Ow post beantwoord. :quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb alleen mijn vader nog.
Gelukkig niet, was rond 4 uur vanmiddag thuis. Als ik nu nog aan het werk was geweest was ik een dood konijntje geweestquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel ja.![]()
Ben je nog aan het werk nu?
Bij mij is dat met eten zo. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel eens bewust net voor etenstijd langs ga daar als ik geen zin heb om te koken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Precies dat ja. Zij vinden dat ook leuk en het is geen moeite ofzo. Alleen proberen ze me dan altijd over te halen te blijven slapen
Zo dan, ik kreeg maar 0,05 cent per postquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben haags zijn buurvrouw. Ik krijg voor elke post onder zijn account 1 euro.![]()
Maar ik hoor haags altijd tegen zijn vrouw roepen "GA EENS WERKEN"
Flappiequote:Op woensdag 6 februari 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig niet, was rond 4 uur vanmiddag thuis. Als ik nu nog aan het werk was geweest was ik een dood konijntje geweest
Ahw...quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig niet, was rond 4 uur vanmiddag thuis. Als ik nu nog aan het werk was geweest was ik een dood konijntje geweest
Herkenbaar welquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Bij mij is dat met eten zo. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel eens bewust net voor etenstijd langs ga daar als ik geen zin heb om te koken.![]()
Sorry mam
Maar zij vinden dat ook leuk als je langs komt en mee eet. En het is ook veel gezelliger zo samen aan tafelquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Bij mij is dat met eten zo. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel eens bewust net voor etenstijd langs ga daar als ik geen zin heb om te koken.![]()
Sorry mam
quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ouders moet je koesteren hoor....
ZekeRquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Blijkbaar niet voor iedereen zo. Laatst een gesprek gehad met iemand en die was echt blij dat haar vader overleden was.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jawel, maar niets wat interessant isquote:
Ik zou ze allebei zo weer willen terug halen....quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar niet voor iedereen zo. Laatst een gesprek gehad met iemand en die was echt blij dat haar vader overleden was.
Die had niet zo'n fijne pa zeg maar.
Ja had gisteren wat verhalen van Murp gehoord...quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar niet voor iedereen zo. Laatst een gesprek gehad met iemand en die was echt blij dat haar vader overleden was.
Die had niet zo'n fijne pa zeg maar.
Kon dat maar he.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei zo weer willen terug halen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |