Combi met Niagara zou prima te doen moeten zijn. Dat je ESTA nog geldig is scheelt dan wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat dacht ikDaarnaast kan ik nog de Niagara-watervallen bezoeken, en eventueel kijken of er daar aan de Amerikaanse kant nog wat leuks is. Dat schijnt met huurauto's niet al te ingewikkeld te zijn en ik heb nog een geldige ESTA, dus het is zeker een optie
Dat wordt dan de eerste keer dat ik een ESTA voor de tweede keer gebruikquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Combi met Niagara zou prima te doen moeten zijn. Dat je ESTA nog geldig is scheelt dan wel.
Voor Canada moet je inderdaad weer hun ESTA hebben ja. Altijd weer fijn dat gedoe. Al valt het meestal wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wordt dan de eerste keer dat ik een ESTA voor de tweede keer gebruikDe eerste heeft de twee jaar niet gehaald omdat ik tussentijds een nieuw paspoort moest aanvragen (oude was verlopen), bij de tweede ging ik twee jaar en een paar dagen na de aanvraag weer die kant op en moest ik dus wéér een nieuwe hebben. De huidige zou ik wel nog een keer kunnen gebruiken
Overigens moet ik sowieso de Canadese versie van ESTA aan gaan vragen, dus ik mag alsnog een paar pagina's aan informatie invullen
Ik zou het niet pikken, zulke grove veranderingen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Toevallig heb ik net vandaag een mail gehad dat mijn vluchtschema is gewijzigd. De tijden van de terugvlucht zijn een paar minuten anders, maar het is ook een 777 geworden in plaats van een 787 Dreamliner. Boo! Hiss!
Lekker vooruitzicht he.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:03 schreef Redefine het volgende:
En ook eindelijk mijn vlucht geboekt voor mijn Portugese stedentrip van april
Jaquote:
quote:Oh my god
Jon Ola Sand will get a heard attack if Eurovision is going to Russia after being in Ukraine and Israel
Nee, is bij mij ook. Danny zit vast te klussen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:04 schreef Greys het volgende:
Is FOK bij jullie ook zo traag mobiel? Of ligt dat aan m'n telefoon?
Nieuwe update punten systeem?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, is bij mij ook. Danny zit vast te klussen.
Klopt. Alle users met beer in de usernaam krijgen 450 punten bonus.quote:
Traag niet echt, maar ik krijg wel regelmatig een wit scherm, dat ik helemaal niet op het forum kan. Vooral 's nachts (ik werd om 3 uur even wakker) kon ik even echt niet op het forum. Nu gaat het op zich wel weer.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:04 schreef Greys het volgende:
Is FOK bij jullie ook zo traag mobiel? Of ligt dat aan m'n telefoon?
Ik dacht alleen gebruikers met mo of een puntje in hun naamquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klopt. Alle users met beer in de usernaam krijgen 450 punten bonus.
Nou, nee.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik dacht alleen gebruikers met mo of een puntje in hun naam
ahw.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb gisteren een half uur staan wachten op een museummatch die niet op kwam dagen
uhu, prima als je afzegt, maar niets van je laten horen vind ik een beetje matig. Ik had appjes gestuurd van, he, ik ga er zo heen en ik ben nu gearriveerd. Dat laatste berichtje werd geblauwstreept en even later kon ik d'r foto in whatsapp niet meer zien, dus ga ervan uit dat m'n nr uit haar foon is gehaald op dat moment, maar ze had het dus nog wel gelezen.quote:
Ben je nog wel zelf het museum in gegaan?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb gisteren een half uur staan wachten op een museummatch die niet op kwam dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |