Zeg jij ook 'ik ben aangereden' als je bedoelt 'ik ben (op mijn bestemming) aangekomen'?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar het was geen codewoord voor hopen.![]()
Ik was gewoon even thee drinken met ons pap. Die was even hier.
Bolk meloen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet doorvertellen maar ik ben geen dame, ben een kloon van haags![]()
Hoi schatbijna juni he
Ow dat klinkt gezelligquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar het was geen codewoord voor hopen.![]()
Ik was gewoon even thee drinken met ons pap. Die was even hier.
Goeie vent die ouwe van mij.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, gezellig!
Dat van dat bakkie thee met je pa dan
Jaaa ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat klinkt gezellig
Ik vind dat altijd zo leuk om even met mijn ouders een kop thee te drinken
Ben jij de zoon van haags? Die gedwongen in MEN moet posten onder haags account.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi schatbijna juni he
Hij heeft meegeholpen om jou op de wereld te zetten, dus dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Goeie vent die ouwe van mij.![]()
Hoe was jouw dag?
Blijf dat koesterenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat klinkt gezellig
Zou het bijna geloven. Lolquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi schatbijna juni he
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zeg jij ook 'ik ben aangereden' als je bedoelt 'ik ben (op mijn bestemming) aangekomen'?
Beetje lachen met elkaar. Ik zie ze meerdere keren per weekquote:
Godver daar ging mijn drinkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja![]()
Of... ik ben afgewerkt.
Klaar met werken.
Dat wisten we al.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi schatbijna juni he
Ja ik ook. Al woon ik 300 meter bij ze vandaan. Loop bijna elke dag wel een keer binnen. Al is het maar om ff hoi te zeggen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat klinkt gezellig
Dat zeggen ze wel ja.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft meegeholpen om jou op de wereld te zetten, dus dat geloof ik meteen![]()
Mijn dag was lang, vermoeiend, met vlagen frustrerend, maar gelukkig bijna voorbij
Ben jij mijn mamaquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben jij de zoon van haags? Die gedwongen in MEN moet posten onder haags account.![]()
GA EENS WERKEN
Whehehequote:Op woensdag 6 februari 2019 21:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Godver daar ging mijn drinken
Snap ik. Ik heb alleen mijn vader nog.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]doe ik hoor aloa. Mijn ouders zijn het belangrijkste voor mij
Precies dat ja. Zij vinden dat ook leuk en het is geen moeite ofzo. Alleen proberen ze me dan altijd over te halen te blijven slapenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik ook. Al woon ik 300 meter bij ze vandaan. Loop bijna elke dag wel een keer binnen. Al is het maar om ff hoi te zeggen.
Ik ben haags zijn buurvrouw. Ik krijg voor elke post onder zijn account 1 euro.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben jij mijn mamadie zegt dat ook altijd net als papa Haags
Je hebt wel een goede band met hem, net geholpen met verhuizenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb alleen mijn vader nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |