahmood – met in zijn liedje een Noord-Afrikaanse melodie – zaterdagavond tot winnaar werd uitgeroepen, kwam daar gedoe over. Mahmood, is dat een Italiaan? De zanger uit Milaan, in wiens paspoort Alessandro Mahmoud staat, heeft inderdaad een Egyptische vader. Maar hij is geboren en getogen in Milaan en haastte zich te benadrukken dat hij ‘100 procent Italiaans’ is.

De Italiaanse minister van binnenlandse zaken, tevens leider van regeringspartij Lega, wilde ook graag zijn mening over de zangwedstrijd kwijt. Matteo Salvini’s voorkeur ging niet uit naar Mahmood, maar naar de Romeinse zanger Ultimo, zo twitterde de minister vlak na de uitslag.

Miljoenen Italianen bleken het met hem eens. Want Ultimo kreeg de meeste stemmen van de kijkers. Maar omdat de vakjury voor Mahmood ging, won hij. Waaruit zowel Salvini als Luigi Di Maio, de twee leiders van de partijen die hier een populistische regering vormen, concludeerden: ook hier gaapt de kloof tussen de elite en het volk. San Remo is niet volks genoeg! Di Maio schreef op Facebook dat hij daarom graag ziet dat volgend jaar alleen de kijkers uitmaken wie de winnaar is.

https://www.trouw.nl/cult(...)ans-genoeg~ad4bd689/
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 08:54:49 #80
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184968224
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ben ik een partij blij dat de evenknie van Lega hier in Nederland niet aan de knoppen draait. Brrr.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 08:57:36 #81
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184968252
En dan ben je gewoon geboren in Italië en half Italiaans :{
pi_184968510
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

Er is kritiek op de winnaar. De winnaar is toevallig een allochtoon. Ooohhhh dat is vreemdelingenhaat!!! Dat is toch geen journalistiek? :O

Ik heb niets met zijn partij, maar Salvini heeft Mahmood ondertussen al gefeliciteerd en Di Maio heeft vooral gezegd dat Simone Cristicchi zijn favoriet was (een teken van goede smaak) en dat in de huidige stemprocedure een klein elitegroepje te veel macht heeft. Je kunt zaken ook wel heel ver opblazen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 februari 2019 @ 09:23:14 #83
163650 Greys
pi_184968596
Nu snap ik er helemaal niks meer van. Die Salvini tweette toch met z'n verified account dat Mahmood in Milaan geboren is en juist NIET dit gedoe van 'te buitenlands' ingetrokken moet worden? En dat hij naar het ESF moet? Hij had alleen gezegd dat ie het niet het mooiste liedje vond. Dat mag volgens mij. En dat deed ie pas na het stemmen, toch? Of daarvoor al. Even opzoeken zo. Ik heb het idee dat Trouw er nu helemaal een zelfverzonnen ding van maakt zeg.

*armen in de lucht gooit*

Wat een bende. Ik hoop echt zo dat ie naar het ESF gaat. Nu helemaal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184972866
Hij gaat *O* *O*

  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 februari 2019 @ 14:41:44 #85
163650 Greys
pi_184972897
Yes _O_ _O_ O+

Kan me niet meer schelen of ik het lied niet of wel goed vind, de winnaar hoort gewoon te mogen gaan. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184973044
Leuk, modern lied! Blijkbaar ook met een boodschap. Interessante stem heeft Mahmood ook, aan uitstraling ook geen gebrek. Een van mijn favorieten tot nu toe (samen met Albanië), de rest kan me gestolen worden.

O, een jaren '80 Alfa Romeo Giulietta in de videoclip. Bonuspunten daarvoor.
pi_184973347
Dat is goed nieuws want dan blijft Italië voorlopig mijn nr 1 *O*
~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 15:22:41 #88
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184973570
Mooi!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184973937
JAAAAAAAAAAAAA
HIJ GAAT
HIJ GAAAAAAAAAAAT
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_184974325
Goed nieuws! En hij heeft nu voor mij al een gunfactor; na al dat gedoe hoop ik ook gewoon dat hij gaat slayen in Tel Aviv (helpt ook mee dat het nummer bij me groeit)! _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184974614
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:46 schreef Nexum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
HIJ GAAT
HIJ GAAAAAAAAAAAT
ZEI JE WAT? :+
~The present is all there is~
pi_184974651
Verslaafd geworden aan dit nummer *O*
pi_184975244
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:40 schreef Em31 het volgende:
Hij gaat *O* *O*

[ afbeelding ]
YES!!
pi_184999176
Mahmood doet me opeens denken aan Loïc Nottet in 2015. Hun manier van doen is hetzelfde en dan nog dat geklap ertussen. :D
pi_184999741
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 20:24 schreef justnathan321 het volgende:
Mahmood doet me opeens denken aan Loïc Nottet in 2015. Hun manier van doen is hetzelfde en dan nog dat geklap ertussen. :D
Loïc had een (veel) beter nummer :Y
pi_184999814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 20:45 schreef Spumonisal het volgende:

[..]

Loïc had een (veel) beter nummer :Y
Ja sowieso
pi_185049742
Ook mooi, wat meer R&B-achtig. Zonder meer een goede zanger.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 februari 2019 @ 19:01:54 #98
163650 Greys
pi_185092989
quote:
Ik post bijna nooit wat en lees vooral mee maar ik moet echt even zeggen: wat zijn zijn video's toch vermakelijk om naar te kijken! Echt fantastisch!
pi_185096662
Ik ben dit nummer best wel gaan waarderen inmiddels :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')