Zat eerst candycrush te spelen maar ben die nu wel zatquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O dat is vervelend.
Nouja gelukkig is er FOK!
Lol. Nachtdienst
Jij was toch zo belachelijk ver met candycrush?quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zat eerst candycrush te spelen maar ben die nu wel zat
Had je een dienst van 1500 tot 1000. Kon je savonds gewoon slapenquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:09 schreef Already_in_use het volgende:
Ideaal lijkt me dat. Slaapdienst.
Hoe gaat dat in z'n werk? Slaapdienst.. klinkt als een ingewikkeld ietsquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:08 schreef murp het volgende:
Ik heb vroeger slaapdienst gehad, das pas fijn!
Thuis of op het werk?quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:10 schreef murp het volgende:
[..]
Had je een dienst van 1500 tot 1000. Kon je savonds gewoon slapen
En als er dan crisis is dan moet je je bed uit zeker?quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:11 schreef murp het volgende:
[..]
Op het werk, ik werkte toen in een kindertehuis
Moest even kijken. Level 3898quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij was toch zo belachelijk ver met candycrush?
Klopt. of 1 van de kinderen laten plassen of bed verschonen als er 1tje in bed had gepist of als er een kameralarm af gingquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En als er dan crisis is dan moet je je bed uit zeker?
Volgens mij is het verste wat ik ooit gekomen ben daarmee rond de 30.quote:
Wel heftige shit daar of niet?quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:12 schreef murp het volgende:
[..]
Klopt. of 1 van de kinderen laten plassen of bed verschonen als er 1tje in bed had gepist of als er een kameralarm af ging
Een dienst van 15uur middag tot 10uur in de ochtend ?quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:10 schreef murp het volgende:
[..]
Had je een dienst van 1500 tot 1000. Kon je savonds gewoon slapen
In Nederland of was dat ergens in het buitenlandquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:11 schreef murp het volgende:
[..]
Op het werk, ik werkte toen in een kindertehuis
Ja, 70% van de kinderen waren seksueel misbruikt. Dan moest je weer oppassen dat zon slachtoffer juist dader ging worden of dat ze weer slachtoffer zou worden van de dader ( snap je? )quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wel heftige shit daar of niet?
yupquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een dienst van 15uur middag tot 10uur in de ochtend ?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Volgens mij is het verste wat ik ooit gekomen ben daarmee rond de 30.
Nederlandquote:Op woensdag 6 februari 2019 03:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In Nederland of was dat ergens in het buitenland
Ja ik snap het. Verschrikkelijk zeg. Zult wel gekke dingen gezien en gehoord hebben daar?quote:Op woensdag 6 februari 2019 03:14 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, 70% van de kinderen waren seksueel misbruikt. Dan moest je weer oppassen dat zon slachtoffer juist dader ging worden of dat ze weer slachtoffer zou worden van de dader ( snap je? )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |