Dobey flashbackquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las alweer reacties dat het ook 5-5 had kunnen staan.
BoszGenot
Anti-Mourinho trainertje, lekker man.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las alweer reacties dat het ook 5-5 had kunnen staan.
BoszGenot
DobbyGod.quote:
Zal ook nog wel een paar keer flink op zijn bek gaan dit.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Anti-Mourinho trainertje, lekker man.
Beter dan jouw manier om met tegengoals om te gaan. Oftewel de keeper uitschelden en geen verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is zijn manier om met vernedering om te gaan.
Speelt Esmee haxball?quote:
2 cruciale fouten van jou. Wees een man.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter dan jouw manier om met tegengoals om te gaan. Oftewel de keeper uitschelden en geen verantwoordelijkheid te nemen.
Lachwekkend.
Ach gossiequote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter dan jouw manier om met tegengoals om te gaan. Oftewel de keeper uitschelden en geen verantwoordelijkheid te nemen.
Lachwekkend.
Ajax heeft geen goed logo.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze hebben nog steeds niet het goede logo van Ajax gevonden.
Je speelt als team, niet als individu. Dan verlies je dus ook als team.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 cruciale fouten van jou. Wees een man.
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 22:03:38Erg jammer dat het lelijke RKC vandaag met 0-3 van het erg mooie Telstar heeft gewonnen in de JL. Ik hoop dat Telstar dit seizoen nog de nacompetitie gaat halen en ze mogen van mij dan ook wel promoveren als ze niet mijn favoriete JL club Almere City tegenkomen in de play offs reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:03 schreef showtimer het volgende:
Mijn autisme kan deze nieuwe stem niet aan
Dat kan ik ook zeggen als je weer denkt te moeten roepen dat degene die een fout maakt gekickt moet worden.quote:
Kan.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zeggen als je weer denkt te moeten roepen dat degene die een fout maakt gekickt moet worden.
Die opmerking ging idd wat ver.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zeggen als je weer denkt te moeten roepen dat degene die een fout maakt gekickt moet worden.
Wat is dat voor een debiel?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 22:03:38Erg jammer dat het lelijke RKC vandaag met 0-3 van het erg mooie Telstar heeft gewonnen in de JL. Ik hoop dat Telstar dit seizoen nog de nacompetitie gaat halen en ze mogen van mij dan ook wel promoveren als ze niet mijn favoriete JL club Almere City tegenkomen in de play offs reageer retweet
Hij blijft het wel volhouden hèquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon niet keepen, krijg je de schuld ook niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij hielp ook een kans om zeep.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon niet keepen, krijg je de schuld ook niet.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit één van de vele acts van KingRoland is.
@:alaphilppequote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:08 schreef Zipportal het volgende:
@:Paul
Waarom zit jij op Twitter? Ongezellige, FOK is hier hoor voor de discussie.
En FC Utrecht gaat trouwens verliezen.
gr gr
Wat stalk jij mijquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:08 schreef Zipportal het volgende:
@:Paul
Waarom zit jij op Twitter? Ongezellige, FOK is hier hoor voor de discussie.
En FC Utrecht gaat trouwens verliezen.
gr gr
Kans is klein jaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die heeft ook nog nooit een stadion van binnen gezien dus.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink bij Twan
In gele zwembroek![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink bij Twan
In gele zwembroek![]()
quote:
quote:
@GGMMquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:02 schreef GGMM het volgende:
@:johannes_vermeer kom terug joh het is een spelletje
ik vind het erg jammer dat je ons verlaten hebt.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
@:GGMM
Nee, ik doe verstoppertje xD
Ik ben niet boos, maar teleurgesteldquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik vind het erg jammer dat je ons verlaten hebt.(en dat je boos wordt vanwege een spelletje)
Volgende keer beter maat.
Heb ik ook vaak met René maak je maar niet druk.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, maar teleurgesteld
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
(en dat je boos wordt vanwege een spelletje)
quote:
Kuch, geen prijzenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat is die kerel van één van de stompzinnigste acts in VBL ooit.
En dan reken ik alle 349 van Roland mee.
Sinds wanneer is de Champions League beker geen prijs?quote:
Dennisgodquote:
Dat die communisten flink betalen voor deze schnabbelaar is wel een beetje apart.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:39 schreef Evertjan het volgende:
Genee had weer een leuke schnabbel vandaag
https://nos.nl/artikel/22(...)schaafde-midden.html
'Hou je echt nog van mij'quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:46 schreef Zipportal het volgende:
@:Wereldgozer
Ik kijk niet naar Vaasje Bauer.
Lokken heeft geen zin.
[ afbeelding ]
Vrijdag zag ik haar weer bij Jinek. Het is een juffrouw waar je instinctief een hekel aan krijgt, maar het snijdt wel vaak hout wat ze zegt.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Marcel van Roosmalen: ‘Angela de Jong kakelende kip
Wel mooi dat de ene held hier de andere de grond in stampt.
Ze gaat niet naar SBS omdat ze anders haar objectiviteit op het spel zet omdat ome John haar salaris dan betaalt, maar ze neemt wel elke week 1000 euro van Jinek aanquote:Op maandag 11 februari 2019 12:12 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vrijdag zag ik haar weer bij Jinek. Het is een juffrouw waar je instinctief een hekel aan krijgt, maar het snijdt wel vaak hout wat ze zegt.
twitter:veronicainside twitterde op maandag 11-02-2019 om 11:43:54NIEUWS - @wilfredgenee start online VI Sportquiz. https://t.co/PrZdKxEdhE #veronicainside https://t.co/nLY0toTaxd reageer retweet
Matchwinner was ook al zo'n topshow.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:39 schreef Evertjan het volgende:
twitter:veronicainside twitterde op maandag 11-02-2019 om 11:43:54NIEUWS - @:wilfredgenee start online VI Sportquiz. https://t.co/PrZdKxEdhE #veronicainside https://t.co/nLY0toTaxd reageer retweet
Evertjan reageert nooit?quote:Op maandag 11 februari 2019 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We kunnen allemaal wel gaan reageren op jouw posts, maar jij reageert toch nooit terug.
Bijzonder wel, waarom is posten dan nog leuk?quote:Op maandag 11 februari 2019 16:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet tot nauwelijks. Lekker negeren allen.
??quote:Op maandag 11 februari 2019 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We kunnen allemaal wel gaan reageren op jouw posts, maar jij reageert toch nooit terug.
Je mag me altijd benaderen via een DMquote:Op maandag 11 februari 2019 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zoiets werd al een paar keer duidelijk inderdaad. Ik dacht dat het een aannemer was die failliet was gegaan ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:20 schreef showtimer het volgende:
Verhaal van die aannemer uit Grolloo is toch altijd een beetje een inside joke, maar Wilfred zegt net dat Johan hem tienduizenden euro heeft geleend zonder daar iets over vast te leggen en deze meneer zich nu dom houdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |