Hennie Huisman is al onderweg voor Nazorg.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Je mag me altijd benaderen via een DM
Ja, dacht altijd eerder aan ongelukkige samenloop van omstandigheden ofzo, maar klinkt toch meer alsof hij er echt is ingeluisd.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zoiets werd al een paar keer duidelijk inderdaad. Ik dacht dat het een aannemer was die failliet was gegaan ofzo.
Volgens mij is het zelfs nog zijn buurman ookquote:Op maandag 11 februari 2019 16:45 schreef showtimer het volgende:
Ja, dacht altijd eerder aan ongelukkige samenloop van omstandigheden ofzo, maar klinkt toch meer alsof hij er echt is ingeluisd.
Influencer hé.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
GGMM geeft een like op zijn eigen tweet
VBL ON TOURquote:Op maandag 11 februari 2019 17:00 schreef Max23 het volgende:
Na de uitzending een lucky13 ronde met Wilfred als host via de Gameroom-app
Dan stuur je toch met zoveel geld en macht als Derksen een knokploegje erop af.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja, dacht altijd eerder aan ongelukkige samenloop van omstandigheden ofzo, maar klinkt toch meer alsof hij er echt is ingeluisd.
‘s Ochtends om zeven uur bij vd Valk. Dat waren mooie tijden.quote:
Johan is pacifist. Hij laat zich zelfs groeten door die man uit zijn splinternieuwe BMW.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan stuur je toch met zoveel geld en macht als Derksen een knokploegje erop af.
quote:Op maandag 11 februari 2019 18:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Johan is pacifist. Hij laat zich zelfs groeten door die man uit zijn splinternieuwe BMW.
Wat is dit?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:22 schreef Max23 het volgende:
TV / Lucky 13 #3 - Ingrid is lekker!
Hier het topic voor vanavond na VI
gewoon gezellig komen kijken vrind.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik twijfel om te kijken. Een ten Hag bash lijkt mij wel leuk.
Een spelshow via een app op je mobiel.quote:
We schrijven 2009. Genoten.quote:
Godinquote:
Er wordt ook zondagochtend gespeeld, dan zit jij helaas nog in de kerk.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:57 schreef KingRoland het volgende:
boys wie doen er mee? dus als je alle 11 goed hebt krijg je sws een prijs? gesplit tussen alle overige winnaars?
genot
Ik doe mee ja. Ik speel dat lucky 13 ook altijdquote:Op maandag 11 februari 2019 19:57 schreef KingRoland het volgende:
boys wie doen er mee? dus als je alle 11 goed hebt krijg je sws een prijs? gesplit tussen alle overige winnaars?
genot
AVG he.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik doe mee ja. Ik speel dat lucky 13 ook altijd
Is goeie prijs word verdeeld over iedereen heb net 1,15 gewonnenquote:Op maandag 11 februari 2019 19:57 schreef KingRoland het volgende:
genot
Hey!quote:Op maandag 11 februari 2019 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zal Ajax er van langs krijgen zometeen![]()
Allemaal veel plezier gewenst![]()
Klopt.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit boeit toch helemaal niemand
eens 💪👊quote:Op maandag 11 februari 2019 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit boeit toch helemaal niemand
Tennessee Whisky is toch een paard?quote:
Jawel. Maar dat luizemoeder gedoe kan me platgebrand wordenquote:
LamaGoden.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:35 schreef Caland het volgende:
De luizenmoeder is voor mensen die de lama’s ook konden waarderen
GGMM bijvoorbeeld
schei uitquote:Op maandag 11 februari 2019 20:35 schreef Caland het volgende:
De luizenmoeder is voor mensen die de lama’s ook konden waarderen
GGMM bijvoorbeeld
(Ricky -) Genotquote:Op maandag 11 februari 2019 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAA DOLLE DUIKAV0ND
@:jancees
2 afleveringen gezien, vond het niks.quote:
Vorig seizoen wel, het was wel vermakelijk op een tragikomische manier.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:37 schreef Coco. het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van de luizenmoeder gekeken.
Daarvoor kijk ik wel de Eredivisie.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen wel, het was wel vermakelijk op een tragikomische manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |