Die opmerking ging idd wat ver.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zeggen als je weer denkt te moeten roepen dat degene die een fout maakt gekickt moet worden.
Wat is dat voor een debiel?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 22:03:38Erg jammer dat het lelijke RKC vandaag met 0-3 van het erg mooie Telstar heeft gewonnen in de JL. Ik hoop dat Telstar dit seizoen nog de nacompetitie gaat halen en ze mogen van mij dan ook wel promoveren als ze niet mijn favoriete JL club Almere City tegenkomen in de play offs reageer retweet
Hij blijft het wel volhouden hèquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 22:03:38Erg jammer dat het lelijke RKC vandaag met 0-3 van het erg mooie Telstar heeft gewonnen in de JL. Ik hoop dat Telstar dit seizoen nog de nacompetitie gaat halen en ze mogen van mij dan ook wel promoveren als ze niet mijn favoriete JL club Almere City tegenkomen in de play offs reageer retweet
Gewoon niet keepen, krijg je de schuld ook niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zeggen als je weer denkt te moeten roepen dat degene die een fout maakt gekickt moet worden.
Hij hielp ook een kans om zeep.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon niet keepen, krijg je de schuld ook niet.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit één van de vele acts van KingRoland is.
@:alaphilppequote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:08 schreef Zipportal het volgende:
@:Paul
Waarom zit jij op Twitter? Ongezellige, FOK is hier hoor voor de discussie.
En FC Utrecht gaat trouwens verliezen.
gr gr
Wat stalk jij mijquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:08 schreef Zipportal het volgende:
@:Paul
Waarom zit jij op Twitter? Ongezellige, FOK is hier hoor voor de discussie.
En FC Utrecht gaat trouwens verliezen.
gr gr
Kans is klein jaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die heeft ook nog nooit een stadion van binnen gezien dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |