quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink bij Twan
In gele zwembroek![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink bij Twan
In gele zwembroek![]()
quote:
quote:
@GGMMquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:02 schreef GGMM het volgende:
@:johannes_vermeer kom terug joh het is een spelletje
ik vind het erg jammer dat je ons verlaten hebt.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
@:GGMM
Nee, ik doe verstoppertje xD
Ik ben niet boos, maar teleurgesteldquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik vind het erg jammer dat je ons verlaten hebt.(en dat je boos wordt vanwege een spelletje)
Volgende keer beter maat.
Heb ik ook vaak met René maak je maar niet druk.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, maar teleurgesteld
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
(en dat je boos wordt vanwege een spelletje)
quote:
Kuch, geen prijzenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat is die kerel van één van de stompzinnigste acts in VBL ooit.
En dan reken ik alle 349 van Roland mee.
Sinds wanneer is de Champions League beker geen prijs?quote:
Dennisgodquote:
Dat die communisten flink betalen voor deze schnabbelaar is wel een beetje apart.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:39 schreef Evertjan het volgende:
Genee had weer een leuke schnabbel vandaag
https://nos.nl/artikel/22(...)schaafde-midden.html
'Hou je echt nog van mij'quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:46 schreef Zipportal het volgende:
@:Wereldgozer
Ik kijk niet naar Vaasje Bauer.
Lokken heeft geen zin.
[ afbeelding ]
Vrijdag zag ik haar weer bij Jinek. Het is een juffrouw waar je instinctief een hekel aan krijgt, maar het snijdt wel vaak hout wat ze zegt.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Marcel van Roosmalen: ‘Angela de Jong kakelende kip
Wel mooi dat de ene held hier de andere de grond in stampt.
Ze gaat niet naar SBS omdat ze anders haar objectiviteit op het spel zet omdat ome John haar salaris dan betaalt, maar ze neemt wel elke week 1000 euro van Jinek aanquote:Op maandag 11 februari 2019 12:12 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vrijdag zag ik haar weer bij Jinek. Het is een juffrouw waar je instinctief een hekel aan krijgt, maar het snijdt wel vaak hout wat ze zegt.
twitter:veronicainside twitterde op maandag 11-02-2019 om 11:43:54NIEUWS - @wilfredgenee start online VI Sportquiz. https://t.co/PrZdKxEdhE #veronicainside https://t.co/nLY0toTaxd reageer retweet
Matchwinner was ook al zo'n topshow.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:39 schreef Evertjan het volgende:
twitter:veronicainside twitterde op maandag 11-02-2019 om 11:43:54NIEUWS - @:wilfredgenee start online VI Sportquiz. https://t.co/PrZdKxEdhE #veronicainside https://t.co/nLY0toTaxd reageer retweet
Evertjan reageert nooit?quote:Op maandag 11 februari 2019 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We kunnen allemaal wel gaan reageren op jouw posts, maar jij reageert toch nooit terug.
Bijzonder wel, waarom is posten dan nog leuk?quote:Op maandag 11 februari 2019 16:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet tot nauwelijks. Lekker negeren allen.
??quote:Op maandag 11 februari 2019 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We kunnen allemaal wel gaan reageren op jouw posts, maar jij reageert toch nooit terug.
Je mag me altijd benaderen via een DMquote:Op maandag 11 februari 2019 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zoiets werd al een paar keer duidelijk inderdaad. Ik dacht dat het een aannemer was die failliet was gegaan ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:20 schreef showtimer het volgende:
Verhaal van die aannemer uit Grolloo is toch altijd een beetje een inside joke, maar Wilfred zegt net dat Johan hem tienduizenden euro heeft geleend zonder daar iets over vast te leggen en deze meneer zich nu dom houdt?
Hennie Huisman is al onderweg voor Nazorg.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Je mag me altijd benaderen via een DM
Ja, dacht altijd eerder aan ongelukkige samenloop van omstandigheden ofzo, maar klinkt toch meer alsof hij er echt is ingeluisd.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zoiets werd al een paar keer duidelijk inderdaad. Ik dacht dat het een aannemer was die failliet was gegaan ofzo.
Volgens mij is het zelfs nog zijn buurman ookquote:Op maandag 11 februari 2019 16:45 schreef showtimer het volgende:
Ja, dacht altijd eerder aan ongelukkige samenloop van omstandigheden ofzo, maar klinkt toch meer alsof hij er echt is ingeluisd.
Influencer hé.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
GGMM geeft een like op zijn eigen tweet
VBL ON TOURquote:Op maandag 11 februari 2019 17:00 schreef Max23 het volgende:
Na de uitzending een lucky13 ronde met Wilfred als host via de Gameroom-app
Dan stuur je toch met zoveel geld en macht als Derksen een knokploegje erop af.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja, dacht altijd eerder aan ongelukkige samenloop van omstandigheden ofzo, maar klinkt toch meer alsof hij er echt is ingeluisd.
‘s Ochtends om zeven uur bij vd Valk. Dat waren mooie tijden.quote:
Johan is pacifist. Hij laat zich zelfs groeten door die man uit zijn splinternieuwe BMW.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan stuur je toch met zoveel geld en macht als Derksen een knokploegje erop af.
quote:Op maandag 11 februari 2019 18:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Johan is pacifist. Hij laat zich zelfs groeten door die man uit zijn splinternieuwe BMW.
Wat is dit?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:22 schreef Max23 het volgende:
TV / Lucky 13 #3 - Ingrid is lekker!
Hier het topic voor vanavond na VI
gewoon gezellig komen kijken vrind.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik twijfel om te kijken. Een ten Hag bash lijkt mij wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |