quote:Op maandag 11 februari 2019 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Nog steeds onbegrijpelijk dat ze Sheppard hebben laten lopen
Precies dit jaquote:Op maandag 11 februari 2019 11:34 schreef Mandy040986 het volgende:
Hebben ze dit gekozen? Terwijl ze ook Sheppard hadden?
Serieus?
[ afbeelding ]
![]()
Maar nu hebben ze een stekelvarken.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:13 schreef Greys het volgende:
Smaken verschillen!
Ik denk zelf dat ze met Sheppard het hoogste resultaat hadden gehaald, veilig of niet.
En een fierljeppende geestquote:Op maandag 11 februari 2019 12:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar nu hebben ze een stekelvarken.
En een kutnummerquote:
Dat lied van Sheppard is een soort Slow Down, niet slecht maar kansloos voor de echte top. Dat laatste is het liedje wat nu gaat op zich ook wel, maar ik kan me voorstellen dat het publiek eerder voor een alles-of-niets inzending gaat.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:13 schreef Greys het volgende:
Smaken verschillen!
Ik denk zelf dat ze met Sheppard het hoogste resultaat hadden gehaald, veilig of niet.
Hm, door de enorme energie die je kunt uit laten gaan van On My Way en de rammenrossenvuurwerkalles-act waarvoor het zich leent en het anthem-achtige vind ik het zelf niet te vergelijken met Slow Down (ik snap dat je het ook niet bedoelt als lied hoor). Maar On My Way zat voor mij veel meer potentie in als ESF song dan bv Slow Down.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lied van Sheppard is een soort Slow Down, niet slecht maar kansloos voor de echte top. Dat laatste is het liedje wat nu gaat op zich ook wel, maar ik kan me voorstellen dat het publiek eerder voor een alles-of-niets inzending gaat.
Dat was ook een prima inzending geweest ja... maar Sheppard had denk ik wel voldoende hitpotentie om het bij de televote enorm goed te doenquote:Op maandag 11 februari 2019 12:03 schreef Nexum het volgende:
Sheppard was inderdaad niet eens het beste wat ze hadden. Sheppard's lied was super safe. 2000 and Whatever was de beste keuze.
Verstandigquote:Australia: “Zero Gravity” Staging To Be Changed for Eurovision
Kaye Miller-Heidke has confirmed that the staging for “Zero Gravity” will be changed from her performance at Eurovision – Australia Decides.
Rehearsals have begun in Australia for Kate Miller-Hedike, following her selection as the Australian entrant for Eurovision 2019 just over a week ago. The singer confirmed on Twitter this morning that her staging will be changed from what was seen on stage on the Gold Coast.
The staging at the Australian national selection saw Kate in a large freestanding dress, with an acrobat behind her. The staging which was one of the most memorable on the night reflected the story behind her song “Zero Gravity”.
https://eurovoix.com/2019(...)nged-for-eurovision/
Ik vermoed dat die al meerdere malen door andere landen vertoonde jurk het echte probleem was.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:05 schreef Greys het volgende:
Haha ja las het net. Ik denk dat we de fierljeppende demon niet meer terug gaan zien. Die dus waarschijnlijk 'depressie' moest voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |