Dat is wel mooi idd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel veel tijd doorgebracht met hun opa
Nijn weet wel waar ik het over heb. Een grapje van vanmiddag op de app.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat gaat ook weer een beetje te vurrr vind je niet?
Mijn broer is ook het tegenovergestelde van mij en tijdens onze puberteit botste dat echt enorm. Maar tegenwoordig versterkt dat onze band juist, we vullen elkaar aan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hmm, mijn zusje heeft het tegenovergestelde karakter. Das altijd wel jammer
Haha okquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nijn weet wel waar ik het over heb. Een grapje van vanmiddag op de app.
Ik had ook niets anders van je verwachtquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zo ben ik. Dat doe ik graag voor mijn vrinden.
Ja het botst bij ons niet echt maar dikke vrienden ofzo ook niet zegmaarquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn broer is ook het tegenovergestelde van mij en tijdens onze puberteit botste dat echt enorm. Maar tegenwoordig versterkt dat onze band juist, we vullen elkaar aan.
Hoe oud zijn jullie nu?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja het botst bij ons niet echt maar dikke vrienden ofzo ook niet zegmaar
Ja precies. Nou moet ik wel zeggen dat mijn meiden echt kunnen katten tegen elkaar. Echt gemeen. Dan denk ik wel eens... was ik vroeger ook zo met mijn zusje?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat mijn meiden ook zo'n band met elkaar krijgen als ze ouder zijn. Ze schelen precies 30 maanden.
Mijn broer en ik schelen 22 maanden, tijdens onze puberteit hadden we echt een haat/liefde verhouding.. tegenwoordig zijn we echt beste vrienden.
Mag ik dan jouw punten hebben?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders van je verwacht
Omdat je het zo lief vraagt mag je de helft hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw punten hebben?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt mag je de helft hebben
Oh zo erg is t niet, wel toen we jong waren, maar nu is het wel voorbijquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Op die leeftijd kon ik mijn broer wel dooie..
Haha dat hoort er volgens mij echt wel een beetje bij.. Waarschijnlijk waren jullie ook wel zo tegen elkaarquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies. Nou moet ik wel zeggen dat mijn meiden echt kunnen katten tegen elkaar. Echt gemeen. Dan denk ik wel eens... was ik vroeger ook zo met mijn zusje?
Zelfs met de helft van Homijn ben ik nog niet eens eerste.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt mag je de helft hebben
Jaaaaaa lekkerrrquote:
Aaahw wat een liefdequote:Op woensdag 6 februari 2019 21:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zelfs met de helft van Homijn ben ik nog niet eens eerste.
Nee laat maar. Heb liever jou dan jouw punten.![]()
Ik ga deze maand toch geen eerste worden, dus je mag ze hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zelfs met de helft van Homijn ben ik nog niet eens eerste.
Nee laat maar. Heb liever jou dan jouw punten.![]()
Ik ook niet met jouw punten erbij.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga deze maand toch geen eerste worden, dus je mag ze hebben.
Mooiquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh zo erg is t niet, wel toen we jong waren, maar nu is het wel voorbij
Zelfs als je die van Slakkie erbij hebt, sta je nog geen eerstequote:Op woensdag 6 februari 2019 22:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ook niet met jouw punten erbij.
Dus laat maar.
Jij kan nog wel eerste worden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ook niet met jouw punten erbij.
Dus laat maar.
Lekker clippie jaquote:
Mag ze van mij hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als jij haar jouw punten geeft wel ja
Ja dan zou ik net op 1 moeten kunnen staan. Met de helft van Nijn en Homijn erbij.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zelfs als je die van Slakkie erbij hebt, sta je nog geen eerste
homijns punten mag jequote:Op woensdag 6 februari 2019 22:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dan zou ik net op 1 moeten kunnen staan. Met de helft van Nijn en Homijn erbij.
Haha ja dan wel jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dan zou ik net op 1 moeten kunnen staan. Met de helft van Nijn en Homijn erbij.
Heb jij in een andere tijdzone geleefd?quote:
Ja maar ik wil dat gewoon echt niet. Ik raak dan helemaal in de stress. Continu checken hoe ik ervoor sta. En gewoon balen als iemand dichterbij komt of je inhaalt.quote:
gewoon posten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat gewoon echt niet. Ik raak dan helemaal in de stress. Continu checken hoe ik ervoor sta. En gewoon balen als iemand dichterbij komt of je inhaalt.
Je hebt wel wat beters te doenquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat gewoon echt niet. Ik raak dan helemaal in de stress. Continu checken hoe ik ervoor sta. En gewoon balen als iemand dichterbij komt of je inhaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |