huh?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja had gisteren wat verhalen van Murp gehoord...
quote:
zo'n moeder zou ik niet koesterenquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:17 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, echt hele schrijnende gevallen. Er was eens een meisje die van haar moeder alleen in de kattebak moest blijven voor heel lang. Meisje kwam helemaal verwilderd aan in het kindertehuis. 12 jaar en moest snachts nog een luier om
Treurig.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
zo'n moeder zou ik niet koesteren
Ja gestoord is hetquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Treurig.
Meeste ellende krijgen de mensen toch niet te zien.
Klinkt inderdaad heftig....quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij werkte in een kindertehuis en heeft dus veel heftige gevallen meegemaakt
Waar ben je bijna mee klaar dan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig niet, was rond 4 uur vanmiddag thuis. Als ik nu nog aan het werk was geweest was ik een dood konijntje geweest
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-02-2019 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Harde wereld. Mijn moeder ook een jaar of 20 geleden en mijn vader is dement.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klopt.....m'n moeder is al bijna 18 jaar geleden overleden en m'n vader afgelopen zomer.....
Dan ben je afgezet. haags_oplichterquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo dan, ik kreeg maar 0,05 cent per post
Snap ik....quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Harde wereld. Mijn moeder ook een jaar of 20 geleden en mijn vader is dement.
Daar wordt je ook niet vrolijk van
Of jij onderhandeld beterquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan ben je afgezet. haags_oplichter
En ik weet zeker dat onze ouders dat geen probleem vinden. En het gewoon fijn vinden om even weer ouderwets met elkaar aan tafel te zitten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel![]()
Ik kom ook vaker 'toevallig' rond etenstijd even buurten bij mijn ouders
Ik kan me dat niet voorstellen. Of mensen die ruzie met hun broers/zussen hebben en elkaar al jaren niet gezien hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar niet voor iedereen zo. Laatst een gesprek gehad met iemand en die was echt blij dat haar vader overleden was.
Die had niet zo'n fijne pa zeg maar.
Ja dat van vannacht?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja had gisteren wat verhalen van Murp gehoord...
Dan was jouw moeder ook nog jong toen ze overleed?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klopt.....m'n moeder is al bijna 18 jaar geleden overleden en m'n vader afgelopen zomer.....
Ach ja, ik heb ook ruzie met mijn broerquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen. Of mensen die ruzie met hun broers/zussen hebben en elkaar al jaren niet gezien hebben.
Familiedinerperikelen.....ik begrijp dat ook nooit zo goed....quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen. Of mensen die ruzie met hun broers/zussen hebben en elkaar al jaren niet gezien hebben.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:29 schreef madam-april het volgende:
Op een middag gaat moeder Flappie eten geven. Tot haar grote schrik ziet ze dat Flappie dood in zijn hok ligt.
Zoon lief komt bijna thuis uit school.. Dus moeder zit helemaal in de stress.. 'Hoe moet ik hem dit nou gaan vertellen.. hij is dol op dat konijn'..
Half uur later komt zoonlief thuis van school.
'lieverd, ga even zitten. Ik moet je wat vertellen.'
*Zoon gaat zitten*
'Flappie is dood'
Tot moeders grote verbazing reageert zoon lief heel gelaten 'Vervelend, maar ja de dood hoort bij het leven.'
Moeder complimenteert hem nog met zijn volwassen reactie.
Een paar minuten later loopt zoon lief naar het hok van Flappie. Moeder hoort een ijselijke gil en zoon lief schreeuwt 'FLAPPIE!! NEE FLAPPIE!!' en begint keihard te huilen..
Moeder komt enigszins verbaasd aanlopen en vraagt 'waarom ben je nu ineens zo overstuur? Net reageerde je nog zo rustig..'
Zoon lief helemaal in tranen 'Ik dacht dat je Pappie zei'
65 pas inderdaad.....en m'n kids waren toen anderhalf en vijf maanden.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan was jouw moeder ook nog jong?
Dit is een diepe.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:29 schreef madam-april het volgende:
Op een middag gaat moeder Flappie eten geven. Tot haar grote schrik ziet ze dat Flappie dood in zijn hok ligt.
Zoon lief komt bijna thuis uit school.. Dus moeder zit helemaal in de stress.. 'Hoe moet ik hem dit nou gaan vertellen.. hij is dol op dat konijn'..
Half uur later komt zoonlief thuis van school.
'lieverd, ga even zitten. Ik moet je wat vertellen.'
*Zoon gaat zitten*
'Flappie is dood'
Tot moeders grote verbazing reageert zoon lief heel gelaten 'Vervelend, maar ja de dood hoort bij het leven.'
Moeder complimenteert hem nog met zijn volwassen reactie.
Een paar minuten later loopt zoon lief naar het hok van Flappie. Moeder hoort een ijselijke gil en zoon lief schreeuwt 'FLAPPIE!! NEE FLAPPIE!!' en begint keihard te huilen..
Moeder komt enigszins verbaasd aanlopen en vraagt 'waarom ben je nu ineens zo overstuur? Net reageerde je nog zo rustig..'
Zoon lief helemaal in tranen 'Ik dacht dat je Pappie zei'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |