Met vandaag als dag zijndequote:Op woensdag 6 februari 2019 21:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar ben je bijna mee klaar dan?
Ze heeft wel je kinderen nog gezien dusquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
65 pas inderdaad.....en m'n kids waren toen anderhalf en vijf maanden.....
Ja gelukkig wel!quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze heeft wel je kinderen nog gezien dus
Echt? Zie je hem ook niet meer? En waarschijnlijk om iets heel stoms.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook ruzie met mijn broer
Je bent gewoon goedquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ik wilde dat niet over mezelf zeggen.
Jeetje. Die hebben oma eigenlijk niet gekend dan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
65 pas inderdaad.....en m'n kids waren toen anderhalf en vijf maanden.....
Das mooi.quote:
Ow ik wilde de bureaustoel en het touw al aangeven.quote:
Klopt.....alleen van foto's en verhalen....quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jeetje. Die hebben oma eigenlijk niet gekend dan.
Ach, heeft nooit geklikt met mijn broerquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Echt? Zie je hem ook niet meer? En waarschijnlijk om iets heel stoms.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:52 schreef moemoe het volgende:
Flat kan niet zo goed tegen zijn verlies.
Lief dat je me een handje wilde helpenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow ik wilde de bureaustoel en het touw al aangeven.![]()
Dat is wel jammer idd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klopt.....alleen van foto's en verhalen....
Dat gaat ook weer een beetje te vurrr vind je niet?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow ik wilde de bureaustoel en het touw al aangeven.![]()
Dan is het net wat anders idd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach, heeft nooit geklikt met mijn broer
Ja precies. Met mijn broer was altijd oorlog.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan is het net wat anders idd.
Mijn zus is 22 maanden jonger dan mij. Wij zijn ook echt vriendinnen. En deden veel met elkaar. En dezelfde vriendengroep.
Zo ben ik. Dat doe ik graag voor mijn vrinden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lief dat je me een handje wilde helpen
Ik hoop echt dat mijn meiden ook zo'n band met elkaar krijgen als ze ouder zijn. Ze schelen precies 30 maanden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan is het net wat anders idd.
Mijn zus is 22 maanden jonger dan mij. Wij zijn ook echt vriendinnen. En deden veel met elkaar. En dezelfde vriendengroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |