Ik sliep beter dat met storingsdienst wat ik ook heb gehadquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:14 schreef Already_in_use het volgende:
Ik denk dat je ook niet erg vast slaapt dan met zo'n slaapdienst.
Wauw, dat is heftig. Was je daar voor opgeleid dan? Zou dat soort werk niet aankunnen denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:14 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, 70% van de kinderen waren seksueel misbruikt. Dan moest je weer oppassen dat zon slachtoffer juist dader ging worden of dat ze weer slachtoffer zou worden van de dader ( snap je? )
Ach er zijn ergere dingen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ver genoeg eigenlijk. Ik was er vroeger beetje aan verslaafd. Niet trots op
Ja, echt hele schrijnende gevallen. Er was eens een meisje die van haar moeder alleen in de kattebak moest blijven voor heel lang. Meisje kwam helemaal verwilderd aan in het kindertehuis. 12 jaar en moest snachts nog een luier omquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Verschrikkelijk zeg. Zult wel gekke dingen gezien en gehoord hebben daar?
O je zou juist denken van niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:16 schreef murp het volgende:
[..]
Ik sliep beter dat met storingsdienst wat ik ook heb gehad
Nee, gewoon aanpakken.. Ik ben begonnen met 0 uren..quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wauw, dat is heftig. Was je daar voor opgeleid dan? Zou dat soort werk niet aankunnen denk ik
Bahhh dat je dat je eigen vlees en bloed kunt aandoen..quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:17 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, echt hele schrijnende gevallen. Er was eens een meisje die van haar moeder alleen in de kattebak moest blijven voor heel lang. Meisje kwam helemaal verwilderd aan in het kindertehuis. 12 jaar en moest snachts nog een luier om
quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:17 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, echt hele schrijnende gevallen. Er was eens een meisje die van haar moeder alleen in de kattebak moest blijven voor heel lang. Meisje kwam helemaal verwilderd aan in het kindertehuis. 12 jaar en moest snachts nog een luier om
Haar moeder in de paar jaar maar 1 keer gezien. Wel was er een meisje van 12 met 2 broertjes bij ons in het kindertehuis die alle3 vermoedelijk werden misbruikt door de ouders. De ouders kwamen om de week op woensdag gezellig lunchen met hun kidsquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Bahhh dat je dat je eigen vlees en bloed kunt aandoen..
Kan jij jezelf dan beheersen als je zoiets hoort? Zal wel moeten denk ik. Maar je zou toch in staat zijn om die ouders op te zoeken en zelf in een kattenbak te douwen.
Hoeveel dagen werkte je dan. En waarom zoveel uren? Was er niet voldoende personeelquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:18 schreef murp het volgende:
[..]
Nee, gewoon aanpakken.. Ik ben begonnen met 0 uren..
En ik heb het 2 jaar kunnen doen totdat ik zelf brak
Ach, dat is wel het minste waar ik mij zorgen om maak ivm verwerkngsprocesquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]slechte mensen op de wereld.
Heeft het ook impact op jou gehad ? Ik zou denk ik daarna zelf hulp nodig hebben om dat alles te verwerken
Wel gek dat je zo heftig werk zonder opleiding dan kan doen. Ook niks van training hoe je met situaties om moet gaan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:18 schreef murp het volgende:
[..]
Nee, gewoon aanpakken.. Ik ben begonnen met 0 uren..
En ik heb het 2 jaar kunnen doen totdat ik zelf brak
Wat een smerige gluiperds zeg.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:21 schreef murp het volgende:
[..]
Haar moeder in de paar jaar maar 1 keer gezien. Wel was er een meisje van 12 met 2 broertjes bij ons in het kindertehuis die alle3 vermoedelijk werden misbruikt door de ouders. De ouders kwamen om de week op woensdag gezellig lunchen met hun kids
Jawel en ik werkte denk ik 30 uur ofzo in de week ofzo en er was genoeg personeel hoor, zo werkte ze nou eenmaal.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoeveel dagen werkte je dan. En waarom zoveel uren? Was er niet voldoende personeel
Ja ik sta er ook een beetje van te kijken. Dacht dat je van allerlei diploma's nodig zou hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel gek dat je zo heftig werk zonder opleiding dan kan doen. Ook niks van training hoe je met situaties om moet gaan?
Ja Tuurlijk, je denkt dan eerst aan de kinderen. Kan me niet voorstellen hoe iemand het in z'n hoofd haalt zoiets te doen bij een kind.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:23 schreef murp het volgende:
[..]
Ach, dat is wel het minste waar ik mij zorgen om maak ivm verwerkngsproces
Ja, maar de ouders waren ook van een laag niveau. dus die capaciteit hadden ze niet helemaalquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat een smerige gluiperds zeg.
Walgelijk.
Zou me kapot schamen als ouder daar op bezoek te komen.. alle werknemers kennen de dossiers toch ook.
Sommige mensen moeten ze gewoon castreren. Geeft alleen maar problemen als die zich voortplanten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:25 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, maar de ouders waren ook van een laag niveau. dus die capaciteit hadden ze niet helemaal
Vroeger niet, ik heb wel cursus gehad om met kinderen om te gaan die misbruikt waren.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik sta er ook een beetje van te kijken. Dacht dat je van allerlei diploma's nodig zou hebben.
Beetje raar.. is voor personeel toch niet vol te houden. En 30 uur per week valt dan weer mee, maar waarom niet meer verspreid ipv een dienst van 19uurquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:24 schreef murp het volgende:
[..]
Jawel en ik werkte denk ik 30 uur ofzo in de week ofzo en er was genoeg personeel hoor, zo werkte ze nou eenmaal.
Ja ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:27 schreef murp het volgende:
[..]
Vroeger niet, ik heb wel cursus gehad om met kinderen om te gaan die misbruikt waren.
Ik werkte voornamelijk met mijn gevoel en mijn collega;s met hun verstand.. Daar ging het ook een beetje mis. Ik misde gewoon natuurlijk veel kennis
1 kind die ik heb gehad die woont nu bij mij achter in de straat, ben blij dat ie iets heb geholpen aan haar leventje.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja Tuurlijk, je denkt dan eerst aan de kinderen. Kan me niet voorstellen hoe iemand het in z'n hoofd haalt zoiets te doen bij een kind.
Weet je dan hoe het met sommige kinderen is afgelopen of heb je die periode volledig achter je gelaten?
30 uur in 2 dagen werken. Lijkt me ideaal.quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje raar.. is voor personeel toch niet vol te houden. En 30 uur per week valt dan weer mee, maar waarom niet meer verspreid ipv een dienst van 19uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |